hoe kom je aan die ingezette bedragen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
Dan ga ik namelijk een mailtje naar VI, Derksen, Genee en alle e-mailadressen die ik nog meer te pakken kan krijgen sturen
[ afbeelding ]
oh nvmquote:
Emile is voor Rotterdamquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is Emile Schelvis een Feyenoorder?
Humberto lijkt zo op m'n stagiairquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond trouwens de beste vriend van Humberto Tan.
[ afbeelding ]
Sorry, ik was al weg. Leuk dat je toch de weg hebt gevonden.quote:
*is.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, ik was al weg. Leuk dat je toch de weg hebt gevonden.Zonder jou was dit topic niet compleet.
idd, nu kan het pas een topshow worden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, ik was al weg. Leuk dat je toch de weg hebt gevonden.Zonder jou was dit topic niet compleet.
Kunnen jullie niet een kamer huren?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was kan ook, debiel.quote:
Je hoeft niet te gaan strooien met rare benamingen voor andere users. Zeer ongepast dit.quote:
Kamertje op habbo hotel, daar hebben ze connectiesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet een kamer huren?
Waarom moet je dit nou in het openbaar vertellen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kamertje op habbo hotel, daar hebben ze connecties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |