729.000quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:31 schreef klipper het volgende:
Hoeveel kaarsjes zullen er zondag branden denken jullie?
Hoezo heeft het geen waarde meer?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:12 schreef trovey het volgende:
Stille tocht slaat nergens meer op tegenwoordig, heeft totaal geen waarde meer en ik kan me heel goed voorstellen dat die familie daar totaal geen behoefte aan heeft en dat ze hun verdriet liever zonder allerlei vreemden willen verwerken.
Omdat voor alles en niets een stille tocht wordt georganiseerd....doogeschoten hond...stille tocht...dode walvis...stille tocht....die stille tochten zijn een beetje te standaard geworden om ze nog echte waarde te geven.quote:
Niemand een antwoord??quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:02 schreef ElsTeyr het volgende:
Hoe oud was die vader eigenlijk, ?? en moeder?
Je overdrijft.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Omdat voor alles en niets een stille tocht wordt georganiseerd....doogeschoten hond...stille tocht...dode walvis...stille tocht....die stille tochten zijn een beetje te standaard geworden om ze nog echte waarde te geven.
Ik ga geen kaars voor het raam zetten. Lekker voor de brandveiligheidquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:31 schreef klipper het volgende:
Hoeveel kaarsjes zullen er zondag branden denken jullie?
Waarom niet? hun zijn toch geenszins verantwoordelijk voor zijn daden??quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:24 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Zou me niet verbazen als ze alles zoveel mogelijk in familiekring zal doen. Waar ik wel benieuwd naar ben is of ze de ouders en overige familieleden van je Jeroen aanwezig laat zijn bij de begravenis.
Je hebt duidelijk een paar stille tochten gemist.quote:
20 maar... of zo.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk een paar stille tochten gemist.
ze wil graag wat afleidingquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:28 schreef Dees83 het volgende:
Wel ironisch moeder is brandweervrouw en wil kaarsen voor het raam.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk een paar stille tochten gemist.
Jeroen 38quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:02 schreef ElsTeyr het volgende:
Hoe oud was die vader eigenlijk, ?? en moeder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |