Ik gooi bewust niks weg... met een mediaplayer met 4T (2 x 2T) die vol aan het lopen is. Dus morgen weer extra HD's bestellen.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die moet ik weer eens downloaden.
Topshow.
Nou mijn pokerskills zijn niet zo geweldig, dus 8 uur zou ik nooit halen.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:32 schreef Drugshond het volgende:
Een goed lopend poker tournament kost je ook minstens 8-10 uur.
Ik had alle afleveringen van de Soprano's op CD/DVD maar ja, die liggen bij mijn ex... die zal ze nu wel weggegooid hebben gok ik.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik gooi bewust niks weg... met een mediaplayer met 4T (2 x 2T) die vol aan het lopen is. Dus morgen weer extra HD's bestellen.
Soms haal ik het wel.... maar het gevolg is dat je na zo'n tournament serieus koppijn hebt.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou mijn pokerskills zijn niet zo geweldig, dus 8 uur zou ik nooit halen.
CD/DVD's heb ik allemaal (gratis) afgegeven aan collega's.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had alle afleveringen van de Soprano's op CD/DVD maar ja, die liggen bij mijn ex... die zal ze nu wel weggegooid hebben gok ik.
Ik heb zowaar nog heel wat wijn over, ik dacht dat het er gisteren wel doorheen zou zijn gegaan, maar nee.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:35 schreef OProg het volgende:
Ik had nu nog wel een biertje willen pakken. Helaas is gisteren alles er doorheen gegaan.
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb zowaar nog heel wat wijn over, ik dacht dat het er gisteren wel doorheen zou zijn gegaan, maar nee.
Ik had allemaal mensen over de vloer. Dan gaat het op ten duur hard.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb zowaar nog heel wat wijn over, ik dacht dat het er gisteren wel doorheen zou zijn gegaan, maar nee.
Hoef ik geen ramptoerist meer te spelenquote:
Is het iets dat waard is om Southpark af te zetten?quote:
Ik kijk het even aan, iets met vampieren blijkbaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Is het iets dat waard is om Southpark af te zetten?
nu zijn ze vooral aan het zeiken op moeder.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoef ik geen ramptoerist meer te spelen
Ik zie nu een stel bebloede mannen die een hoofd afsnijden.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk het even aan, iets met vampieren blijkbaar.
SP kan ik wel dromen
En een hoofd in het waterquote:Op maandag 20 mei 2013 00:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zie nu een stel bebloede mannen die een hoofd afsnijden.
Zeiken, waarom?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:46 schreef hexje het volgende:
[..]
nu zijn ze vooral aan het zeiken op moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |