Doehoeg!quote:Op maandag 20 mei 2013 17:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik sluit me bij je aan. Tot ziens maar weer.
Oke.quote:
Wel westers. Dus bespreekbaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:55 schreef remlof het volgende:
[..]
De sharia die de PVV voorstaat is anders ook niet mis.
Het zegt heel veel over de gang van zaken hier.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:22 schreef Reya het volgende:
Waarom mag ik de redenering van Mutant01 niet steunen?
Omdat het gejank in de POL-SC met als doel die lieden hierheen te krijgen om te komen rellen op moderatie en anderzijds gedoe (wat immers uw intentie is, laten we wel wezen) niet gewenst is.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:22 schreef Reya het volgende:
Waarom mag ik de redenering van Mutant01 niet steunen?
Net als de persoonlijke vete met mij uitvechten via het uiten van allerlei sneren? En dat als mod?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het gejank in de POL-SC met als doel die lieden hierheen te krijgen om te komen rellen op moderatie en anderzijds gedoe (wat immers uw intentie is, laten we wel wezen) niet gewenst is.
Ik heb geen vete tegen jou, eerlijk gezegd ben je niet anders dan alle andere users hier, join the ranks of the "VS doesn't give a fuck" squad. Maar lief dat je denkt dat je extra aandacht krijgt.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Net als de persoonlijke vete met mij uitvechten via het uiten van allerlei sneren?
Was dat maar waar, dan kon je op een normale wijze reageren op mijn posts. Maar goed: OT.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb geen vete tegen jou, eerlijk gezegd ben je niet anders dan alle andere users hier, join the ranks of the "VS doesn't give a fuck" squad.
Natuurlijk niet, als ik in NWS kom houd ik me aan de alhier vigerende traditie van beschaafd en constructief debat; In dit geval werden mijn argumenten al in hun volledigheid door Mutant001 uiteengezet, dus voldeed de melding dat ik akkoord met hem was.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het gejank in de POL-SC met als doel die lieden hierheen te krijgen om te komen rellen op moderatie en anderzijds gedoe (wat immers uw intentie is, laten we wel wezen) niet gewenst is.
Doe ik ook, zoals nu, door door te verwijzen naar de Feedback als je klachten hebt, daar is 't voor.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was dat maar waar, dan kon je op een normale wijze reageren op mijn posts.
Welnu, de ogenschijnlijke sarcastische ondertoon negerende geef ik het maar d'accord.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, als ik in NWS kom houd ik me aan de alhier vigerende traditie van beschaafd en constructief debat; In dit geval werden mijn argumenten al in hun volledigheid door Mutant001 uiteengezet, dus voldeed de melding dat ik akkoord met hem was.
TTK / De kunstliefhebber Geert Wilders bezoekt dinsdag de schilderswijkquote:Op maandag 20 mei 2013 17:31 schreef sonnyspek het volgende:
Kan het alsjeblieft over Wilders gaan die naar de schilderswijk gaat????
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
TTK / De kunstliefhebber Geert Wilders bezoekt dinsdag de schilderswijk
Weet je wie ook van kunst hield...quote:Op maandag 20 mei 2013 17:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
TTK / De kunstliefhebber Geert Wilders bezoekt dinsdag de schilderswijk
Geen idee, ik denk omdat zelfmoordplegende vaders die de kinderen omzeep helpen geen stokpaardje is van de PVV?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarom gaat Wilders niet naar de moeder van die vermoorde broertjes? Met zijn grote bek?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |