Ik blijf er bij dat Wieke er in moet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:35 schreef _NZT_ het volgende:
De kogel is door de kerk dus, OP is officieel veranderd
Die relatie zit niet helemaal lekker. Ome Johan laat zich na de uitzending ook nooit even lekker afschminken door Wieke, dat doet hij zelf thuis in de badkamer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat Wieke er in moet.
Ook al wil ze nooit bij Ome Johan op schoot zitten.
Eerst moest hij aan haar wennen, maar inmiddels is het het zusje dat Johan nooit heeft gehad.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:57 schreef Symer het volgende:
[..]
Die relatie zit niet helemaal lekker. Ome Johan laat zich na de uitzending ook nooit even lekker afschminken door Wieke, dat doet hij zelf thuis in de badkamer.
Komt omdat Johan altijd een sigaar in zijn zak lijkt te hebben als Wieke eens op schoot zitquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat Wieke er in moet.
Ook al wil ze nooit bij Ome Johan op schoot zitten.
Laten we zo zeggen: Isabelle heeft dat nog nooit gevoeld.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Komt omdat Johan altijd een sigaar in zijn zak lijkt te hebben als Wieke eens op schoot zit
Dat zal dan wel een heel klein sigaartje zijn hahahahahaha. Sorry dat ik zo hard om mezelf moet lachenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Komt omdat Johan altijd een sigaar in zijn zak lijkt te hebben als Wieke eens op schoot zit
Van Yvonne en een andere FOK!ster.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar komt die titel Supervogel vandaan?
Nee joh! Daar zit de witte neger!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zal dan wel een heel klein sigaartje zijn hahahahahaha. Sorry dat ik zo hard om mezelf moet lachen
Wij zijn de beste!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:55 schreef Symer het volgende:
Wij hebben de mooiste OP. Niet alleen van VBL, maar ook, ook van KLB, en ook van TV, van heel FOK!
Vind ik ook, maar dan moet je ook een alternatief noemen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:50 schreef Slobeend het volgende:
Prima OP'tje inderdaad, maar Johan wordt te hijgerig neergezet, als een oversekste dorpspastoor. Zijn aimabele kant is nu onderbelicht.
Mijn masterplan, volgende keer beter dan maar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:01 schreef Doublepain het volgende:
Natte vinger uiteraard
Overigens:
[ afbeelding ]
Bijna Johannes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |