Misschien kan Veerboot eens inloggen. Aan de andere kant, hij brengt zichzelf rustig en daar kan ik in komen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:09 schreef RensAjacied het volgende:
En welke dorpsidioot wilt die OP aanpassen? Veerboot had dat nooit goed gevonden
Waarom vraag je het niet in de komende werknemersvergadering van SigaarSnor?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan Veerboot eens inloggen. Aan de andere kant, hij brengt zichzelf rustig en daar kan ik in komen.
Ik ben de Zanka van SigaarSnor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom vraag je het niet in de komende werknemersvergadering van SigaarSnor?
Helaas moeten we eerlijk tegen elkaar zijn, de VI Hooligans scene is bijna helemaal in elkaar gezakt en ik zie niet snel een verandering komen. Nieuwe aanwas is nodig en de oude garde moet zich weer actief gaan inzetten. En niet praten tijdens livetopics, dat boeit niet super veel het gaat om het rellen of course.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben de Zanka van SigaarSnor.
VI HOOLIGAN GGMM!quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de banner even aangepast qua grootte, zodat je niet meer die 'Wil je deze afbeelding vergroten?'-balk in beeld krijgt.![]()
Ik ben echt aardig.
Jij bent in principe best wel wauw.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de banner even aangepast qua grootte, zodat je niet meer die 'Wil je deze afbeelding vergroten?'-balk in beeld krijgt.![]()
Ik ben echt aardig.
Ik snap je punt, maar hopelijk kan deze nieuwe OP een boost geven aan ons moraal. Dat er meer users op Fok nu de aantrekkelijkheid van VI en haar supporters in gaat zien en zich daar bij willen aansluiten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helaas moeten we eerlijk tegen elkaar zijn, de VI Hooligans scene is bijna helemaal in elkaar gezakt en ik zie niet snel een verandering komen. Nieuwe aanwas is nodig en de oude garde moet zich weer actief gaan inzetten. En niet praten tijdens livetopics, dat boeit niet super veel het gaat om het rellen of course.
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef GGMM het volgende:
Ik ben echt aardig.
Stilte in de zaal is overduidelijk de beste. Denk er zelfs aan deze als UI te nemenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben de enige die hiervoor stemt.
[ afbeelding ]
Nederland is een smakeloos land.
Het is maar een gokje hoor, maar ik heb een licht vermoeden dat hij zegt:quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:24 schreef Symer het volgende:
Ik vind overacting toch ook wel goed, je blijft er naar kijken om te bedenken wat hij daar zou kunnen zeggen.
Vast van zo'n ordinaire straatzangerquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:13 schreef Obiekulu het volgende:
Vraag: dat nummer 'Amsterdam' dat Danny Vera laatst speelde, van wie is het origineel?
Mwah gaat. Kieft is trouwens wel erg oud aan het worden (vervallen) als je kijkt naar zijn hals.quote:
Hij stopt als hoofdredacteur van VI, voor RTL heeft hij net juist weer bijgetekend.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Mwah gaat. Kieft is trouwens wel erg oud aan het worden (vervallen) als je kijkt naar zijn hals.
Ik heb hem nog bij Ajax zien komen en ik ben dus ouder maar zoals hij eruit ziet, ben ik nog niet.
Een vraag over Derksen: Is deze serie de laatste van Derksen daar ik mij mee te herinneren dat hij met pensioen gaat en ik dus benieuwd ben of hij na de zomerstop terugkomt.
Haha, mijn DM Kanaaltje staat er nog (gelukkig) wel inquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:09 schreef RensAjacied het volgende:
En welke dorpsidioot wilt die OP aanpassen? Veerboot had dat nooit goed gevonden
Is de cupmaat van Caroline dequote:Op woensdag 22 mei 2013 15:47 schreef macca728 het volgende:
Dijkshoorn reageert zich weer af op Verbeek in zijn column in VI, een middelmatige coach die iedereen afblaft.
Je kunt wel zien dat Derksen Psv als kampioen had getipt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
Dan ga ik namelijk een mailtje naar VI, Derksen, Genee en alle e-mailadressen die ik nog meer te pakken kan krijgen sturen
[ afbeelding ]
Er zijn niet zoveel opties meer, misschien kunnen ze er nog net één Toto uit halen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
Weet iemand of vrijdag de laatste toto was?
Alles voor de sponsor dus waarschijnlijk wel 1. Dan ga ik maandag denk mailen. Mensen met ideeen? Leuk als het helemaal uit VI quotes bestaatquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn niet zoveel opties meer, misschien kunnen ze er nog net één Toto uit halen.
Johan kan de CL finale doen, 3 wedstrijden uit de Play/offs en nog wat uit de Spaanse competitie.
Zoiets?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maandag vast onderdeel: Nieuws van Johan
Verloren held: Raoul Heertje.
Du fixen. ^^
Als dit op TV komt, stopt Toto direct met sponsoren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
Dan ga ik namelijk een mailtje naar VI, Derksen, Genee en alle e-mailadressen die ik nog meer te pakken kan krijgen sturen
[ afbeelding ]
Waarom staat overacting 2 keer in de poll #leugensquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Poll: Welke gif van Johan wil je in de OP?
• Hoem hoem hoem
• Hans, waarom altijd die overacting?
• Natte vinger gebaar
• Overacting
• Genee trekt een geile bek
• Stilte in de zaal
• Hijgend
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hey Fritzie Korbach, als je nou wat minder zou wezen zuipen en gewoon naar de post daarboven had gekeken had je gezien dat er verschil is tussen de twee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 04:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom staat overacting 2 keer in de poll #leugens
Niemand?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:13 schreef Obiekulu het volgende:
Vraag: dat nummer 'Amsterdam' dat Danny Vera laatst speelde, van wie is het origineel?
Je zette steeds 15 euro in toch? Hoe kan je dan 31 euro verlies hebben op 3 mei?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
5 per wedstrijd + 1 op alles goedquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:06 schreef Symer het volgende:
[..]
Je zette steeds 15 euro in toch? Hoe kan je dan 31 euro verlies hebben op 3 mei?
Wat voor inzetten heb je mee gespeeld? En alle wedstrijden los gepakt? Of combi's gemaakt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |