Ik ook.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:00 schreef Specularium het volgende:
Ik zie gewoon steeds het halve topic verdwijnen voor mijn ogen.
Dat kan wel. Het worden in ieder geval gesloten kistjes.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:07 schreef hexje het volgende:
Wat heeft de vader met ze gedaan dan? Van 1 week in het water ben je toch niet onherkenbaar?
Dit mag inderdaad niet gebeuren, bedankt Frans.twitter:fransbauer_ twitterde op zondag 19-05-2013 om 23:12:12Verschrikkelijk !! Geen woorden voor deze daad. Dit mag toch niet gebeuren. Nabestaanden sterkte en politie knap werk. reageer retweet
Beetje vermoeiend is het wel weer ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Ik ben maar even gaan helpen, te triest sommige reacties.
Voor sommige is "humor"een manier om met pijnlijke dingen om te gaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Ik ben maar even gaan helpen, te triest sommige reacties.
begrijp ik ook wel. Ik weet ook niet wat je moet zeggen op zoiets.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef hexje het volgende:
[..]
Voor sommige is "humor"een manier om met pijnlijke dingen om te gaan.
Ik merk wel weer dat ik om sommige opmerkingen dan toch moet lachenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
begrijp ik ook wel. Ik weet ook niet wat je moet zeggen op zoiets.
Tsja, wat denk je. Ik ga ook ergerlijk reageren door dat soort figuren. 1 grapje kan nog wel, maar door en door grapjes blijven maken..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |