quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik dit nou daar post:ik zou erom moeten lachen. Maar mevrouw leandra en mevrouw whiskers worden boos denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat trollen? Of gewoon grappig? Of nut dun?![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik dit nou daar post:Een beetje raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat trollen? Of gewoon grappig? Of nut dun?
En nu je dit hier gepost hebt geef je die zeikstralen over vbl ook weer iets te zeuren.
Ah dan ga ik hem niet kijken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd van je
[..]
Volgens mij is het te goed om leuk slecht te zijn, maar te slecht om goed te zijn. Zeker gezien het genre.
Dat hebben ze toch altijd joh.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een beetje raar.
En nu je dit hier gepost hebt geef je die zeikstralen over vbl ook weer iets te zeuren.
Einde was wel een anticlimax.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah dan ga ik hem niet kijken.
Hoe heette die bizarre film nou van een tijd terug? Die gasten die panne hadden bij zo'n wegrestaurant.
Pure aids.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Einde was wel een anticlimax.
Legion (2009) - IMDb
[ afbeelding ]
Die ja. Wat bizar was datquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Einde was wel een anticlimax.
Legion (2009) - IMDb
[ afbeelding ]
Brad Pitt!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom kijk ik naar kotsende mensen?
Is er nog wat boeiends op tv?
Dan ontploft dat topic ja, onder leiding van de 2quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zou erom moeten lachen. Maar mevrouw leandra en mevrouw whiskers worden boos denk ik
Nu op Veronica, begintquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
Zeker, maar de plank werd tegen het einde wel misgeslagen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Die ja. Wat bizar was dat
Zo slecht dat het goed werd.
VI terugkijken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |