Nou, ik kan vanwege mijn knie mijn benen niet trainen. Het bovenlichaam houd ik bij omdat het anders zo in elkaar zakt allemaal.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:02 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Inderdaad, alles of niets en zo hoort het.
Ik vind de borst wel een van de belangrijkste spieren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:25 schreef ikjijallebei het volgende:
Terechte klacht, van die losers die denken binnen 2 maanden gespierd te zijn.![]()
Alleen biceps en borst trainen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:23 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Ik vind de borst wel een van de belangrijkste spieren.
Don't get me wrong; alle spieren zijn belangrijk, maar borst is wel een van de moeilijkere om te laten groeien. Grote armen heb je binnen een paar maandjes, zelfde geld wel voor buikspieren en schouders, maar borst.. pff.. das echt een lange weg wil je die heel vol en groot krijgen.quote:
Vol en groot, alsof je het over vrouwen borsten hebt.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:55 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Don't get me wrong; alle spieren zijn belangrijk, maar borst is wel een van de moeilijkere om te laten groeien. Grote armen heb je binnen een paar maandjes, zelfde geld wel voor buikspieren en schouders, maar borst.. pff.. das echt een lange weg wil je die heel vol en groot krijgen.
Bij beide seksen is de volume even belangrijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vol en groot, alsof je het over vrouwen borsten hebt.
hahahaquote:Op zondag 2 juni 2013 00:55 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Don't get me wrong; alle spieren zijn belangrijk, maar borst is wel een van de moeilijkere om te laten groeien. Grote armen heb je binnen een paar maandjes, zelfde geld wel voor buikspieren en schouders, maar borst.. pff.. das echt een lange weg wil je die heel vol en groot krijgen.
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:55 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:55 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
lekkere tietjes kweken voor de zomer tochquote:Op zondag 2 juni 2013 00:55 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Mannen die een kleine penis compenseren met grotere borsten.... hmm...quote:Op zondag 2 juni 2013 00:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vol en groot, alsof je het over vrouwen borsten hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |