Fatty.quote:
Jij hebt ook geen tyfus in te brengen hé.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn chica is gtst aan het kijken.
Geen Jean Claude voor deze jongen.
Is die homo met kanker die ook nog een ongeluk heeft gehad al een keer dood, ik ben zijn naam even kwijt, een tijd terug ging het hier regelmatig over hem?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn chica is gtst aan het kijken.
Geen Jean Claude voor deze jongen.
Niet echt. Eerder deze avond postte ik al foto's van hoe jij eruit zou zien als je de overtollige kilo's zou verliezen.quote:
Hetgeen ik in te brengen heb is geen tyfus.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen tyfus in te brengen hé.
Hey da's toevallig.quote:
Frits van Houten of Rien Hoogendoorn? Wie bedoel je?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is die homo met kanker die ook nog een ongeluk heeft gehad al een keer dood, ik ben zijn naam even kwijt, een tijd terug ging het hier regelmatig over hem?
bingquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is die homo met kanker die ook nog een ongeluk heeft gehad al een keer dood, ik ben zijn naam even kwijt, een tijd terug ging het hier regelmatig over hem?
Ik dacht een negerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Frits van Houten of Rien Hoogendoorn? Wie bedoel je?
Rien dus. Had die aids ja?quote:
Hola.quote:
Volgens mij een buitenlandse naam en het was ook kanker volgens mij en geen aids. Hij kon toen ieder moment doodgaan en het gebeurde maar niet.quote:
Of Rien.quote:
quote:
Jimmy Geduld dan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij een buitenlandse naam en het was ook kanker volgens mij en geen aids. Hij kon toen ieder moment doodgaan en het gebeurde maar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |