Kan het zo gauw niet vinden..quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Linkje naar de uitzending waarin hij het speelde?
Met winst geëindigd, dat valt me alles mee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
Dan ga ik namelijk een mailtje naar VI, Derksen, Genee en alle e-mailadressen die ik nog meer te pakken kan krijgen sturen
[ afbeelding ]
daar speelde hij van de Yardbirds for your love en van Chris Isaak heart full of soulquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:38 schreef alf89 het volgende:
Hij speelde Amsterdam in de uitzending na de Europa League finale in Amsterdam.
Waarschijnlijk tijdens het overzicht van de wedstrijd.
Maar ik weet het nummer niet zo uit mijn hoofd.
Geen Bob de Rooij dit jaar bij RTLtwitter:dnelissen twitterde op donderdag 23-05-2013 om 19:31:37Geen Tour Du Jour voor mij dit jaar. Overigens na goed overleg met RTL7 directie heb ik daartoe besloten. Alle pijlen op mijn nieuwe baan. reageer retweet
Tour du Jourquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen Bob de Rooij dit jaar bij RTLtwitter:dnelissen twitterde op donderdag 23-05-2013 om 19:31:37Geen Tour Du Jour voor mij dit jaar. Overigens na goed overleg met RTL7 directie heb ik daartoe besloten. Alle pijlen op mijn nieuwe baan. reageer retweet
Zolang Johan, Boskamp en Danielle eens in de zoveel tijd maar aanschuiven.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.nu.nl/media/34(...)j-tour-du-jour-.html
Wel de onschuldige Jezus van het peloton
Boogerd
Zwargemaakt door de NOS
Zonder dit lied verliest het programma gelijk de helft van de kijkers.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Essentieel is natuurlijk of het contract van Dries Roelvink wordt verlengd.
Deze versie is maar zo-zo. Dat hoor ik toch liever de live-versie.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zonder dit lied verliest het programma gelijk de helft van de kijkers.
Oh, zelf hoor ik het verschil tussen opgenomen Dries en live Dries niet of nauwelijks. Die man heeft zo'n fantastisch zuivere stem, ik ben er van overtuigd dat hij al zijn cd's in een keer inzingt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze versie is maar zo-zo. Dat hoor ik toch liever de live-versie.
Live weet hij het publiek altijd enorm in vervoering te brengen. Het is dé pure professional. Zelfs wanneer hij door bewakers de studio uit wordt gewerkt als hij moet optreden geeft hij zelfs op een verlaten marktplein een onvoorstelbare show waar zelfs Eddy Wally, The Voice of Europe nauwelijks aan kan tippen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, zelf hoor ik het verschil tussen opgenomen Dries en live Dries niet of nauwelijks. Die man heeft zo'n fantastisch zuivere stem, ik ben er van overtuigd dat hij al zijn cd's in een keer inzingt.
Hoe kun je dat weten? Op een verlaten marktplein is er dus niemand bij. HA-HA-HA-HA-HA!!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Live weet hij het publiek altijd enorm in vervoering te brengen. Het is dé pure professional. Zelfs wanneer hij door bewakers de studio uit wordt gewerkt als hij moet optreden geeft hij zelfs op een verlaten marktplein een onvoorstelbare show waar zelfs Eddy Wally, The Voice of Europe nauwelijks aan kan tippen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe kun je dat weten? Op een verlaten marktplein is er dus niemand bij. HA-HA-HA-HA-HA!!!Omdat het in beeld was en een voorbijganger wilde met hem in polonaise.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij moest het optreden wel kort houden, anders was het plein helemaal volgestroomd met uitzinnige fans en was er een Haren 2 geweest.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat het in beeld was en een voorbijganger wilde met hem in polonaise.
De mensen van Project Haren hebben daar hun ideeën opgedaan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij moest het optreden wel kort houden, anders was het plein helemaal volgestroomd met uitzinnige fans en was er een Haren 2 geweest.
Ook dat is Dries, afspraak is afspraak. Ook is Dries nooit te beroerd zijn idolen muzikaal te eren.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De mensen van Project Haren hebben daar hun ideeën opgedaan.
Alleen was Dries al geboekt voor een braderie dus die kon toen niet.
Wel de hele tijd kutmuziek bij DWDD maar Dries wordt nooit uitgenodigd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook dat is Dries, afspraak is afspraak. Ook is Dries nooit te beroerd zijn idolen muzikaal te eren.
Cezar is van een niveau dat hij nooit de waardering zal krijgen die hij verdient in dit smakeloze landje.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel de hele tijd kutmuziek bij DWDD maar Dries wordt nooit uitgenodigd.
De enige die Dries overtreft is Cezar.
Die hebben een paar tour du jour seizoenen lang na iedere uitzending ademloos aan de lippen van Dries gehangen om de fijne kneepjes van het vak onder de knie te krijgen. Inmiddels zijn het zelf ook grote sterren, maar het niveau van Dries halen zij toch nog niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:54 schreef tochweerhenk het volgende:
Het duo Derksen & Genee kan ook zingen hoor anders.
Ik vind dat deze willekeurige twitteraar het mooi verwoordquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Cezar is van een niveau dat hij nooit de waardering zal krijgen die hij verdient in dit smakeloze landje.
[..]
Die hebben een paar tour du jour seizoenen lang na iedere uitzending ademloos aan de lippen van Dries gehangen om de fijne kneepjes van het vak onder de knie te krijgen. Inmiddels zijn het zelf ook grote sterren, maar het niveau van Dries halen zij toch nog niet.
twitter:jvermeer3 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 22:40:05Cezar of Romania has touched my heart and moved a nation with his beautiful voice #TeamRomania #eurovision reageer retweet
zelfgemaakt?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond trouwens de beste vriend van Humberto Tan.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |