niet soggen, doorwerkenquote:
ovbquote:
Ik was wel serieus hè, om misverstanden te voorkomen bij mensen die niet iedere letter van het topique uitspellen (en dus niet weten van afspraken onderling) moet je dat gewoon in de OP zetten. Dan kan achteraf niemand zeggen 'wir haben es nicht gewusst'quote:
ok schatquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Even een pauze na een hele tijd hard werken, en ja het borsthaar van Erik leidt wel even af![]()
![]()
ugh finequote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik was wel serieus hè, om misverstanden te voorkomen bij mensen die niet iedere letter van het topique uitspellen (en dus niet weten van afspraken onderling) moet je dat gewoon in de OP zetten. Dan kan achteraf niemand zeggen 'wir haben es nicht gewusst'
donequote:
thx babequote:
Juist goed toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hm, in de rehearsal zit de pauze direct voor Anouk.
Wie weetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:50 schreef franklop het volgende:
[..]
ok schatzorg er wel voor dat je dezelfde tijd als ik op blaak ben ?
Weet niet, lijkt me dat je beter net voor de break kan zitten.quote:
O ja stomquote:
Waarom zou je zappen als het festival dan pas begint?quote:
Flauw.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:45 schreef Maanvis het volgende:
kan iemand de OP updaten met de regels en afspraken?
Wat dacht je, ik begin er weer even over net nu het weer gezellig is?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik was wel serieus hè, om misverstanden te voorkomen bij mensen die niet iedere letter van het topique uitspellen (en dus niet weten van afspraken onderling) moet je dat gewoon in de OP zetten. Dan kan achteraf niemand zeggen 'wir haben es nicht gewusst'
Daarom kijk ik in de kroeg, daar kan ik niet zappenquote:
Trek het jezelf niet aanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik begin er weer even over net nu het weer gezellig is?
Als er mensen zich aanmelden die het niet weten vertel ik het ook vaak per dm enzo nog even of ter plaatse live hoor. Maar goed, ik heb er nu alweer een pesthumeur van![]()
Tsjah, story of my lifeof deze week geloof ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |