Felecite.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was vandaag, dus over 10 minuten is het gelukkig over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Ja gezellig in mijn uppie op reis en sowieso, dat kan ook wel als ik niet jarig ben als ik dat zou willen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:55 schreef Drugshond het volgende:
Waarom niet een reisje boeken en incognito feesten.
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:55 schreef hexje het volgende:
Snel nog een topic voor je openen in 40+
Goed zo, die aandacht zit ik niet op te wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe daar nooit zo moeilijk over, ik kom toch altijd in rare situaties terecht.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja gezellig in mijn uppie op reis en sowieso, dat kan ook wel als ik niet jarig ben als ik dat zou willen.
Ik ben niet zo avontuurlijk plus ik heb de neiging tot verdwalen, niet handig als je alleen op reis bentquote:Op zondag 19 mei 2013 23:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik doe daar nooit zo moeilijk over, ik kom toch altijd in rare situaties terecht.
Gefeliciteerd, danquote:
Jammer dat ik er zo laat aan dacht. Volgend jaar beterquote:
Met een smartphone, kun je redelijk GPS navigeren.... Verdwalen is dan een stuk lastiger. En ik leer snel op vakantie. Ken diverse favo vakantiebestemmingen blind.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben niet zo avontuurlijk plus ik heb de neiging tot verdwalen, niet handig als je alleen op reis bent
Ik zal je iets heel stoms vertellen, tot vorige week dacht ik steeds dat ik vandaag (maandag dus) jarig was, ik was in de war met de dag, ik dacht dat het vandaag de 19e wasquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
voor als ik het vergeten ben, mijn welgemeende felicitaties.
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal je iets heel stoms vertellen, tot vorige week dacht ik steeds dat ik vandaag (maandag dus) jarig was, ik was in de war met de dag, ik dacht dat het vandaag de 19e was
Dat je last gaat krijgen van je geheugen tijdens je verjaardag is heel normaal.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal je iets heel stoms vertellen, tot vorige week dacht ik steeds dat ik vandaag (maandag dus) jarig was, ik was in de war met de dag, ik dacht dat het vandaag de 19e was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |