De tering.twitter:Dilaraatjee twitterde op maandag 20-05-2013 om 20:56:22Okeej sorry @geertwilderspvv dat ik je dreigt reageer retweet
Wilders is tegen anonieme randmongolen op het internet?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:11 schreef Infection het volgende:
Dat mensen een mening hebben over Wilders oké, maar hem gelijk met de dood bedreigen, zo lever je hem alleen maar extra zetels op omdat die mensen nogmaals laten zien waar Wilders eigenlijk op tegen is.
Dat ik je dreigt, mooi mooi.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:06 schreef sonnyspek het volgende:
De tering.twitter:Dilaraatjee twitterde op maandag 20-05-2013 om 20:56:22Okeej sorry @geertwilderspvv dat ik je dreigt reageer retweet
Nieuwe generatie.
Meer tegen agressieve en misdragende buitenlanders. Door hem te bedreigen geef je hem alleen maar een reden om verder te gaan met zijn doel.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wilders is tegen anonieme randmongolen op het internet?
He has my vote!
Oh oké, als het hem puur en alleen om buitenlanders te doen is, dan haak ik af.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:15 schreef Infection het volgende:
[..]
Meer tegen agressieve en misdragende buitenlanders. Door hem te bedreigen geef je hem alleen maar een reden om verder te gaan met zijn doel.
Account is al weggegooid.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:06 schreef sonnyspek het volgende:
Nieuwe generatie.
En wat wordt er voor de rest met zo iemand gedaan? Ik neem aan dat ze diegene op zullen sporen en vervolgen net zoals wanneer iemand dreigt een bloedbad aan te richten op een school?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Account is al weggegooid.
Dreigtweets.:')
Ik ken iemand die werkt bij de politie en die vertelde dat vroeger GW elke week kwam binnenlopen om weer aangifte te doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:20 schreef Infection het volgende:
[..]
En wat wordt er voor de rest met zo iemand gedaan? Ik neem aan dat ze diegene op zullen sporen en vervolgen net zoals wanneer iemand dreigt een bloedbad aan te richten op een school?
Dat er van dit soort dingen überhaupt aangifte gedaan moet worden. Er zouden gewoon 24/7 wat digitale agenten Twitter en dergelijke in de gaten moeten houden. Het kan overigens ook met een terroristische dreiging en dergelijke zonder een aangifte, dan moet het ook zo kunnen.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:22 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik ken iemand die werkt bij de politie en die vertelde dat vroeger GW elke week kwam binnenlopen om weer aangifte te doen.
De intelligentie straalt er van af.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:24 schreef sonnyspek het volgende:
https://twitter.com/samedd10/status/336590317132341248
Als falen geen optie voor hem is, wat gaat hij er dan aan doen aangezien hij zojuist zwaar gefaald heeft? Zichzelf van kant maken? Zou wel de beste oplossing zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:27 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Reactie: 'Falen is met een F.'
Reageert ie niet.
Toch is het prettig te zien dat zulke figuren nog zo ontzettend dom zijn zoiets op Twitter te meldenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:02 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)dood_bedreigd__.html
Hoop het, deze generatie is echt hopeloos en ik maak er nog onderdeel van uit ook.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:28 schreef Infection het volgende:
[..]
Als falen geen optie voor hem is, wat gaat hij er dan aan doen aangezien hij zojuist zwaar gefaald heeft? Zichzelf van kant maken? Zou wel de beste oplossing zijn.
ALS ze opgepakt worden krijgen ze hoogstens 20 uur taakstraf, maar reken er maar op dat ze na een verhoor weer buiten op de stoep staan.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Toch is het prettig te zien dat zulke figuren nog zo ontzettend dom zijn zoiets op Twitter te meldenMaakt het lekker gemakkelijk ze op te pakken.
Hopelijk zal dat nog eens veranderen.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:33 schreef Infection het volgende:
[..]
ALS ze opgepakt worden krijgen ze hoogstens 20 uur taakstraf, maar reken er maar op dat ze na een verhoor weer buiten op de stoep staan.
Als ze dit soort dreigingen een halt toe willen roepen zullen ze wel moeten. Met deze lage straffen is de verleiding zeer groot om het te doen aangezien de consequenties toch niet echt bijzonder zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:34 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Hopelijk zal dat nog eens veranderen.
Bullshit, Nederland heeft tegenwoordig de hoogste straffen van Europa. Op Wit-Rusland na misschien.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:33 schreef Infection het volgende:
[..]
ALS ze opgepakt worden krijgen ze hoogstens 20 uur taakstraf, maar reken er maar op dat ze na een verhoor weer buiten op de stoep staan.
Laat Henk en Ingrid keuvelen over een doodsbedreiging van een 15-jarig meisje. Je wilt niet weten hoeveel doodsbedreigingen gericht tot Marokkanen/Turken worden geuit op geenstijl en stormfront.quote:
Stormfront vind ik niet te vergelijken met een kind dat stoer wil doen, daar zitten toch iets minder frisse luiquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Laat Henk en Ingrid keuvelen over een doodsbedreiging van een 15-jarig meisje. Je wilt niet weten wat Marokkanen/Turken lezen aan doodsbedreigingen op geenstijl en stormfront.
Zeker, maar daar hoor je de Telegraaf niet over. Gewoon NL'ers die daar heel onfrisse opmerkingen uiten. Een voorbeeld van een reactie van stormfront. Sluit mij op in een kooi met 3 Marokkanen en ik ga helemaal los en nog wel veel ergere reacties. Genocide is daar ook een geheel normaal onderwerp overigens.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Stormfront vind ik niet te vergelijken met een kind dat stoer wil doen, daar zitten toch iets minder frisse lui
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |