quote:Op zondag 19 mei 2013 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
En nu komt heel VBL langs natuurlijk
Cultuurverschil tussen verschillende subfora op FOK! Een aflevering van 1 tegen 100 of PSV-Ajax zijn wel iets minder ernstig dan 2 gevonden lijkjes.quote:
Je weet dat t zo is. En je weet gewoon wat er dan gebeurt in dit soort topics.quote:
Ach.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
Niet echt een onderwerp om grappen over te maken wat mij betreft.
Dat sommige dingen wat klinisch gemod worden kan ik mee in komen. Maar ach, ik vind dat het hier over de breedte nog wel meevalt, een verwijderd postje hier en daar en dat ist wel.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ach.
Maar vanmiddag ook gezeik over uitspraken van mensen die zeiden dat ze aan het rotten waren. Dat is gewoon de waarheid, wat wil je dan? Een topic vol R.I.P. en ooooh wat eeeerg en verschrikkelijk?
Nee dat zeg ik niet, maar geintjes maken is iets anders.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ach.
Maar vanmiddag ook gezeik over uitspraken van mensen die zeiden dat ze aan het rotten waren. Dat is gewoon de waarheid, wat wil je dan? Een topic vol R.I.P. en ooooh wat eeeerg en verschrikkelijk?
Dit..... gewoon een compleet ontspoord en gebroken gezin.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
Ik lees daar nu niet meer mee. Ik word er een beetje verdrietig van.
Komt van beide kanten, door het overmatige modden lok je dat soort dingen in de hand. Het zit in de aard van de mens om tegen onderdrukking aan te schoppen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, maar geintjes maken is iets anders.
Helaas moest ik er op terug komen, toch mee "moeten" lezen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dit..... gewoon een compleet ontspoord en gebroken gezin.
Je kunt dat modden ook voorkomen door je een klein beetje in te houden. Grapjes maken over dode kinderen vind ik echt niet kunnen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Komt van beide kanten, door het overmatige modden lok je dat soort dingen in de hand. Het zit in de aard van de mens om tegen onderdrukking aan te schoppen.
Niet zo mee eens hoor. Als je constant onzin post..quote:Op zondag 19 mei 2013 23:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Komt van beide kanten, door het overmatige modden lok je dat soort dingen in de hand. Het zit in de aard van de mens om tegen onderdrukking aan te schoppen.
Moest niet. Jij deed dat uit eigen keuze. Er zat genoeg blauw in om mee te helpen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas moest ik er op terug komen, toch mee "moeten" lezen.
Tja, over 1000 man in Bangladesh worden ook geintjes gemaakt. Dat het nu dan niet mag is eerder hypocriet te noemen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, maar geintjes maken is iets anders.
Nee dat klopt, met moeten bedoelde ik meer dat ik zelf vond dat het nodig was.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:31 schreef hexje het volgende:
[..]
Moest niet. Jij deed dat uit eigen keuze. Er zat genoeg blauw in om mee te helpen.
Het ligt gevoelig idd en ik moet zeggen dat ik ze door het adequate ingrijpen van jullie niet heb kunnen lezen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt dat modden ook voorkomen door je een klein beetje in te houden. Grapjes maken over dode kinderen vind ik echt niet kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik eerlijk gezegd OOK niet nodig.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:31 schreef Travel. het volgende:
[..]
Tja, over 1000 man in Bangladesh worden ook geintjes gemaakt. Dat het nu dan niet mag is eerder hypocriet te noemen.
Begrijp sowieso niet waarom men geintjes zou moeten maken over hele trieste gebeurtenissen. Soms heb je wel eens een grapje om de boel even te ontladen, en dat kan vaak ook vind ik, maar veel grappen zijn gewoon als harde grap bedoeld.quote:
Dat ja, mede reden dat ik daar niet gepost heb, ik kan er ook niet goed tegen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:33 schreef Drugshond het volgende:
Ben zelf [NWS] mod geweest. Dat soort gevoelige ramptopics trek ik niet. Hoe wanhopig moet je zijn om juist tot die (ene) daad te komen. Gevolg kent ook een oorzaak. Hier zijn geen winnaars, slechts verliezers.
Dat is een beetje zoals lachen als iemand voor je neus valt: om even de spanning weg te halen terwijl je het wel erg vindt, maar inderdaad, de harde grappen daar kan ik ook niet tegen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Begrijp sowieso niet waarom men geintjes zou moeten maken over hele trieste gebeurtenissen. Soms heb je wel eens een grapje om de boel even te ontladen, en dat kan vaak ook vind ik, maar veel grappen zijn gewoon als harde grap bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |