waarom de 3 als e? Als het een gespiegelde 3 was geweest dan klopt het welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:52 schreef _NZT_ het volgende:
[..]alle k@nk3r van FOK! is verzameld in dat topic
Moet je dat wel daadwerkelijk doen voortaan, nu staat johannes zo vor lul.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze treurige vorm van het schrijven van 'kanker' is een TR waard
Dit gaat op zijn rapport.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je dat wel daadwerkelijk doen voortaan, nu staat johannes zo vor lul.
Als hij je AH boodschappen aflevert is hij wel heel netjesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je Posts ook niet altijd even vriendelijk zijn
Ja. Moeten ze daar niet zo overdreven doen. Daar word ik recalcitrant van.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je Posts ook niet altijd even vriendelijk zijn
*voorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je dat wel daadwerkelijk doen voortaan, nu staat johannes zo vor lul.
Ze jagen eerst ons weg met slappe argumenten. En gaan daarna vrolijk op dezelfde voet door, waaropwij aangesproken werden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef Buitendam het volgende:
Oh, ze gaan elkaar verwijten maken. Waar blijft die popcorn.
De kritiek van @ggmm_ggmm lijkt vakkundig genegeerd. Hij kon het niet hendelen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
Sierd herinnert iedereen maar eens aan zijn voorspellende gaves.
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij zo opstaat en wegloopt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De kritiek van @ggmm_ggmm lijkt vakkundig genegeerd. Hij kon het niet hendelen.
Wel altijd knap dat dat soort mensen aan het feit dat iemand hun grammatica corrigeert kunnen afleiden dat de moeder van @ggmm_ggmm aan kanker zou leiden en / of een leven leidt als prostituee.quote:
Alle vrouwen zijn hoeren, behalve mijn moeder.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel altijd knap dat dat soort mensen aan het feit dat iemand hun grammatica corrigeert kunnen afleiden dat de moeder van @ggmm_ggmm aan kanker zou leiden en / of een leven leidt als prostituee.
Die poetst.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren, behalve mijn moeder.
Is die dood?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Je oma was een hoer dus?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal het tegen mijn moeder zeggenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef Happel het volgende:
[..]
En C_A.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |