quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie ene @jvermeer3 ook een hoop onzin uitslaan, misschien kan je die eens aanpakken?
Jij zuigt Rinus onder de douche, het is het beste om het toe te geven aan ons allemaal.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg Doublepain te blokkeren. Z'n humor is om te huilen zo slecht. Eigenlijk voegt hij niks toe aan m'n Twitter.
En daar kom je nu pas achter?.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg Doublepain te blokkeren. Z'n humor is om te huilen zo slecht.
Dat geldt ook voor zijn bijdrages in dit topic.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg Doublepain te blokkeren. Z'n humor is om te huilen zo slecht. Eigenlijk voegt hij niks toe aan m'n Twitter.
Voor wel meer users.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor zijn bijdrages in dit topic.
Je maakt je er erg druk om zie ik. Moeilijke jeugd gehad?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat die mongool 2 dagen na een Tweet retweeten terwijl het programma al lang en breed afgelopen is![]()
Dan snap je er echt geen reet van.
Ik heb 1 follower meer dan jijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat die mongool 2 dagen na een Tweet retweeten terwijl het programma al lang en breed afgelopen is![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is gewoon een pertinente leugen, en je hebt geen enkel bewijs.
twitter:
De kantineheld van gister is wel vies dik. Succes met je onderzoek overigens. Ik verdenk Rode Paul.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er mijn voltallige redactie op gezet om uit te vinden wat het voor moet stellen.
Uh, nee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je maakt je er erg druk om zie ik. Moeilijke jeugd gehad?
Ik begrijp zeker dat mensen klachten hebben over mijn bijdrages. Ik zal er aan werken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker. Tijd voor wat zelfreflectie Stijn.
Aad300 citeren is juist poëzie.quote:
Volgens mij moet GGMM een keer een goede beurt krijgen van een chickquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Yvonne is ook vies dikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De kantineheld van gister is wel vies dik. Succes met je onderzoek overigens. Ik verdenk Rode Paul.
Weer?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:50 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Volgens mij moet GGMM weer een keer een goede beurt krijgen van een chick
Veel erger.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:50 schreef Buitendam het volgende:
Dat vermiste kinderen-topic is net zo uit de klauwen gelopen als het topic met de lesbo's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |