Deze man met een prachtpost in mijn topic, nu kan ik vredig sterven.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:06 schreef amenth het volgende:
ik train heel het jaar maar je moet ook kickboxen want door trainen krijg je kortere spieren waardoor je vaak slechter vecht als je het niet compenseert met vechtsport en je moet niet shakes gebruiken kan je net zo goed gelijk anabolen doen want dat is net zo slecht en je moet minimaal 2 uur trainen om je training effectief te laten zijn en elke dag je buikspieren en je moet ook niet dieper squatten dan 90 graden slecht voor de knieen en sowieso al niet nodig als je gevoetbalt hebt en je moet niet deadliften is levensgevaarlijk voor je rug en je moet bij bisepskurls net zo lang doorgaan tot je arm helemaal volgepompt is en binnenkant borst trainen met flies reversed en altijd 2 x per week cardioen voor 6pack verband je vet en tegelijketijd kom je spier aan
jij cker ripped hequote:Op maandag 27 mei 2013 23:06 schreef amenth het volgende:
ik train heel het jaar maar je moet ook kickboxen want door trainen krijg je kortere spieren waardoor je vaak slechter vecht als je het niet compenseert met vechtsport en je moet niet shakes gebruiken kan je net zo goed gelijk anabolen doen want dat is net zo slecht en je moet minimaal 2 uur trainen om je training effectief te laten zijn en elke dag je buikspieren en je moet ook niet dieper squatten dan 90 graden slecht voor de knieen en sowieso al niet nodig als je gevoetbalt hebt en je moet niet deadliften is levensgevaarlijk voor je rug en je moet bij bisepskurls net zo lang doorgaan tot je arm helemaal volgepompt is en binnenkant borst trainen met flies reversed en altijd 2 x per week cardioen voor 6pack verband je vet en tegelijketijd kom je spier aan
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:06 schreef amenth het volgende:
'quote:Op maandag 27 mei 2013 23:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
ben vandaag begonnen met trainen eerst beetje loopbband haha was wel zwaar!!!!!! en toen daarn ROEIEn nou ik heb dat nobg niet eerder gedaan dus de instructeur mij helpen hahahahanou het was wel leuk hoor maar ik heb nu wel spierpijn auw!!
Zeker ecto "spieren"quote:Op maandag 27 mei 2013 23:58 schreef fallens het volgende:
Ik train nu zo'n 3 weken en kan wel zeggen dat ik al een beetje bij de bodybuilders hoor. Ze vragen me altijd om advies en denken dat ik al 5 jaar train heb bijna sixpack en je ziet lijntje van me arm naar schouders door de spieren
pics van je progressiequote:Op maandag 27 mei 2013 23:58 schreef fallens het volgende:
Ik train nu zo'n 3 weken en kan wel zeggen dat ik al een beetje bij de bodybuilders hoor. Ze vragen me altijd om advies en denken dat ik al 5 jaar train heb bijna sixpack en je ziet lijntje van me arm naar schouders door de spieren
niet op ecto's haten bbyquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:45 schreef maxburger het volgende:
De meningen die er echt toe doen.
http://forum.kindertelefo(...)n-sixpack-mooi-4965/
Dat is wel erg preciesquote:Zelf wil ik een sixpack xDD
Moet nog heel wat afvallen!! weeg 57,8 en ben 157,6
moet eerst zorgen voor een platte buik en dan de rest..
Sarcasme, toch?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Deze man met een prachtpost in mijn topic, nu kan ik vredig sterven.
Hij weet alle nonsens verhalen in een post te verwerken hahaquote:Op maandag 27 mei 2013 23:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Deze man met een prachtpost in mijn topic, nu kan ik vredig sterven.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 02:37 schreef maxburger het volgende:
Mijn zespak.
[ afbeelding ]
Ander licht op de zaak
[ afbeelding ]
Truste kusje
One luv voor jou Hughquote:
quote:
quote:Ik vindt een sixpack oook heel aantrekkelijk maar Het meeste waar het mij om gaat het innerlijke
Xxx
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 02:37 schreef maxburger het volgende:
Mijn zespak.
[ afbeelding ]
Ander licht op de zaak
[ afbeelding ]
Truste kusje
Nee, maar ik ben een bijzonder vriendelijk persoon dus ik denk, ik geef 'm de reactie waar hij op hoopte.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:53 schreef foknerd het volgende:
[..]
Is je account gehacked Frank, of is dit stiekem mevrouw Debrin?
nee jij dan, met je endo "spieren"quote:
Haters gaan haten, ben blij met mijn lichaam.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:55 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
nee jij dan, met je endo "spieren"
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 02:17 schreef maxburger het volgende:
Intussen ben ik dus mijn buik aan het trainen omdat ik toch niet kan slapen.
@post boven mij:
Ten eerste ben je een armoedzaaier omdat in bepaalde sportscholen dit soort volk komt, ten tweede ben je zelf in feite dus net zo want je loopt tussen zulke lui rond en ten derde is dit maar een achterhaalde kutklacht waar je simpelweg een goedlopend topic door wil hebben. Scoort zo lekker.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:31 schreef o.us2.0 het volgende:
De zomer komt er weer aan, en precies zoals vorig jaar zit de sportschool in deze tijd van het jaar weer bevolkt met ectotokkietuig vol met piercings en lelijke tattoeages die gaan trainen. Met verkeerde oefeningen en pics maken van henzelf voor se spiegel van de gewichtenhoekzonet iemand die belde en riep dat hij niet kon wachten tot "Lloret 2013!!!!!!"
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:03 schreef Panzermaus het volgende:
dit is de ideale uiterlijk voor een jongen geen sportschool freak
[ afbeelding ]
Hèhè zijn kuitenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:12 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zyzz; son of zeus, brother of hercules and father of aesthetics.
pics ter ondersteuning?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haters gaan haten, ben blij met mijn lichaam.
FYI: is al tijden dood.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:12 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zyzz; son of zeus, brother of hercules and father of aesthetics.
Goh...quote:
Wellicht, maar als je verder kijkt dan je neus lang is en over hem in las, wist je dat zijn attitude merendeels een showtje was; uiteindelijk kon je (algemeen bedoeld) nog wat van hem leren over het leven. Geluk boven alles.quote:
ahahah kk sukkel zyzz was gewoon baasquote:
QFT / QED.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahah kk sukkel zyzz was gewoon baas
leefde good life niks mis mee beter dan al die misc sukkeltjes die gaan liften en dan nog niet goed chimis kunnen hustlen zyzz deed gwn die dingen
zette die mensen van misc mooi op zn plek gaat zeker ook op voor FOK! bdoydbulidng topic
sws niks mis met zyzz
Meer eten man, jezus.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 02:37 schreef maxburger het volgende:
Mijn zespak.
[ afbeelding ]
Ander licht op de zaak
[ afbeelding ]
Truste kusje
Van hem leren over het leven.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:18 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Goh...
[..]
Wellicht, maar als je verder kijkt dan je neus lang is en over hem in las, wist je dat zijn attitude merendeels een showtje was; uiteindelijk kon je (algemeen bedoeld) nog wat van hem leren over het leven. Geluk boven alles.
Dan heb ik straks geen sixpack meer.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Meer eten man, jezus.
[..]
Van hem leren over het leven.Hoe je jezelf het snelst de kist injaagt, ja.
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:32 schreef amenth het volgende:
[..]
'sins wanneer praat jij als vrouw met pitig kapsel
Bulken, en dan veel cardio zodat jouw vetpercentage rond de 10% is, krijg je heus wel een 6pack.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:01 schreef maxburger het volgende:
[..]
Dan heb ik straks geen sixpack meer.
zohe dat is wel heel ergquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:35 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
ze lopen in de weg en ze denken alles goed te doen.
"Ik ga squatten, Dylano!!!!!"
Gaat hij deadliften
Gaat niet alleen om de sixpack, maar gewoon een strakke core hebben. Bij jou is alles plat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:01 schreef maxburger het volgende:
[..]
Dan heb ik straks geen sixpack meer.
Okee manquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:40 schreef Aasthetics het volgende:
een sixpack is alleen aantrekkelijk al een jongen een eerlijk en mooi inerlijk heeft
als je een jongen bent die alles doet om de beste en soerste te zijn maakt een sixpack je lelijk omdat je dan laat zien dat je nog meer aandacht wil.
maar ik vind een sixpack bij eerlijke jongens geweldig ;p
Sommige Het meerendeel van die posts daarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:40 schreef Aasthetics het volgende:
een sixpack is alleen aantrekkelijk al een jongen een eerlijk en mooi inerlijk heeft
als je een jongen bent die alles doet om de beste en soerste te zijn maakt een sixpack je lelijk omdat je dan laat zien dat je nog meer aandacht wil.
ben je een man?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:40 schreef Aasthetics het volgende:
waar komt die post vandaan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Sommige Het meerendeel van die posts daar
forum van kindertelefoonquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
waar komt die post vandaan?ergens uit US geplukt ofzo?
wat?quote:eet gewoon heel veel magere kwark voor de extra stimulatie
1. Alleen maar buikspieren oefeningen doen werkt nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:00 schreef Aasthetics het volgende:
elke dag buikspieren trainen; net na opstaan ;vlak voor slapen om maximale abs groei te creeeren en eet gewoon heel veel magere kwark voor de extra stimulatie iedereen vind sixpack mooi namelijk
Niet happenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
1. Alleen maar buikspieren oefeningen doen werkt niet
2. Niet alle mensen sporten als ze opstaan of voordat ze gaan slapen.
3. Dat een sixpack mooi is, is subjectief.
4. Gebruik ajb interpunctie
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bulken, en dan veel cardio zodat jouw vetpercentage rond de 10% is, krijg je heus wel een 6pack.
Jij hebt zo te zien er niet veel kaas van gegeten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik veel, sommige mensen zijn nou eenmaal achterlijk, dacht even aardig te zijn.
gg wpquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:19 schreef Aasthetics het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt zo te zien er niet veel kaas van gegeten.![]()
Waarom cardio? Lekker catabool gaan voor niks getrained gg wp, wanneer streef abs bereikt zijn dmv veel bulken ga je onder onderhoud eten zodat je abs gaan uitpuilen, niks cardio, bouw je al je spieren af alles af....bovendien is het ook goed om wat isolatie arm oefeningen in je schema te doen, curlen bv, biceps zijn ook mooi
Omdat een 6pack niet zichtbaar is als jouw vetpercentage hoog is. Tuurlijk heb je dan cardio nodigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:19 schreef Aasthetics het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt zo te zien er niet veel kaas van gegeten.![]()
Waarom cardio? Lekker catabool gaan voor niks getrained gg wp, wanneer streef abs bereikt zijn dmv veel bulken ga je onder onderhoud eten zodat je abs gaan uitpuilen, niks cardio, bouw je al je spieren af alles af....bovendien is het ook goed om wat isolatie arm oefeningen in je schema te doen, curlen bv, biceps zijn ook mooi
je verbruikt meeste (meer) energie met zware krachttraining dan rondjes rennen, als je na training ngo genoeg energie hebt om te gaan renne, train je niet hard genoeg.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat een 6pack niet zichtbaar is als jouw vetpercentage hoog is. Tuurlijk heb je dan cardio nodig
Oké, succes met jouw krachttrainingen bby boy.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:28 schreef Aasthetics het volgende:
[..]
je verbruikt meeste (meer) energie met zware krachttraining dan rondjes rennen, als je na training ngo genoeg energie hebt om te gaan renne, train je niet hard genoeg.
GO HARD OR GO HOME
Met intensieve krachttraining verbrand je ongeveer 4 à 500 kcal. Epoc van 15% kom je alsnog niet boven de 600 kcal uit. Met een uur cardio verbrand je meer.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:28 schreef Aasthetics het volgende:
[..]
je verbruikt meeste (meer) energie met zware krachttraining dan rondjes rennen, als je na training ngo genoeg energie hebt om te gaan renne, train je niet hard genoeg.
GO HARD OR GO HOME
Er zijn dan ook gewoon echt mensen die zo denken en daardoor nooit cardio doen en uiteindelijk in elkaar zakken, omdat hun hart het niet meer aan kan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:46 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Met intensieve krachttraining verbrand je ongeveer 4 à 500 kcal. Epoc van 15% kom je alsnog niet boven de 600 kcal uit. Met een uur cardio verbrand je meer.
Als je bang bent om spiermassa te verliezen moet je geen marathons gaan lopen. Maar een uur cardio breekt geen spieren af. Voor een beginner bouwt het juist spieren op.
Studeer eerst maar eens wat literatuur en hoogwaardige bronnen voor je onzin verspreid.
Sis, je hebt het niet helemaal begrepen. Mager is niet mooi, ookal heb je een platte buik. Suggestie: lees in de Muscle&Fitness van deze maand het artikel op pagina 68 en verder.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, succes met jouw krachttrainingen bby boy.
Daar ging het ook helemaal niet over, hij beweert dat je die hard krachttrainingen moet doen, en dat is niet zo.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Sis, je hebt het niet helemaal begrepen. Mager is niet mooi, ookal heb je een platte buik. Suggestie: lees in de Muscle&Fitness van deze maand het artikel op pagina 68 en verder.
En daarom:quote:Mannelijke sportschoolklanten vaak homoseksueel
Uit veelvuldig onderzoek is gebleken dat het merendeel van de mannelijke sportschoolbezoekers homoseksueel is. Onderzoeksbureau TGA is dit te weten gekomen door circa 100 sportscholen in Nederland te voorzien van verborgen camera's.
Uit de beelden bleek dat mannen dikwijls naar andere mannen zitten te gluren. Na een aantal mannen geconfronteerd te hebben gaven zij toe dat het inderdaad spannend was om in zo'n sportschool vol bezwete mannen rond te lopen. Dit terwijl het merendeel van de mannen vrouw en kind thuis op de bank heeft zitten.
ja prima je komt er wel toi toi toiquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
hoi ik ga over 5 weken naar cherso hoe krijg ik een 6 pack en grote biceps? 20x opdrukken en crunches perdag goed?
Ik denk dat 5x al genoeg isquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
hoi ik ga over 5 weken naar cherso hoe krijg ik een 6 pack en grote biceps? 20x opdrukken en crunches perdag goed?
Sexyquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ja denk t ook wel ik ben vakkenvuller dus train mn armen al best wel met kratten tillen enzo
Inderdaad, alles of niets en zo hoort het.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind ze altijd wel komisch. Nog even snel de borstkas en armen krampachtig trainen en de rest volkomen negeren om maar een stranduiterlijk te krijgen. Niet zelden zie je ze dan stiekem in de spiegel staan kijken hoe 'vreselijk veel vorderingen' ze dan maken. Erg vermakelijk. En nog gratis ook.
Nou, ik kan vanwege mijn knie mijn benen niet trainen. Het bovenlichaam houd ik bij omdat het anders zo in elkaar zakt allemaal.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:02 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Inderdaad, alles of niets en zo hoort het.
Ik vind de borst wel een van de belangrijkste spieren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:25 schreef ikjijallebei het volgende:
Terechte klacht, van die losers die denken binnen 2 maanden gespierd te zijn.![]()
Alleen biceps en borst trainen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:23 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Ik vind de borst wel een van de belangrijkste spieren.
Don't get me wrong; alle spieren zijn belangrijk, maar borst is wel een van de moeilijkere om te laten groeien. Grote armen heb je binnen een paar maandjes, zelfde geld wel voor buikspieren en schouders, maar borst.. pff.. das echt een lange weg wil je die heel vol en groot krijgen.quote:
Vol en groot, alsof je het over vrouwen borsten hebt.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:55 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Don't get me wrong; alle spieren zijn belangrijk, maar borst is wel een van de moeilijkere om te laten groeien. Grote armen heb je binnen een paar maandjes, zelfde geld wel voor buikspieren en schouders, maar borst.. pff.. das echt een lange weg wil je die heel vol en groot krijgen.
Bij beide seksen is de volume even belangrijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vol en groot, alsof je het over vrouwen borsten hebt.
hahahaquote:Op zondag 2 juni 2013 00:55 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Don't get me wrong; alle spieren zijn belangrijk, maar borst is wel een van de moeilijkere om te laten groeien. Grote armen heb je binnen een paar maandjes, zelfde geld wel voor buikspieren en schouders, maar borst.. pff.. das echt een lange weg wil je die heel vol en groot krijgen.
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:55 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:55 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
lekkere tietjes kweken voor de zomer tochquote:Op zondag 2 juni 2013 00:55 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Mannen die een kleine penis compenseren met grotere borsten.... hmm...quote:Op zondag 2 juni 2013 00:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vol en groot, alsof je het over vrouwen borsten hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |