Doehoeg!quote:Op maandag 20 mei 2013 17:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik sluit me bij je aan. Tot ziens maar weer.
Oke.quote:
Wel westers. Dus bespreekbaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:55 schreef remlof het volgende:
[..]
De sharia die de PVV voorstaat is anders ook niet mis.
Het zegt heel veel over de gang van zaken hier.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:22 schreef Reya het volgende:
Waarom mag ik de redenering van Mutant01 niet steunen?
Omdat het gejank in de POL-SC met als doel die lieden hierheen te krijgen om te komen rellen op moderatie en anderzijds gedoe (wat immers uw intentie is, laten we wel wezen) niet gewenst is.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:22 schreef Reya het volgende:
Waarom mag ik de redenering van Mutant01 niet steunen?
Net als de persoonlijke vete met mij uitvechten via het uiten van allerlei sneren? En dat als mod?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het gejank in de POL-SC met als doel die lieden hierheen te krijgen om te komen rellen op moderatie en anderzijds gedoe (wat immers uw intentie is, laten we wel wezen) niet gewenst is.
Ik heb geen vete tegen jou, eerlijk gezegd ben je niet anders dan alle andere users hier, join the ranks of the "VS doesn't give a fuck" squad. Maar lief dat je denkt dat je extra aandacht krijgt.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Net als de persoonlijke vete met mij uitvechten via het uiten van allerlei sneren?
Was dat maar waar, dan kon je op een normale wijze reageren op mijn posts. Maar goed: OT.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb geen vete tegen jou, eerlijk gezegd ben je niet anders dan alle andere users hier, join the ranks of the "VS doesn't give a fuck" squad.
Natuurlijk niet, als ik in NWS kom houd ik me aan de alhier vigerende traditie van beschaafd en constructief debat; In dit geval werden mijn argumenten al in hun volledigheid door Mutant001 uiteengezet, dus voldeed de melding dat ik akkoord met hem was.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het gejank in de POL-SC met als doel die lieden hierheen te krijgen om te komen rellen op moderatie en anderzijds gedoe (wat immers uw intentie is, laten we wel wezen) niet gewenst is.
Doe ik ook, zoals nu, door door te verwijzen naar de Feedback als je klachten hebt, daar is 't voor.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was dat maar waar, dan kon je op een normale wijze reageren op mijn posts.
Welnu, de ogenschijnlijke sarcastische ondertoon negerende geef ik het maar d'accord.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, als ik in NWS kom houd ik me aan de alhier vigerende traditie van beschaafd en constructief debat; In dit geval werden mijn argumenten al in hun volledigheid door Mutant001 uiteengezet, dus voldeed de melding dat ik akkoord met hem was.
TTK / De kunstliefhebber Geert Wilders bezoekt dinsdag de schilderswijkquote:Op maandag 20 mei 2013 17:31 schreef sonnyspek het volgende:
Kan het alsjeblieft over Wilders gaan die naar de schilderswijk gaat????
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
TTK / De kunstliefhebber Geert Wilders bezoekt dinsdag de schilderswijk
Weet je wie ook van kunst hield...quote:Op maandag 20 mei 2013 17:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
TTK / De kunstliefhebber Geert Wilders bezoekt dinsdag de schilderswijk
Geen idee, ik denk omdat zelfmoordplegende vaders die de kinderen omzeep helpen geen stokpaardje is van de PVV?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarom gaat Wilders niet naar de moeder van die vermoorde broertjes? Met zijn grote bek?
En omdat die moeder eindelijk rust heeft en haar enorme verdriet alleen met de familie mag verwerken?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk omdat zelfmoordplegende vaders die de kinderen omzeep helpen geen stokpaardje is van de PVV?
Kan overal gebeuren.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk omdat zelfmoordplegende vaders die de kinderen omzeep helpen geen stokpaardje is van de PVV?
Mensen die het verschil niet zien tussen een vraag en een argument. El_Matador toch...quote:Op maandag 20 mei 2013 17:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En omdat die moeder eindelijk rust heeft en haar enorme verdriet alleen met de familie mag verwerken?
Lord_V heeft weer eens ijzersterke argumenten, zoals we van hem gewend zijn, zeker in dit soort "discussies".
Ach iedere politieke partij gaat gewoon voor eigen gewin, en voor de PVV is dat niet echt gebaseerd op gezinsruzies. Sowieso zijn familiedramas niet echt geschikt voor politiek, daar waar het integratiedebat dat wel is. Zo vreemd lijkt het me dus niet, maar blijkbaar denkt LV daar anders over, hetgeen kan.quote:
Ja ik ben het wel met jou eens.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach iedere politieke partij gaat gewoon voor eigen gewin, en voor de PVV is dat niet echt gebaseerd op gezinsruzies. Sowieso zijn familiedramas niet echt geschikt voor politiek, daar waar het integratiedebat dat wel is. Zo vreemd lijkt het me dus niet, maar blijkbaar denkt LV daar anders over, hetgeen kan.
Er zijn inderdaad meer urgente problemen die op dit moment spelen.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarom gaat Wilders niet naar de moeder van die vermoorde broertjes? Met zijn grote bek?
Vooral in gezinnen.quote:
Hoezo is dat van de moeder urgenter? Kan Wilders de kids tot leven brengen voor uiterlijk woensdag of zoiets?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad meer urgente problemen die op dit moment spelen.
Ik doelde niet specifiek op dit geval. Ik vind dat er urgente problemen zijn die er spelen. Het uit de economische crisis komen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:53 schreef 3-voud het volgende:
Hoezo is dat van de moeder urgenter? Kan Wilders de kids tot leven brengen voor uiterlijk woensdag of zoiets?
Kinderlijk argument. Dat hoor ik je nooit zeggen als Samsom de straat op gaat.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik doelde niet specifiek op dit geval. Ik vind dat er urgente problemen zijn die er spelen. Het uit de economische crisis komen bijvoorbeeld.
Alsof jouw inhoudloze argumenten wel hout snijden.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:57 schreef 3-voud het volgende:
Kinderlijk argument. Dat hoor ik je nooit zeggen als Samsom de straat op gaat.
Kun je niet eens wat steekhoudende gejammer zoeken?
Dus je doet het erom.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Alsof jouw inhoudloze argumenten wel hout snijden.
Zal vast de reden van je eerste argument niet zijn geweest. Je kwam zelf met die onzin aanzetten.quote:
Dat jij alleen maar bagger post kan ik niks aan doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:06 schreef 3-voud het volgende:
Zal vast de reden van je eerste argument niet zijn geweest. Je kwam zelf met die onzin aanzetten.
Leuk dat jij-bakken maar nogmaals, je komt er zelf mee:quote:Op maandag 20 mei 2013 18:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat jij alleen maar bagger post kan ik niks aan doen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad meer urgente problemen die op dit moment spelen.
Ik maak een punt en jij draait steeds je riedel af tot vervelens toe.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:09 schreef 3-voud het volgende:
Leuk dat jij-bakken maar nogmaals, je komt er zelf mee:
[..]
Beperkt aantal?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Er is maar een beperkt aantal simpele zielen in dit land, dus dat lijkt me niet.
Dan zal hij denk ik zeggen: hallo ben Cohen niet en nu wegwezen.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zou een goede stunt zijn als zo'n moslimdame een kopje thee aanbied. Volgens mij weet hij dan echt niet meer wat te doen.
De tering.twitter:Dilaraatjee twitterde op maandag 20-05-2013 om 20:56:22Okeej sorry @geertwilderspvv dat ik je dreigt reageer retweet
Wilders is tegen anonieme randmongolen op het internet?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:11 schreef Infection het volgende:
Dat mensen een mening hebben over Wilders oké, maar hem gelijk met de dood bedreigen, zo lever je hem alleen maar extra zetels op omdat die mensen nogmaals laten zien waar Wilders eigenlijk op tegen is.
Dat ik je dreigt, mooi mooi.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:06 schreef sonnyspek het volgende:
De tering.twitter:Dilaraatjee twitterde op maandag 20-05-2013 om 20:56:22Okeej sorry @geertwilderspvv dat ik je dreigt reageer retweet
Nieuwe generatie.
Meer tegen agressieve en misdragende buitenlanders. Door hem te bedreigen geef je hem alleen maar een reden om verder te gaan met zijn doel.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wilders is tegen anonieme randmongolen op het internet?
He has my vote!
Oh oké, als het hem puur en alleen om buitenlanders te doen is, dan haak ik af.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:15 schreef Infection het volgende:
[..]
Meer tegen agressieve en misdragende buitenlanders. Door hem te bedreigen geef je hem alleen maar een reden om verder te gaan met zijn doel.
Account is al weggegooid.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:06 schreef sonnyspek het volgende:
Nieuwe generatie.
En wat wordt er voor de rest met zo iemand gedaan? Ik neem aan dat ze diegene op zullen sporen en vervolgen net zoals wanneer iemand dreigt een bloedbad aan te richten op een school?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Account is al weggegooid.
Dreigtweets.:')
Ik ken iemand die werkt bij de politie en die vertelde dat vroeger GW elke week kwam binnenlopen om weer aangifte te doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:20 schreef Infection het volgende:
[..]
En wat wordt er voor de rest met zo iemand gedaan? Ik neem aan dat ze diegene op zullen sporen en vervolgen net zoals wanneer iemand dreigt een bloedbad aan te richten op een school?
Dat er van dit soort dingen überhaupt aangifte gedaan moet worden. Er zouden gewoon 24/7 wat digitale agenten Twitter en dergelijke in de gaten moeten houden. Het kan overigens ook met een terroristische dreiging en dergelijke zonder een aangifte, dan moet het ook zo kunnen.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:22 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik ken iemand die werkt bij de politie en die vertelde dat vroeger GW elke week kwam binnenlopen om weer aangifte te doen.
De intelligentie straalt er van af.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:24 schreef sonnyspek het volgende:
https://twitter.com/samedd10/status/336590317132341248
Als falen geen optie voor hem is, wat gaat hij er dan aan doen aangezien hij zojuist zwaar gefaald heeft? Zichzelf van kant maken? Zou wel de beste oplossing zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:27 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Reactie: 'Falen is met een F.'
Reageert ie niet.
Toch is het prettig te zien dat zulke figuren nog zo ontzettend dom zijn zoiets op Twitter te meldenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:02 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)dood_bedreigd__.html
Hoop het, deze generatie is echt hopeloos en ik maak er nog onderdeel van uit ook.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:28 schreef Infection het volgende:
[..]
Als falen geen optie voor hem is, wat gaat hij er dan aan doen aangezien hij zojuist zwaar gefaald heeft? Zichzelf van kant maken? Zou wel de beste oplossing zijn.
ALS ze opgepakt worden krijgen ze hoogstens 20 uur taakstraf, maar reken er maar op dat ze na een verhoor weer buiten op de stoep staan.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Toch is het prettig te zien dat zulke figuren nog zo ontzettend dom zijn zoiets op Twitter te meldenMaakt het lekker gemakkelijk ze op te pakken.
Hopelijk zal dat nog eens veranderen.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:33 schreef Infection het volgende:
[..]
ALS ze opgepakt worden krijgen ze hoogstens 20 uur taakstraf, maar reken er maar op dat ze na een verhoor weer buiten op de stoep staan.
Als ze dit soort dreigingen een halt toe willen roepen zullen ze wel moeten. Met deze lage straffen is de verleiding zeer groot om het te doen aangezien de consequenties toch niet echt bijzonder zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:34 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Hopelijk zal dat nog eens veranderen.
Bullshit, Nederland heeft tegenwoordig de hoogste straffen van Europa. Op Wit-Rusland na misschien.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:33 schreef Infection het volgende:
[..]
ALS ze opgepakt worden krijgen ze hoogstens 20 uur taakstraf, maar reken er maar op dat ze na een verhoor weer buiten op de stoep staan.
Laat Henk en Ingrid keuvelen over een doodsbedreiging van een 15-jarig meisje. Je wilt niet weten hoeveel doodsbedreigingen gericht tot Marokkanen/Turken worden geuit op geenstijl en stormfront.quote:
Stormfront vind ik niet te vergelijken met een kind dat stoer wil doen, daar zitten toch iets minder frisse luiquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Laat Henk en Ingrid keuvelen over een doodsbedreiging van een 15-jarig meisje. Je wilt niet weten wat Marokkanen/Turken lezen aan doodsbedreigingen op geenstijl en stormfront.
Zeker, maar daar hoor je de Telegraaf niet over. Gewoon NL'ers die daar heel onfrisse opmerkingen uiten. Een voorbeeld van een reactie van stormfront. Sluit mij op in een kooi met 3 Marokkanen en ik ga helemaal los en nog wel veel ergere reacties. Genocide is daar ook een geheel normaal onderwerp overigens.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Stormfront vind ik niet te vergelijken met een kind dat stoer wil doen, daar zitten toch iets minder frisse lui
Het is niet goed te praten wat er op Twitter wordt neergeplempt maar het betreft hier kinderen , het valt allemaal wel mee dus, nergens voor nodig om te praten over oppakken en straffenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:09 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zeker, maar daar hoor je de Telegraaf niet over. Gewoon NL'ers die daar heel onfrisse opmerkingen uiten. Een voorbeeld van een reactie van stormfront. Sluit mij op in een kooi op met 3 Marokkanen en ik ga helemaal los en nog wel veel ergere reacties.
Exact. Goed verwoord.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het is niet goed te praten wat er op Twitter wordt neergeplempt maar het betreft hier kinderen , het valt allemaal wel mee dus, nergens voor nodig om te praten over oppakken en straffen![]()
En je moet daar niet lezen, niet goed voor je gezondheid, laat idioten aub gezellig onder de idioten blijven en hou jezelf daar verre van
sarcasme?quote:
Nee, niks sarcasme.quote:
Ik vind heel die ophef over doodsbedreigingen opquote:Jij vind dat kinderen opgepakt horen te worden als ze stoere taal op twitter zetten en kan het niet in perspectief van de jeugd zien?
Grapjas.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Bullshit, Nederland heeft tegenwoordig de hoogste straffen van Europa. Op Wit-Rusland na misschien.
Misschien kan remlof eens uitleggen wanneer die "hoogste" straffen ook daadwerkelijk eens een keer uitgedeeld worden?quote:
Zolang we maar beseffen dat kinderen nou eenmaal kinderen zijn ook al kunnen ze soms harde taal gebruiken. Dat is twitter, snelle korte berichten die ook worden neergekwakt als iemand boos is zonder misschien de gevolgen te overzien.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, niks sarcasme.
[..]
Ik vind heel die ophef over doodsbedreigingen opTwitter (het meest zielige medium dat er is) te dom voor woorden.
Heb er zelf een verzameld in mijn fobo, ik zou 13 december 2011 doodgeschoten worden door mylifeisgrey hier. Tot op heden heeft ie zelfs daarin gefaald.
Nieuwsgierigheid.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het is niet goed te praten wat er op Twitter wordt neergeplempt maar het betreft hier kinderen , het valt allemaal wel mee dus, nergens voor nodig om te praten over oppakken en straffen![]()
En je moet daar niet lezen, niet goed voor je gezondheid, laat idioten aub gezellig onder de idioten blijven en hou jezelf daar verre van
Dat gebeurt al. Alleen is je onderbuik slecht verbonden met je paar hersencellen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Misschien kan remlof eens uitleggen wanneer die "hoogste" straffen ook daadwerkelijk eens een keer uitgedeeld worden?
Bron?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat gebeurt al. Alleen is je onderbuik slecht verbonden met je paar hersencellen.
Wat?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Bullshit, Nederland heeft tegenwoordig de hoogste straffen van Europa. Op Wit-Rusland na misschien.
Het wordt wel geaccepteerd door de maatschappij. Zo'n stormfront wordt als geheel normaal gezien in NL of tenminste weggewuifd onder het mom van 'extremisten'. Zouden we als allochtonen een keer moeten proberen. Moord en brand zal er daarna worden geschreeuwd. Dat laatste gebeurd overigens al bij een tweet. Zelfs op de FrontPage heb ik zeer onfrisse opmerkingen voorbij zien komen die heel ver gaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik snap je, heb er zelf nog nooit gelezen, maar goed![]()
trusten![]()
In Roemenie en Italie krijg je als je een onschuldig meisje op straat met een bierfles bewerkt serieus maar 3 jaar cel. Weet je wel HOE STRENG WIJ ZIJN???!?!?EINZ!!?quote:
Niet zo overdrijven he, wat er soms op Maroc.nl word neergeplempt is net zo'n debiele bagger als op stormfront. Er zitten mongolen in beide kampen, en dat zal je altijd wel houden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:20 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het wordt wel geaccepteerd door de maatschappij. Zo'n stormfront wordt als geheel normaal gezien in NL of tenminste weggewuifd onder het mom van 'extremisten'. Zouden we als allochtonen een keer moeten proberen. Moord en brand zal er daarna worden geschreeuwd. Dat laatste gebeurd overigens al bij een tweet. Zelfs op de FrontPage heb ik zeer onfrisse opmerkingen voorbij zien komen die heel ver gaan.
Welterusten.
Maroc.nl en maghrebonline zijn niet minder erg/schokkend dan stormfront hoor. Alleen zit jij meer in de eerste hoek, waardoor je het beter trekt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:20 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het wordt wel geaccepteerd door de maatschappij. Zo'n stormfront wordt als geheel normaal gezien in NL of tenminste weggewuifd onder het mom van 'extremisten'. Zouden we als allochtonen een keer moeten proberen. Moord en brand zal er daarna worden geschreeuwd. Dat laatste gebeurd overigens al bij een tweet. Zelfs op de FrontPage heb ik zeer onfrisse opmerkingen voorbij zien komen die heel ver gaan.
Welterusten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |