Idd, half Tinypic is er maar mee gekapt ofzoquote:Op maandag 20 mei 2013 22:46 schreef Zipportal het volgende:
@Pino leef je uit op de OP. Fixen die handel.
Al die grijze .gif lossers eruit, want dat kan niet meer. Op het oog op het nieuwe seizoen. We hebben nu vaste mensen aan tafel.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, half Tinypic is er maar mee gekapt ofzo
GMMM kan zijn handjes wel laten wapperen. I.p.v. VBL slowchat te verkrachten.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
We hebben Veerboot nodig maar die is al een tijdje spoorloos.
De helden uit de OP moeten geëerd blijven worden, die kan je niet zomaar verwijderen. Kneuzen als Tijl beckand, okee die mogen wegblijven, maar een Iwan van Duren heeft zoveel betekend voor het internationale voetbal, die kan jij niet zomaar verwijderen vanuit je ivoren toren.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Al die grijze .gif lossers eruit, want dat kan niet meer. Op het oog op het nieuwe seizoen. We hebben nu vaste mensen aan tafel.
Mensen die waarde hechten aan die plaatjes moeten maar oude de reeksen teruglezen.
Of een Demen Bülbül dat is een personality die kan je niet zomaar uit de OP halen. Dat is minachting van de FOK!ker. Dat is not dun.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De helden uit de OP moeten geëerd blijven worden, die kan je niet zomaar verwijderen. Kneuzen als Tijl beckand, okee die mogen wegblijven, maar een Iwan van Duren heeft zoveel betekend voor het internationale voetbal, die kan jij niet zomaar verwijderen vanuit je ivoren toren.
Iwan en Tom zijn ook niet grijs gekleurd. Wouter Bos, Tijl, BulBul etc etc kunnen er allemaal uit. Wil je die gasten terug zien, bekijk de oude topics maar terug.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De helden uit de OP moeten geëerd blijven worden, die kan je niet zomaar verwijderen. Kneuzen als Tijl beckand, okee die mogen wegblijven, maar een Iwan van Duren heeft zoveel betekend voor het internationale voetbal, die kan jij niet zomaar verwijderen vanuit je ivoren toren.
pursunelitiequote:Op maandag 20 mei 2013 22:54 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Of een Demen Bülbül dat is een personality die kan je niet zomaar uit de OP halen. Dat is minachting van de FOK!ker. Dat is not dun.
Tijl.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:57 schreef PSV1990- het volgende:
Wie is degene die geroyeerd wordt? niet de Kromme maar die andere ..
Daar komt weer de zoveelste user van het bedrijfsleven die denkt dat hij een voetbaltopic als een bedrijf kan runnen.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Iwan en Tom zijn ook niet grijs gekleurd. Wouter Bos, Tijl, BulBul etc etc kunnen er allemaal uit. Wil je die gasten terug zien, bekijk de oude topics maar terug.
Dit topic moet ook met zijn tijd meegaan. DWDD topic is ook eindelijk aangepakt, na mijn opmerking. Dit topic moet zo blijven dat ziet elke dorpsidioot
Ik zeg toch ook niet iedereen die scheel en een bril draagt, lult uit z'n nek?
Het verwijderen van Demen Bulbul is wel ooit overwogen, maar de VI Hooligans kozen iets anders.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:54 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Of een Demen Bülbül dat is een personality die kan je niet zomaar uit de OP halen. Dat is minachting van de FOK!ker. Dat is not dun.
En wie ben jij nou weer dan? Heb jou nog nooit in een VI topic gezien.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:58 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Daar komt weer de zoveelste user van het bedrijfsleven die denkt dat hij een voetbaltopic als een bedrijf kan runnen.
Ik heb geen flauw idee wie die 2 zijnquote:Op maandag 20 mei 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het verwijderen van Demen Bulbul is wel ooit overwogen, maar de VI Hooligans kozen iets anders.
[ afbeelding ]
De OP is inmiddels wel erg gedateerd, net als jouw kapsel eigenlijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Arno's haararchitectens geperfectioneerde sixties look.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De OP is inmiddels wel erg gedateerd, net als jouw kapsel eigenlijk.
Dat is toch die man die altijd roept dat alle Marokkanen het land uit moeten? Daar wens ik niet mee geassocieerd te worden.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Arno's haararchitectens geperfectioneerde sixties look.
Nu verwar je Arno de haararchitect met Frits Barend.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is toch die man die altijd roept dat alle Marokkanen het land uit moeten? Daar wens ik niet mee geassocieerd te worden.
Kan wachten tot morgen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:14 schreef Shreyas het volgende:
Was de show van gisteren goed genoeg om hem nu nog terug te kijken, of kan het wachten tot morgen?
Aids opgelopen in Afrika denk ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 02:09 schreef VanKuikeren het volgende:
Heeft Kieft kanker ofzo? Ziet er niet heel lekker uit...
verloren in israelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 02:09 schreef VanKuikeren het volgende:
Kieft snuift te veel; Hij ziet er altijd vertyft uit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 02:09 schreef VanKuikeren het volgende:
Dit opperde ik aan het begin van vorig seizoen al, maar dit is gewoon een hele conservatieve wereld. Voor de prostaatclub hier een verandering toestaat zijn we jaren verder.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Al die grijze .gif lossers eruit, want dat kan niet meer. Op het oog op het nieuwe seizoen. We hebben nu vaste mensen aan tafel.
Mensen die waarde hechten aan die plaatjes moeten maar oude de reeksen teruglezen.
Ja, en daarvoor en daarvoor ik ook al. Nep supporters kunnen niet tegen veranderingen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:27 schreef Symer het volgende:
[..]
Dit opperde ik aan het begin van vorig seizoen al, maar dit is gewoon een hele conservatieve wereld. Voor de prostaatclub hier een verandering toestaat zijn we jaren verder.
Zou de OP gelijk wat mobiele telefoon vriendelijker maken. Maar de harde kern VI Hooligans zijn net als de FIFA. Een stel malafide mannetjes die alleen op eigen gewin uit zijn en krampachtig alle vernieuwingen tegenhouden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:27 schreef Symer het volgende:
[..]
Dit opperde ik aan het begin van vorig seizoen al, maar dit is gewoon een hele conservatieve wereld. Voor de prostaatclub hier een verandering toestaat zijn we jaren verder.
Ik heb onlangs bij de mobiele developers van FOK! het voorstel neergelegd om speciale OPs te implementeren voor de mobiele layout, dus zonder al de GIFs. Er werd naar gekeken, dus wie weetquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou de OP gelijk wat mobiele telefoon vriendelijker maken. Maar de harde kern VI Hooligans zijn net als de FIFA. Een stel malafide mannetjes die alleen op eigen gewin uit zijn en krampachtig alle vernieuwingen tegenhouden.
Ja leuk hoor, maar nostalgie brengt nu eenmaal geen brood op de plank. Dit hele gedoe van "7u zondagavond, bord op de schoot, OP bekijken" is leuk, maar niet meer haalbaar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die kapotte gifjes horen bij de charme van dit topic, als je daaraan gaat morrelen is het einde zoek weet je wel. Ik weet precies hoe dat gaat, dan krijg je er een moderne strakke OP voor in de plaats, ontworpen door iemand zonder enige binding met dit topic, waar kraak nog smaak aanzit.
Ooooooooohquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou de OP gelijk wat mobiele telefoon vriendelijker maken. Maar de harde kern VI Hooligans zijn net als de FIFA. Een stel malafide mannetjes die alleen op eigen gewin uit zijn en krampachtig alle vernieuwingen tegenhouden.
Hele volksstammen zijn met deze OP opgegroeid, dat kun je niet zomaar bij het grofvuil zetten omdat een paar snelle jongens met sjel in hun haar dollar tekens in hun ogen hebben.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja leuk hoor, maar nostalgie brengt nu eenmaal geen brood op de plank. Dit hele gedoe van "7u zondagavond, bord op de schoot, OP bekijken" is leuk, maar niet meer haalbaar.
Af en toe moet je plaats maken voor de nieuwe generatie. Kijk, jullie zijn nog van de generatie dat jullie sigaren rookten in dit topic, maar dat mag ook niet meer. Wij zijn van de "hum hum hum" generatie, wij willen een nieuwe, vlotte OP.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hele volksstammen zijn met deze OP opgegroeid, dat kun je niet zomaar bij het grofvuil zetten omdat een paar snelle jongens met sjel in hun haar dollar tekens in hun ogen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |