quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:32 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die discussie is hier vanochtend al uitvoerig gevoerd, is nu de avondploeg aan de beurt?
Waarom niet?? een kinderwens kan toch, ook na zo'n heel vreselijke gebeurtenis. natuurlijk niet gelijk maar na een aantal jaren kan ik het me best voorstellenquote:
Eigenlijk toch wel heel treurig dat de strijd nu nog gewoon doorgaat. Je zou als familie beter de strijdbijl kunnen begraven en samen gaan rouwen om degenen die het slachtoffer zijn geworden van het geheel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:32 schreef Wessell het volgende:
[..]
http://www.slachtoffersju(...)ies-te-beantwoorden/
Vooral die site is erg treurig.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Eigenlijk toch wel heel treurig dat de strijd nu nog gewoon doorgaat. Je zou als familie beter de strijdbijl kunnen begraven en samen gaan rouwen om degenen die het slachtoffer zijn geworden van het geheel.
Hoop dat beide families uiteindelijk gaan inzien dat die twee jochies de prijs hebben moeten betalen.
Dit zal een soort van Korea oorlog gaan worden hoor, maar dan met woordenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Eigenlijk toch wel heel treurig dat de strijd nu nog gewoon doorgaat. Je zou als familie beter de strijdbijl kunnen begraven en samen gaan rouwen om degenen die het slachtoffer zijn geworden van het geheel.
Hoop dat beide families uiteindelijk gaan inzien dat die twee jochies de prijs hebben moeten betalen.
quote:
Jammer....meer valt er niet over te zeggen voor mij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:37 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Dit zal een soort van Korea oorlog gaan worden hoor, maar dan met woorden
Is dat weer die Kat Kat Klan? Dat men dat hier nog post..quote:
Al minstens een week af en aanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:32 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die discussie is hier vanochtend al uitvoerig gevoerd, is nu de avondploeg aan de beurt?
Ik hoop dat die site niet representatief is voor de familie van de vader....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is 1 groot lulverhaal en die familie heeft daar niets met te maken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik hoop dat die site niet representatief is voor de familie van de vader....
ja mensen die de familie en vrienden kennen. Dit zijn 2 totaal wildvreemde kidsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Al dit soort 'tradities' (Kaarsjes branden, stille tochten, minuut stilte) vind ik onnodig. Maar ik kan wel begrijpen dat er mensen zijn die dit nodig/fijn vinden om er even stil bij te staan.
onder andere dit verhaal.... http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)krijgt-zoontje.dhtmlquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:35 schreef ElsTeyr het volgende:
[..]
Waarom niet?? een kinderwens kan toch, ook na zo'n heel vreselijke gebeurtenis. natuurlijk niet gelijk maar na een aantal jaren kan ik het me best voorstellen
Mensen hebben pijn en kunnen dan zeggen dingen waar ze wellicht later spijt van hebben, ik ken ze verder niet dus geen idee wat de achtergronden van de betrokken mensen zijn...leek het perfecte gezinnetje zo op foto's maar schijnt bedriegt, dat bleek hier wel weer heel duidelijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik hoop dat die site niet representatief is voor de familie van de vader....
Ik hoop dat de mensen die de familie kennen wel iets meer doen dan een kaarsje branden...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja mensen die de familie en vrienden kennen. Dit zijn 2 totaal wildvreemde kids
er zijn mensen die gewoon werken en niet overdag op fok kunnen zitten, dus lijkt me logisch danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:32 schreef Bayswater het volgende:
[..]
dat zal best welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik hoop dat de mensen die de familie kennen wel iets meer doen dan een kaarsje branden...
Ditquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er zijn mensen die gewoon werken en niet overdag op fok kunnen zitten, dus lijkt me logisch dan
Die gaan eromheen zitten en houden elkaar de hand vast.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik hoop dat de mensen die de familie kennen wel iets meer doen dan een kaarsje branden...
Jeuh, die inkopper kende ik nog niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:47 schreef eight het volgende:
Zij werkt toch bij de brandweer? Geen wonder dat ze wilt dat we thuis een kaarsje opsteken, ze kan die extra uren nu wel goed gebruiken...
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:47 schreef eight het volgende:
Zij werkt toch bij de brandweer? Geen wonder dat ze wilt dat we thuis een kaarsje opsteken, ze kan die extra uren nu wel goed gebruiken...
Dan blijft die arme stumpers ook niks bespaard....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is 1 groot lulverhaal en die familie heeft daar niets met te maken.
sorry, was idd te verwachten maar dit is het enige topic waar ik nooit de behoefte voel om bij te lezenquote:
Dat is de andere kant van het drama, stel je eens voor dat je zoon zoiets gedaan heeft en 2 kleinkinderen mee heeft gesleurd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:49 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dan blijft die arme stumpers ook niks bespaard....
dit bedoelde ik te zeggen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef Caland het volgende:
Ik heb sowieso het idee dat die familie niet echt zit te wachten op die ongepaste massahysterie. Ze hebben dus maar gekozen voor de weg waarbij ze het minste last van de Henk en Ingrids van deze wereld die het over 2 weken toch weer vergeten zijn.
Liever nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is de andere kant van het drama, stel je eens voor dat je zoon zoiets gedaan heeft en 2 kleinkinderen mee heeft gesleurd.
Ik snap je...en denk dat ze klaar zijn met het media circus en het sneupen in privé gegevens.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Eigenlijk genant en erg dat de familie of de moeder nu bezig moet zijn met verzinnen van een alternatief voor een stille tocht.
Ik denk dat als ze dit niet gedaan hadden er wél een stille tocht was gekomen. Ongeacht of de familie daar behoefte aan heeft.
Dan zijn je kinderen helemaal niet meer van jezelf. Alle zoekers voelen zich ook eigenaar ofzo.
(Kan het niet helemaal duidelijk maken maar goed, erg)
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef Caland het volgende:
Ik heb sowieso het idee dat die familie niet echt zit te wachten op die ongepaste massahysterie. Ze hebben dus maar gekozen voor de weg waarbij ze het minste last van de Henk en Ingrids van deze wereld die het over 2 weken toch weer vergeten zijn.
En dan zo'n leuke site die er nog even slaatje uit wil slaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Liever nietik zou niet weten waar ik het zoeken moest van ellende.
De waarheid.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef Caland het volgende:
psies, ik keek ook meteen rond om mijn emmertje te zoekenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
En dan zo'n leuke site die er nog even slaatje uit wil slaan.
Daarover moet je bij Geert gaan klagen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:59 schreef hugecooll het volgende:
Ik vind het wel een kwalijke zaak dat Henk en Ingrid hier stelselmatig gestigmatiseerd worden
Die heb ik een CC'tje gestuurdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarover moet je bij Geert gaan klagen.
Ik snap wel wat je bedoeltquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Eigenlijk genant en erg dat de familie of de moeder nu bezig moet zijn met verzinnen van een alternatief voor een stille tocht.
Ik denk dat als ze dit niet gedaan hadden er wél een stille tocht was gekomen. Ongeacht of de familie daar behoefte aan heeft.
Dan zijn je kinderen helemaal niet meer van jezelf. Alle zoekers voelen zich ook eigenaar ofzo.
Dat is ook genant en te erg voor woorden, maar als de familie niet laat weten wat ze wel en niet willen komt de meute met een stille tocht aandraven.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou boehoe, dan doe je het lekker niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit dus!
Ik vind het allemaal heel erg, maar dit gaat te ver
Ja maar.ja maar..daar hebben we recht op.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook genant en te erg voor woorden, maar als de familie niet laat weten wat ze wel en niet willen komt de meute met een stille tocht aandraven.
Ik denk dat de familie ook hierin ondersteuning krijgt.
Zullen we dan maar nergens meer een mening over hebben?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou boehoe, dan doe je het lekker niet.
Heb je er last van als anderen het wel doen?
Dat zegt ze toch helemaal nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is er dan gek aan wat Bayswater en C_A zeggen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Altijd de linker.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:12 schreef sig000 het volgende:
Ik twijfel nog voor welk raam ik die kaars ga zetten.
ja want heel mijn fokking timeline staat vol met foto's, kaarsjes en gedichtjesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb de waxinelichthoudergooier (3x woordwaarde) al een whatsappje gestuurd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:12 schreef sig000 het volgende:
Ik twijfel nog voor welk raam ik die kaars ga zetten.
Iedereen liket alles op feesboek.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja want heel mijn fokking timeline staat vol met foto's, kaarsjes en gedichtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |