Klopt.quote:
Jij stelt dat Trouw ongelijk heeft danwel onbetrouwbaar is, dus bewijs dat eerst maar.quote:
Dat heb ik niet gesteld. Probeer het nog eens.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij stelt dat Trouw ongelijk heeft danwel onbetrouwbaar is, dus bewijs dat eerst maar.
Oh dit spel weer.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gesteld. Probeer het nog eens.
Als orthodoxe gelovigen zich voortdurend en ongewenst met anderen bemoeien, is daarvan effectief sprake. Mini-Sharia is wat anders dan Sharia. Mini-Sharia is een term die naar voren komt uit de tientallen gesprekken.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je herhaalt wel degelijk wat ik zeg. Er is een beeld dat uit tientallen gesprekken naar voren komt. Leuk en aardig, maar dan wordt toch wel heel suggestief over een mini-sharia staatje gesproken. Die specifieke bevindingen worden niet concreet onderbouwd. Verder heb ik nergens gezegd dat er niets onwenselijks zou gebeuren of dat alles koek en ei is. Ik heb slechts vraagtekens gezet bij jouw selectieve kritische vragen.
Jammer, maar nee.quote:
Ik heb nog nooit van deze term gehoord. Jij wel dan? Sharia is gewoon wetgeving, als men het heeft over Mini-Sharia, dan denkt ieder weldenkend mens dat daar een of ander half-autonoom gebied in Den Haag ligt, waarbij er sprake is van een volledige no-go area voor niet moslims. Of dat niet-moslims zeer agressief worden benaderd.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
Als orthodoxe gelovigen zich voortdurend en ongewenst met anderen bemoeien, is daarvan effectief sprake. Mini-Sharia is wat anders dan Sharia. Mini-Sharia is een term die naar voren komt uit de tientallen gesprekken.
Ik vind het geen zinloze discussie. Het gaat om het zuiver houden van het debat.quote:Maar goed, de essentie van die opmerking gaat duidelijk aan je voorbij. Precies waarom dit soort discussies zo zinloos zijn.
Doehoeg!quote:Op maandag 20 mei 2013 17:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik sluit me bij je aan. Tot ziens maar weer.
Oke.quote:
Wel westers. Dus bespreekbaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:55 schreef remlof het volgende:
[..]
De sharia die de PVV voorstaat is anders ook niet mis.
Het zegt heel veel over de gang van zaken hier.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:22 schreef Reya het volgende:
Waarom mag ik de redenering van Mutant01 niet steunen?
Omdat het gejank in de POL-SC met als doel die lieden hierheen te krijgen om te komen rellen op moderatie en anderzijds gedoe (wat immers uw intentie is, laten we wel wezen) niet gewenst is.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:22 schreef Reya het volgende:
Waarom mag ik de redenering van Mutant01 niet steunen?
Net als de persoonlijke vete met mij uitvechten via het uiten van allerlei sneren? En dat als mod?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het gejank in de POL-SC met als doel die lieden hierheen te krijgen om te komen rellen op moderatie en anderzijds gedoe (wat immers uw intentie is, laten we wel wezen) niet gewenst is.
Ik heb geen vete tegen jou, eerlijk gezegd ben je niet anders dan alle andere users hier, join the ranks of the "VS doesn't give a fuck" squad. Maar lief dat je denkt dat je extra aandacht krijgt.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Net als de persoonlijke vete met mij uitvechten via het uiten van allerlei sneren?
Was dat maar waar, dan kon je op een normale wijze reageren op mijn posts. Maar goed: OT.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb geen vete tegen jou, eerlijk gezegd ben je niet anders dan alle andere users hier, join the ranks of the "VS doesn't give a fuck" squad.
Natuurlijk niet, als ik in NWS kom houd ik me aan de alhier vigerende traditie van beschaafd en constructief debat; In dit geval werden mijn argumenten al in hun volledigheid door Mutant001 uiteengezet, dus voldeed de melding dat ik akkoord met hem was.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het gejank in de POL-SC met als doel die lieden hierheen te krijgen om te komen rellen op moderatie en anderzijds gedoe (wat immers uw intentie is, laten we wel wezen) niet gewenst is.
Doe ik ook, zoals nu, door door te verwijzen naar de Feedback als je klachten hebt, daar is 't voor.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was dat maar waar, dan kon je op een normale wijze reageren op mijn posts.
Welnu, de ogenschijnlijke sarcastische ondertoon negerende geef ik het maar d'accord.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, als ik in NWS kom houd ik me aan de alhier vigerende traditie van beschaafd en constructief debat; In dit geval werden mijn argumenten al in hun volledigheid door Mutant001 uiteengezet, dus voldeed de melding dat ik akkoord met hem was.
TTK / De kunstliefhebber Geert Wilders bezoekt dinsdag de schilderswijkquote:Op maandag 20 mei 2013 17:31 schreef sonnyspek het volgende:
Kan het alsjeblieft over Wilders gaan die naar de schilderswijk gaat????
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |