Emigreer naar een onbewoond eiland zonder internetquote:
Dat zou zonde zijn van zo'n gewaardeerde kwaliteitsgebruiker van dit forumquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Emigreer naar een onbewoond eiland zonder internet
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Emigreer naar een onbewoond eiland zonder internet
Amen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn van zo'n gewaardeerde kwaliteitsgebruiker van dit forum.
Je overvalt me een beetjequote:Op donderdag 23 mei 2013 00:01 schreef Ambipur het volgende:
Heeft iemand leuk nieuws? Ik besloot net het AD te lezen en ben nu even in shock.
Rawberry, vertel jij eens wat leuks
De broertjes zijn gevonden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:01 schreef Ambipur het volgende:
Heeft iemand leuk nieuws? Ik besloot net het AD te lezen en ben nu even in shock.
Rawberry, vertel jij eens wat leuks
Lijkt me sterk aangezien ze in het water lagen.quote:
De vraag is natuurlijk: komt er een videoclipquote:
Ik mag het goddomme wel hopenquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk: komt er een videoclip?
21+ zijn is IRL ook matigquote:
Dat sowieso.quote:
Ja. Moet nml mijn haar wassenquote:Op donderdag 23 mei 2013 07:40 schreef jagga het volgende:
iedereen heeft een klotemorgen/slechte morgen ?
wtf wat is daar erg aan ?quote:
uit jezelf wakker worden of door de wekker is een wereld van verschil. Als je uit je eigen wakker word lijk ik altijd veel frisser/meer energie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:42 schreef Chai het volgende:
Nee. Heb juist een heerlijke morgen.![]()
Eerst lekker uit mezelf wakker geworden, alle tijd gehad om rustig klusjes te doen te douchen en tosti te maken.
ah ja ok, nja bij mij niet, dus ik herken het nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 07:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
voor sommige mensen is het vrij veel werk.
iets van meegekregen gisteren jah..quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:07 schreef krioro het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Waar zijn m'n legging- en boobpics?
Ga ik zo doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:07 schreef krioro het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Waar zijn m'n legging- en boobpics?
Gisteren geen tijd. Nu welquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:09 schreef jagga het volgende:
[..]
iets van meegekregen gisteren jah..
Nou ambi ? meen me iets te herinneren van: omdat krio er netjes naar vroeg zou hij ze krijgen..
ofzo iets
Nee wist dat ik deze terug zou krijgenquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Mooi. Was even bang dat je het vergeten was.
Uiteraard.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee wist dat ik deze terug zou krijgen
Echt hè.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:59 schreef 2NutZ het volgende:
wtf is dit shit over die moslims?echt mensen zijn kkgek.
Ja manquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Echt hè.Achterlijke radicalen met hun verneukte zandreligie, dit krijg je ervan.
wat dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:59 schreef 2NutZ het volgende:
Je hebt niet meegekregen dat gisteren 2 moslims midden op straat een UK soldaat met machete's en hakbijlen hebben kapot gehakt en onthoofd hebben?quote:
nee, waar is het filmpje?quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt niet meegekregen dat gisteren 2 moslims midden op straat een UK soldaat met machete's en hakbijlen hebben kapot gehakt en onthoofd hebben?
Eentje maar? Gewoon de stroom haatbaarden uit zo'n radicale rattenmoskee neermaaien, vergrendeling eraf en volhulzen maar. Dat soort hobby's kan niets goeds van komen, bah.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja man![]()
Als straf moeten ze ook een radicale moslim kapot hakken op straat
Hoe Christelijk.. Oog om oog..quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja man![]()
Als straf moeten ze ook een radicale moslim kapot hakken op straat
Je ziet het sarcasme in de post van 2nutz niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe Christelijk.. Oog om oog..
Kunnen we svp het onderscheid maken in de verschillende moslims? Ik wens niet geassocieerd te worden met zulke mensen. Met mij velen.
Nee, want lees anders dat topic even. Zulke reacties staan er echt. Kan zo zijn dat 2Nutz ook zo denktquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je ziet het sarcasme in de post van 2nutz niet?
Zo overtuigd van die onzin zijn ze, mooie boel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:20 schreef Ambipur het volgende:
Bizar dit trouwens.. Dat alles gefilmd is, dat ze op de foto zijn gegaan en rustig een praatje hebben gehouden met omstanders.
Dacht dat je mij wel een beetje kendequote:Op donderdag 23 mei 2013 09:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, want lees anders dat topic even. Zulke reacties staan er echt. Kan zo zijn dat 2Nutz ook zo denkt
quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo overtuigd van die onzin zijn ze, mooie boel.
[ afbeelding ]
Oke, sorry danquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht dat je mij wel een beetje kendedaarbij heb ik het over radicale moslims en dus maak ik wel onderscheidt.
Excuses aanvaard.quote:
Onthoofdingen in London, rellen in Zweden, intimidatie in gevangenissenquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:59 schreef 2NutZ het volgende:
Allemaal dood iddquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Onthoofdingen in London, rellen in Zweden, intimidatie in gevangenissen
Xboxquote:
Inderdaad.quote:
Ben jij moslim eigenlijk?quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Onthoofdingen in London, rellen in Zweden, intimidatie in gevangenissen
Betalen voor 2de hands gamesquote:
Net zo moslim als jij, vanwaar je vraag eigenlijk?quote:
Doe normaal man, geen zin in jou gezeik sochtends..quote:
Staat in het nieuwsbericht maar ik zie ook alleen een meatcleaver :Squote:
Het is meer zon slagers hakmesquote:
Eindelijk. Hij snapt de hint.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Doe normaal man, geen zin in jou gezeik sochtends..
Dit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Staat in het nieuwsbericht maar ik zie ook alleen een meatcleaver :S
Klopt ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is die man dan eerst doodgeschoten of heeft die man nog pijn gevoeld, denk je?quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ook doodgeschoten worden doet pijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is die man dan eerst doodgeschoten of heeft die man nog pijn gevoeld, denk je?Vind het zo zielig.
Van wat ik heb gezien krijgen mensen daar meestal niet veel van mee, je gaat vrijwel meteen out.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Klopt, maar denk dat als ze je hoofd afsnijden, dat erger is.
ligt er aan. Waar werd hij geraakt door de kogel?quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Klopt, maar denk dat als ze je hoofd afsnijden, dat erger is.
Ik geef geen fuck meer.quote:
Welke man? die soldaat is door 2 mannen gepakt.. levend... eerst op hem in getrapt (lees; als trampoline gebruikt) daarna 20min lang ingehakt op hem volgens ooggetuigen. Politie kwam maar niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is die man dan eerst doodgeschoten of heeft die man nog pijn gevoeld, denk je?Vind het zo zielig.
Wat hint, stfuquote:
En als je niet out gaat ben je zo hard shellshocked dat je het ook niet mee krijgt idd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien krijgen mensen daar meestal niet veel van mee, je gaat vrijwel meteen out.
Dit en adrenaline die je niets laat voelen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
En als je niet out gaat ben je zo hard shellshocked dat je het ook niet mee krijgt idd.
Oorlogstrauma, dat je van die trillingen hebt.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Oorlogstrauma, dat je van die trillingen hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Shell_shock
quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze noemen het ook wel de schildpadkoorts.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Op National heb ik daar een keer docu over gezien, bizar shitquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die thousand-yard stare van die kerel links onder. damn.
Ik heb vandaag voor het eerst geknapte bovenleidingen van de tram mee gemaakt. Ook een aanrader.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Echt hè.Achterlijke radicalen met hun verneukte zandreligie, dit krijg je ervan.
Verder: treindeuren die _letterlijk_ voor je neus dichtgaan.Kun je nog op die knop duwen wat je wil, maar nee. Soms ben je net vijf seconden te laat en kun je 20 minuten wachten.
![]()
je ziet wel wat liggen ja maar geen details verder. En wat bloed maar geen explicit shit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:56 schreef Ambipur het volgende:
Ik durf die filmpjes niet te kijken, zie je die overleden man liggen of?
Hmmmm... Nvm.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je ziet wel wat liggen ja maar geen details verder. En wat bloed maar geen explicit shit.
Oh. Ok.quote:
'supquote:
faka met jou danggggg ;$quote:
mijne had ook wel wat langer mogen zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
faka met jou danggggg ;$
Ja, wel ok.. Moet nog ff wakker wordenKort nachtje
http://vocaroo.com/i/s10rLIlDr5u8quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
faka met jou danggggg ;$
Ja, wel ok.. Moet nog ff wakker wordenKort nachtje
Straks na het douchen ga ik hardquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijne had ook wel wat langer mogen zijn.
maar wakker ben ik wel
Hahahaha wtfquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s10rLIlDr5u8
Die had je nog te goed
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vandaag gaat een goede dag worden, ik voel het
toen ik buiten kwam vanmorgen werd ik al gedoucht. tering wat een regenquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Straks na het douchen ga ik hard
Vandaag gaat een goede dag worden, ik voel het
HA WRAAK VAN ALLAH.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik buiten kwam vanmorgen werd ik al gedoucht. tering wat een regen
quote:
wat heb ik met allah te maken?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
HA WRAAK VAN ALLAH.
Hier schijnt de zon.
Ja, beter gaat dat meevallen vandaag, mijn haar moet goed blijven zitten.. No matter whatquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik buiten kwam vanmorgen werd ik al gedoucht. tering wat een regen
Ik snap z'n vergelijking wel.. U mad?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
dwc vond dat ik op Grover klonk van sesamstraati cant.
Waarom? Ga je trouwen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, beter gaat dat meevallen vandaag, mijn haar moet goed blijven zitten.. No matter what
Nee, na dat hij het had outgepoint vond ik het ook welquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, beter gaat dat meevallen vandaag, mijn haar moet goed blijven zitten.. No matter what
En jongen.. Mijn blik IS constant een emogif
[..]
Ik snap z'n vergelijking wel.. U mad?
oke, pics van je perfecte krul / fantastische fixatie enzovoorts?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
En jongen.. Mijn blik IS constant een emogif
[..]
Ik snap z'n vergelijking wel.. U mad?
ja, maar als het weer de wraak van allah is, dan snap ik het niet.quote:
Misschien.. Ga er over nadenken :$quote:
Echt mawfakkin' geniaalquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, na dat hij het had outgepoint vond ik het ook wel
Ok het is goed zo nu, laat allah nu voor wat het is..quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, pics van je perfecte krul / fantastische fixatie enzovoorts?
[..]
ja, maar als het weer de wraak van allah is, dan snap ik het niet.
want op mij hoeft die geen wraak te nemen maar ik krijg wel de regen over me heen
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien.. Ga er over nadenken :$
[..]
Echt mawfakkin' geniaal
Vertel waarom dan, snollenbek.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien.. Ga er over nadenken :$
[..]
Echt mawfakkin' geniaal
quote:Plat benaderde eind vorige week tot tweemaal toe al de ouders van een meisje uit Spakenburg dat zelfmoord heeft gepleegd. 'Plat wilde met zijn team wannabe-dodenopwekkers langskomen om de zelfmoord eigenhandig ongedaan te maken'
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s10rLIlDr5u8
Die had je nog te goed
staat stijf van de morfine.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die thousand-yard stare van die kerel links onder. damn.
dat doe ik altijdquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ok het is goed zo nu, laat allah nu voor wat het is..
dat hij mag branden in de hel, vuile hersenspoelende kinderverkrachterquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:14 schreef Ambipur het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)en-uit-de-dood.dhtml
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
want op mij hoeft die geen wraak te nemen maar ik krijg wel de regen over me heen
Deze ook goed?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Doe verdomme gewoon eens lief, kuttekop.. Doe ik toch ook?quote:
jij begintquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]Don't do this man....... Just let it go..
Pass mij ook maar een emmerquote:
Die Facebookpagina van hem staat ook vol met zulke onzin.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:16 schreef wise het volgende:
[..]
dat hij mag branden in de hel, vuile hersenspoelende kinderverkrachter
Mt melk & suiker aub..quote:
Doe maar zo manquote:
Doe ik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deze ook goed?
[ afbeelding ]
[..]
Doe verdomme gewoon eens lief, kuttekop.. Doe ik toch ook?
Nee, ik ga vanavond chillen enzulks en (duhhh) wijn drinken
Dus kan nat haar dan niet handelen
Hier nog nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De zon schijnt hier in Leidscheveen hoor
Doe niet zo onverschillig mannetjequote:
quote:
Stelletje honden, koffiezetapparaat + senseo staat beneden, pads liggen in de middelste la, suiker ook, melk in koelkast, kopjes in rechterkastje naast koelkast, zoek het maar uitquote:
Dat is gewoon de muziek die daar gedraaid wordt hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, skyradio stond hier aan, maar dat ging zo storen dat we alleen maar ruis hoorden.
Die heb ik ook.quote:
Niks mis met skyradioquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, skyradio stond hier aan, maar dat ging zo storen dat we alleen maar ruis hoorden. Dus nu staat Veronica te brullen.
Wat een verademing
Als je homo of metro bent niet neequote:
Wie weetquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:22 schreef Ambipur het volgende:
2Nutz, net even beluisterd... Is that really you?!
Pics van je krullenquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe ik.
Oh chill.Dan is nat haar niet leuk nee. Kan het ook slecht handelen hoor. Krijg pluishaar als het natgeregend is en weer opdroogt en dan schiet de krul er weer in. En dat is uit den boze.
Deze opmerking vlak na de opmerking over je shampoo keuzequote:
We zijn gelijkquote:
Hehehehehehe.. Stiekem gelachenquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is gewoon de muziek die daar gedraaid wordt hoor.
Dat mag altijd!quote:
Ga nou maar koffie pakkenquote:
So so easyquote:
Jonge, dat was een uitspraak van dWc die ik aanhaalde.quote:
Dat is geen shampoo maar conditioner, vriend.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze opmerking vlak na de opmerking over je shampoo keuze![]()
Dank je welquote:
Pls hou op bobbyquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is geen shampoo maar conditioner, vriend.
Ja sorry man, zit gewoon in relmodus en jij bent de lul, sorry.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jonge, dat was een uitspraak van dWc die ik aanhaalde.
Moest lachen wel hoor.
Nee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pics van je krullen
Maar ja.. Nat haar en natte handen!!! x infinity
Van die opgedroogde slierten, ziet er godverdomme niet uit
nou nou nou.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.
Ja echt.En slierten.
![]()
Zo lelijk.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja sorry man, zit gewoon in relmodus en jij bent de lul, sorry.
Oh.quote:
Alles is mis met skyradioquote:
Je weet hoe ik erover denk.quote:
Krengquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.
Ja echt.En slierten.
![]()
Zo lelijk.
Doe lief.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kreng
Gelukkig wel zonder bonkjes
ZIET ER VERDOMME NIE UIT NEE
Ik ga een paraplu zoeken straks
omg pluishaarquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe ik.
Oh chill.Dan is nat haar niet leuk nee. Kan het ook slecht handelen hoor. Krijg pluishaar als het natgeregend is en weer opdroogt en dan schiet de krul er weer in. En dat is uit den boze.
Ach gaat toch meezingen met Adele, johquote:
Daar zit nu eenmaal een significant verschil in. Een shampoo is om het haar te wassen, dus schoon te maken. Een conditioner is om je haar zacht en glad te maken en te ontklitten (hihi), het maakt dus niet schoon. Daarbij heb je nog meer haarproducten, denk bijvoorbeeld aan acidifiers, olien, ontklitters (hihi), versterkers, voor meer volume en glanzers.quote:
wrm weet jij dit...quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar zit nu eenmaal een significant verschil in. Een shampoo is om het haar te wassen, dus schoon te maken. Een conditioner is om je haar zacht en glad te maken en te ontklitten (hihi), het maakt dus niet schoon. Daarbij heb je nog meer haarproducten, denk bijvoorbeeld aan acidifiers, olien, ontklitters (hihi), versterkers, voor meer volume en glanzers.
Jouw slierten jou niet.quote:
Mijn hoofd tolt..quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar zit nu eenmaal een significant verschil in. Een shampoo is om het haar te wassen, dus schoon te maken. Een conditioner is om je haar zacht en glad te maken en te ontklitten (hihi), het maakt dus niet schoon. Daarbij heb je nog meer haarproducten, denk bijvoorbeeld aan acidifiers, olien, ontklitters (hihi), versterkers, voor meer volume en glanzers.
Nee Panz, nee.quote:
Zijn hoofd trolt..quote:
en meeklappen.. Dan klap ik per ongeluk je gezicht ertussenquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach gaat toch meezingen met Adele, joh
komt wel goed.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw slierten jou niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, ben niet trots op deze grap.
Ik twijfel nu of ik subje ga zijn en "ok" ga zeggen of tegen je in moet gaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe lief.
Ik heb nog wel een paraplu voor je.
Haat niet op Bobby's haar.. Die krullen.. OMG ik wil aaien :$quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:29 schreef Salatrel het volgende:
en dat terwijl bobbies haar eruit ziet alsof ie nog nooit een conditioner fles van dichtbij gezien heeft
Wow.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:29 schreef Salatrel het volgende:
en dat terwijl bobbies haar eruit ziet alsof ie nog nooit een conditioner fles van dichtbij gezien heeft
Je verward me nu met Murdera.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:29 schreef Salatrel het volgende:
quote:
Met die handjes?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en meeklappen.. Dan klap ik per ongeluk je gezicht ertussen
quote:
Ahw.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:31 schreef Murdera het volgende:
malle mur met zn lelijke haar en spillebeentjes.
Ware kolenscheppen hoor, die handen van sisquote:
Grapje hoor. Koedjiekoedjiequote:Op donderdag 23 mei 2013 10:31 schreef Murdera het volgende:
Waarom ben je zo baldadig vandaag?quote:
Jawel, pluizig haar (van die losse haren die een eigen wil hebben) is zo schattig.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:31 schreef Murdera het volgende:
begrijpelijk jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die Facebookpagina van hem staat ook vol met zulke onzin.Werd er gewoon agressief van.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:32 schreef BobbyB het volgende:
Ik droomde dat we ineens cavia's hadden. Geen idee waar dat vandaan kwam.
Nou mijn ballen hebben nog geen daden verricht vandaag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom ben je zo baldadig vandaag?
Dat klinkt als uit proportiequote:Op donderdag 23 mei 2013 10:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ware kolenscheppen hoor, die handen van sis
Niet haten op Skyquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, skyradio stond hier aan, maar dat ging zo storen dat we alleen maar ruis hoorden. Dus nu staat Veronica te brullen.
Wat een verademing
Wil het niet eens weten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doet me weinig hoor. Klachten over mn uiterlijk zijn vandaag wel een beetje terecht.
4ebe heeft zichzelf door de brievenbus gefrotquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:32 schreef BobbyB het volgende:
Overcompensatiequote:
We hebben geen brievenbus. Wel een postvakje bij de receptie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
4ebe heeft zichzelf door de brievenbus gefrot
Heb je nog een meloen liggen thuis?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou mijn ballen hebben nog geen daden verricht vandaag.
Gewoon een Fabrix nemen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:34 schreef Adolecens het volgende:
Wie weet een mannensite voor telefoonhoesjes?
Zo eentje waar je maar keus hebt uit 20 efficiënte en normale modellen, ipv 1.500 kleurtjes, figuurtjes en modelletjes?
Nee, met van die hockeykeeperhandschoenen aanquote:
begeleid wonen ofzo?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We hebben geen brievenbus. Wel een postvakje bij de receptie.
Beter blijft ie met z'n tengels van mijn meloenen afquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je nog een meloen liggen thuis?
Heb de mijne toen bij Expansys besteld. Kan me niet herinneren dat die kinderhoesjes had. Maar goed, die telefoon was toen ook nog net nieuw op de markt dus was er sowieso niet veel keus.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:34 schreef Adolecens het volgende:
Zo eentje waar je maar keus hebt uit 20 efficiënte en normale modellen, ipv 1.500 kleurtjes, figuurtjes en modelletjes?
Je begint er zelf over, tarrelkop.quote:
Hahahahaquote:
Oh dacht misschien met van die muziekinstrumenten die jostis vaak gebruiken... hoe heten die dingen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, met van die hockeykeeperhandschoenen aan
Beetje turk vandaag?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb een beetje ambi in mijn bloed vandaag.
Dat was de grap.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je begint er zelf over, tarrelkop.
Voordeel van early adapter zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb de mijne toen bij Expansys besteld. Kan me niet herinneren dat die kinderhoesjes had. Maar goed, die telefoon was toen ook nog net nieuw op de markt dus was er sowieso niet veel keus.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je begint er zelf over, tarrelkop.
quote:
http://www.telefoonhoesstore.nl/ of http://www.pdashop.nl/quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:34 schreef Adolecens het volgende:
Wel kipfiletsquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je nog een meloen liggen thuis?
Ik zette gewoon een Gulmezje niet meer niet minderquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.
Dank je.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was de grap.Goed dat je hem snapt.
Ja nee we zijn van het kamp...quote:
Nog 100 modellen!quote:
Kipfilets op kamertemperatuur laten komen en gaan.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:32 schreef BobbyB het volgende:
Als je haar met een eigen wil houdt moeten we toch eens gaan daten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jawel, pluizig haar (van die losse haren die een eigen wil hebben) is zo schattig.Instant cuteness-boost hier. Kan ook heel mooi zijn.
Mja..quote:
Tnx!quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:39 schreef Salatrel het volgende:
odolessence:
http://www.smartphoneshop(...)-iphone-5-black.html
Gewoon standaard model nemen manquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nog 100 modellen!
Henri Ford had dat beter voor elkaar.
Je kon elke kleur krijgen, zolang het maar zwart was.
Wel vanavond laten bezorgen hequote:
Ow ja, die moet ik hebben danquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze hebben hem ook transparant he.. dan blijft je appeltje logo zichtbaar
Even rustig ademhalen en niet overal op reageren, dan verdwijnt ze weer. Succes.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb een beetje ambi in mijn bloed vandaag.
Van die hoesjes waarbij er een cutout is bij het logoquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze hebben hem ook transparant he.. dan blijft je appeltje logo zichtbaar
Dankje.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Even rustig ademhalen en niet overal op reageren, dan verdwijnt ze weer. Succes.
Eén keer gedaan bij hen, voor mijn NAS, was ongeduldigquote:
Lopen ze hier op het werk ook mee.. En dan zeggen dat dat de goedkoopste waren op de marktquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van die hoesjes waarbij er een cutout is bij het logo
Ik vind hun echt geweldigquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Eén keer gedaan bij hen, voor mijn NAS, was ongeduldig![]()
Mij ook! Daarom mis ik nu een vingertop.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:42 schreef Silentalarm het volgende:
Godver het was heel lang terug dat ik mijn vinger tussen de deur kreeg maar net is het weer eens gebeurd![]()
![]()
Is toch ook goedkoper, is minder plastic hequote:Op donderdag 23 mei 2013 10:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lopen ze hier op het werk ook mee.. En dan zeggen dat dat de goedkoopste waren op de markt![]()
Wat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mij ook! Daarom mis ik nu een vingertop.
Awquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:42 schreef Silentalarm het volgende:
Godver het was heel lang terug dat ik mijn vinger tussen de deur kreeg maar net is het weer eens gebeurd![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lopen ze hier op het werk ook mee.. En dan zeggen dat dat de goedkoopste waren op de markt![]()
Die koerier had een trackingmode. Kon je op google maps zien waar ie was. Heb gvd 3 uur naar dat scherm zitten staren, die eikel ging van Sliedrecht, via A'foort, naar Leeuwarden en wie denk je dat om 22:59 uur bezocht werd?!quote:
hahahahhhaahah ;pquote:
T is een gavequote:
Zit jij nou weer te lachen danquote:
Daar heb ik er ook eentje van.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van die hoesjes waarbij er een cutout is bij het logo
Wow nu pas, luilak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Nohhhquote:
Kan mij niet voorstellen dat jouw kusjes helende werking hebben.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
T is een gave
[..]
Zit jij nou weer te lachen dan
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow nu pas, luilak.Ja dacht probeer Krio's oude ritme eens een keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Beter dan overdag bezorgd worden. Van die shit die 'ergens tussen 9:00 en 12:00 bezorgd wordt. Dan werken normale mensen toch.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die koerier had een trackingmode. Kon je op google maps zien waar ie was. Heb gvd 3 uur naar dat scherm zitten staren, die eikel ging van Sliedrecht, via A'foort, naar Leeuwarden en wie denk je dat om 22:59 uur bezocht werd?!
Kon dat kutding net uitpakken, aanzetten en naar bed gaan..![]()
![]()
Waarom zo gemeen danquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nohhh
[..]
Kan mij niet voorstellen dat jouw kusjes helende werking hebben.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat is wel lullig jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die koerier had een trackingmode. Kon je op google maps zien waar ie was. Heb gvd 3 uur naar dat scherm zitten staren, die eikel ging van Sliedrecht, via A'foort, naar Leeuwarden en wie denk je dat om 22:59 uur bezocht werd?!
Kon dat kutding net uitpakken, aanzetten en naar bed gaan..![]()
![]()
Jup!quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nohhh
[..]
Kan mij niet voorstellen dat jouw kusjes helende werking hebben.
Gemeen? gewoon feiten, addergezuster :Squote:
Tliquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Even rustig ademhalen en niet overal op reageren, dan verdwijnt ze weer. Succes.
Jij hebt niet eens een logo op de achterkant.quote:
Verdomme, behoor jij nog tot het kamp dat denkt dat ik homo ben?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als je haar met een eigen wil houdt moeten we toch eens gaan daten.
Hoi!quote:
En was de goedkoopste zekerquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jup!Maar dat is omdat ik perse die kleur wou hebben. En die was alleen maar open aan de achterkant.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]Ja sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Oude krio zal eens ritmisch bewegen met jou.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dacht probeer Krio's oude ritme eens een keer.
Hoi!quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verdomme, behoor jij nog tot het kamp dat denkt dat ik homo ben?
[..]
Hoi!Ik vind je tattoo heel mooi.
Ik laat me niet voor de gek houden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verdomme, behoor jij nog tot het kamp dat denkt dat ik homo ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |