Vast niet veel toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon doen, joh. Wat kan het voor kwaad?
Ik heb al eentje van VIquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:19 schreef GGMM het volgende:
https://twitter.com/koning_voetbal
Opzich is zo'n soort account ook wel iets om voor VBL aan te maken.
Stel dat ik niks beters te doen had met m'n tijd had ik dat meteen gedaan.
Dat komt zij werkelijk alles wat enigszins positief over haar is retweet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
https://twitter.com/NICKIMINAJ
Hoe zet je tweets van andere uit op de page van Nicki? Al die randdebielen hoef ik niet te lezen.
En nu?quote:
Waarom kijken naar de tweets van die hoer?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe zet je tweets van andere uit op de page van Nicki? Al die randdebielen hoef ik niet te lezen.
Omdat die mongooltjes hier net doen alsof ze fan zijn om een of andere rare reden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Waarom kijken naar de tweets van die hoer?
Nu nog niks, binnenkort een paar tweets versturenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt zij werkelijk alles wat enigszins positief over haar is retweet.
[..]
En nu?
Uhm.. oke.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu nog niks, binnenkort een paar tweets versturen
Kanker op. Je niets toevoegende posts en je ongrappige grappen tot daaraan toe. Ik heb het recht niet om mensen hier te weigeren, maar als je op deze wijze op de man gaat spelen ben je gewoon een onderkruipsel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Waarom kijken naar de tweets van die hoer?
Ik weet ook niet hoe dat moet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Hard to get spelen, goeiequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu nog niks, binnenkort een paar tweets versturen
ze gaat niet meer reageren, want we komen uit de vbl scquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:21 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik heb die teef even gevraagd wat ze in het topic doet... wacht met smart op antwoord
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kanker op. Je niets toevoegende posts en je ongrappige grappen tot daaraan toe. Ik heb het recht niet om mensen hier te weigeren, maar als je op deze wijze op de man gaat spelen ben je gewoon een onderkruipsel.
Wel aardig jaquote:
VBL onderdrukkingquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
GGMM. Heb jij al eens geklaagd achter de schermen over dit soort dingen? En vooral de mate waar wij 'bans' om krijgen? Het wordt niet leuk meer. Saind is ook alweer slachtoffer.
Altijd lekker makkelijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze gaat niet meer reageren, want we komen uit de vbl sc
Ik houd van jequote:
Volgens mij is het te goed om leuk slecht te zijn, maar te slecht om goed te zijn. Zeker gezien het genre.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat trollen? Of gewoon grappig? Of nut dun?Noot noot.
sig000, wat een aidsuser is dat.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
GGMM. Heb jij al eens geklaagd achter de schermen over dit soort dingen? En vooral de mate waar wij 'bans' om krijgen? Het wordt niet leuk meer. Saind is ook alweer slachtoffer.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik dit nou daar post:Post het gewoon niet, nu denken ze dat we trollen en hier alles mooi plannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat trollen? Of gewoon grappig? Of nut dun?
Als ik dit nou daar post:Doe het en gij zult ondervindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat trollen? Of gewoon grappig? Of nut dun?RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Als ik dit nou daar post:Nadat je het hier hebt gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat trollen? Of gewoon grappig? Of nut dun?
Geen van drieën, gewoon een beetje dommig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |