Idd, half Tinypic is er maar mee gekapt ofzoquote:Op maandag 20 mei 2013 22:46 schreef Zipportal het volgende:
@Pino leef je uit op de OP. Fixen die handel.
Al die grijze .gif lossers eruit, want dat kan niet meer. Op het oog op het nieuwe seizoen. We hebben nu vaste mensen aan tafel.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, half Tinypic is er maar mee gekapt ofzo
GMMM kan zijn handjes wel laten wapperen. I.p.v. VBL slowchat te verkrachten.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
We hebben Veerboot nodig maar die is al een tijdje spoorloos.
De helden uit de OP moeten geëerd blijven worden, die kan je niet zomaar verwijderen. Kneuzen als Tijl beckand, okee die mogen wegblijven, maar een Iwan van Duren heeft zoveel betekend voor het internationale voetbal, die kan jij niet zomaar verwijderen vanuit je ivoren toren.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Al die grijze .gif lossers eruit, want dat kan niet meer. Op het oog op het nieuwe seizoen. We hebben nu vaste mensen aan tafel.
Mensen die waarde hechten aan die plaatjes moeten maar oude de reeksen teruglezen.
Of een Demen Bülbül dat is een personality die kan je niet zomaar uit de OP halen. Dat is minachting van de FOK!ker. Dat is not dun.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De helden uit de OP moeten geëerd blijven worden, die kan je niet zomaar verwijderen. Kneuzen als Tijl beckand, okee die mogen wegblijven, maar een Iwan van Duren heeft zoveel betekend voor het internationale voetbal, die kan jij niet zomaar verwijderen vanuit je ivoren toren.
Iwan en Tom zijn ook niet grijs gekleurd. Wouter Bos, Tijl, BulBul etc etc kunnen er allemaal uit. Wil je die gasten terug zien, bekijk de oude topics maar terug.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De helden uit de OP moeten geëerd blijven worden, die kan je niet zomaar verwijderen. Kneuzen als Tijl beckand, okee die mogen wegblijven, maar een Iwan van Duren heeft zoveel betekend voor het internationale voetbal, die kan jij niet zomaar verwijderen vanuit je ivoren toren.
pursunelitiequote:Op maandag 20 mei 2013 22:54 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Of een Demen Bülbül dat is een personality die kan je niet zomaar uit de OP halen. Dat is minachting van de FOK!ker. Dat is not dun.
Tijl.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:57 schreef PSV1990- het volgende:
Wie is degene die geroyeerd wordt? niet de Kromme maar die andere ..
Daar komt weer de zoveelste user van het bedrijfsleven die denkt dat hij een voetbaltopic als een bedrijf kan runnen.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Iwan en Tom zijn ook niet grijs gekleurd. Wouter Bos, Tijl, BulBul etc etc kunnen er allemaal uit. Wil je die gasten terug zien, bekijk de oude topics maar terug.
Dit topic moet ook met zijn tijd meegaan. DWDD topic is ook eindelijk aangepakt, na mijn opmerking. Dit topic moet zo blijven dat ziet elke dorpsidioot
Ik zeg toch ook niet iedereen die scheel en een bril draagt, lult uit z'n nek?
Het verwijderen van Demen Bulbul is wel ooit overwogen, maar de VI Hooligans kozen iets anders.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:54 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Of een Demen Bülbül dat is een personality die kan je niet zomaar uit de OP halen. Dat is minachting van de FOK!ker. Dat is not dun.
En wie ben jij nou weer dan? Heb jou nog nooit in een VI topic gezien.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:58 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Daar komt weer de zoveelste user van het bedrijfsleven die denkt dat hij een voetbaltopic als een bedrijf kan runnen.
Ik heb geen flauw idee wie die 2 zijnquote:Op maandag 20 mei 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het verwijderen van Demen Bulbul is wel ooit overwogen, maar de VI Hooligans kozen iets anders.
[ afbeelding ]
De OP is inmiddels wel erg gedateerd, net als jouw kapsel eigenlijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Arno's haararchitectens geperfectioneerde sixties look.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De OP is inmiddels wel erg gedateerd, net als jouw kapsel eigenlijk.
Dat is toch die man die altijd roept dat alle Marokkanen het land uit moeten? Daar wens ik niet mee geassocieerd te worden.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Arno's haararchitectens geperfectioneerde sixties look.
Nu verwar je Arno de haararchitect met Frits Barend.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is toch die man die altijd roept dat alle Marokkanen het land uit moeten? Daar wens ik niet mee geassocieerd te worden.
Kan wachten tot morgen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:14 schreef Shreyas het volgende:
Was de show van gisteren goed genoeg om hem nu nog terug te kijken, of kan het wachten tot morgen?
Aids opgelopen in Afrika denk ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 02:09 schreef VanKuikeren het volgende:
Heeft Kieft kanker ofzo? Ziet er niet heel lekker uit...
verloren in israelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 02:09 schreef VanKuikeren het volgende:
Kieft snuift te veel; Hij ziet er altijd vertyft uit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 02:09 schreef VanKuikeren het volgende:
Dit opperde ik aan het begin van vorig seizoen al, maar dit is gewoon een hele conservatieve wereld. Voor de prostaatclub hier een verandering toestaat zijn we jaren verder.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Al die grijze .gif lossers eruit, want dat kan niet meer. Op het oog op het nieuwe seizoen. We hebben nu vaste mensen aan tafel.
Mensen die waarde hechten aan die plaatjes moeten maar oude de reeksen teruglezen.
Ja, en daarvoor en daarvoor ik ook al. Nep supporters kunnen niet tegen veranderingen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:27 schreef Symer het volgende:
[..]
Dit opperde ik aan het begin van vorig seizoen al, maar dit is gewoon een hele conservatieve wereld. Voor de prostaatclub hier een verandering toestaat zijn we jaren verder.
Zou de OP gelijk wat mobiele telefoon vriendelijker maken. Maar de harde kern VI Hooligans zijn net als de FIFA. Een stel malafide mannetjes die alleen op eigen gewin uit zijn en krampachtig alle vernieuwingen tegenhouden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:27 schreef Symer het volgende:
[..]
Dit opperde ik aan het begin van vorig seizoen al, maar dit is gewoon een hele conservatieve wereld. Voor de prostaatclub hier een verandering toestaat zijn we jaren verder.
Ik heb onlangs bij de mobiele developers van FOK! het voorstel neergelegd om speciale OPs te implementeren voor de mobiele layout, dus zonder al de GIFs. Er werd naar gekeken, dus wie weetquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou de OP gelijk wat mobiele telefoon vriendelijker maken. Maar de harde kern VI Hooligans zijn net als de FIFA. Een stel malafide mannetjes die alleen op eigen gewin uit zijn en krampachtig alle vernieuwingen tegenhouden.
Ja leuk hoor, maar nostalgie brengt nu eenmaal geen brood op de plank. Dit hele gedoe van "7u zondagavond, bord op de schoot, OP bekijken" is leuk, maar niet meer haalbaar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die kapotte gifjes horen bij de charme van dit topic, als je daaraan gaat morrelen is het einde zoek weet je wel. Ik weet precies hoe dat gaat, dan krijg je er een moderne strakke OP voor in de plaats, ontworpen door iemand zonder enige binding met dit topic, waar kraak nog smaak aanzit.
Ooooooooohquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou de OP gelijk wat mobiele telefoon vriendelijker maken. Maar de harde kern VI Hooligans zijn net als de FIFA. Een stel malafide mannetjes die alleen op eigen gewin uit zijn en krampachtig alle vernieuwingen tegenhouden.
Hele volksstammen zijn met deze OP opgegroeid, dat kun je niet zomaar bij het grofvuil zetten omdat een paar snelle jongens met sjel in hun haar dollar tekens in hun ogen hebben.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja leuk hoor, maar nostalgie brengt nu eenmaal geen brood op de plank. Dit hele gedoe van "7u zondagavond, bord op de schoot, OP bekijken" is leuk, maar niet meer haalbaar.
Af en toe moet je plaats maken voor de nieuwe generatie. Kijk, jullie zijn nog van de generatie dat jullie sigaren rookten in dit topic, maar dat mag ook niet meer. Wij zijn van de "hum hum hum" generatie, wij willen een nieuwe, vlotte OP.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hele volksstammen zijn met deze OP opgegroeid, dat kun je niet zomaar bij het grofvuil zetten omdat een paar snelle jongens met sjel in hun haar dollar tekens in hun ogen hebben.
Wat zij willen vinden ik helemaal niet zo rullevant. Kijk Wilfred, ik loop al 50 jaar rond in de voetballerij en ik heb nog nooit een jonge generatie meegemaakt die níet dacht dat ze het beter wisten dan de oude garde, maar we voetballen nog steeds met een ronde bal die zo snel mogelijk het doel in moet, dus waar hebben we het over denk ik dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:38 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Af en toe moet je plaats maken voor de nieuwe generatie. Kijk, jullie zijn nog van de generatie dat jullie sigaren rookten in dit topic, maar dat mag ook niet meer. Wij zijn van de "hum hum hum" generatie, wij willen een nieuwe, vlotte OP.
De belangen zijn in deze wereld inmiddels zo groot dat we het niet meer over kunnen laten aan het beoordelingsvermogen van Tinypic. We moeten meegaan met de tijd en moderne middelen inzetten. Dat zou al heel wat onbegrip en woede bij de kijkers thuis en in het topic wegnemen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat zij willen vinden ik helemaal niet zo rullevant. Kijk Wilfred, ik loop al 50 jaar rond in de voetballerij en ik heb nog nooit een jonge generatie meegemaakt die níet dacht dat ze het beter wisten dan de oude garde, maar we voetballen nog steeds met een ronde bal die zo snel mogelijk het doel in moet, dus waar hebben we het over denk ik dan?
Ik vind het ook wel een goed idee, en als we dan toch bezig zijn kunnen mensen die wel al tijden niet meer gezien hebben of geroyeerd zijn er wel uit. Eventueel kunnen we een hoekje houden voor leden van verdienste als Berdien en bijvoorbeeld Jakhals Erik (misschien ook Manolevje, maar daar houdt het wel op).quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:22 schreef Arn0 het volgende:
Ik kan ook niet tegen veranderingen maar.. Een nieuwe OP mag wel ja. Misschien dat ik deze middag probeer er eentje in elkaar te zetten(hopelijk krijg ik geen VI-hooligans die mijn brievenbus opblazen)
Dat heb ik nou nog nooit gehoord. Maar je wil zeker niet dat ik een boekje open doe wat de mensen over jou te zeggen hebben?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:53 schreef Ties02 het volgende:
Ik hoor weleens dat mensen zeggen dat Johannes Vermeer een vorm van terreur is.
Dat lijkt mij meer dan terecht. Hier is een gif van de schipper naast God.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Een aparte plek voor Paus Aloysius Maria van Gaal is ook wel op zijn plaats.
Ehh Wim, heb je dit weekend naar de wedstrijden gekeken?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er wordt nu net gedaan alsof het al een uitgemaakte zaak is dat de OP veranderd gaat worden, maar persoonlijk ben ik het daar helemaal niet mee eens weet je wel. Van Hanegem verwijderen? Zijn jullie het verhaal vergeten dat hij een band zou maken over alle scheidsrechterlijke dwalingen die FC Utrecht punten gekost hebben? Ik heb daar zo vreselijk om moeten lachen. Er wordt nu net gedaan alsof De Kromme een Jan Doedel was die geen rol van betekenis gespeeld heeft in de historie van VI. Zo ga je niet met clubiconen om.
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ehh Wim, heb je dit weekend naar de wedstrijden gekeken?
In zijn column van 13 mei 2008 heeft Johan trouwens gezegd dat jij ongeschikt bent om voor een groep spelers te staan, wat vind je daar van?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik krijg weleens de indruk dattie achterstevoren naar wedstrijden heeft zitten te kijken.
Wat ken mij dat nou schele, wat zo'n rare kwibus in zijn columnpje schrijft. Dan ben je in wezen toch niet goed wijs, als je zulke onzin beweert? Je loopt gewoon dat veld op, en gaat voor die gasten staan. Ik ben Koos Alberts niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In zijn column van 13 mei 2008 heeft Johan trouwens gezegd dat jij ongeschikt bent om voor een groep spelers te staan, wat vind je daar van?
In het Feijenoord topic zou je dan ook een stukje in de OP kunnen inruimen voor de helden uit het verleden, dat is er nu ook niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind dat er veel meer respect voor het verleden van de OP uit moet gaan. Koester je roots. De tijd van Hans Kraay Sr. mag niet vergeten worden.
Wij hebben überhaupt geen mooie OP met helden en hier wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In het Feijenoord topic zou je dan ook een stukje in de OP kunnen inruimen voor de helden uit het verleden, dat is er nu ook niet.
Van nostalgie kan je niet vreten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind dat er veel meer respect voor het verleden van de OP uit moet gaan. Koester je roots. De tijd van Hans Kraay Sr. mag niet vergeten worden.
Is 1 vraagteken niet genoeg??quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:45 schreef _NZT_ het volgende:
Waarom niet de figuren uit het verleden in een spoiler en de belangrijke gasten prominent aanwezig in de OP?? Is dat niet een goude middenweg??
Sorry, staat als woord in mn mobielquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is 1 vraagteken niet genoeg???????????????????????????????????????????????????
Gewoon Wilfred, René en Johan in een groter gifje ( En wel een nieuwere dan die van nuquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:45 schreef _NZT_ het volgende:
Waarom niet de figuren uit het verleden in een spoiler en de belangrijke gasten prominent aanwezig in de OP?? Is dat niet een goude middenweg??
Ook voor de hoofdpersonen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:31 schreef Arn0 het volgende:
Oké, ben bezig met nieuwe GIFsOP zal wel wat kleiner qua kilobytes worden, en geen gifjes meer uit de eerste wereldoorlog.
Zeker, die heb ik als eerste gedaan. Ook een nieuw introtekstje geschreven. Nu even kijken wie er geroyeerd wordt en wie niet.quote:
van Hanegem, Tijl Beckand, Jan Kooijemans.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:33 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Zeker, die heb ik als eerste gedaan. Ook een nieuw introtekstje geschreven. Nu even kijken wie er geroyeerd wordt en wie niet.
Dit is not dunquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik pleit er ook voor dat de volgende woorden prominent bovenaan in de OP staan:
Wij minachten niemand.
Wij zijn de beste van Hilversum!
Toch blijft het not dunquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat komt uit de legendarische Televizierwinst speech.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:23 schreef Doublepain het volgende:
OP mag wel eens mobielvriendelijk worden.
Vergeet de onderdelen Toto en Gillete Eftal/Speler van de week nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:33 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Zeker, die heb ik als eerste gedaan. Ook een nieuw introtekstje geschreven. Nu even kijken wie er geroyeerd wordt en wie niet.
Kan je die gifjes van Wim en Aad niet net zo groot maken als die andere in Photoshop?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:38 schreef Arn0 het volgende:
Nou jongens, zeg het maar. Helaas vond ik geen grotere GIF van Aad en Wim Kieft, maar verder zijn het wel allemaal nieuwe GIfs en is de OP nu normaal kleiner dan 3 megabyte.
[ afbeelding ]
Voetbal International is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op RTL7 wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:00. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Voetbal International staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.
Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Gillette, Toto en Amstel bier.
Hoofdrolspelers
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Figuranten
Onderdelen
Toto
De toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee.
Gillette speler / elftal van de week
Iedere week wordt er een Gillette elftal van de week gekozen, met daarin de Gillette speler van de week. Bij twijfel wie de beste speler van de week is: Pellé. De speler die het meeste punten in het Gillette klassement bijeen weet te sprokkelen, krijgt op het einde van het seizoen een bijzonder lelijke bokaal.
De Kantineheld
Zapmomentje.
Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo slecht mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Verder zorgt hij ook voor de achtergrondmuziek bij de..
Versnelde ronde
(mooi bruggetje, hé?)
De versnelde ronde komt enkele keren per maand langs, hoe er wordt bepaald wanneer deze langskomt is een geheim vooralsnog. De heren geven hun mening netjes in wijzerzin op korte nieuwsitems.
Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.
In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Voetbal International, maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Joost Van Gangelen, Marc van Hintum, Iwan Van Duren & Tom Knipping, Mattijs Manders, Manolev, Royston Drenthe, Demen Bulbul, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter en Diego Maradona.
Ja, maar dan is het uitgerokken. Maar als iemand (Knuft-Zork?) betere GIFs heeft, graag posten en anders zal ik het zo doenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je die gifjes van Wim en Aad niet net zo groot maken als die andere in Photoshop?
En mijn tekeningquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het uitgerokken. Maar als iemand (Knuft-Zork?) betere GIFs heeft, graag posten en anders zal ik het zo doen
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Is er een reden voor dat De Kromme nooit meer aanschuift? Dat grote meningsverschil met Derksen is toch allang uit de wereld en hij was toch nog een paar keer aangeschoven sindsdien? Die man is echt briljant. Het onderstaande filmpje is mijn favoriete VI moment ooit.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:38 schreef Arn0 het volgende:
Nou jongens, zeg het maar. Helaas vond ik geen grotere GIF van Aad en Wim Kieft, maar verder zijn het wel allemaal nieuwe GIfs en is de OP nu normaal kleiner dan 3 megabyte.
[ afbeelding ]
Voetbal International is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op RTL7 wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:00. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Voetbal International staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.
Hoofdrolspelers
Figuranten
Onderdelen
Toto
De toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee.
Iedere week wordt er een Gillette elftal van de week gekozen, met daarin de Gillette speler van de week. Bij twijfel wie de beste speler van de week is: Pellé. De speler die het meeste punten in het Gillette klassement bijeen weet te sprokkelen, krijgt op het einde van het seizoen een bijzonder lelijke bokaal.
De Kantineheld
Zapmomentje.
Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo slecht mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Verder zorgt hij ook voor de achtergrondmuziek bij de..
Versnelde ronde
(mooi bruggetje, hé?)
De versnelde ronde komt enkele keren per maand langs, hoe er wordt bepaald wanneer deze langskomt is een geheim vooralsnog. De heren geven hun mening netjes in wijzerzin op korte nieuwsitems.
Rullevante links
Het VI-woordenboek
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Voetbal International, maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Joost Van Gangelen, Marc van Hintum, Iwan Van Duren & Tom Knipping, Mattijs Manders, Manolev, Royston Drenthe, Demen Bulbul, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter en Diego Maradona.
Gewoon de img-tags gebruiken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je die gifjes van Wim en Aad niet net zo groot maken als die andere in Photoshop?
Moet je de campingvriend van Jan Reeker eens zien op 1.30quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Is er een reden voor dat De Kromme nooit meer aanschuift? Dat grote meningsverschil met Derksen is toch allang uit de wereld en hij was toch nog een paar keer aangeschoven sindsdien? Die man is echt briljant. Het onderstaande filmpje is mijn favoriete VI moment ooit.
Zoals al gezegd, je kan op Fok het formaat van alle plaatjes aanpassen door {img=140,114} te doen ipv {img}. 140x114 was het formaat dat de gifjes hadden in de vorige OP.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Persoonlijk mis ik wel Wieke in de OP. Jij mag daar in de provincie flink masturberen bij de gedachte aan Escha, maar persoonlijk kan ik geen genoeg krijgen van dat Noord-Hollandse accent van haar, en zou ik ook wel eens op de stoel op en neer willen zoals Johan zo leuk vindt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het uitgerokken. Maar als iemand (Knuft-Zork?) betere GIFs heeft, graag posten en anders zal ik het zo doen
Heb je die ook in code-tags? Dan zet ik hem erin.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:38 schreef Arn0 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoofdrolspelers
Figuranten
Onderdelen
Toto
De Kantineheld
Zapmomentje.
Danny Vera
Versnelde ronde
(mooi bruggetje, hé?)
Rullevante links
Het VI-woordenboek
In memoriam
Met de vervang-optie van Word zet je zo'n OP in een handomdraai om in code:quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je die ook in code-tags? Dan zet ik hem erin.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 | [img=640,237]http://i.imgur.com/97vPcZ3.png[/img] Voetbal International is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op RTL7 wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:00. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Voetbal International staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van. Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Gillette, Toto en Amstel bier. [b]Hoofdrolspelers[/b] [img=173,145]http://i.imgur.com/0yAPAq4.gif[/img] [img=173,144]http://i.imgur.com/0BK3cgx.gif[/img] [img=192,145]http://i.imgur.com/v7ua5L4.gif[/img] [b]Figuranten[/b] [img=173,144]http://i.imgur.com/dGz2bou.gif[/img] [img=173,144]http://i.imgur.com/0s2O02X.gif[/img] [img=173,144]http://i.imgur.com/55QEqmo.gif[/img] [img=173,144]http://i.imgur.com/at8VgrX.gif[/img] [img=173,144]http://www.imgdumper.nl/uploads6/5113c55b4d71e/5113c55b4abf1-kieft.gif[/img] [img=173,144]http://www.imgdumper.nl/uploads6/5114043b63174/5114043b629a8-aad.gif[/img] [b]Onderdelen[/b] [i]Toto[/i] De toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee. [i]Gillette speler / elftal van de week[/i] Iedere week wordt er een Gillette elftal van de week gekozen, met daarin de Gillette speler van de week. Bij twijfel wie de beste speler van de week is: Pellé. De speler die het meeste punten in het Gillette klassement bijeen weet te sprokkelen, krijgt op het einde van het seizoen een bijzonder lelijke bokaal. [i]De Kantineheld[/i] Zapmomentje. [i]Danny Vera[/i] Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo slecht mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Verder zorgt hij ook voor de achtergrondmuziek bij de.. [i]Versnelde ronde[/i] (mooi bruggetje, hé?) De versnelde ronde komt enkele keren per maand langs, hoe er wordt bepaald wanneer deze langskomt is een geheim vooralsnog. De heren geven hun mening netjes in wijzerzin op korte nieuwsitems. [b]Rullevante links[/b] [url=http://sigaarsnor.blogspot.nl/p/vi-woordenboek.html]Het VI-woordenboek[/url] Bingokaarten van [url=http://i46.tinypic.com/103elw4.jpg]Johan[/url], [url=http://i46.tinypic.com/301dix4.jpg]Wilfred[/url], [url=http://i46.tinypic.com/23ualwy.jpg]René[/url] en [url=https://lh3.googleusercontent.com/-D7PuHFq3mCM/T8ztnPvaOCI/AAAAAAAABAk/w7BRBm9c67A/s662/Bingo_JohanBoskamp2012_468x662.jpg]Boskamp[/url] [url=http://www.dailymotion.com/OliverVoetbal]Oliver's kanaaltje[/url] met legendarische fragmenten [url=http://sigaarsnor.blogspot.com/]Sigaarblogcom[/url] met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha. [url=http://forum.fok.nl/topic/1783353]Voetbal International GIFs[/url] (waarschuwing: modemkiller) [url=http://forum.fok.nl/topic/1974112/1/50#126785228]De oude OP[/url], voor de nostalgici onder ons. [b]In memoriam[/b] Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Voetbal International, maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Joost Van Gangelen, Marc van Hintum, Iwan Van Duren & Tom Knipping, Mattijs Manders, Manolev, Royston Drenthe, Demen Bulbul, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter en Diego Maradona. |
Geweldig! Alsof we in een nieuwe studio zitten.quote:
Donderstraal toch op joh! Eikel!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop niet dat jullie mij dit kwalijk nemen, of dat ik alleen sta met dit standpunt, maar ik vind het Boskamp gifje niet zo leuk.
Ik blijf er bij dat Wieke er in moet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:35 schreef _NZT_ het volgende:
De kogel is door de kerk dus, OP is officieel veranderd
Die relatie zit niet helemaal lekker. Ome Johan laat zich na de uitzending ook nooit even lekker afschminken door Wieke, dat doet hij zelf thuis in de badkamer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat Wieke er in moet.
Ook al wil ze nooit bij Ome Johan op schoot zitten.
Eerst moest hij aan haar wennen, maar inmiddels is het het zusje dat Johan nooit heeft gehad.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:57 schreef Symer het volgende:
[..]
Die relatie zit niet helemaal lekker. Ome Johan laat zich na de uitzending ook nooit even lekker afschminken door Wieke, dat doet hij zelf thuis in de badkamer.
Komt omdat Johan altijd een sigaar in zijn zak lijkt te hebben als Wieke eens op schoot zitquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat Wieke er in moet.
Ook al wil ze nooit bij Ome Johan op schoot zitten.
Laten we zo zeggen: Isabelle heeft dat nog nooit gevoeld.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Komt omdat Johan altijd een sigaar in zijn zak lijkt te hebben als Wieke eens op schoot zit
Dat zal dan wel een heel klein sigaartje zijn hahahahahaha. Sorry dat ik zo hard om mezelf moet lachenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Komt omdat Johan altijd een sigaar in zijn zak lijkt te hebben als Wieke eens op schoot zit
Van Yvonne en een andere FOK!ster.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar komt die titel Supervogel vandaan?
Nee joh! Daar zit de witte neger!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zal dan wel een heel klein sigaartje zijn hahahahahaha. Sorry dat ik zo hard om mezelf moet lachen
Wij zijn de beste!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:55 schreef Symer het volgende:
Wij hebben de mooiste OP. Niet alleen van VBL, maar ook, ook van KLB, en ook van TV, van heel FOK!
Vind ik ook, maar dan moet je ook een alternatief noemen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:50 schreef Slobeend het volgende:
Prima OP'tje inderdaad, maar Johan wordt te hijgerig neergezet, als een oversekste dorpspastoor. Zijn aimabele kant is nu onderbelicht.
Mijn masterplan, volgende keer beter dan maar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:01 schreef Doublepain het volgende:
Natte vinger uiteraard
Overigens:
[ afbeelding ]
Bijna Johannes
Misschien kan Veerboot eens inloggen. Aan de andere kant, hij brengt zichzelf rustig en daar kan ik in komen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:09 schreef RensAjacied het volgende:
En welke dorpsidioot wilt die OP aanpassen? Veerboot had dat nooit goed gevonden
Waarom vraag je het niet in de komende werknemersvergadering van SigaarSnor?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan Veerboot eens inloggen. Aan de andere kant, hij brengt zichzelf rustig en daar kan ik in komen.
Ik ben de Zanka van SigaarSnor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom vraag je het niet in de komende werknemersvergadering van SigaarSnor?
Helaas moeten we eerlijk tegen elkaar zijn, de VI Hooligans scene is bijna helemaal in elkaar gezakt en ik zie niet snel een verandering komen. Nieuwe aanwas is nodig en de oude garde moet zich weer actief gaan inzetten. En niet praten tijdens livetopics, dat boeit niet super veel het gaat om het rellen of course.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben de Zanka van SigaarSnor.
VI HOOLIGAN GGMM!quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de banner even aangepast qua grootte, zodat je niet meer die 'Wil je deze afbeelding vergroten?'-balk in beeld krijgt.![]()
Ik ben echt aardig.
Jij bent in principe best wel wauw.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de banner even aangepast qua grootte, zodat je niet meer die 'Wil je deze afbeelding vergroten?'-balk in beeld krijgt.![]()
Ik ben echt aardig.
Ik snap je punt, maar hopelijk kan deze nieuwe OP een boost geven aan ons moraal. Dat er meer users op Fok nu de aantrekkelijkheid van VI en haar supporters in gaat zien en zich daar bij willen aansluiten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helaas moeten we eerlijk tegen elkaar zijn, de VI Hooligans scene is bijna helemaal in elkaar gezakt en ik zie niet snel een verandering komen. Nieuwe aanwas is nodig en de oude garde moet zich weer actief gaan inzetten. En niet praten tijdens livetopics, dat boeit niet super veel het gaat om het rellen of course.
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef GGMM het volgende:
Ik ben echt aardig.
Stilte in de zaal is overduidelijk de beste. Denk er zelfs aan deze als UI te nemenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben de enige die hiervoor stemt.
[ afbeelding ]
Nederland is een smakeloos land.
Het is maar een gokje hoor, maar ik heb een licht vermoeden dat hij zegt:quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:24 schreef Symer het volgende:
Ik vind overacting toch ook wel goed, je blijft er naar kijken om te bedenken wat hij daar zou kunnen zeggen.
Vast van zo'n ordinaire straatzangerquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:13 schreef Obiekulu het volgende:
Vraag: dat nummer 'Amsterdam' dat Danny Vera laatst speelde, van wie is het origineel?
Mwah gaat. Kieft is trouwens wel erg oud aan het worden (vervallen) als je kijkt naar zijn hals.quote:
Hij stopt als hoofdredacteur van VI, voor RTL heeft hij net juist weer bijgetekend.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Mwah gaat. Kieft is trouwens wel erg oud aan het worden (vervallen) als je kijkt naar zijn hals.
Ik heb hem nog bij Ajax zien komen en ik ben dus ouder maar zoals hij eruit ziet, ben ik nog niet.
Een vraag over Derksen: Is deze serie de laatste van Derksen daar ik mij mee te herinneren dat hij met pensioen gaat en ik dus benieuwd ben of hij na de zomerstop terugkomt.
Haha, mijn DM Kanaaltje staat er nog (gelukkig) wel inquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:09 schreef RensAjacied het volgende:
En welke dorpsidioot wilt die OP aanpassen? Veerboot had dat nooit goed gevonden
Is de cupmaat van Caroline dequote:Op woensdag 22 mei 2013 15:47 schreef macca728 het volgende:
Dijkshoorn reageert zich weer af op Verbeek in zijn column in VI, een middelmatige coach die iedereen afblaft.
Je kunt wel zien dat Derksen Psv als kampioen had getipt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
Dan ga ik namelijk een mailtje naar VI, Derksen, Genee en alle e-mailadressen die ik nog meer te pakken kan krijgen sturen
[ afbeelding ]
Er zijn niet zoveel opties meer, misschien kunnen ze er nog net één Toto uit halen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
Weet iemand of vrijdag de laatste toto was?
Alles voor de sponsor dus waarschijnlijk wel 1. Dan ga ik maandag denk mailen. Mensen met ideeen? Leuk als het helemaal uit VI quotes bestaatquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn niet zoveel opties meer, misschien kunnen ze er nog net één Toto uit halen.
Johan kan de CL finale doen, 3 wedstrijden uit de Play/offs en nog wat uit de Spaanse competitie.
Zoiets?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maandag vast onderdeel: Nieuws van Johan
Verloren held: Raoul Heertje.
Du fixen. ^^
Als dit op TV komt, stopt Toto direct met sponsoren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
Dan ga ik namelijk een mailtje naar VI, Derksen, Genee en alle e-mailadressen die ik nog meer te pakken kan krijgen sturen
[ afbeelding ]
Waarom staat overacting 2 keer in de poll #leugensquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Poll: Welke gif van Johan wil je in de OP?
• Hoem hoem hoem
• Hans, waarom altijd die overacting?
• Natte vinger gebaar
• Overacting
• Genee trekt een geile bek
• Stilte in de zaal
• Hijgend
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hey Fritzie Korbach, als je nou wat minder zou wezen zuipen en gewoon naar de post daarboven had gekeken had je gezien dat er verschil is tussen de twee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 04:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom staat overacting 2 keer in de poll #leugens
Niemand?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:13 schreef Obiekulu het volgende:
Vraag: dat nummer 'Amsterdam' dat Danny Vera laatst speelde, van wie is het origineel?
Je zette steeds 15 euro in toch? Hoe kan je dan 31 euro verlies hebben op 3 mei?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
5 per wedstrijd + 1 op alles goedquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:06 schreef Symer het volgende:
[..]
Je zette steeds 15 euro in toch? Hoe kan je dan 31 euro verlies hebben op 3 mei?
Wat voor inzetten heb je mee gespeeld? En alle wedstrijden los gepakt? Of combi's gemaakt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Linkje naar de uitzending waarin hij het speelde?quote:
Kan het zo gauw niet vinden..quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Linkje naar de uitzending waarin hij het speelde?
Met winst geëindigd, dat valt me alles mee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
daar speelde hij van de Yardbirds for your love en van Chris Isaak heart full of soulquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:38 schreef alf89 het volgende:
Hij speelde Amsterdam in de uitzending na de Europa League finale in Amsterdam.
Waarschijnlijk tijdens het overzicht van de wedstrijd.
Maar ik weet het nummer niet zo uit mijn hoofd.
Geen Bob de Rooij dit jaar bij RTLtwitter:dnelissen twitterde op donderdag 23-05-2013 om 19:31:37Geen Tour Du Jour voor mij dit jaar. Overigens na goed overleg met RTL7 directie heb ik daartoe besloten. Alle pijlen op mijn nieuwe baan. reageer retweet
Tour du Jourquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen Bob de Rooij dit jaar bij RTLtwitter:dnelissen twitterde op donderdag 23-05-2013 om 19:31:37Geen Tour Du Jour voor mij dit jaar. Overigens na goed overleg met RTL7 directie heb ik daartoe besloten. Alle pijlen op mijn nieuwe baan. reageer retweet
Zolang Johan, Boskamp en Danielle eens in de zoveel tijd maar aanschuiven.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.nu.nl/media/34(...)j-tour-du-jour-.html
Wel de onschuldige Jezus van het peloton
Boogerd
Zwargemaakt door de NOS
Zonder dit lied verliest het programma gelijk de helft van de kijkers.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Essentieel is natuurlijk of het contract van Dries Roelvink wordt verlengd.
Deze versie is maar zo-zo. Dat hoor ik toch liever de live-versie.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zonder dit lied verliest het programma gelijk de helft van de kijkers.
Oh, zelf hoor ik het verschil tussen opgenomen Dries en live Dries niet of nauwelijks. Die man heeft zo'n fantastisch zuivere stem, ik ben er van overtuigd dat hij al zijn cd's in een keer inzingt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze versie is maar zo-zo. Dat hoor ik toch liever de live-versie.
Live weet hij het publiek altijd enorm in vervoering te brengen. Het is dé pure professional. Zelfs wanneer hij door bewakers de studio uit wordt gewerkt als hij moet optreden geeft hij zelfs op een verlaten marktplein een onvoorstelbare show waar zelfs Eddy Wally, The Voice of Europe nauwelijks aan kan tippen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, zelf hoor ik het verschil tussen opgenomen Dries en live Dries niet of nauwelijks. Die man heeft zo'n fantastisch zuivere stem, ik ben er van overtuigd dat hij al zijn cd's in een keer inzingt.
Hoe kun je dat weten? Op een verlaten marktplein is er dus niemand bij. HA-HA-HA-HA-HA!!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Live weet hij het publiek altijd enorm in vervoering te brengen. Het is dé pure professional. Zelfs wanneer hij door bewakers de studio uit wordt gewerkt als hij moet optreden geeft hij zelfs op een verlaten marktplein een onvoorstelbare show waar zelfs Eddy Wally, The Voice of Europe nauwelijks aan kan tippen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe kun je dat weten? Op een verlaten marktplein is er dus niemand bij. HA-HA-HA-HA-HA!!!Omdat het in beeld was en een voorbijganger wilde met hem in polonaise.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij moest het optreden wel kort houden, anders was het plein helemaal volgestroomd met uitzinnige fans en was er een Haren 2 geweest.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat het in beeld was en een voorbijganger wilde met hem in polonaise.
De mensen van Project Haren hebben daar hun ideeën opgedaan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij moest het optreden wel kort houden, anders was het plein helemaal volgestroomd met uitzinnige fans en was er een Haren 2 geweest.
Ook dat is Dries, afspraak is afspraak. Ook is Dries nooit te beroerd zijn idolen muzikaal te eren.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De mensen van Project Haren hebben daar hun ideeën opgedaan.
Alleen was Dries al geboekt voor een braderie dus die kon toen niet.
Wel de hele tijd kutmuziek bij DWDD maar Dries wordt nooit uitgenodigd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook dat is Dries, afspraak is afspraak. Ook is Dries nooit te beroerd zijn idolen muzikaal te eren.
Cezar is van een niveau dat hij nooit de waardering zal krijgen die hij verdient in dit smakeloze landje.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel de hele tijd kutmuziek bij DWDD maar Dries wordt nooit uitgenodigd.
De enige die Dries overtreft is Cezar.
Die hebben een paar tour du jour seizoenen lang na iedere uitzending ademloos aan de lippen van Dries gehangen om de fijne kneepjes van het vak onder de knie te krijgen. Inmiddels zijn het zelf ook grote sterren, maar het niveau van Dries halen zij toch nog niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:54 schreef tochweerhenk het volgende:
Het duo Derksen & Genee kan ook zingen hoor anders.
Ik vind dat deze willekeurige twitteraar het mooi verwoordquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Cezar is van een niveau dat hij nooit de waardering zal krijgen die hij verdient in dit smakeloze landje.
[..]
Die hebben een paar tour du jour seizoenen lang na iedere uitzending ademloos aan de lippen van Dries gehangen om de fijne kneepjes van het vak onder de knie te krijgen. Inmiddels zijn het zelf ook grote sterren, maar het niveau van Dries halen zij toch nog niet.
twitter:jvermeer3 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 22:40:05Cezar of Romania has touched my heart and moved a nation with his beautiful voice #TeamRomania #eurovision reageer retweet
zelfgemaakt?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond trouwens de beste vriend van Humberto Tan.
[ afbeelding ]
hoe kom je aan die ingezette bedragen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
oh nvmquote:
Emile is voor Rotterdamquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is Emile Schelvis een Feyenoorder?
Humberto lijkt zo op m'n stagiairquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond trouwens de beste vriend van Humberto Tan.
[ afbeelding ]
Sorry, ik was al weg. Leuk dat je toch de weg hebt gevonden.quote:
*is.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, ik was al weg. Leuk dat je toch de weg hebt gevonden.Zonder jou was dit topic niet compleet.
idd, nu kan het pas een topshow worden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, ik was al weg. Leuk dat je toch de weg hebt gevonden.Zonder jou was dit topic niet compleet.
Kunnen jullie niet een kamer huren?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft niet te gaan strooien met rare benamingen voor andere users. Zeer ongepast dit.quote:
Kamertje op habbo hotel, daar hebben ze connectiesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet een kamer huren?
Waarom moet je dit nou in het openbaar vertellen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kamertje op habbo hotel, daar hebben ze connecties
Zeg, ga jij eens buiten spelen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie is de gast?
Is dit de laatste uitzending?
Hoe laat begint het?
Emiel Schelvisquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie is de gast?
Hoe laat begint het?
Sjekquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie is de gast?
Hoe laat begint het?
Emilio is erquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
in die tijd dat je dat typte had je gewoon kunnen antwoorden jong
Ik heb een hekel aan dit soort simpele vragen die je makkelijk terug kan lezen in dit topic.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
in die tijd dat je dat typte had je gewoon kunnen antwoorden jong
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Emiel Schelvis
Nee, Maandag pas
over 4 minuten.
Voortaan eerst even het topic lezen voordat je deze vragen stelt aub.
Okequote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is nog niet 36 keer gemeld hier dacht ik.
ben drukquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dit soort simpele vragen die je makkelijk terug kan lezen in dit topic.
Dat kan, dan zullen we ons even allemaal aan jou aanpassen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dit soort simpele vragen die je makkelijk terug kan lezen in dit topic.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Geen topshow
juist welquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen topshow
Wat ben je irritant vandaag.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan, dan zullen we ons even allemaal aan jou aanpassen.
EMILE SCHELVECCHIOquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen topshow
GGMM heeft mij in vertrouwen verteld dat hij weel eens weinig slaap krijgt en dat chagrijnig wordt.quote:
Nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zo erg is het niet als iemand een vraag stelt hoorJe hoeft niet te reageren.
Rare kwast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |