Ik ben blij dat ik de Telegraaf volg.quote:Brad Pitt aan drugs tijdens huwelijk Jennifer Aniston
Brad Pitt onthult dat hij zijn leven aan het vergooien was met drugs in de periode dat hij getrouwd was met Jennifer Aniston.
Brad vertelt in een openhartig interview met tijdschrift Esquire over de moeilijke periode in zijn leven tijdens zijn huwelijk met Jennifer Aniston.
"Een lange tijd dacht ik, ik richt te veel schade aan, vooral met drugs. Ik was zoekende, het voelde alsof ik in een ruimte zat waarin ik geen lucht kreeg. Ik wilde dingen zien, geïnspireerd worden. Maar ik verloor mezelf in drugs. Ik heb jaren van mijn leven vergooid."
Een tijdje later zag de acteur ineens het licht: "Op een gegeven moment was ik helemaal op, ik besefte me dat ik mijn kans aan het verspillen was. Ik wilde veranderen, het was een bewuste keuze."
Volgens Jean Black, Pitt's visagist sinds 1990, zag Angelina zijn verborgen mogelijkheden en stimuleerde hem er iets mee te doen.
"Dit bedoel ik niet negatief ten opzichte van Jennifer, maar Brad zag in Angie iemand die avontuurlijk was, een persoon die alles uit het leven haalde. Het was intrigerend om te zien, Brad had dat ook in zich, alleen moest het er nog uitkomen."
Bron: Telegraaf
Je bent wel erg met hem bezig.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ambrosius vindt dit niet interessant.
Neen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, wellicht staat het in het artikel?
Wellichtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, wellicht staat het in het artikel?
Ik ben op mijn beurt dan weer niet verbaasd dat jij bij de doelgroep van de Telegraaf hoort.quote:
True, ik ben voor Ajax.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben op mijn beurt dan weer niet verbaasd dat jij bij de doelgroep van de Telegraaf hoort.
Ja jij post dat artikel dus wellicht heb je je erin verdiept. Je mag het gewoon toegeven dat je Brad Pitt wel een aantrekkelijke man vindt hoor.quote:
Ah, nu komt de aap uit de mouw.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja jij post dat artikel dus wellicht heb je je erin verdiept. Je mag het gewoon toegeven dat je Brad Pitt wel een aantrekkelijke man vindt hoor.
Inderdaad. Ik geef het ook gewoon toe.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja jij post dat artikel dus wellicht heb je je erin verdiept. Je mag het gewoon toegeven dat je Brad Pitt wel een aantrekkelijke man vindt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |