Zij had haar ex niet zo moeten tarten. Dan was hij nooit tot deze daad gekomenquote:
Misschien zit daar wel een kern van waarheid in.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:51 schreef hexje het volgende:
[..]
Zij had haar ex niet zo moeten tarten. Dan was hij nooit tot deze daad gekomen
Eens.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:51 schreef Specularium het volgende:
Ik word op CC altijd doodziek van die reclames in het midden.
Doe dat gewoon tussen de series. Gelukkig is er na 2 uur geen reclame meer.
ghe ghe.... Walther Hill.... Benchmark.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat vond ik engWarriors come out to plaayyyaaaya
Het is gewoon compleet kut.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:54 schreef Karina het volgende:
Die film is een beetje kut eigenlijkTeveel gelul tot nu toe en ALTIJD met tieners he?
Ik zat ook weer even mee te lezen en zag het ja...quote:Op maandag 20 mei 2013 00:59 schreef OProg het volgende:
En in het hier reeds genoemde topic lees ik dan instanties "gevaald" hebben.
Hahahahaha, oh wowquote:Op maandag 20 mei 2013 00:51 schreef hexje het volgende:
[..]
Zij had haar ex niet zo moeten tarten. Dan was hij nooit tot deze daad gekomen
Dat kan wel het geval zijn, maar is geen excuus.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:59 schreef OProg het volgende:
En in het hier reeds genoemde topic lees ik dan instanties "gevaald" hebben.
Nee, de instanties kunnen het ook niet helpen dat sommige mensen het nooit voor elkaar zullen krijgen fatsoenlijk Nederlands te schrijven.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan wel het geval zijn, maar is geen excuus.
Deze kende ik helemaal niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:05 schreef Karina het volgende:
Ik zit nu ook SP te kijken, deze is van niet zo heel lang geleden. Butters
Allemaal de schuld van Ewbank.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee, de instanties kunnen het ook niet helpen dat sommige mensen het nooit voor elkaar zullen krijgen fatsoenlijk Nederlands te schrijven.
Heb ik een poosje geleden gezien, eens, die is tof.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:05 schreef Drugshond het volgende:
Gemaakt met een budget van 58K, maar de film is gewoon tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |