Een leraar van mij beweert dat alle RTL programma's behalve Voetbal International nep zijn. Zo is volgens hem Expeditie Robinson ook totaal in scene gezet. Dat ze gewoon te eten krijgen etc. als de camera's weg zijn. Zit misschien nog wel wat in.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Natuurlijk is het nep. Maak niet uit kan er om lachen.
Kutje, het is #TeamHappelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus dat ontmaagding programma is triest omdat het nep is, maar deze show welke nog erger in scene is gezet is wel leuk?
Ik vind het gewoon beide kut. #TeamGGMM
[..]
Lulhannes, wacht dan even met het posten van dit.
De OP telt niet mee hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:22 schreef Doublepain het volgende:
Wisten jullie dat de TS altijd de Fipo heeft?
Mensen posten altijd FIPO in een leegtopic, maar dat klopt niet..
#weetje
Ook dat gebeurt, Net als al die dingen op Mtv.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een leraar van mij beweert dat alle RTL programma's behalve Voetbal International nep zijn. Zo is volgens hem Expeditie Robinson ook totaal in scene gezet. Dat ze gewoon te eten krijgen etc. als de camera's weg zijn. Zit misschien nog wel wat in.
#TeamHappelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand is lid van TeamHappel, vreesi k voor je.
VI is eigenlijk het enige programma dat ik op RTL kijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een leraar van mij beweert dat alle RTL programma's behalve Voetbal International nep zijn. Zo is volgens hem Expeditie Robinson ook totaal in scene gezet. Dat ze gewoon te eten krijgen etc. als de camera's weg zijn. Zit misschien nog wel wat in.
Sexceteraquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
VI is eigenlijk het enige programma dat ik op RTL kijk
Ik schaam me voor jou.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
Dat programma van Jokertje is wel lachen vind ik
Nou ja Eigenlijk is matsoe matsoe gewoon lachen
Als ik jou zo zie zou je ook nog wel eens naar Truckers on Ice kunnen kijken!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
VI is eigenlijk het enige programma dat ik op RTL kijk
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik jou zo zie zou je ook nog wel eens naar Truckers on Ice kunnen kijken!
Gooi dat ding in een spoilerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is zo oud, die vrouwen zien er nu ongeveer zo uit.
[ afbeelding ]
Ik wil je niet meer kennen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
Dat programma van Jokertje is wel lachen vind ik
Nou ja Eigenlijk is matsoe matsoe gewoon lachen
Geen idee, ik kon zo snel even geen belediging verzinnen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]waarom, alsof ik bij je hoor
Dat is niet het geval, dus waarom zou jij je moeten schamen
Op Twitter is het een stuk makkelijker om mensen op de kast te jagen, toch GGMM?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik kon zo snel even geen belediging verzinnen.
Je hebt het hier wel over @ggmm_ggmm, een snel groeiend fenomeen op Twitter.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]waarom, alsof ik bij je hoor
Dat is niet het geval, dus waarom zou jij je moeten schamen
True, zolang er niet inhoudelijk op ingegaan wordt ben ik op m'n best.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Op Twitter is het een stuk makkelijker om mensen op de kast te jagen, toch GGMM?
Ik zie ene @Demen_Bulbul ook een hoop onzin uitslaan, misschien kan je die eens aanpakken?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, zolang er niet inhoudelijk op ingegaan wordt ben ik op m'n best.
Meh, ik vind het pikken op minderheden te makkelijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie ene @Demen_Bulbul ook een hoop onzin uitslaan, misschien kan je die eens aanpakken?
Ik vind het maar zielig voor de hulpverleners.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:36 schreef Doublepain het volgende:
Zuipen Zuipen Ziekenhuis is ook geniaal, had hem al op Youtube gezien
Achja die pakken genoeg geld hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind het maar zielig voor de hulpverleners.
Demen is een held. Leuk plaatje ookquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie ene @Demen_Bulbul ook een hoop onzin uitslaan, misschien kan je die eens aanpakken?
Ik heb er mijn voltallige redactie op gezet om uit te vinden wat het voor moet stellen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Demen is een held. Leuk plaatje ook
Link?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op twitter ben je ook al een onderwerp
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op twitter ben je ook al een onderwerp
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie ene @jvermeer3 ook een hoop onzin uitslaan, misschien kan je die eens aanpakken?
Jij zuigt Rinus onder de douche, het is het beste om het toe te geven aan ons allemaal.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg Doublepain te blokkeren. Z'n humor is om te huilen zo slecht. Eigenlijk voegt hij niks toe aan m'n Twitter.
En daar kom je nu pas achter?.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg Doublepain te blokkeren. Z'n humor is om te huilen zo slecht.
Dat geldt ook voor zijn bijdrages in dit topic.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg Doublepain te blokkeren. Z'n humor is om te huilen zo slecht. Eigenlijk voegt hij niks toe aan m'n Twitter.
Voor wel meer users.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor zijn bijdrages in dit topic.
Je maakt je er erg druk om zie ik. Moeilijke jeugd gehad?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat die mongool 2 dagen na een Tweet retweeten terwijl het programma al lang en breed afgelopen is![]()
Dan snap je er echt geen reet van.
Ik heb 1 follower meer dan jijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat die mongool 2 dagen na een Tweet retweeten terwijl het programma al lang en breed afgelopen is![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is gewoon een pertinente leugen, en je hebt geen enkel bewijs.
twitter:
De kantineheld van gister is wel vies dik. Succes met je onderzoek overigens. Ik verdenk Rode Paul.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er mijn voltallige redactie op gezet om uit te vinden wat het voor moet stellen.
Uh, nee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je maakt je er erg druk om zie ik. Moeilijke jeugd gehad?
Ik begrijp zeker dat mensen klachten hebben over mijn bijdrages. Ik zal er aan werken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker. Tijd voor wat zelfreflectie Stijn.
Aad300 citeren is juist poëzie.quote:
Volgens mij moet GGMM een keer een goede beurt krijgen van een chickquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Yvonne is ook vies dikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De kantineheld van gister is wel vies dik. Succes met je onderzoek overigens. Ik verdenk Rode Paul.
Weer?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:50 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Volgens mij moet GGMM weer een keer een goede beurt krijgen van een chick
Veel erger.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:50 schreef Buitendam het volgende:
Dat vermiste kinderen-topic is net zo uit de klauwen gelopen als het topic met de lesbo's?
nee bij het lesbo topic kregen alleen Feijenoorders een banquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:50 schreef Buitendam het volgende:
Dat vermiste kinderen-topic is net zo uit de klauwen gelopen als het topic met de lesbo's?
godverdomme, die wilde ik ook makenquote:
Waar? NWS?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM niet, die heeft ook een graftakkenhekel aan die users die daar rondlopen.
Ja, dus?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ivm dat vermiste kinderen topic
Jij als vbl-er had daar ook in gepost
And proud of it.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat je een aidslijer bent als het aankomt op je postgedrag.
Alle wat?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:52 schreef _NZT_ het volgende:
[..]alle k@nk3r van FOK! is verzameld in dat topic
#laagvliegenderoofvogelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aad300 citeren is juist poëzie.
Creatief alternatief.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:52 schreef _NZT_ het volgende:
Mijn redactie heeft dit gevondenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De kantineheld van gister is wel vies dik. Succes met je onderzoek overigens. Ik verdenk Rode Paul.
Daar heb ik het niet overquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die diarree van jou is gewoon volkomen oninteressant.
Ambrosius zou iedere dag emmers volkotsen vanwege de oninteressantheid.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die diarree van jou is gewoon volkomen oninteressant.
Deze treurige vorm van het schrijven van 'kanker' is een TR waardquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:52 schreef _NZT_ het volgende:
Recht door zee, net als Happel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je Posts ook niet altijd even vriendelijk zijn
waarom de 3 als e? Als het een gespiegelde 3 was geweest dan klopt het welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:52 schreef _NZT_ het volgende:
Moet je dat wel daadwerkelijk doen voortaan, nu staat johannes zo vor lul.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze treurige vorm van het schrijven van 'kanker' is een TR waard
Dit gaat op zijn rapport.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je dat wel daadwerkelijk doen voortaan, nu staat johannes zo vor lul.
Als hij je AH boodschappen aflevert is hij wel heel netjesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja. Moeten ze daar niet zo overdreven doen. Daar word ik recalcitrant van.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
*voorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je dat wel daadwerkelijk doen voortaan, nu staat johannes zo vor lul.
Ze jagen eerst ons weg met slappe argumenten. En gaan daarna vrolijk op dezelfde voet door, waaropwij aangesproken werden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef Buitendam het volgende:
Oh, ze gaan elkaar verwijten maken. Waar blijft die popcorn.
De kritiek van @ggmm_ggmm lijkt vakkundig genegeerd. Hij kon het niet hendelen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
Sierd herinnert iedereen maar eens aan zijn voorspellende gaves.
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij zo opstaat en wegloopt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De kritiek van @ggmm_ggmm lijkt vakkundig genegeerd. Hij kon het niet hendelen.
Wel altijd knap dat dat soort mensen aan het feit dat iemand hun grammatica corrigeert kunnen afleiden dat de moeder van @ggmm_ggmm aan kanker zou leiden en / of een leven leidt als prostituee.quote:
Alle vrouwen zijn hoeren, behalve mijn moeder.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel altijd knap dat dat soort mensen aan het feit dat iemand hun grammatica corrigeert kunnen afleiden dat de moeder van @ggmm_ggmm aan kanker zou leiden en / of een leven leidt als prostituee.
Die poetst.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren, behalve mijn moeder.
Is die dood?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Je oma was een hoer dus?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal het tegen mijn moeder zeggenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef Happel het volgende:
[..]
En C_A.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Van der Gijp zijn gevoel voor de Engelse taal is wel hoogstaand.
Film hierna is wel aardigquote:
Zenuwen natuurlijk omdat hij met Pelle mocht praten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Van der Gijp zijn gevoel voor de Engelse taal is wel hoogstaand.
4,9 van 5quote:
Gisteren Wild Bill gezien. Die is wel leuk.quote:
Daar heb ik gisteren ook nog wat van gezien. Killing them Softlyquote:
Hand in hand?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:01 schreef Caland het volgende:
Ik heb al zeker een week lang een puur aidsnummer in mijn hoofd
Ik doe een wilde gok: die van de ING-reclame?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:01 schreef Caland het volgende:
Ik heb al zeker een week lang een puur aidsnummer in mijn hoofd
Het clublied van PSV, oh wacht...quote:
Ja, terecht.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al toen ik de trailer zag, die heb ik maar overgeslagen.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hahaha
Nee.
Dat duivennummer. Oehoe oehoe
Je was me voorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:02 schreef Caland het volgende:
Seven years in Tibet man
Te laat om hem op te nemen
Ik ben blij dat ik de Telegraaf volg.quote:Brad Pitt aan drugs tijdens huwelijk Jennifer Aniston
Brad Pitt onthult dat hij zijn leven aan het vergooien was met drugs in de periode dat hij getrouwd was met Jennifer Aniston.
Brad vertelt in een openhartig interview met tijdschrift Esquire over de moeilijke periode in zijn leven tijdens zijn huwelijk met Jennifer Aniston.
"Een lange tijd dacht ik, ik richt te veel schade aan, vooral met drugs. Ik was zoekende, het voelde alsof ik in een ruimte zat waarin ik geen lucht kreeg. Ik wilde dingen zien, geïnspireerd worden. Maar ik verloor mezelf in drugs. Ik heb jaren van mijn leven vergooid."
Een tijdje later zag de acteur ineens het licht: "Op een gegeven moment was ik helemaal op, ik besefte me dat ik mijn kans aan het verspillen was. Ik wilde veranderen, het was een bewuste keuze."
Volgens Jean Black, Pitt's visagist sinds 1990, zag Angelina zijn verborgen mogelijkheden en stimuleerde hem er iets mee te doen.
"Dit bedoel ik niet negatief ten opzichte van Jennifer, maar Brad zag in Angie iemand die avontuurlijk was, een persoon die alles uit het leven haalde. Het was intrigerend om te zien, Brad had dat ook in zich, alleen moest het er nog uitkomen."
Bron: Telegraaf
Je bent wel erg met hem bezig.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ambrosius vindt dit niet interessant.
Neen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, wellicht staat het in het artikel?
Wellichtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, wellicht staat het in het artikel?
Ik ben op mijn beurt dan weer niet verbaasd dat jij bij de doelgroep van de Telegraaf hoort.quote:
True, ik ben voor Ajax.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben op mijn beurt dan weer niet verbaasd dat jij bij de doelgroep van de Telegraaf hoort.
Ja jij post dat artikel dus wellicht heb je je erin verdiept. Je mag het gewoon toegeven dat je Brad Pitt wel een aantrekkelijke man vindt hoor.quote:
Ah, nu komt de aap uit de mouw.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja jij post dat artikel dus wellicht heb je je erin verdiept. Je mag het gewoon toegeven dat je Brad Pitt wel een aantrekkelijke man vindt hoor.
Inderdaad. Ik geef het ook gewoon toe.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja jij post dat artikel dus wellicht heb je je erin verdiept. Je mag het gewoon toegeven dat je Brad Pitt wel een aantrekkelijke man vindt hoor.
zon zuipen ziekenhuisquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat is daar op dan? Ben te lui om te zappen.
Zouden ze weten dat het inmiddels dinsdag is?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NWS / Vermiste broertjes #77 - Kaarsjes op zondag
quote:
twitter:NICKIMINAJ twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 22:11:53Lol. If you're under 18 pls take yo ass to bed. Hot ass messes. 😩 reageer retweet
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:12 schreef GGMM het volgende:
Koning voetbal volgt mij
Vermoedelijk in de hoop dat ik hem ook zou volgen, maar dat kan hij rustig vergeten.
twitter:VosdeMos twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 22:16:24@koning_voetbal je hoopt natuurlijk dat @ggmm_ggmm jou ook gaat volgen, nou dat kun je rustig vergeten! reageer retweet
Nicki gaat twerken of zoietsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]twitter:NICKIMINAJ twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 22:11:53Lol. If you're under 18 pls take yo ass to bed. Hot ass messes. 😩 reageer retweet
Die zin klopt voor geen meter man.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:VosdeMos twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 22:16:24@koning_voetbal je hoopt natuurlijk dat @ggmm_ggmm jou ook gaat volgen, nou dat kun je rustig vergeten! reageer retweet
Op twitter is de zin toch al snel een 8.quote:
Ik snap het ook nietquote:
twitter:Demen_Bulbul twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 22:17:57@NICKIMINAJ Nicki
I hope to see you perform in The Netherlands soon. You truly inspire me to do something great with my life
reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Piraten van de Cariben?quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
Gewoon doen, joh. Wat kan het voor kwaad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het heeft iets met lapdance te maken volgens mijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet
Zal ze dit ook 'twerken' ?twitter:Demen_Bulbul twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 22:17:57@NICKIMINAJ Nicki
I hope to see you perform in The Netherlands soon. You truly inspire me to do something great with my life
reageer retweet
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:19 schreef GGMM het volgende:
https://twitter.com/koning_voetbal
Opzich is zo'n soort account ook wel iets om voor VBL aan te maken.
Stel dat ik niks beters te doen had met m'n tijd had ik dat meteen gedaan.
Ik heb die teef even gevraagd wat ze in het topic doet... wacht met smart op antwoordquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kijk half, dat andere topic is interessanter.
Want een verzuurde wijven zitten daar zeg
Vast niet veel toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon doen, joh. Wat kan het voor kwaad?
Ik heb al eentje van VIquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:19 schreef GGMM het volgende:
https://twitter.com/koning_voetbal
Opzich is zo'n soort account ook wel iets om voor VBL aan te maken.
Stel dat ik niks beters te doen had met m'n tijd had ik dat meteen gedaan.
Dat komt zij werkelijk alles wat enigszins positief over haar is retweet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
https://twitter.com/NICKIMINAJ
Hoe zet je tweets van andere uit op de page van Nicki? Al die randdebielen hoef ik niet te lezen.
En nu?quote:
Waarom kijken naar de tweets van die hoer?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe zet je tweets van andere uit op de page van Nicki? Al die randdebielen hoef ik niet te lezen.
Omdat die mongooltjes hier net doen alsof ze fan zijn om een of andere rare reden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Waarom kijken naar de tweets van die hoer?
Nu nog niks, binnenkort een paar tweets versturenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt zij werkelijk alles wat enigszins positief over haar is retweet.
[..]
En nu?
Uhm.. oke.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu nog niks, binnenkort een paar tweets versturen
Kanker op. Je niets toevoegende posts en je ongrappige grappen tot daaraan toe. Ik heb het recht niet om mensen hier te weigeren, maar als je op deze wijze op de man gaat spelen ben je gewoon een onderkruipsel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Waarom kijken naar de tweets van die hoer?
Ik weet ook niet hoe dat moet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Hard to get spelen, goeiequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu nog niks, binnenkort een paar tweets versturen
ze gaat niet meer reageren, want we komen uit de vbl scquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:21 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik heb die teef even gevraagd wat ze in het topic doet... wacht met smart op antwoord
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kanker op. Je niets toevoegende posts en je ongrappige grappen tot daaraan toe. Ik heb het recht niet om mensen hier te weigeren, maar als je op deze wijze op de man gaat spelen ben je gewoon een onderkruipsel.
Wel aardig jaquote:
VBL onderdrukkingquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
GGMM. Heb jij al eens geklaagd achter de schermen over dit soort dingen? En vooral de mate waar wij 'bans' om krijgen? Het wordt niet leuk meer. Saind is ook alweer slachtoffer.
Altijd lekker makkelijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze gaat niet meer reageren, want we komen uit de vbl sc
Ik houd van jequote:
Volgens mij is het te goed om leuk slecht te zijn, maar te slecht om goed te zijn. Zeker gezien het genre.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat trollen? Of gewoon grappig? Of nut dun?Noot noot.
sig000, wat een aidsuser is dat.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
GGMM. Heb jij al eens geklaagd achter de schermen over dit soort dingen? En vooral de mate waar wij 'bans' om krijgen? Het wordt niet leuk meer. Saind is ook alweer slachtoffer.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik dit nou daar post:Post het gewoon niet, nu denken ze dat we trollen en hier alles mooi plannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat trollen? Of gewoon grappig? Of nut dun?
Als ik dit nou daar post:Doe het en gij zult ondervindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat trollen? Of gewoon grappig? Of nut dun?RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Als ik dit nou daar post:Nadat je het hier hebt gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat trollen? Of gewoon grappig? Of nut dun?
Geen van drieën, gewoon een beetje dommig.
Als ik dit nou daar post:ik zou erom moeten lachen. Maar mevrouw leandra en mevrouw whiskers worden boos denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat trollen? Of gewoon grappig? Of nut dun?![]()
Als ik dit nou daar post:Een beetje raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat trollen? Of gewoon grappig? Of nut dun?
En nu je dit hier gepost hebt geef je die zeikstralen over vbl ook weer iets te zeuren.
Ah dan ga ik hem niet kijken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd van je
[..]
Volgens mij is het te goed om leuk slecht te zijn, maar te slecht om goed te zijn. Zeker gezien het genre.
Dat hebben ze toch altijd joh.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een beetje raar.
En nu je dit hier gepost hebt geef je die zeikstralen over vbl ook weer iets te zeuren.
Einde was wel een anticlimax.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah dan ga ik hem niet kijken.
Hoe heette die bizarre film nou van een tijd terug? Die gasten die panne hadden bij zo'n wegrestaurant.
Pure aids.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Einde was wel een anticlimax.
Legion (2009) - IMDb
[ afbeelding ]
Die ja. Wat bizar was datquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Einde was wel een anticlimax.
Legion (2009) - IMDb
[ afbeelding ]
Brad Pitt!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom kijk ik naar kotsende mensen?
Is er nog wat boeiends op tv?
Dan ontploft dat topic ja, onder leiding van de 2quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zou erom moeten lachen. Maar mevrouw leandra en mevrouw whiskers worden boos denk ik
Nu op Veronica, begintquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
Zeker, maar de plank werd tegen het einde wel misgeslagen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Die ja. Wat bizar was dat
Zo slecht dat het goed werd.
VI terugkijken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vermakelijke films toch wel?
JCVD (2008) - IMDb
In deze bleek hij zowaar te kunnen acteren.
Arnold is bijna 80quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is die oud geworden zeg.
Teveel drugs gebruikt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ligt wel een beetje aan de film. Hij speelt zichzelf, maar dan wel in een script. Best diepgaand eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net zoals 50cent in Get Rich or Die Tryin' (2005) - IMDbquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt wel een beetje aan de film. Hij speelt zichzelf, maar dan wel in een script. Best diepgaand eigenlijk.
quote:
Lekker slapen kleine knulquote:
Het cijfer zegt van niet, maar uh, okquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net zoals 50cent in Get Rich or Die Tryin' (2005) - IMDb
Zal van hetzelfde niveau zijn.
Double Team is ook vrij aardig en Street Fighter is ook niet verkeerd om mee te pakkenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vermakelijke films toch wel?
JCVD (2008) - IMDb
In deze bleek hij zowaar te kunnen acteren.
Ja, vond het oprecht wel een prima film.quote:
Hoi Frans.quote:
Leuk wel in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Double Team is ook vrij aardig en Street Fighter is ook niet verkeerd om mee te pakken
Lionheart.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Double Team is ook vrij aardig en Street Fighter is ook niet verkeerd om mee te pakken
Eindelijk weer een leuke opmerking van jou.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:43 schreef Doublepain het volgende:
Is dit serieus destijds opgenomen?
Tegenwoordig heb je toch geen mammoeten meer?
Succes #topperquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik knal er even een Van Damme classic in. #zinin #musclesfrombruxelles
quote:
Fatty.quote:
Jij hebt ook geen tyfus in te brengen hé.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn chica is gtst aan het kijken.
Geen Jean Claude voor deze jongen.
Is die homo met kanker die ook nog een ongeluk heeft gehad al een keer dood, ik ben zijn naam even kwijt, een tijd terug ging het hier regelmatig over hem?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn chica is gtst aan het kijken.
Geen Jean Claude voor deze jongen.
Niet echt. Eerder deze avond postte ik al foto's van hoe jij eruit zou zien als je de overtollige kilo's zou verliezen.quote:
Hetgeen ik in te brengen heb is geen tyfus.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen tyfus in te brengen hé.
Hey da's toevallig.quote:
Frits van Houten of Rien Hoogendoorn? Wie bedoel je?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is die homo met kanker die ook nog een ongeluk heeft gehad al een keer dood, ik ben zijn naam even kwijt, een tijd terug ging het hier regelmatig over hem?
bingquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is die homo met kanker die ook nog een ongeluk heeft gehad al een keer dood, ik ben zijn naam even kwijt, een tijd terug ging het hier regelmatig over hem?
Ik dacht een negerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Frits van Houten of Rien Hoogendoorn? Wie bedoel je?
Rien dus. Had die aids ja?quote:
Hola.quote:
Volgens mij een buitenlandse naam en het was ook kanker volgens mij en geen aids. Hij kon toen ieder moment doodgaan en het gebeurde maar niet.quote:
Of Rien.quote:
quote:
Jimmy Geduld dan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij een buitenlandse naam en het was ook kanker volgens mij en geen aids. Hij kon toen ieder moment doodgaan en het gebeurde maar niet.
Wie?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
die bedoelde ik, is die al een keer dood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |