ja die bedoel ik en dat is een dom blondje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wie is Debby en bedoel je niet tenzij?
uh nee? of ze onderteken eerst een verdrag dat ze de hele avond dr bek houden zal en brengt een enorme bos rozen naar liesje.quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar ik snapte het niet! Moeten we allemaal Debby heten?
Ik hoop toch niet op Debbyquote:
Op Debby!quote:
nee helemaal niet zelfs. Maar dat snappen MPG en sp3c niet joh.quote:
Ach, kijk, hij probeert het te ontkennen.quote:
cute innitquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ach, kijk, hij probeert het te ontkennen.
ik was verliefd op iemand anders ja maar die heeft me eerst in januari al aan de kant gegooid en nu heeeeeeeeeeel definitief de deur gesloten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ach, kijk, hij probeert het te ontkennen.
What the fuck did I miss?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja die bedoel ik en dat is een dom blondje.
[..]
uh nee? of ze onderteken eerst een verdrag dat ze de hele avond dr bek houden zal en brengt een enorme bos rozen naar liesje.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik was verliefd op iemand anders ja maar die heeft me eerst in januari al aan de kant gegooid en nu heeeeeeeeeeel definitief de deur gesloten.
Een avondje R&P meets KPD op het terras bij Henk.quote:
een gewone vrouw op het terras ergens in maart ofzo die tegen liesje liep te zeiken dat internetvrienden suf zijn enzoquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een avondje R&P meets KPD op het terras bij Henk.
Wat de neuk? En niemand die me even haalt? Doe eens vertellen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een avondje R&P meets KPD op het terras bij Henk.
Ooh. Fuck you cat. No more bros mint.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
een gewone vrouw op het terras ergens in maart ofzo die tegen liesje liep te zeiken dat internetvrienden suf zijn enzo
Die vrouw weet!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
een gewone vrouw op het terras ergens in maart ofzo die tegen liesje liep te zeiken dat internetvrienden suf zijn enzo
Mop, dit was met een sjoelmeet. No way in hell dat ik heb vanuit verweggistan ging halenquote:
je was er heul niet toen Q. Is echt al tijden terug.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat de neuk? En niemand die me even haalt? Doe eens vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |