quote:Op maandag 20 mei 2013 17:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
TTK / De kunstliefhebber Geert Wilders bezoekt dinsdag de schilderswijk
Weet je wie ook van kunst hield...quote:Op maandag 20 mei 2013 17:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
TTK / De kunstliefhebber Geert Wilders bezoekt dinsdag de schilderswijk
Geen idee, ik denk omdat zelfmoordplegende vaders die de kinderen omzeep helpen geen stokpaardje is van de PVV?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarom gaat Wilders niet naar de moeder van die vermoorde broertjes? Met zijn grote bek?
En omdat die moeder eindelijk rust heeft en haar enorme verdriet alleen met de familie mag verwerken?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk omdat zelfmoordplegende vaders die de kinderen omzeep helpen geen stokpaardje is van de PVV?
Kan overal gebeuren.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk omdat zelfmoordplegende vaders die de kinderen omzeep helpen geen stokpaardje is van de PVV?
Mensen die het verschil niet zien tussen een vraag en een argument. El_Matador toch...quote:Op maandag 20 mei 2013 17:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En omdat die moeder eindelijk rust heeft en haar enorme verdriet alleen met de familie mag verwerken?
Lord_V heeft weer eens ijzersterke argumenten, zoals we van hem gewend zijn, zeker in dit soort "discussies".
Ach iedere politieke partij gaat gewoon voor eigen gewin, en voor de PVV is dat niet echt gebaseerd op gezinsruzies. Sowieso zijn familiedramas niet echt geschikt voor politiek, daar waar het integratiedebat dat wel is. Zo vreemd lijkt het me dus niet, maar blijkbaar denkt LV daar anders over, hetgeen kan.quote:
Ja ik ben het wel met jou eens.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach iedere politieke partij gaat gewoon voor eigen gewin, en voor de PVV is dat niet echt gebaseerd op gezinsruzies. Sowieso zijn familiedramas niet echt geschikt voor politiek, daar waar het integratiedebat dat wel is. Zo vreemd lijkt het me dus niet, maar blijkbaar denkt LV daar anders over, hetgeen kan.
Er zijn inderdaad meer urgente problemen die op dit moment spelen.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarom gaat Wilders niet naar de moeder van die vermoorde broertjes? Met zijn grote bek?
Vooral in gezinnen.quote:
Hoezo is dat van de moeder urgenter? Kan Wilders de kids tot leven brengen voor uiterlijk woensdag of zoiets?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad meer urgente problemen die op dit moment spelen.
Ik doelde niet specifiek op dit geval. Ik vind dat er urgente problemen zijn die er spelen. Het uit de economische crisis komen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:53 schreef 3-voud het volgende:
Hoezo is dat van de moeder urgenter? Kan Wilders de kids tot leven brengen voor uiterlijk woensdag of zoiets?
Kinderlijk argument. Dat hoor ik je nooit zeggen als Samsom de straat op gaat.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik doelde niet specifiek op dit geval. Ik vind dat er urgente problemen zijn die er spelen. Het uit de economische crisis komen bijvoorbeeld.
Alsof jouw inhoudloze argumenten wel hout snijden.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:57 schreef 3-voud het volgende:
Kinderlijk argument. Dat hoor ik je nooit zeggen als Samsom de straat op gaat.
Kun je niet eens wat steekhoudende gejammer zoeken?
Dus je doet het erom.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Alsof jouw inhoudloze argumenten wel hout snijden.
Zal vast de reden van je eerste argument niet zijn geweest. Je kwam zelf met die onzin aanzetten.quote:
Dat jij alleen maar bagger post kan ik niks aan doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:06 schreef 3-voud het volgende:
Zal vast de reden van je eerste argument niet zijn geweest. Je kwam zelf met die onzin aanzetten.
Leuk dat jij-bakken maar nogmaals, je komt er zelf mee:quote:Op maandag 20 mei 2013 18:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat jij alleen maar bagger post kan ik niks aan doen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad meer urgente problemen die op dit moment spelen.
Ik maak een punt en jij draait steeds je riedel af tot vervelens toe.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:09 schreef 3-voud het volgende:
Leuk dat jij-bakken maar nogmaals, je komt er zelf mee:
[..]
Beperkt aantal?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Er is maar een beperkt aantal simpele zielen in dit land, dus dat lijkt me niet.
Dan zal hij denk ik zeggen: hallo ben Cohen niet en nu wegwezen.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zou een goede stunt zijn als zo'n moslimdame een kopje thee aanbied. Volgens mij weet hij dan echt niet meer wat te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |