Een leraar van mij beweert dat alle RTL programma's behalve Voetbal International nep zijn. Zo is volgens hem Expeditie Robinson ook totaal in scene gezet. Dat ze gewoon te eten krijgen etc. als de camera's weg zijn. Zit misschien nog wel wat in.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Natuurlijk is het nep. Maak niet uit kan er om lachen.
Kutje, het is #TeamHappelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus dat ontmaagding programma is triest omdat het nep is, maar deze show welke nog erger in scene is gezet is wel leuk?
Ik vind het gewoon beide kut. #TeamGGMM
[..]
Lulhannes, wacht dan even met het posten van dit.
De OP telt niet mee hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:22 schreef Doublepain het volgende:
Wisten jullie dat de TS altijd de Fipo heeft?
Mensen posten altijd FIPO in een leegtopic, maar dat klopt niet..
#weetje
Ook dat gebeurt, Net als al die dingen op Mtv.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een leraar van mij beweert dat alle RTL programma's behalve Voetbal International nep zijn. Zo is volgens hem Expeditie Robinson ook totaal in scene gezet. Dat ze gewoon te eten krijgen etc. als de camera's weg zijn. Zit misschien nog wel wat in.
#TeamHappelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand is lid van TeamHappel, vreesi k voor je.
VI is eigenlijk het enige programma dat ik op RTL kijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een leraar van mij beweert dat alle RTL programma's behalve Voetbal International nep zijn. Zo is volgens hem Expeditie Robinson ook totaal in scene gezet. Dat ze gewoon te eten krijgen etc. als de camera's weg zijn. Zit misschien nog wel wat in.
Sexceteraquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
VI is eigenlijk het enige programma dat ik op RTL kijk
Ik schaam me voor jou.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
Dat programma van Jokertje is wel lachen vind ik
Nou ja Eigenlijk is matsoe matsoe gewoon lachen
Als ik jou zo zie zou je ook nog wel eens naar Truckers on Ice kunnen kijken!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
VI is eigenlijk het enige programma dat ik op RTL kijk
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik jou zo zie zou je ook nog wel eens naar Truckers on Ice kunnen kijken!
Gooi dat ding in een spoilerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is zo oud, die vrouwen zien er nu ongeveer zo uit.
[ afbeelding ]
Ik wil je niet meer kennen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
Dat programma van Jokertje is wel lachen vind ik
Nou ja Eigenlijk is matsoe matsoe gewoon lachen
Geen idee, ik kon zo snel even geen belediging verzinnen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]waarom, alsof ik bij je hoor
Dat is niet het geval, dus waarom zou jij je moeten schamen
Op Twitter is het een stuk makkelijker om mensen op de kast te jagen, toch GGMM?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik kon zo snel even geen belediging verzinnen.
Je hebt het hier wel over @ggmm_ggmm, een snel groeiend fenomeen op Twitter.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]waarom, alsof ik bij je hoor
Dat is niet het geval, dus waarom zou jij je moeten schamen
True, zolang er niet inhoudelijk op ingegaan wordt ben ik op m'n best.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Op Twitter is het een stuk makkelijker om mensen op de kast te jagen, toch GGMM?
Ik zie ene @Demen_Bulbul ook een hoop onzin uitslaan, misschien kan je die eens aanpakken?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, zolang er niet inhoudelijk op ingegaan wordt ben ik op m'n best.
Meh, ik vind het pikken op minderheden te makkelijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie ene @Demen_Bulbul ook een hoop onzin uitslaan, misschien kan je die eens aanpakken?
Ik vind het maar zielig voor de hulpverleners.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:36 schreef Doublepain het volgende:
Zuipen Zuipen Ziekenhuis is ook geniaal, had hem al op Youtube gezien
Achja die pakken genoeg geld hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind het maar zielig voor de hulpverleners.
Demen is een held. Leuk plaatje ookquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie ene @Demen_Bulbul ook een hoop onzin uitslaan, misschien kan je die eens aanpakken?
Ik heb er mijn voltallige redactie op gezet om uit te vinden wat het voor moet stellen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Demen is een held. Leuk plaatje ook
Link?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op twitter ben je ook al een onderwerp
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op twitter ben je ook al een onderwerp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |