[upd] Stille tocht tasjesdief wordt rouwtochtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Of jij laat je leiden door een tiental droeftoeters en gaat voorbij aan waar een stille tocht voor staat. Maar hup, kom maar op met die lijst. Alles onder de 250 meelopers telt niet
Dat kan ze toch moeilijk verbieden ? Ik weet niet hoe de verhouding met hun is maar dat mogen ze van mij best onderling regelen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:24 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Zou me niet verbazen als ze alles zoveel mogelijk in familiekring zal doen. Waar ik wel benieuwd naar ben is of ze de ouders en overige familieleden van je Jeroen aanwezig laat zijn bij de begravenis.
Gefeliciteerd, je hebt een stille tocht gevonden. Dank voor het delenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
[upd] Stille tocht tasjesdief wordt rouwtocht
Zolang als je maar niet in de buurt van gordijnen zet is er toch niks aan de hand ? Ik heb geen gordijnen in de huiskamerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:28 schreef Dees83 het volgende:
Wel ironisch moeder is brandweervrouw en wil kaarsen voor het raam.
Ho, ho, die voor die angespoelde potvis ging uiteindelijk niet door he!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk een paar stille tochten gemist.
Walvis bekt lekkerderquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:33 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ho, ho, die voor die angespoelde potvis ging uiteindelijk niet door he!
YWquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt een stille tocht gevonden. Dank voor het delen
Dus alles kan gezien worden???quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:33 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zolang als je maar niet in de buurt van gordijnen zet is er toch niks aan de hand ? Ik heb geen gordijnen in de huiskamer
Stille tocht is stille tocht en ik geef die moeder groot gelijk dat ze niet zit te wachten op al die wildvreemden die zo nodig een stille tocht willen organiseren. Laat die familie gewoon met rust, al dat opgelegde verdriet van wildvreemden die die familie totaal niet kennen en zich mee laten slepen door de groep "Wij zo sociaal en medelevend en jij bent slecht als je niet minstens een zeer treurige condoleance neerpent op het internet".quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Of jij laat je leiden door een tiental droeftoeters en gaat voorbij aan waar een stille tocht voor staat. Maar hup, kom maar op met die lijst. Alles onder de 250 meelopers telt niet
Was treurig zat dat iemand het überhaupt bedacht.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:33 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ho, ho, die voor die angespoelde potvis ging uiteindelijk niet door he!
Nou ik dacht , misschien over een paar jaar zou de moeder , als ze een andere man tegengekomen was(of misschien heeft ze al een vriend??) nog een kind kunnen proberen te krijgen. Het grote verlies blijft je je leven bij maar ik kan me voorstellen dat het toch , na een tijd ,bij je opkomtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat maakt het uit?
En ik weet hun favoriete kleuren of huisdieren ook al niet, succes!
Een ezel...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:39 schreef ElsTeyr het volgende:
[..]
Nou ik dacht , misschien over een paar jaar zou de moeder , als ze een andere man tegengekomen was(of misschien heeft ze al een vriend??) nog een kind kunnen proberen te krijgen. Het grote verlies blijft je je leven bij maar ik kan me voorstellen dat het toch , na een tijd ,bij je opkomt
Aan de straatkant een strook raamfolie, waar de mensen natuurlijk bovenuit kunnen koekeloeren en dat maar al te vaak ook doen. En rolluiken die na 't donker omlaag gaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:34 schreef Dees83 het volgende:
[..]
Dus alles kan gezien worden???
Sorry off topic.
OMGquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:39 schreef ElsTeyr het volgende:
[..]
Nou ik dacht , misschien over een paar jaar zou de moeder , als ze een andere man tegengekomen was(of misschien heeft ze al een vriend??) nog een kind kunnen proberen te krijgen. Het grote verlies blijft je je leven bij maar ik kan me voorstellen dat het toch , na een tijd ,bij je opkomt
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:39 schreef ElsTeyr het volgende:
[..]
Zal ik er één voor je branden?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:13 schreef sig000 het volgende:
Godverdomme, alle kaarsen bij de Action al uitverkocht.
Geen nood : Ze krijgen eind van de week weer nieuwe voorraadquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:13 schreef sig000 het volgende:
Godverdomme, alle kaarsen bij de Action al uitverkocht.
Maar wel aan wildvreemden een extra rotschop geven aan de vader op facebookquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:12 schreef trovey het volgende:
Stille tocht slaat nergens meer op tegenwoordig, heeft totaal geen waarde meer en ik kan me heel goed voorstellen dat die familie daar totaal geen behoefte aan heeft en dat ze hun verdriet liever zonder allerlei vreemden willen verwerken.
dit dus!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:26 schreef Bayswater het volgende:
Gezellig hoor zondag, cd'tje van Rob de Nijs er bij. Diep triest om een kaarsje te branden voor mensen waar je drie weken geleden nooit van had gehoord en daarna alleen maar via de media.
De familie? Ik volg Facebook niet echt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:17 schreef Wessell het volgende:
[..]
Maar wel aan wildvreemden een extra rotschop geven aan de vader op facebook
Echt? Ziek.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:20 schreef Wessell het volgende:
die mongool van een Thomas Berge heeft ook een nummer gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |