Ja klopt, maar als concept vond ik het een leuke kwis. En dat helpen was dacht ik vooral in het begin, als de kandidaat wat verder kwam was het al niet meer zo. En de moeilijke vragen waren ook ECHT moeilijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Robert hielp de kandidaten enorm kan ik me herinneren.
Bingo Starr was wel een matige drummer hè?quote:
Dat is wel zo. Maar tegenwoordig is er geen moeilijke quiz meer. Ook 2 voor 12 niet meer..quote:Op zondag 19 mei 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als concept vond ik het een leuke kwis. En dat helpen was dacht ik vooral in het begin, als de kandidaat wat verder kwam was het al niet meer zo. En de moeilijke vragen waren ook ECHT moeilijk.
Ik heb het over de waarheid in de TT niet over de drummerquote:Op zondag 19 mei 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bingo Starr was wel een matige drummer hè?
Maar het klopt zeker wel jaquote:Op zondag 19 mei 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het over de waarheid in de TT niet over de drummer![]()
En zeker matig ja
Kijk ik nooit meer. En je hebt gelijk: de kwissen zijn tegenwoordig stukken makkelijker, jammer.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Maar tegenwoordig is er geen moeilijke quiz meer. Ook 2 voor 12 niet meer..
Welke bedoel je?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie was dat net met die mongolenlach trouwens?
Die na de speech van Jan Mulder.quote:
Oh dat, geen idee?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die na de speech van Jan Mulder.
Het was in ieder geval sjanant.quote:
63ste deel alweer.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:52 schreef Specularium het volgende:
Dat hele topic loopt ook continue uit de hand.
Maar dat is wel leuk.
Daar heb ik echt geen woorden voor, dat mensen dat doenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:52 schreef Specularium het volgende:
Als je niet met een groep van 200 sbs kijkers gaat wandelen ben je geen ramptoerist.
Ik lees daar mee maar post er niet. Ik verbaas me, understatement, over sommige reacties.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:52 schreef Specularium het volgende:
Dat hele topic loopt ook continue uit de hand.
Maar dat is wel leuk.
Daar is sp3c nu druk.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:55 schreef hexje het volgende:
wie van nws heeft nu dienst. Zo die mod nu streng zeg. Te grappig.
Ik ook.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:00 schreef Specularium het volgende:
Ik zie gewoon steeds het halve topic verdwijnen voor mijn ogen.
Dat kan wel. Het worden in ieder geval gesloten kistjes.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:07 schreef hexje het volgende:
Wat heeft de vader met ze gedaan dan? Van 1 week in het water ben je toch niet onherkenbaar?
Dit mag inderdaad niet gebeuren, bedankt Frans.twitter:fransbauer_ twitterde op zondag 19-05-2013 om 23:12:12Verschrikkelijk !! Geen woorden voor deze daad. Dit mag toch niet gebeuren. Nabestaanden sterkte en politie knap werk. reageer retweet
Beetje vermoeiend is het wel weer ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Ik ben maar even gaan helpen, te triest sommige reacties.
Voor sommige is "humor"een manier om met pijnlijke dingen om te gaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Ik ben maar even gaan helpen, te triest sommige reacties.
begrijp ik ook wel. Ik weet ook niet wat je moet zeggen op zoiets.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef hexje het volgende:
[..]
Voor sommige is "humor"een manier om met pijnlijke dingen om te gaan.
Ik merk wel weer dat ik om sommige opmerkingen dan toch moet lachenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
begrijp ik ook wel. Ik weet ook niet wat je moet zeggen op zoiets.
Tsja, wat denk je. Ik ga ook ergerlijk reageren door dat soort figuren. 1 grapje kan nog wel, maar door en door grapjes blijven maken..quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
En nu komt heel VBL langs natuurlijk
Cultuurverschil tussen verschillende subfora op FOK! Een aflevering van 1 tegen 100 of PSV-Ajax zijn wel iets minder ernstig dan 2 gevonden lijkjes.quote:
Je weet dat t zo is. En je weet gewoon wat er dan gebeurt in dit soort topics.quote:
Ach.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
Niet echt een onderwerp om grappen over te maken wat mij betreft.
Dat sommige dingen wat klinisch gemod worden kan ik mee in komen. Maar ach, ik vind dat het hier over de breedte nog wel meevalt, een verwijderd postje hier en daar en dat ist wel.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ach.
Maar vanmiddag ook gezeik over uitspraken van mensen die zeiden dat ze aan het rotten waren. Dat is gewoon de waarheid, wat wil je dan? Een topic vol R.I.P. en ooooh wat eeeerg en verschrikkelijk?
Nee dat zeg ik niet, maar geintjes maken is iets anders.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ach.
Maar vanmiddag ook gezeik over uitspraken van mensen die zeiden dat ze aan het rotten waren. Dat is gewoon de waarheid, wat wil je dan? Een topic vol R.I.P. en ooooh wat eeeerg en verschrikkelijk?
Dit..... gewoon een compleet ontspoord en gebroken gezin.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
Ik lees daar nu niet meer mee. Ik word er een beetje verdrietig van.
Komt van beide kanten, door het overmatige modden lok je dat soort dingen in de hand. Het zit in de aard van de mens om tegen onderdrukking aan te schoppen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, maar geintjes maken is iets anders.
Helaas moest ik er op terug komen, toch mee "moeten" lezen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dit..... gewoon een compleet ontspoord en gebroken gezin.
Je kunt dat modden ook voorkomen door je een klein beetje in te houden. Grapjes maken over dode kinderen vind ik echt niet kunnen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Komt van beide kanten, door het overmatige modden lok je dat soort dingen in de hand. Het zit in de aard van de mens om tegen onderdrukking aan te schoppen.
Niet zo mee eens hoor. Als je constant onzin post..quote:Op zondag 19 mei 2013 23:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Komt van beide kanten, door het overmatige modden lok je dat soort dingen in de hand. Het zit in de aard van de mens om tegen onderdrukking aan te schoppen.
Moest niet. Jij deed dat uit eigen keuze. Er zat genoeg blauw in om mee te helpen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas moest ik er op terug komen, toch mee "moeten" lezen.
Tja, over 1000 man in Bangladesh worden ook geintjes gemaakt. Dat het nu dan niet mag is eerder hypocriet te noemen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, maar geintjes maken is iets anders.
Nee dat klopt, met moeten bedoelde ik meer dat ik zelf vond dat het nodig was.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:31 schreef hexje het volgende:
[..]
Moest niet. Jij deed dat uit eigen keuze. Er zat genoeg blauw in om mee te helpen.
Het ligt gevoelig idd en ik moet zeggen dat ik ze door het adequate ingrijpen van jullie niet heb kunnen lezen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt dat modden ook voorkomen door je een klein beetje in te houden. Grapjes maken over dode kinderen vind ik echt niet kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik eerlijk gezegd OOK niet nodig.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:31 schreef Travel. het volgende:
[..]
Tja, over 1000 man in Bangladesh worden ook geintjes gemaakt. Dat het nu dan niet mag is eerder hypocriet te noemen.
Begrijp sowieso niet waarom men geintjes zou moeten maken over hele trieste gebeurtenissen. Soms heb je wel eens een grapje om de boel even te ontladen, en dat kan vaak ook vind ik, maar veel grappen zijn gewoon als harde grap bedoeld.quote:
Dat ja, mede reden dat ik daar niet gepost heb, ik kan er ook niet goed tegen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:33 schreef Drugshond het volgende:
Ben zelf [NWS] mod geweest. Dat soort gevoelige ramptopics trek ik niet. Hoe wanhopig moet je zijn om juist tot die (ene) daad te komen. Gevolg kent ook een oorzaak. Hier zijn geen winnaars, slechts verliezers.
Dat is een beetje zoals lachen als iemand voor je neus valt: om even de spanning weg te halen terwijl je het wel erg vindt, maar inderdaad, de harde grappen daar kan ik ook niet tegen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Begrijp sowieso niet waarom men geintjes zou moeten maken over hele trieste gebeurtenissen. Soms heb je wel eens een grapje om de boel even te ontladen, en dat kan vaak ook vind ik, maar veel grappen zijn gewoon als harde grap bedoeld.
Precies dat ja. Ik heb vaak de indruk dat het juist degenen zijn die niet met emotie om kunnen gaan, die zulke grappen maken.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is een beetje zoals lachen als iemand voor je neus valt: om even de spanning weg te halen terwijl je het wel erg vindt, maar inderdaad, de harde grappen daar kan ik ook niet tegen.
quote:
TOch maar een andere baan zoeken dan.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:42 schreef Drugshond het volgende:
De serveerster CeCe Bruce uit Indianapolis is wel gewend om tips te krijgen, maar zo’n riante fooi als ze woensdagochtend voorgeschoteld kreeg heeft ze nog nooit gezien. De Amerikaanse serveerster vertelt aan een regionale nieuwszender dat ze te kampen had met een lastige klant. “Ik bleef keihard doorwerken en glimlachen”, aldus CeCe. En dat bleef niet onopgemerkt door een andere klant. Toen CeCe met die andere klant het ontbijtje wilde afrekenen zag ze dat de mevrouw een forse fooi had achtergelaten. “In eerste instantie dacht ik dat er 46 dollar stond en ik bedankte haar voor de gulle gift.” Maar in werkelijkheid had de goedgeefse vrouw een veel grotere tip achtergelaten. “Toen ik weer op het bonnetje keek, schrok ik me wild. Oh my gosh, ik kan dat niet aannemen, was mijn eerste reactie. De vrouw stond erop dat ik de fooi aannam.” De rekening was 5,97 dollar, de fooi 446 dollar. CeCe studeert naast haar baan als serveerster, dus het geld kan ze goed gebruiken. “Ik ga deze maand de rekeningen precies op tijd betalen”, lacht ze.
--------
Het was vandaag, dus over 10 minuten is het gelukkig overquote:Op zondag 19 mei 2013 23:49 schreef hexje het volgende:
Corrie is het straks zo ver??? Of Stiekem vandaag???
Felecite.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was vandaag, dus over 10 minuten is het gelukkig over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Ja gezellig in mijn uppie op reis en sowieso, dat kan ook wel als ik niet jarig ben als ik dat zou willen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:55 schreef Drugshond het volgende:
Waarom niet een reisje boeken en incognito feesten.
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:55 schreef hexje het volgende:
Snel nog een topic voor je openen in 40+
Goed zo, die aandacht zit ik niet op te wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe daar nooit zo moeilijk over, ik kom toch altijd in rare situaties terecht.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja gezellig in mijn uppie op reis en sowieso, dat kan ook wel als ik niet jarig ben als ik dat zou willen.
Ik ben niet zo avontuurlijk plus ik heb de neiging tot verdwalen, niet handig als je alleen op reis bentquote:Op zondag 19 mei 2013 23:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik doe daar nooit zo moeilijk over, ik kom toch altijd in rare situaties terecht.
Gefeliciteerd, danquote:
Jammer dat ik er zo laat aan dacht. Volgend jaar beterquote:
Met een smartphone, kun je redelijk GPS navigeren.... Verdwalen is dan een stuk lastiger. En ik leer snel op vakantie. Ken diverse favo vakantiebestemmingen blind.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben niet zo avontuurlijk plus ik heb de neiging tot verdwalen, niet handig als je alleen op reis bent
Ik zal je iets heel stoms vertellen, tot vorige week dacht ik steeds dat ik vandaag (maandag dus) jarig was, ik was in de war met de dag, ik dacht dat het vandaag de 19e wasquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
voor als ik het vergeten ben, mijn welgemeende felicitaties.
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal je iets heel stoms vertellen, tot vorige week dacht ik steeds dat ik vandaag (maandag dus) jarig was, ik was in de war met de dag, ik dacht dat het vandaag de 19e was
Dat je last gaat krijgen van je geheugen tijdens je verjaardag is heel normaal.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal je iets heel stoms vertellen, tot vorige week dacht ik steeds dat ik vandaag (maandag dus) jarig was, ik was in de war met de dag, ik dacht dat het vandaag de 19e was
Als jij er niet over was begonnen had Corrie gewoon niks gezegd.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:01 schreef hexje het volgende:
[..]
Jammer dat ik er zo laat aan dacht. Volgend jaar beter![]()
Nee natuurlijk niet. Maar erover liegen is ook weer zoiets.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij er niet over was begonnen had Corrie gewoon niks gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:14 schreef Specularium het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen Raymann.same story. Ben bij Spin City gebleven. Straks maar 30 rock s01 opzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Is een film met Arnie.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Steven King? Ik heb het boek gelezen. Als dat het is tenminste.
Niet die... die ken ik ook... maar de versie van SK duurt 6,5 uur of zo. Zo niet langer.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Steven King? Ik heb het boek gelezen. Als dat het is tenminste.
Oef daar heb ik denk ik geen geduld voor, om in 1x te kijken.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet die... die ken ik ook... maar de versie van SK duurt 6,5 uur of zo. Zo niet langer.
Mwah..... Band of Brothers deed ik in replay wel in 1 ruk. En die is langer.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oef daar heb ik denk ik geen geduld voor, om in 1x te kijken.
Die moet ik weer eens downloaden.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah..... Band of Brothers deed ik in replay wel in 1 ruk. En die is langer.
Ik gooi bewust niks weg... met een mediaplayer met 4T (2 x 2T) die vol aan het lopen is. Dus morgen weer extra HD's bestellen.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die moet ik weer eens downloaden.
Topshow.
Nou mijn pokerskills zijn niet zo geweldig, dus 8 uur zou ik nooit halen.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:32 schreef Drugshond het volgende:
Een goed lopend poker tournament kost je ook minstens 8-10 uur.
Ik had alle afleveringen van de Soprano's op CD/DVD maar ja, die liggen bij mijn ex... die zal ze nu wel weggegooid hebben gok ik.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik gooi bewust niks weg... met een mediaplayer met 4T (2 x 2T) die vol aan het lopen is. Dus morgen weer extra HD's bestellen.
Soms haal ik het wel.... maar het gevolg is dat je na zo'n tournament serieus koppijn hebt.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou mijn pokerskills zijn niet zo geweldig, dus 8 uur zou ik nooit halen.
CD/DVD's heb ik allemaal (gratis) afgegeven aan collega's.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had alle afleveringen van de Soprano's op CD/DVD maar ja, die liggen bij mijn ex... die zal ze nu wel weggegooid hebben gok ik.
Ik heb zowaar nog heel wat wijn over, ik dacht dat het er gisteren wel doorheen zou zijn gegaan, maar nee.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:35 schreef OProg het volgende:
Ik had nu nog wel een biertje willen pakken. Helaas is gisteren alles er doorheen gegaan.
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb zowaar nog heel wat wijn over, ik dacht dat het er gisteren wel doorheen zou zijn gegaan, maar nee.
Ik had allemaal mensen over de vloer. Dan gaat het op ten duur hard.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb zowaar nog heel wat wijn over, ik dacht dat het er gisteren wel doorheen zou zijn gegaan, maar nee.
Hoef ik geen ramptoerist meer te spelenquote:
Is het iets dat waard is om Southpark af te zetten?quote:
Ik kijk het even aan, iets met vampieren blijkbaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Is het iets dat waard is om Southpark af te zetten?
nu zijn ze vooral aan het zeiken op moeder.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoef ik geen ramptoerist meer te spelen
Ik zie nu een stel bebloede mannen die een hoofd afsnijden.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk het even aan, iets met vampieren blijkbaar.
SP kan ik wel dromen
En een hoofd in het waterquote:Op maandag 20 mei 2013 00:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zie nu een stel bebloede mannen die een hoofd afsnijden.
Zeiken, waarom?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:46 schreef hexje het volgende:
[..]
nu zijn ze vooral aan het zeiken op moeder.
Zij had haar ex niet zo moeten tarten. Dan was hij nooit tot deze daad gekomenquote:
Misschien zit daar wel een kern van waarheid in.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:51 schreef hexje het volgende:
[..]
Zij had haar ex niet zo moeten tarten. Dan was hij nooit tot deze daad gekomen
Eens.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:51 schreef Specularium het volgende:
Ik word op CC altijd doodziek van die reclames in het midden.
Doe dat gewoon tussen de series. Gelukkig is er na 2 uur geen reclame meer.
ghe ghe.... Walther Hill.... Benchmark.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat vond ik engWarriors come out to plaayyyaaaya
Het is gewoon compleet kut.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:54 schreef Karina het volgende:
Die film is een beetje kut eigenlijkTeveel gelul tot nu toe en ALTIJD met tieners he?
Ik zat ook weer even mee te lezen en zag het ja...quote:Op maandag 20 mei 2013 00:59 schreef OProg het volgende:
En in het hier reeds genoemde topic lees ik dan instanties "gevaald" hebben.
Hahahahaha, oh wowquote:Op maandag 20 mei 2013 00:51 schreef hexje het volgende:
[..]
Zij had haar ex niet zo moeten tarten. Dan was hij nooit tot deze daad gekomen
Dat kan wel het geval zijn, maar is geen excuus.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:59 schreef OProg het volgende:
En in het hier reeds genoemde topic lees ik dan instanties "gevaald" hebben.
Nee, de instanties kunnen het ook niet helpen dat sommige mensen het nooit voor elkaar zullen krijgen fatsoenlijk Nederlands te schrijven.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan wel het geval zijn, maar is geen excuus.
Deze kende ik helemaal niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:05 schreef Karina het volgende:
Ik zit nu ook SP te kijken, deze is van niet zo heel lang geleden. Butters
Allemaal de schuld van Ewbank.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee, de instanties kunnen het ook niet helpen dat sommige mensen het nooit voor elkaar zullen krijgen fatsoenlijk Nederlands te schrijven.
Heb ik een poosje geleden gezien, eens, die is tof.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:05 schreef Drugshond het volgende:
Gemaakt met een budget van 58K, maar de film is gewoon tof.
En van Joop van den Ende. Maar dat is logisch natuurlijk.quote:
Ja. Ik download ze eigenlijk altijd als ze uitkomen maar die Hawaï aflevering gemist.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh deze ken je dus welDie is ook vrij nieuw.
Slaapze.quote:
Doe ik ook altijd, anders houd ik het allemaal niet bij. Downloaden en meteen kijken.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja. Ik download ze eigenlijk altijd als ze uitkomen maar die Hawaï aflevering gemist.
GoT straks ookquote:Op maandag 20 mei 2013 01:14 schreef Specularium het volgende:
Zometeen komt de nieuwe Family Guy ook online.
Nouja, over een uur of 3 denk ik.
Ik kijk Family Guy niet, nooit leuk gevonden, wel American Dad.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zag het staan in de lijst, maar dat kijk ik nooit.
Ik heb het precies andersom.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk Family Guy niet, nooit leuk gevonden, wel American Dad.
Simpsons of Futurama liggen me wat beter.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk Family Guy niet, nooit leuk gevonden, wel American Dad.
Gewoon torrent. Eigenlijk nooit problemen mee en kan alles wel vinden.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:17 schreef Karina het volgende:
Downloaden jullie met torrents of usenet? Ik ben nog "ouderwets" van de torrents. En op bierdopje dan de ondertitels erbij.
uTorrent en opensubtitlesquote:Op maandag 20 mei 2013 01:17 schreef Karina het volgende:
Downloaden jullie met torrents of usenet? Ik ben nog "ouderwets" van de torrents. En op bierdopje dan de ondertitels erbij.
Niks... downloaden gaat wellicht iets langzamer... maar qua content ontloopt het elkaar niks.quote:
We moeten het doen met ons creatieve vingerwerk...quote:Op maandag 20 mei 2013 01:22 schreef Karina het volgende:
Als ik het zo hoor om me heen zijn de meesten toch overgegaan op nieuwsgroepen. En alles automatisch downloaden, ik zie het bij mijn zwager, hele menu's met alle series.
O jawel hoor...quote:Op maandag 20 mei 2013 01:26 schreef Karina het volgende:
Axxo? Bestaat die nog! Volgens mij ben ik die al in tijden niet meer tegengekomen.
En met die gamma drumband reclame.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:26 schreef Specularium het volgende:
Die kut van de Airwick reclame.
Misschien kan zij samen op de trein met die Oxfam boy.
Die vind ik erg sterk. Maar het is vaak niet lachen.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:28 schreef Karina het volgende:
Scrubs.. daar vind ik dus ook geen reet aan.
Ik zie de voorstukjes en denk: nee, dit vind ik echt niks.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die vind ik erg sterk. Maar het is vaak niet lachen.
DS9quote:Op maandag 20 mei 2013 01:30 schreef Drugshond het volgende:
Mooi.... last season van DS9 geript. (ISO to MKV). Morgen een zooi ondertitles erbij snijden en dan heb ik alles.
Nu nog de tijd vinden om het allemaal te kijken...quote:Op maandag 20 mei 2013 01:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb de hele meuk nu compleet..... daar ben ik best lang mee bezig geweest,
Veel kende ik al.... maar zeker niet alles... TNG is toch mijn favo serie.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu nog de tijd vinden om het allemaal te kijken...
Is ook mijn favoriet, DS9 werd op het eind een beetje zweverig vond ik.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Veel kende ik al.... maar zeker niet alles... TNG is toch mijn favo serie.
Sowieso vond ik afleringen met Borg het best.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:38 schreef Drugshond het volgende:
Seven of Nine (Voyager) is no doubt het meest succesvolle karakter in de series.
Just go where no one has gone beforequote:Op maandag 20 mei 2013 01:43 schreef Karina het volgende:
You will be assimilated![]()
En ik ga zo slapen, anders zit ik hier morgenochtend nog.
Mmm ik ga mijn bed in, daar ben ik wel vaker geweest.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Just go where no one has gone before
Oordopjes in.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ik ga mijn bed in, daar ben ik wel vaker geweest.
Het is niet verplicht he.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een gezellig topic dit. Zowat alle users die ik tegenkom bij DWDD
Die is niet mis.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:34 schreef hexje het volgende:
Check de bobbel van de vriend van Marc Jacobs....
[ afbeelding ]
De tatoo's van Marc zijn erger.quote:
Ik wil niet weten hoe Marc's sterretje er uit ziet.quote:
Spongebobquote:Op maandag 20 mei 2013 11:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja wat zijn dat voor kleuterplakplaatjes
Wat is deze?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:34 schreef hexje het volgende:
Check de bobbel van de vriend van Marc Jacobs....
[ afbeelding ]
Dat kan jij mij beter vertellen.quote:
Ik zie 2 oudere mannen in foute zwembroekjes en nog foutere tattoo's.quote:
Die tattoo's zijn echt het toppunt van fout. Een M&m en spongebob.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie 2 oudere mannen in foute zwembroekjes en nog foutere tattoo's.
Moet ik ook nog doen eigenlijk. Laat even weten of het de moeite waard is.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:46 schreef Karina het volgende:
Maar goed ik ga GoT kijken en dit GC / Eigenaar restaurant trolt als IDIOOT na aflevering Kitchen Nightmares
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Die tattoo's zijn echt het toppunt van fout. Een M&m en spongebob.![]()
Nog van harte gefeliciteerdquote:
quote:
Dankje allebei.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
Oeh Corrie was jarig gister?
Waarom zei ze dat niet, nu ben ik te laat!![]()
Maar GEFELICITEERD CORRIE!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat is niet sneu, we leven met je mee enzo.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:52 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Dankje allebei.
En ik ga toch niet vertellen dat ik jarig ben, dat is gewoon sneu.
@OProg: ik ga zometeen kijken, moest nog even de was opvouwen
Ok. Ik vrees een beetje dat het enorm tegenvalt, zoals wel vaker is als het voorstukje geweldig lijkt.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:52 schreef Karina het volgende:
@OProg: ik ga zometeen kijken, moest nog even de was opvouwen
Nou ja ik vind het zelf sneu om te gaan verkondigen van: ja ik ben jarig vandaag, feliciteer me.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dat is niet sneu, we leven met je mee enzo.
Oh nee, maar je had 't kunnen laten vallen.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik vind het zelf sneu om te gaan verkondigen van: ja ik ben jarig vandaag, feliciteer me.
Dat heeft ze 2 weken geleden gedaan. Toen zei ze dat ze met Pinksteren jarig zou zijn. Het was notabe in een gesprek met jou.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee, maar je had 't kunnen laten vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |