quote:Op dinsdag 28 mei 2013 02:17 schreef maxburger het volgende:
Intussen ben ik dus mijn buik aan het trainen omdat ik toch niet kan slapen.
@post boven mij:
Ten eerste ben je een armoedzaaier omdat in bepaalde sportscholen dit soort volk komt, ten tweede ben je zelf in feite dus net zo want je loopt tussen zulke lui rond en ten derde is dit maar een achterhaalde kutklacht waar je simpelweg een goedlopend topic door wil hebben. Scoort zo lekker.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:31 schreef o.us2.0 het volgende:
De zomer komt er weer aan, en precies zoals vorig jaar zit de sportschool in deze tijd van het jaar weer bevolkt met ectotokkietuig vol met piercings en lelijke tattoeages die gaan trainen. Met verkeerde oefeningen en pics maken van henzelf voor se spiegel van de gewichtenhoekzonet iemand die belde en riep dat hij niet kon wachten tot "Lloret 2013!!!!!!"
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:03 schreef Panzermaus het volgende:
dit is de ideale uiterlijk voor een jongen geen sportschool freak
[ afbeelding ]
Hèhè zijn kuitenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:12 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zyzz; son of zeus, brother of hercules and father of aesthetics.
pics ter ondersteuning?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haters gaan haten, ben blij met mijn lichaam.
FYI: is al tijden dood.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:12 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zyzz; son of zeus, brother of hercules and father of aesthetics.
Goh...quote:
Wellicht, maar als je verder kijkt dan je neus lang is en over hem in las, wist je dat zijn attitude merendeels een showtje was; uiteindelijk kon je (algemeen bedoeld) nog wat van hem leren over het leven. Geluk boven alles.quote:
ahahah kk sukkel zyzz was gewoon baasquote:
QFT / QED.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahah kk sukkel zyzz was gewoon baas
leefde good life niks mis mee beter dan al die misc sukkeltjes die gaan liften en dan nog niet goed chimis kunnen hustlen zyzz deed gwn die dingen
zette die mensen van misc mooi op zn plek gaat zeker ook op voor FOK! bdoydbulidng topic
sws niks mis met zyzz
Meer eten man, jezus.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 02:37 schreef maxburger het volgende:
Mijn zespak.
[ afbeelding ]
Ander licht op de zaak
[ afbeelding ]
Truste kusje
Van hem leren over het leven.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:18 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Goh...
[..]
Wellicht, maar als je verder kijkt dan je neus lang is en over hem in las, wist je dat zijn attitude merendeels een showtje was; uiteindelijk kon je (algemeen bedoeld) nog wat van hem leren over het leven. Geluk boven alles.
Dan heb ik straks geen sixpack meer.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Meer eten man, jezus.
[..]
Van hem leren over het leven.Hoe je jezelf het snelst de kist injaagt, ja.
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:32 schreef amenth het volgende:
[..]
'sins wanneer praat jij als vrouw met pitig kapsel
Bulken, en dan veel cardio zodat jouw vetpercentage rond de 10% is, krijg je heus wel een 6pack.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:01 schreef maxburger het volgende:
[..]
Dan heb ik straks geen sixpack meer.
zohe dat is wel heel ergquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:35 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
ze lopen in de weg en ze denken alles goed te doen.
"Ik ga squatten, Dylano!!!!!"
Gaat hij deadliften
Gaat niet alleen om de sixpack, maar gewoon een strakke core hebben. Bij jou is alles plat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:01 schreef maxburger het volgende:
[..]
Dan heb ik straks geen sixpack meer.
Okee manquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:40 schreef Aasthetics het volgende:
een sixpack is alleen aantrekkelijk al een jongen een eerlijk en mooi inerlijk heeft
als je een jongen bent die alles doet om de beste en soerste te zijn maakt een sixpack je lelijk omdat je dan laat zien dat je nog meer aandacht wil.
maar ik vind een sixpack bij eerlijke jongens geweldig ;p
Sommige Het meerendeel van die posts daarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:40 schreef Aasthetics het volgende:
een sixpack is alleen aantrekkelijk al een jongen een eerlijk en mooi inerlijk heeft
als je een jongen bent die alles doet om de beste en soerste te zijn maakt een sixpack je lelijk omdat je dan laat zien dat je nog meer aandacht wil.
ben je een man?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:40 schreef Aasthetics het volgende:
waar komt die post vandaan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Sommige Het meerendeel van die posts daar
forum van kindertelefoonquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
waar komt die post vandaan?ergens uit US geplukt ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |