quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:00 schreef sp3c het volgende:
ik ben Qwea ovb gezet
je bent er altijd bij, je hoort erbij, ik wil je erbij hebben, finale en al die shit ... regel het maar
ik mag hier niet gastmodden dus het ik kan het ook niet meer ongedaan maken
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:00 schreef sp3c het volgende:
ik ben Qwea ovb gezet
je bent er altijd bij, je hoort erbij, ik wil je erbij hebben, finale en al die shit ... regel het maar
ik mag hier niet gastmodden dus het ik kan het ook niet meer ongedaan maken
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:05 schreef Cat22 het volgende:
Hey sp3c, als TS mag je wel weer in de OP rommelen.
Wij hebben sp3cs leren lezen.quote:
the point remains the same!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
the point remains the same!!!Ik heb vakantie man! WerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Mooi man, hoe meer mensen hoe leuker. Mits ze Debby heetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:23 schreef MissBliss het volgende:
Oh en zaterdag is de kroeg natuurlijk ook gewoon open voor andere mensen dus het zal wel afgeladen zijn
Wie is Debby en bedoel je niet tenzij?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mooi man, hoe meer mensen hoe leuker. Mits ze Debby heet
Deze Rotterdammer moet je zijn grammaticale fouten niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wie is Debby en bedoel je niet tenzij?
Je wil haar he?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mooi man, hoe meer mensen hoe leuker. Mits ze Debby heet
Maar ik snapte het niet! Moeten we allemaal Debby heten?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:29 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Deze Rotterdammer moet je zijn grammaticale fouten niet kwalijk nemen.
ja die bedoel ik en dat is een dom blondje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wie is Debby en bedoel je niet tenzij?
uh nee? of ze onderteken eerst een verdrag dat ze de hele avond dr bek houden zal en brengt een enorme bos rozen naar liesje.quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar ik snapte het niet! Moeten we allemaal Debby heten?
Ik hoop toch niet op Debbyquote:
Op Debby!quote:
nee helemaal niet zelfs. Maar dat snappen MPG en sp3c niet joh.quote:
Ach, kijk, hij probeert het te ontkennen.quote:
cute innitquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ach, kijk, hij probeert het te ontkennen.
ik was verliefd op iemand anders ja maar die heeft me eerst in januari al aan de kant gegooid en nu heeeeeeeeeeel definitief de deur gesloten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ach, kijk, hij probeert het te ontkennen.
What the fuck did I miss?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja die bedoel ik en dat is een dom blondje.
[..]
uh nee? of ze onderteken eerst een verdrag dat ze de hele avond dr bek houden zal en brengt een enorme bos rozen naar liesje.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik was verliefd op iemand anders ja maar die heeft me eerst in januari al aan de kant gegooid en nu heeeeeeeeeeel definitief de deur gesloten.
Een avondje R&P meets KPD op het terras bij Henk.quote:
een gewone vrouw op het terras ergens in maart ofzo die tegen liesje liep te zeiken dat internetvrienden suf zijn enzoquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een avondje R&P meets KPD op het terras bij Henk.
Wat de neuk? En niemand die me even haalt? Doe eens vertellen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een avondje R&P meets KPD op het terras bij Henk.
Ooh. Fuck you cat. No more bros mint.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
een gewone vrouw op het terras ergens in maart ofzo die tegen liesje liep te zeiken dat internetvrienden suf zijn enzo
Die vrouw weet!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
een gewone vrouw op het terras ergens in maart ofzo die tegen liesje liep te zeiken dat internetvrienden suf zijn enzo
Mop, dit was met een sjoelmeet. No way in hell dat ik heb vanuit verweggistan ging halenquote:
je was er heul niet toen Q. Is echt al tijden terug.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat de neuk? En niemand die me even haalt? Doe eens vertellen?
Wat? Je praats sp3csquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mop, dit was met een sjoelmeet. No way in hell dat ik heb vanuit verweggistan ging halen
Liefde maakt ook toek blindquote:
*proest*quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:40 schreef sp3c het volgende:
maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten of wel Toek?
Zeg ik ergens dat ze de mooiste van NL is dan? Nee toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:40 schreef sp3c het volgende:
maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten of wel Toek?
Ja, dat begon ergens in het begin van dit topic.quote:
hallo dat maakte jou probleem wel opgelost hoorquote:
Jij was heul niet op die meet, dis is ergens in maart/april geweest met sjoelen.quote:
Het smetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat begon ergens in het begin van dit topic.
Niemand weet hoe of waarom.
Zie, je kan het welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij was heul niet op die meet, dis is ergens in maart/april geweest met sjoelen.
mooi vind ik datquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat begon ergens in het begin van dit topic.
Niemand weet hoe of waarom.
de dis was ergens in maart/aprilquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij was heul niet op die meet, dis is ergens in maart/april geweest met sjoelen.
Wel, wat ben je liever, vuil of besmettelijk.quote:
Nee vet.quote:
!!!!!!!quote:
Sp3c je moet afvallen, ze noemt je dik.quote:
jij bent daar goed in!quote:
Nee, vet.quote:
Niemand kan met vrouwen omgaan sp3c, ook vrouwen zelf nietquote:
ik voel me iets beterquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niemand kan met vrouwen omgaan sp3c, ook vrouwen zelf niet.
Verpest de meme zelf nogal.quote:
So truequote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niemand kan met vrouwen omgaan sp3c, ook vrouwen zelf niet.
ja, ik weet, maar kon de goeie zo 123 niet vindenquote:
Never!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:47 schreef sp3c het volgende:
anders zal ik het nooit weten en noemt cat22 me voortaan dik
wel heel vrouwelijk trouwensquote:
Of dierenarts. Wat betekent dat je slim bentquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, vet.
Vet is nog steeds positief toch, in hedendaags 'slang'?![]()
Hihihihiquote:
Vet betekent dierenarts?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of dierenarts. Wat betekent dat je slim bent.
Veterinarianquote:
In 't Engels. Jongenquote:
Oh, ja.quote:
Probeer die maar eens in Amsterdam te parkeren.quote:
Y-vette?quote:
Auto! Jonguh.quote:
Ik had ook niet anders verwachtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:08 schreef Greys het volgende:
Welkom in ESF, waar de vrouwen over autostuff weten en de mannen eh... niet.
Ik ging hysterisch giechelen.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:08 schreef Greys het volgende:
dat issie alquote:
euh de 'mannen' niet, de MANNEN wel!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:08 schreef Greys het volgende:
Doei Goodbye Auf Wiedersehenquote:
Wil je beweren dat ik geen eckte man benquote:
Je hebt wel genoeg haarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wil je beweren dat ik geen eckte man ben?
Jurassic Parkquote:
Preciesquote:
dat klopt, ik heb minder. Maar wel voldoende volgens mevrouwlopquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies. Meer dan de meeste MANNEN
.
Hehehehequote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies. Meer dan de meeste MANNEN
.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:36 schreef Goodbye het volgende:
Mijnes heeft ook borsthaar
Omg, autocorrect wilde er "borstjes" van maken, hahahaha.
Je batterij of je telefoon?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:36 schreef Goodbye het volgende:
Mijnes heeft ook borsthaar
Omg, autocorrect wilde er "borstjes" van maken, hahahaha.
Dat van Erik ja?quote:
Dat je dat nog moet vragenquote:
doorhoen?quote:
Zou me niets verbazen als dat bestaatquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je batterij of je telefoon?![]()
Borsthaar-app.
Jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
doorhoen?
raak je een beetje van slag, rooske?
who are we?quote:
niet soggen, doorwerkenquote:
ovbquote:
Ik was wel serieus hè, om misverstanden te voorkomen bij mensen die niet iedere letter van het topique uitspellen (en dus niet weten van afspraken onderling) moet je dat gewoon in de OP zetten. Dan kan achteraf niemand zeggen 'wir haben es nicht gewusst'quote:
ok schatquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Even een pauze na een hele tijd hard werken, en ja het borsthaar van Erik leidt wel even af![]()
![]()
ugh finequote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik was wel serieus hè, om misverstanden te voorkomen bij mensen die niet iedere letter van het topique uitspellen (en dus niet weten van afspraken onderling) moet je dat gewoon in de OP zetten. Dan kan achteraf niemand zeggen 'wir haben es nicht gewusst'
donequote:
thx babequote:
Juist goed toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hm, in de rehearsal zit de pauze direct voor Anouk.
Wie weetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:50 schreef franklop het volgende:
[..]
ok schatzorg er wel voor dat je dezelfde tijd als ik op blaak ben ?
Weet niet, lijkt me dat je beter net voor de break kan zitten.quote:
O ja stomquote:
Waarom zou je zappen als het festival dan pas begint?quote:
Flauw.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:45 schreef Maanvis het volgende:
kan iemand de OP updaten met de regels en afspraken?
Wat dacht je, ik begin er weer even over net nu het weer gezellig is?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik was wel serieus hè, om misverstanden te voorkomen bij mensen die niet iedere letter van het topique uitspellen (en dus niet weten van afspraken onderling) moet je dat gewoon in de OP zetten. Dan kan achteraf niemand zeggen 'wir haben es nicht gewusst'
Daarom kijk ik in de kroeg, daar kan ik niet zappenquote:
Trek het jezelf niet aanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik begin er weer even over net nu het weer gezellig is?
Als er mensen zich aanmelden die het niet weten vertel ik het ook vaak per dm enzo nog even of ter plaatse live hoor. Maar goed, ik heb er nu alweer een pesthumeur van![]()
Tsjah, story of my lifeof deze week geloof ikquote:
Ja is het ook. Het is flauw. Maar laat aub je humeur er niet weer door verzieken. Tis geweest en zaterdag wordt het tof, klaar!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Tsjah, story of my lifeof deze week geloof ik
Greys moet het zich allemaal maar niet aantrekken.
Goed, ik ga het weer proberen om dat te doen.![]()
Maar dat gezuig over afspraken in de OP zetten terwijl zijn eigen 'uitkomst' van de discussie was dat toch niemand zich daaraan hoeft te houden (dus waarom zouden we dat nog doen?) is zo enorm onnodig en stemmingverziekend.
Die gast blijft toch alleen maar zuigen en zuigen en zuigen en zuigen. Laat hem lekker in de stront zakken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat gezuig over afspraken in de OP zetten terwijl zijn eigen 'uitkomst' van de discussie was dat toch niemand zich daaraan hoeft te houden (dus waarom zouden we dat nog doen?) is zo enorm onnodig en stemmingverziekend.
Van mij mag je aantrekken wat je wil.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een homo-erotische post dit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die gast blijft toch alleen maar zuigen en zuigen en zuigen en zuigen. Laat hem lekker in de stront zakken.
Jaaaaaaaaa mag hier ook!quote:
quote:
Misschien is hij latent van jullie kamp en is dit compensatiegedragquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien is hij latent van jullie kamp en is dit compensatiegedrag![]()
Er is er 1 die het ongezellig maakt nu en dat ben jij, door er weer een drama van te maken. Ik wil duidelijkheid voor iedereen, om drama te voorkomen, en daarom verzoek ik om de OP aan te passen. Dat jij er dan gelijk weer een drama van wilt maken is jouw probleem.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik begin er weer even over net nu het weer gezellig is?
Ik ook, je kunt blijkbaar niets zeggen zonder jou op je tenen te trappen omdat je er dingen bij verzint over mijn intenties met mijn posts die gewoon niet waar zijn.quote:Als er mensen zich aanmelden die het niet weten vertel ik het ook vaak per dm enzo nog even of ter plaatse live hoor. En kennelijk had het toch geen nut toch, afspraken maken? Want niemand hoeft zich er aan te houden want vogelvrij enzo? Dat was toch de uitkomst? Wat heeft het dan nog voor nut?
Maar goed, ik heb er nu alweer een pesthumeur van![]()
quote:
Nergens voor nodig, Greys moet gewoon opflikkeren met haar intenties om mij hier zwart te maken voor iets wat ik met goeie bedoelingen zeg (om nóg zo'n drama te voorkomen).quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:13 schreef JJdJ1984 het volgende:
Weet je wat maanvis..... ik zal speciaal voor jou even een disclaimer maken. Als je daar zo prijs op stelt.
voorlopig ben jij degene die hier weer een feestje aan het creeren bent en niet Greys. Maar het staat er in. Kunnen we nu weer even vrolijk verder gaan voorpretteren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
Nergens voor nodig, Greys moet gewoon opflikkeren met haar intenties om mij hier zwart te maken voor iets wat ik met goeie bedoelingen zeg.
Gast, kun je niet gewoon lekker opflikkeren?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er is er 1 die het ongezellig maakt nu en dat ben jij, door er weer een drama van te maken. Ik wil duidelijkheid voor iedereen, om drama te voorkomen, en daarom verzoek ik om de OP aan te passen. Dat jij er dan gelijk weer een drama van wilt maken is jouw probleem.
[..]
Ik ook, je kunt blijkbaar niets zeggen zonder jou op je tenen te trappen omdat je er dingen bij verzint over mijn intenties met mijn posts die gewoon niet waar zijn.
Flikker op met je goeie bedoelingenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
Nergens voor nodig, Greys moet gewoon opflikkeren met haar intenties om mij hier zwart te maken voor iets wat ik met goeie bedoelingen zeg (om nóg zo'n drama te voorkomen).
Zeg, de uitkomst van de discussie was volgens jou ook dat men zich toch niet aan dat soort regels hoeft te houden. Dan heeft het ook geen enkel nut meer om het over die regels te hebben toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er is er 1 die het ongezellig maakt nu en dat ben jij, door er weer een drama van te maken. Ik wil duidelijkheid voor iedereen, om drama te voorkomen, en daarom verzoek ik om de OP aan te passen. Dat jij er dan gelijk weer een drama van wilt maken is jouw probleem.
[..]
Ik ook, je kunt blijkbaar niets zeggen zonder jou op je tenen te trappen omdat je er dingen bij verzint over mijn intenties met mijn posts die gewoon niet waar zijn.
Je flikkert zelf maar op, randdebielquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
Nergens voor nodig, Greys moet gewoon opflikkeren met haar intenties om mij hier zwart te maken voor iets wat ik met goeie bedoelingen zeg (om nóg zo'n drama te voorkomen).
Wát is er fout aan om te zeggen dat regels en afspraken in de OP moeten?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:15 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
voorlopig ben jij degene die hier weer een feestje aan het creeren bent en niet Greys. Maar het staat er in. Kunnen we nu weer even vrolijk verder gaan voorpretteren.
Omdat je godverdomme zelf vier topics lang vond dat die regels sowieso gelul waren en dat Stefan in zijn recht stond en blaaaaaaaaaablablablablaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wát is er fout aan om te zeggen dat regels en afspraken in de OP moeten?
De uitkomst van de discussie was dat de regels niet duidelijk waren voor iedereen, dus ik stel voor ze in de OP te zetten. Klaar. Wat je er verder bij verzint in je hoofd moet jij weten, maar dat heeft niets te maken met de werkelijkheid of met wat ik bedoelde met mijn postst.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg, de uitkomst van de discussie was volgens jou ook dat men zich toch niet aan dat soort regels hoeft te houden. Dan heeft het ook geen enkel nut meer om het over die regels te hebben toch?
Je spreekt jezelf namelijk behoorlijk tegen nu. En ga het alsjeblieft niet gek vinden dat ik hier wat lichtgeraakt over benOf mij de schuld geven van gezelligheid verpesten. Ik doe een beroep op je, houd er over op.
Dit is gewoon niet waar, hier ga ik dus ook niet op in.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je godverdomme zelf vier topics lang vond dat die regels sowieso gelul waren en dat Stefan in zijn recht stond en blaaaaaaaaaablablablablaDus wat heeft het dan nog voor zin?
Waarom hou je er verdomme niet een keer over op? Alles is wel gezegd. Blijf lekker weg als je toch alleen maar kan zuigenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je blijft doorzuigen. Kap eens met dat kleuterig gedrag en gedraag je eens als een volwassen vent. Als dat niet ietwat te hoog gegrepen is voor je tenminste.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Fijn, dahagquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet waar, hier ga ik dus ook niet op in.
Er stond al iets over foto's in de op maar het is netjes aangepast. Het is goed zo, we gaan weer even gezellig verder waar we gebleven waren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet waar, hier ga ik dus ook niet op in.
ik moest lachenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja leuk, laten we gaan discussiëren over de uitkomst van de vorige discussie.![]()
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:19 schreef HeatWave het volgende:
Ja, kom het morgen gezellig IRL bespreken dan Maanvis.
wiequote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:20 schreef Qwea het volgende:
Laten we even maanvis gewoon lekker collectief doodzwijgen. Ja? oke, dank je.
Greys? Ik zeg het dan nog 1x, daarna kom ik je voor je smoel meppen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:20 schreef Greys het volgende:
Al stond het niet in de OP... alle mensen die in de lijst staan weten er al lang van
En Heatwave heeft ook alles meegekregen.
Als er iemand zich aanmeldt die het evt nog niet zou weten dan vertellen we diegene dat wel per dm of ter plekke in de kroeg. Dus wat een onnodig gemekker dat het in de OP moet 'om een drama te voorkomen'. Je SMULDE van het drama, dus er is geen hond die gelooft dat jij een drama wilt voorkomen
Jawel joh.. gezelligquote:
Die lange heeft gesproken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja leuk, laten we gaan discussiëren over de uitkomst van de vorige discussie.![]()
Laten we er nu gewon ff over ophouden.
Dat bepaal ik nog altijd zelf.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Greys? Ik zeg het dan nog 1x, daarna kom ik je voor je smoel meppen.
Klaar. Doodzwijgen. Verder. Vingeren. Punt.
geef anders ff iemand anders de aandacht, iemand die het verdiend. Jezelf dus. Tis weekend. Pak een limoncelloquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:20 schreef Greys het volgende:
Al stond het niet in de OP... alle mensen die in de lijst staan weten er al lang van
En Heatwave heeft ook alles meegekregen inmiddels, weet ik zeker. En anders had ik hem dat morgen nog ff lief gezegd/gevraagd.
Als er iemand zich aanmeldt die het evt nog niet zou weten dan vertellen we diegene dat wel per dm of ter plekke in de kroeg. Dus wat een onnodig gemekker dat het in de OP moet 'om een drama te voorkomen'. Je SMULDE van het drama, dus er is geen hond die gelooft dat jij een drama wilt voorkomen
haha, jij bent zo onwijs grappigquote:
Limoncelloquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
geef anders ff iemand anders de aandacht, iemand die het verdiend. Jezelf dus. Tis weekend. Pak een limoncello
Beter zo.quote:
Limoncelloquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
geef anders ff iemand anders de aandacht, iemand die het verdiend. Jezelf dus. Tis weekend. Pak een limoncello
Neem jij een colatje?quote:
greysquote:
whut?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:24 schreef Greys het volgende:
"Poep in een gitaaaaaaaaaaar jaaaaaaaaaaaaaaa"![]()
Zie de youtube hierboven, briljantquote:
Ik ook van jou.quote:
Deze even quoten zodat hij groen kleurt en deze post makkelijker terug is te vinden zodat ik hem kan kijken na werkquote:
quote:
Ik ruik poep ik ruik poep ik ruik poepquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:26 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]![]()
oostenwind![]()
behoorlijk wat poepgerelateerde liedjes ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha, je kent me dus niet. Nu lieg je weer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:20 schreef Greys het volgende:Je SMULDE van het drama, dus er is geen hond die gelooft dat jij een drama wilt voorkomen
Nou hier heb je een aai over je bolletjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aha, je kent me dus niet. Nu lieg je weer.
Denk je werkelijk dat ik het leuk vind om een vriendin (en misschien nog wel meer) kwijt te zijn aan dit gezeik?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:28 schreef Muis006 het volgende:
How to get a bikini body: put a bikini on your body.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Atb is lief, groetjes Peri."
Jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:31 schreef Steve het volgende:
[..]
How to get a bikini body: put a bikini on your body..
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie de youtube hierboven, briljant
Vieze sletjes en in een gitaar poepen, allemaal te horen tijdens het Eurovisie
Hoi Erikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat. Het. Nou. Gewoon. Gaan. Of doe het lekker via PM of whatsapp ofzo, want het komt de sfeer hier niet ten goede.
Thanks gast doet me goed.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nou hier heb je een aai over je bolletje![]()
Klopt, da's beter. M'n PM en DM ban is recentelijk opgeheven dus staat openquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat. Het. Nou. Gewoon. Gaan. Of doe het lekker via PM of whatsapp ofzo, want het komt de sfeer hier niet ten goede.
Hela hola muizel!quote:
Ja!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:35 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb de uitslag gisteren even gemist, was die ballenknijper uit Roemenie nou door?
Ik merk er niks vanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Klopt, da's beter. M'n PM en DM ban is recentelijk opgeheven dus staat open
Why dear god, why.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb hem al een kwartier geleden een dm gestuurd
Who cares, laat ze het lekker privé afhandelen whatever business het is.quote:
Jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:35 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb de uitslag gisteren even gemist, was die ballenknijper uit Roemenie nou door?
Het kan volgens mij niet groter in 58 edities ESF.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dat is alleen maar goeddan is het contrast eckstra goed duidelijk
Morgen zeker een paar van nemenquote:
Met een emmer kipkluifjes en een halve watermeloen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit achter in de bus omdat ik zwart ben.
In South Park zou je voorin moeten zitten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Token_Erikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In South Park zou je voorin moeten zitten.
Good boy!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk van wel maar sommige denken dat mensen in andere landen gaan zappen in de reclame.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:09 schreef PG18 het volgende:
Jullie zullen het er vast al wel over gehad hebben in 1 van deze topics, maar de 13e plek morgen is toch een prima plekje?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:13 schreef Muis006 het volgende:
Toek, nu met captionsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelf gemaakt die captions?PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Toek, nu met captionsWtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lucky busdriver.
Hertje ook als het nog zo goed is als het er uit ziet.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Toek, nu met captionsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Liever dat ze eerste wordt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:09 schreef PG18 het volgende:
Jullie zullen het er vast al wel over gehad hebben in 1 van deze topics, maar de 13e plek morgen is toch een prima plekje?
Toek, nu met captionsWhutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Black liquorice, denk ik, heul onschuldig.quote:
nou ja tot gisteren had ik in de onschuld van Roos vertrouwd maar na vandaag niet meer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Black liquorice, denk ik, heul onschuldig.
Da's ook weer waar, en in combinatie met Erik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja tot gisteren had ik in de onschuld van Roos vertrouwd maar na vandaag niet meer.
niet eens alleen datquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Da's ook weer waar, en in combinatie met Erik.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat heb ik gedaan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niks schatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
omdat ik het niet gezien hebquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:39 schreef Oognip het volgende:
Ehm, ik hoor net van verschillende mensen dat mijn jurkje doorscheen en dat je zo m'n billen kon zien![]()
Waarom heeft niemand me gewaarschuwd?
Niet gezien, ook niet echt op gelet eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:39 schreef Oognip het volgende:
Ehm, ik hoor net van verschillende mensen dat mijn jurkje doorscheen en dat je zo m'n billen kon zien![]()
Waarom verbaasd het me niet deze reactiequote:
Omdat je al aanvoelde dat we het wisten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Waarom verbaasd het me niet deze reactie
Van m'n benen jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft Ysnke niet zo'n hele reportage gemaakt van je onderlichaam? Want dan zou het daar op te zien moeten zijn toch?
Ik heb je billen gezien.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:39 schreef Oognip het volgende:
Cee was de opvolger van Erik mop.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:39 schreef Oognip het volgende:
Ik mag jou welquote:
Je was te druk met staren naar Eriks borsthaar?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet gezien, ook niet echt op gelet eigenlijk.
zal Henk en Peter vragen jou morgen alleen maar water te gevenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:57 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik mag jou wel![]()
Jij deelt mijn gedachte
Jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
zal Henk en Peter vragen jou morgen alleen maar water te geven
eet je mee?
Waarom heb je niks gezegd?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb je billen gezien.. Aan de buitenkant van je uberstrakke jurkje.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je was te druk met staren naar Eriks borsthaar?
Ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:01 schreef JJdJ1984 het volgende:
Was dat niet de bedoeling dan? Ik vond het al vreemd
Sletje.quote:
Uiteraard...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |