Niet gezien, ook niet echt op gelet eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:39 schreef Oognip het volgende:
Ehm, ik hoor net van verschillende mensen dat mijn jurkje doorscheen en dat je zo m'n billen kon zien![]()
Waarom heeft niemand me gewaarschuwd?
Waarom verbaasd het me niet deze reactiequote:
Omdat je al aanvoelde dat we het wisten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Waarom verbaasd het me niet deze reactie
Van m'n benen jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft Ysnke niet zo'n hele reportage gemaakt van je onderlichaam? Want dan zou het daar op te zien moeten zijn toch?
Ik heb je billen gezien.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:39 schreef Oognip het volgende:
Ehm, ik hoor net van verschillende mensen dat mijn jurkje doorscheen en dat je zo m'n billen kon zien![]()
Cee was de opvolger van Erik mop.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:39 schreef Oognip het volgende:
Ik mag jou welquote:
Je was te druk met staren naar Eriks borsthaar?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet gezien, ook niet echt op gelet eigenlijk.
zal Henk en Peter vragen jou morgen alleen maar water te gevenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:57 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik mag jou wel![]()
Jij deelt mijn gedachte
Jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
zal Henk en Peter vragen jou morgen alleen maar water te geven
eet je mee?
Waarom heb je niks gezegd?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb je billen gezien.. Aan de buitenkant van je uberstrakke jurkje.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je was te druk met staren naar Eriks borsthaar?
Ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:01 schreef JJdJ1984 het volgende:
Was dat niet de bedoeling dan? Ik vond het al vreemd
Sletje.quote:
Uiteraard...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |