Was treurig zat dat iemand het überhaupt bedacht.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:33 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ho, ho, die voor die angespoelde potvis ging uiteindelijk niet door he!
Nou ik dacht , misschien over een paar jaar zou de moeder , als ze een andere man tegengekomen was(of misschien heeft ze al een vriend??) nog een kind kunnen proberen te krijgen. Het grote verlies blijft je je leven bij maar ik kan me voorstellen dat het toch , na een tijd ,bij je opkomtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat maakt het uit?
En ik weet hun favoriete kleuren of huisdieren ook al niet, succes!
Een ezel...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:39 schreef ElsTeyr het volgende:
[..]
Nou ik dacht , misschien over een paar jaar zou de moeder , als ze een andere man tegengekomen was(of misschien heeft ze al een vriend??) nog een kind kunnen proberen te krijgen. Het grote verlies blijft je je leven bij maar ik kan me voorstellen dat het toch , na een tijd ,bij je opkomt
Aan de straatkant een strook raamfolie, waar de mensen natuurlijk bovenuit kunnen koekeloeren en dat maar al te vaak ook doen. En rolluiken die na 't donker omlaag gaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:34 schreef Dees83 het volgende:
[..]
Dus alles kan gezien worden???
Sorry off topic.
OMGquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:39 schreef ElsTeyr het volgende:
[..]
Nou ik dacht , misschien over een paar jaar zou de moeder , als ze een andere man tegengekomen was(of misschien heeft ze al een vriend??) nog een kind kunnen proberen te krijgen. Het grote verlies blijft je je leven bij maar ik kan me voorstellen dat het toch , na een tijd ,bij je opkomt
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:39 schreef ElsTeyr het volgende:
[..]
Zal ik er één voor je branden?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:13 schreef sig000 het volgende:
Godverdomme, alle kaarsen bij de Action al uitverkocht.
Geen nood : Ze krijgen eind van de week weer nieuwe voorraadquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:13 schreef sig000 het volgende:
Godverdomme, alle kaarsen bij de Action al uitverkocht.
Maar wel aan wildvreemden een extra rotschop geven aan de vader op facebookquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:12 schreef trovey het volgende:
Stille tocht slaat nergens meer op tegenwoordig, heeft totaal geen waarde meer en ik kan me heel goed voorstellen dat die familie daar totaal geen behoefte aan heeft en dat ze hun verdriet liever zonder allerlei vreemden willen verwerken.
dit dus!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:26 schreef Bayswater het volgende:
Gezellig hoor zondag, cd'tje van Rob de Nijs er bij. Diep triest om een kaarsje te branden voor mensen waar je drie weken geleden nooit van had gehoord en daarna alleen maar via de media.
De familie? Ik volg Facebook niet echt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:17 schreef Wessell het volgende:
[..]
Maar wel aan wildvreemden een extra rotschop geven aan de vader op facebook
Echt? Ziek.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:20 schreef Wessell het volgende:
die mongool van een Thomas Berge heeft ook een nummer gemaakt
Nee Iris zelf! zie Telegraafquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:21 schreef trovey het volgende:
[..]
De familie? Ik volg Facebook niet echt.
Die lees ik ook niet. Ik weet niet wat er uiteindelijk is voorgevallen tussen beide ouders dat alles zo heeft kunnen escaleren en of beiden daar even veel schuld aan hebben, treurig alleen dat die kinderen er tussenin hebben gezeten.quote:
Het moet niet gekker worden.quote:
Die kinderen is de kans ontnomen om het beter te doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:24 schreef trovey het volgende:
Ik weet niet wat er uiteindelijk is voorgevallen tussen beide ouders dat alles zo heeft kunnen escaleren en of beiden daar even veel schuld aan hebben, treurig alleen dat die kinderen er tussenin hebben gezeten.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Die lees ik ook niet. Ik weet niet wat er uiteindelijk is voorgevallen tussen beide ouders dat alles zo heeft kunnen escaleren en of beiden daar even veel schuld aan hebben, treurig alleen dat die kinderen er tussenin hebben gezeten.
Helaas wel...dat (een) ouder(s) zichzelf zo boven het welzijn van hun kinderen kunnen stellen gaat mijn pet te boven.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die kinderen is de kans ontnomen om het beter te doen.
Smerige actie van de Telegraafquote:
Heftig om te lezenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:26 schreef moeke1 het volgende:
'Vader wilde horror voor ex zo groot mogelijk maken'
Bewaar artikel
105 reacties
Door: redactie
21-5-13 - 06:07 bron: Algemeen Dagblad © Facebook.
Alles wijst erop dat vader Jeroen Denis wraak wilde nemen op zijn ex-partner. De moorden en zelfmoord waren zeer goed voorbereid. Dat zegt Alain Remue van de Belgische Cel Vermiste Personen, nauw betrokken bij het onderzoek naar Ruben en Julian.
Zo kocht vader Denis in een bouwzaak in Vleuten spanbanden, een zaklamp en een sleepkabel. Ook legde hij de avond voor de moorden met de kinderen een route af die bij de politie alleen maar tot verwarring kon leiden en de zoektocht ernstig zou bemoeilijken. Zo reed hij van Midden-Nederland naar de Belgische grens en terug.
'De kinderen konden dus overal zijn. Onbegonnen zoekwerk,' zegt Remue tegen het AD. 'De precieze details moeten nog worden uitgezocht, maar we kunnen er nu toch wel van uitgaan dat hij de kinderen in het holst van de nacht heeft vermoord en ze daarna heeft verstopt in die duiker.'
Horror
Hoe de kinderen om het leven zijn gekomen, is nog altijd niet duidelijk. 'Maar het was blijkbaar de bedoeling van de vader dat de kinderen niet gevonden zouden worden, zelfs niet met infraroodcamera's, en dat zijn ex in onzekerheid zou blijven leven. Hij wilde de horror voor haar zo groot mogelijk maken. Dieper kun je een moeder niet kwetsen.'
Afscheidsbrief
De recherche vond een afscheidsbrief in de computerbestanden van de vader. Die was gericht aan zijn huidige vriendin Esther. 'Het kan zo niet meer verder. Het is over voor mij. Hier stopt het. Het spijt me voor jou. Je zal met veel vragen achterblijven,' schreef de vader. Remue: 'Zeer onrustwekkend was dat hij in de brief met geen woord repte over zijn twee zoontjes. Alsof ze niet bestonden. Hij vertelde ook niets concreets over zijn zelfmoordplan en zijn motief. Hij liet iedereen in het vage. Zonder dat hij het zelf met zo veel woorden zei, was zijn boodschap: 'Ik ben dood en de rest moeten jullie maar zelf uitzoeken'.'
Al dit soort 'tradities' (Kaarsjes branden, stille tochten, minuut stilte) vind ik onnodig. Maar ik kan wel begrijpen dat er mensen zijn die dit nodig/fijn vinden om er even stil bij te staan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit dus!
Ik vind het allemaal heel erg, maar dit gaat te ver
Dat denken wel meer mensenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:30 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Je zou bijna denken dat moeder Iris alles als een wedstrijd zag die ze nu verloren heeft.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:30 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Je zou bijna denken dat moeder Iris alles als een wedstrijd zag die ze nu verloren heeft.
Zonder de achtergronden te weten is er moeilijk wat van te zeggen, vader was fout door zijn laatste actie maar wat het aandeel van moeders in deze situatie was durf ik niet te zeggen, zal zeker niet zeggen dat moeders de complete onschuld is in deze, heb te vaak gezien dat vrouwen ook verschrikkelijk kunnen zijn in dit soort situaties.quote:
quote:
http://www.slachtoffersju(...)ies-te-beantwoorden/quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Zonder de achtergronden te weten is er moeilijk wat van te zeggen, vader was fout door zijn laatste actie maar wat het aandeel van moeders in deze situatie was durf ik niet te zeggen, zal zeker niet zeggen dat moeders de complete onschuld is in deze, heb te vaak gezien dat vrouwen ook verschrikkelijk kunnen zijn in dit soort situaties.
Je zou ook kunnen denken dat vader heeft gezegd 'Je zult nog weleens zien wie er wint'.. Wat doet het er toequote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:30 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Die discussie is hier vanochtend al uitvoerig gevoerd, is nu de avondploeg aan de beurt?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:30 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Ja en de vader was dol op speurtochten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:30 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Het is gewoon een idiootquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Binnenkort het Giro555 groepje met onder andere Frans Bauer, Marco Borsato en Gerard Joling.
Alles om in de publiciteit te komen.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:32 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die discussie is hier vanochtend al uitvoerig gevoerd, is nu de avondploeg aan de beurt?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:32 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die discussie is hier vanochtend al uitvoerig gevoerd, is nu de avondploeg aan de beurt?
Waarom niet?? een kinderwens kan toch, ook na zo'n heel vreselijke gebeurtenis. natuurlijk niet gelijk maar na een aantal jaren kan ik het me best voorstellenquote:
Eigenlijk toch wel heel treurig dat de strijd nu nog gewoon doorgaat. Je zou als familie beter de strijdbijl kunnen begraven en samen gaan rouwen om degenen die het slachtoffer zijn geworden van het geheel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:32 schreef Wessell het volgende:
[..]
http://www.slachtoffersju(...)ies-te-beantwoorden/
Vooral die site is erg treurig.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Eigenlijk toch wel heel treurig dat de strijd nu nog gewoon doorgaat. Je zou als familie beter de strijdbijl kunnen begraven en samen gaan rouwen om degenen die het slachtoffer zijn geworden van het geheel.
Hoop dat beide families uiteindelijk gaan inzien dat die twee jochies de prijs hebben moeten betalen.
Dit zal een soort van Korea oorlog gaan worden hoor, maar dan met woordenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Eigenlijk toch wel heel treurig dat de strijd nu nog gewoon doorgaat. Je zou als familie beter de strijdbijl kunnen begraven en samen gaan rouwen om degenen die het slachtoffer zijn geworden van het geheel.
Hoop dat beide families uiteindelijk gaan inzien dat die twee jochies de prijs hebben moeten betalen.
quote:
Jammer....meer valt er niet over te zeggen voor mij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:37 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Dit zal een soort van Korea oorlog gaan worden hoor, maar dan met woorden
Is dat weer die Kat Kat Klan? Dat men dat hier nog post..quote:
Al minstens een week af en aanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:32 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik hoop dat die site niet representatief is voor de familie van de vader....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is 1 groot lulverhaal en die familie heeft daar niets met te maken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik hoop dat die site niet representatief is voor de familie van de vader....
ja mensen die de familie en vrienden kennen. Dit zijn 2 totaal wildvreemde kidsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Al dit soort 'tradities' (Kaarsjes branden, stille tochten, minuut stilte) vind ik onnodig. Maar ik kan wel begrijpen dat er mensen zijn die dit nodig/fijn vinden om er even stil bij te staan.
onder andere dit verhaal.... http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)krijgt-zoontje.dhtmlquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:35 schreef ElsTeyr het volgende:
[..]
Waarom niet?? een kinderwens kan toch, ook na zo'n heel vreselijke gebeurtenis. natuurlijk niet gelijk maar na een aantal jaren kan ik het me best voorstellen
Mensen hebben pijn en kunnen dan zeggen dingen waar ze wellicht later spijt van hebben, ik ken ze verder niet dus geen idee wat de achtergronden van de betrokken mensen zijn...leek het perfecte gezinnetje zo op foto's maar schijnt bedriegt, dat bleek hier wel weer heel duidelijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik hoop dat die site niet representatief is voor de familie van de vader....
Ik hoop dat de mensen die de familie kennen wel iets meer doen dan een kaarsje branden...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja mensen die de familie en vrienden kennen. Dit zijn 2 totaal wildvreemde kids
er zijn mensen die gewoon werken en niet overdag op fok kunnen zitten, dus lijkt me logisch danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:32 schreef Bayswater het volgende:
[..]
dat zal best welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik hoop dat de mensen die de familie kennen wel iets meer doen dan een kaarsje branden...
Ditquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er zijn mensen die gewoon werken en niet overdag op fok kunnen zitten, dus lijkt me logisch dan
Die gaan eromheen zitten en houden elkaar de hand vast.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik hoop dat de mensen die de familie kennen wel iets meer doen dan een kaarsje branden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |