Ja klopt, maar als concept vond ik het een leuke kwis. En dat helpen was dacht ik vooral in het begin, als de kandidaat wat verder kwam was het al niet meer zo. En de moeilijke vragen waren ook ECHT moeilijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Robert hielp de kandidaten enorm kan ik me herinneren.
Bingo Starr was wel een matige drummer hè?quote:
Dat is wel zo. Maar tegenwoordig is er geen moeilijke quiz meer. Ook 2 voor 12 niet meer..quote:Op zondag 19 mei 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als concept vond ik het een leuke kwis. En dat helpen was dacht ik vooral in het begin, als de kandidaat wat verder kwam was het al niet meer zo. En de moeilijke vragen waren ook ECHT moeilijk.
Ik heb het over de waarheid in de TT niet over de drummerquote:Op zondag 19 mei 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bingo Starr was wel een matige drummer hè?
Maar het klopt zeker wel jaquote:Op zondag 19 mei 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het over de waarheid in de TT niet over de drummer![]()
En zeker matig ja
Kijk ik nooit meer. En je hebt gelijk: de kwissen zijn tegenwoordig stukken makkelijker, jammer.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Maar tegenwoordig is er geen moeilijke quiz meer. Ook 2 voor 12 niet meer..
Welke bedoel je?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie was dat net met die mongolenlach trouwens?
Die na de speech van Jan Mulder.quote:
Oh dat, geen idee?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die na de speech van Jan Mulder.
Het was in ieder geval sjanant.quote:
63ste deel alweer.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:52 schreef Specularium het volgende:
Dat hele topic loopt ook continue uit de hand.
Maar dat is wel leuk.
Daar heb ik echt geen woorden voor, dat mensen dat doenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:52 schreef Specularium het volgende:
Als je niet met een groep van 200 sbs kijkers gaat wandelen ben je geen ramptoerist.
Ik lees daar mee maar post er niet. Ik verbaas me, understatement, over sommige reacties.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:52 schreef Specularium het volgende:
Dat hele topic loopt ook continue uit de hand.
Maar dat is wel leuk.
Daar is sp3c nu druk.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:55 schreef hexje het volgende:
wie van nws heeft nu dienst. Zo die mod nu streng zeg. Te grappig.
Ik ook.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:00 schreef Specularium het volgende:
Ik zie gewoon steeds het halve topic verdwijnen voor mijn ogen.
Dat kan wel. Het worden in ieder geval gesloten kistjes.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:07 schreef hexje het volgende:
Wat heeft de vader met ze gedaan dan? Van 1 week in het water ben je toch niet onherkenbaar?
Dit mag inderdaad niet gebeuren, bedankt Frans.twitter:fransbauer_ twitterde op zondag 19-05-2013 om 23:12:12Verschrikkelijk !! Geen woorden voor deze daad. Dit mag toch niet gebeuren. Nabestaanden sterkte en politie knap werk. reageer retweet
Beetje vermoeiend is het wel weer ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Ik ben maar even gaan helpen, te triest sommige reacties.
Voor sommige is "humor"een manier om met pijnlijke dingen om te gaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Ik ben maar even gaan helpen, te triest sommige reacties.
begrijp ik ook wel. Ik weet ook niet wat je moet zeggen op zoiets.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef hexje het volgende:
[..]
Voor sommige is "humor"een manier om met pijnlijke dingen om te gaan.
Ik merk wel weer dat ik om sommige opmerkingen dan toch moet lachenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
begrijp ik ook wel. Ik weet ook niet wat je moet zeggen op zoiets.
Tsja, wat denk je. Ik ga ook ergerlijk reageren door dat soort figuren. 1 grapje kan nog wel, maar door en door grapjes blijven maken..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |