Morgen zeker een paar van nemenquote:
Met een emmer kipkluifjes en een halve watermeloen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit achter in de bus omdat ik zwart ben.
In South Park zou je voorin moeten zitten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Token_Erikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In South Park zou je voorin moeten zitten.
Good boy!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk van wel maar sommige denken dat mensen in andere landen gaan zappen in de reclame.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:09 schreef PG18 het volgende:
Jullie zullen het er vast al wel over gehad hebben in 1 van deze topics, maar de 13e plek morgen is toch een prima plekje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:13 schreef Muis006 het volgende:
Toek, nu met captionsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelf gemaakt die captions?PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Toek, nu met captionsWtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lucky busdriver.
Hertje ook als het nog zo goed is als het er uit ziet.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Toek, nu met captionsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Liever dat ze eerste wordt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:09 schreef PG18 het volgende:
Jullie zullen het er vast al wel over gehad hebben in 1 van deze topics, maar de 13e plek morgen is toch een prima plekje?
Toek, nu met captionsWhutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Black liquorice, denk ik, heul onschuldig.quote:
nou ja tot gisteren had ik in de onschuld van Roos vertrouwd maar na vandaag niet meer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Black liquorice, denk ik, heul onschuldig.
Da's ook weer waar, en in combinatie met Erik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja tot gisteren had ik in de onschuld van Roos vertrouwd maar na vandaag niet meer.
niet eens alleen datquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Da's ook weer waar, en in combinatie met Erik.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Da's ook weer waar, en in combinatie met Erik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |