quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:50 schreef BozeHaas het volgende:
stereotype hiero:had ik maar zoveel vriendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook nog meer dan 4000 likes met allemaal 14 jarige die het mooi vinden
Wel genoeg curlen en deadliften manquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:34 schreef Dimachaerus het volgende:
nog ff jaartje bikkelen en dan ga ik summer 2014 chersonnisess neuken het gaat eindelijk gebeuren
Geen zorgen, jij bent gwn goeie mesoquote:
Wel met dubbele protectie, ik heb daar weleens wat beelden op televisie gezien van die 'feestende' jongeren in Chersonissos, anders valt je snikkel er groen af volgens mij.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:34 schreef Dimachaerus het volgende:
nog ff jaartje bikkelen en dan ga ik summer 2014 chersonnisess neuken het gaat eindelijk gebeuren
Gwn keihard yolo roepe en die leuter erin hange togquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel met dubbele protectie, ik heb daar weleens wat beelden op televisie gezien van die 'feestende' jongeren in Chersonissos, anders valt je snikkel er groen af volgens mij.
Nou, ik neem aan dat jij 'm na je dertigste ook nog wel wil gebruiken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:41 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gwn keihard yolo roepe en die leuter erin hange tog
Nu doe je de gok dat Haan de 30 gaat halen, vind ik gewaagd hoor..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik neem aan dat jij 'm na je dertigste ook nog wel wil gebruiken.
Ik heb speciale meso penis. Niets of niemand kan enige schade aanrichten aan mijn welgevormde paarsgepunte genotsknotsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik neem aan dat jij 'm na je dertigste ook nog wel wil gebruiken.
Men kan em niet vinden?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:43 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik heb speciale meso penis. Niets of niemand kan enige schade aanrichten aan mijn welgevormde paarsgepunte genotsknots
:‘)quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geloof me, in 12 weken kun je met het een en ander een aanzienlijk positief verschil in massa krijgen.
Dat is dan nog best wat. De meeste komen niet verder dan bankdrukken en biceps curlen. Dat laatste voor de spiegel, met ketting om en pet op, uiteraard.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:35 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
ze lopen in de weg en ze denken alles goed te doen.
"Ik ga squatten, Dylano!!!!!"
Gaat hij deadliften
Je wereldbeeld wordt wel een stuk breder, sinds je televisie op je zolderkamer hebt, niet?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel met dubbele protectie, ik heb daar weleens wat beelden op televisie gezien van die 'feestende' jongeren in Chersonissos, anders valt je snikkel er groen af volgens mij.
stereotype hiero:Tjsa. Op die leeftijd hoef je i.i.g. je schaamhaar nog niet te scheren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook nog meer dan 4000 likes met allemaal 14 jarige die het mooi vinden
Toch jammer dat ze niet doorhebben dat je mannen na afloop in de sauna hosselt. Maar ze zijn natuurlijk te onzeker om daar in te gaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nope, je kan daar gewoon douchen, sauna is ook gratis.
Maar ze willen niet zweten: hun haar zit dan niet meer goed, make up zitten niet meer goed.
Zo kunnen ze geen mannen hosselen.
[..]
Bij ons is het apart, dus er valt niks te hosselenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Toch jammer dat ze niet doorhebben dat je mannen na afloop in de sauna hosselt. Maar ze zijn natuurlijk te onzeker om daar in te gaan
Heus wel.quote:
en dan gewoon erbij blijven staan en ze doodstaren waarna ze na 4 reps al zeggen dat ze klaar zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 20:35 schreef Curlbrah het volgende:
Heb ze nog niet gezien maar sws terechte klacht, elk jaar weer.
Gewoon vragen hoeveel ze nog moeten, het antwoord is toch altijd: "nog een keer"[ afbeelding ]
stereotype hiero:Ach wat is er op tegen? Hij is blij met z'n lichaam en het valt in goede aarde bij z'n doelgroep. Win/win voor hem dus. Wat de ik-eet-elke-dag-tien-kilo-kipfilet-sportschoolboys er ook van mogen vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook nog meer dan 4000 likes met allemaal 14 jarige die het mooi vindenIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Ze zijn gewoon jaloers op die jongen die wel een zespak heeft.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Ach wat is er op tegen? Hij is blij met z'n lichaam en het valt in goede aarde bij z'n doelgroep. Win/win voor hem dus. Wat de ik-eet-elke-dag-tien-kilo-kipfilet-sportschoolboys er ook van mogen vinden.
goeden trollquote:Op maandag 27 mei 2013 21:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Ach wat is er op tegen? Hij is blij met z'n lichaam en het valt in goede aarde bij z'n doelgroep. Win/win voor hem dus. Wat de ik-eet-elke-dag-tien-kilo-kipfilet-sportschoolboys er ook van mogen vinden.
Alsof jij meer ripped bent dan die jongenquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Alsof jij meer ripped bent dan die jongen
dikkequote:
quote:
Ff goeie SC opzoeken tochquote:Op maandag 27 mei 2013 21:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]zelfs sportschooltopics worden saai nu
het punt is dat ze de bankjes e.d. bezet houden terwijl het toch niet zinvol is wat ze doen.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:13 schreef Piye het volgende:
[..]
ik ben niet stoer genoeg voor de SCsquote:
Dat ook ja.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon jaloers op die jongen die wel een zespak heeft.
En jij betaalt meer voor de sportschool dan zij?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
het punt is dat ze de bankjes e.d. bezet houden terwijl het toch niet zinvol is wat ze doen.
Hmmm...een topic met ramptoeristen, misschien? (Zo had je eerst een mooie reeks over die vermiste kinderenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:39 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik ben niet stoer genoeg voor de SCs
als je iets onnodig bezet gaat houden kun je mij er beter bijlaten en aan iemand gaan vragen hoe het wel moetquote:Op maandag 27 mei 2013 21:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat ook ja.
[ afbeelding ]
"Een sixpack bij een magere gozer telt niet.".
[..]
En jij betaalt meer voor de sportschool dan zij?
Dat ze voor de zomer massaal komen aanspoelen en denken dat ze een body kunnen kweken na ongeveer 1 maandje.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:13 schreef Piye het volgende:
[..]
he kerol kom je nog campzone dit jaar?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:00 schreef Maikuuul het volgende:
Al die Fok!sportschool types in dit topic.
En dan de hele zomer op Campzone in een tentje zitten met je ranzig lang haar
trainen voor campzone togquote:Op maandag 27 mei 2013 23:00 schreef Maikuuul het volgende:
Al die Fok!sportschool types in dit topic.
En dan de hele zomer op Campzone in een tentje zitten met je ranzig lang haar
Graag :$quote:Op maandag 27 mei 2013 23:01 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
he kerol kom je nog campzone dit jaar?
tap staat al klaar
deze man weetquote:Op maandag 27 mei 2013 23:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
trainen voor campzone tog
arm word dan minder snel moe bij cod
|
|
| Forum Opties | |