Neem jij een colatje?quote:
greysquote:
whut?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:24 schreef Greys het volgende:
"Poep in een gitaaaaaaaaaaar jaaaaaaaaaaaaaaa"![]()
Zie de youtube hierboven, briljantquote:
Ik ook van jou.quote:
Deze even quoten zodat hij groen kleurt en deze post makkelijker terug is te vinden zodat ik hem kan kijken na werkquote:
quote:
Ik ruik poep ik ruik poep ik ruik poepquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:26 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]![]()
oostenwind![]()
behoorlijk wat poepgerelateerde liedjes ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha, je kent me dus niet. Nu lieg je weer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:20 schreef Greys het volgende:Je SMULDE van het drama, dus er is geen hond die gelooft dat jij een drama wilt voorkomen
Nou hier heb je een aai over je bolletjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aha, je kent me dus niet. Nu lieg je weer.
Denk je werkelijk dat ik het leuk vind om een vriendin (en misschien nog wel meer) kwijt te zijn aan dit gezeik?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:28 schreef Muis006 het volgende:
How to get a bikini body: put a bikini on your body.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Atb is lief, groetjes Peri."
Jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:31 schreef Steve het volgende:
[..]
How to get a bikini body: put a bikini on your body..
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie de youtube hierboven, briljant
Vieze sletjes en in een gitaar poepen, allemaal te horen tijdens het Eurovisie
Hoi Erikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat. Het. Nou. Gewoon. Gaan. Of doe het lekker via PM of whatsapp ofzo, want het komt de sfeer hier niet ten goede.
Thanks gast doet me goed.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nou hier heb je een aai over je bolletje![]()
Klopt, da's beter. M'n PM en DM ban is recentelijk opgeheven dus staat openquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat. Het. Nou. Gewoon. Gaan. Of doe het lekker via PM of whatsapp ofzo, want het komt de sfeer hier niet ten goede.
Hela hola muizel!quote:
Ja!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:35 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb de uitslag gisteren even gemist, was die ballenknijper uit Roemenie nou door?
Ik merk er niks vanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Klopt, da's beter. M'n PM en DM ban is recentelijk opgeheven dus staat open
Why dear god, why.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb hem al een kwartier geleden een dm gestuurd
Who cares, laat ze het lekker privé afhandelen whatever business het is.quote:
Jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:35 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb de uitslag gisteren even gemist, was die ballenknijper uit Roemenie nou door?
Het kan volgens mij niet groter in 58 edities ESF.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dat is alleen maar goeddan is het contrast eckstra goed duidelijk
Morgen zeker een paar van nemenquote:
Met een emmer kipkluifjes en een halve watermeloen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit achter in de bus omdat ik zwart ben.
In South Park zou je voorin moeten zitten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Token_Erikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In South Park zou je voorin moeten zitten.
Good boy!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk van wel maar sommige denken dat mensen in andere landen gaan zappen in de reclame.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:09 schreef PG18 het volgende:
Jullie zullen het er vast al wel over gehad hebben in 1 van deze topics, maar de 13e plek morgen is toch een prima plekje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:13 schreef Muis006 het volgende:
Toek, nu met captionsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelf gemaakt die captions?PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Toek, nu met captionsWtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lucky busdriver.
Hertje ook als het nog zo goed is als het er uit ziet.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Toek, nu met captionsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Liever dat ze eerste wordt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:09 schreef PG18 het volgende:
Jullie zullen het er vast al wel over gehad hebben in 1 van deze topics, maar de 13e plek morgen is toch een prima plekje?
Toek, nu met captionsWhutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Black liquorice, denk ik, heul onschuldig.quote:
nou ja tot gisteren had ik in de onschuld van Roos vertrouwd maar na vandaag niet meer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Black liquorice, denk ik, heul onschuldig.
Da's ook weer waar, en in combinatie met Erik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja tot gisteren had ik in de onschuld van Roos vertrouwd maar na vandaag niet meer.
niet eens alleen datquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Da's ook weer waar, en in combinatie met Erik.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat heb ik gedaan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niks schatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
omdat ik het niet gezien hebquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:39 schreef Oognip het volgende:
Ehm, ik hoor net van verschillende mensen dat mijn jurkje doorscheen en dat je zo m'n billen kon zien![]()
Waarom heeft niemand me gewaarschuwd?
Niet gezien, ook niet echt op gelet eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:39 schreef Oognip het volgende:
Ehm, ik hoor net van verschillende mensen dat mijn jurkje doorscheen en dat je zo m'n billen kon zien![]()
Waarom verbaasd het me niet deze reactiequote:
Omdat je al aanvoelde dat we het wisten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Waarom verbaasd het me niet deze reactie
Van m'n benen jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft Ysnke niet zo'n hele reportage gemaakt van je onderlichaam? Want dan zou het daar op te zien moeten zijn toch?
Ik heb je billen gezien.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:39 schreef Oognip het volgende:
Cee was de opvolger van Erik mop.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:39 schreef Oognip het volgende:
Ik mag jou welquote:
Je was te druk met staren naar Eriks borsthaar?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet gezien, ook niet echt op gelet eigenlijk.
zal Henk en Peter vragen jou morgen alleen maar water te gevenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:57 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik mag jou wel![]()
Jij deelt mijn gedachte
Jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
zal Henk en Peter vragen jou morgen alleen maar water te geven
eet je mee?
Waarom heb je niks gezegd?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb je billen gezien.. Aan de buitenkant van je uberstrakke jurkje.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je was te druk met staren naar Eriks borsthaar?
Ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:01 schreef JJdJ1984 het volgende:
Was dat niet de bedoeling dan? Ik vond het al vreemd
Sletje.quote:
Uiteraard...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |