Allemaal Blatter.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Overigens staat de echtgenoot van de directeur van de organisatie hier in het achtergrondkoor... dus reken er maar op dat ze zaterdag een goeie startpositie krijgen
Geeft gewoon Twittercommentaarquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die zit nu opgerold in foetishouding op de bank. Geen commentaar en geen jureren. Helemaal kapot.
Onthoud je dat nou allemaal of zoek je dat op op internet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vorig jaar gaf Albanië ook veel punten aan San Marino (dat Facebookliedje).
Tactisch stemmen.
Nee, ik ken gewoon alles.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is uit de tijd van mijn moeder.
Ben jij eigenlijk 50 ofzo?
G:Son héquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
In a moment like this, wat een originaliteit mensen![]()
Dat onthoud ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef PG18 het volgende:
[..]
Onthoud je dat nou allemaal of zoek je dat op op internet?
Dat!quote:
DAt is het inderdaad. Je kunt het ook op een grappige manier doen, maar Jan is echt NOOIT grappig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij kon het tenminste nog leuk brengen als hij ergens negatief commentaar op had
quote:
quote:
quote:
Komt ook niet goed meerquote:
helaas zien ze er niet zo lekker uit en is ook het nummer niet modern waardoor zij er niet mee wegkomenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze zingen net zo vals als El en Nikki
m_dquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze zingen net zo vals als El en Nikki
Heb je het tegen mij?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef Nattekat het volgende:
Je opent echt topics zodat je het kan hè? Triest
Vreselijk, dit. Azerbeidzjan was echt de slechtste winnaar in tijden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben bang dat dit zaterdag heel veel kans maakt om te winnen... het is zo gelikt en het lukte Azerbaijan ook twee jaar geleden
Is dat helaas ja?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
helaas zien ze er niet zo lekker uit en is ook het nummer niet modern waardoor zij er niet mee wegkomen
I'm the king of the world! whuhu!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef Stickertje het volgende:
ik verwacht bijna een 'jack im flying ' op het einde
Rusland 2008 ....quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Vreselijk, dit. Azerbeidzjan was echt de slechtste winnaar in tijden.
Al zongen die nog een stuk slechter. En was hun chemie samen eerder pijnlijk dan goed.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben bang dat dit zaterdag heel veel kans maakt om te winnen... het is zo gelikt en het lukte Azerbaijan ook twee jaar geleden
bombastisch = beterquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:13 schreef iBenny het volgende:
Eerlijk... Na deze halve finale vind ik Birds een stuk toffer. Het onderscheid zich duidelijk tussen al de bombastische, drukke en schreeuwerige acts.
ik heb mijn spaargeld in Zw staanquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:13 schreef Nattekat het volgende:
Hoax, Zwitserland is neutraal, geen Europa.
3fm is ook voor 50 jarigen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Buren is ook al voor 50 jarigen. Hm
Wel een topshow maar dat geheel terzijde wat dat betreft.
Ja die Ell was echt een kasthomo tot en metquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Al zongen die nog een stuk slechter. En was hun chemie samen eerder pijnlijk dan goed.
Jan is gewoon gefrustreerd dat je in 2013 niet meer aan kunt komen met palingsound op een internationaal festival, en dat hij dat vorig jaar zelf ondervonden heeft door een paar gasten die aan zn eigen 'label' gerelateerd zijn de laatste plaats van alle halve finaliten te laten behalen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:10 schreef CarlosJacques het volgende:
Jantje Shit heeft overal commentaar op maar als ie zelf mee zou doen dan eindigt ie kets onderaan. Wat een kneus is dat toch.
quote:
Dement. Ga maar op het podium staan en doe net alsof je speelt. Charme offensief.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:15 schreef Nepthys het volgende:
Die oude man kijkt zo raar om zich heen steeds.
niet te lang bij stilstaan hoor!quote:
hahaquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:15 schreef BlackLining het volgende:
Godverdomme, lang geleden dat ik zo'n lekkere blonde vrouw gezien hebmeestal is het niet om aan te zien, maar dit
dit dusquote:
Zullen we op vakantie naar Zwitserland?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Zwitserland heeft wel lekkere mannen zeg.
Muziek voor in het haardvuur.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:15 schreef speknek het volgende:
Wat een schattige mensen.
Maar nee, iets teveel Kumbayah
Nee, die vind ik dan weer minder lekkerquote:
Nouja, als je de 5 omdraait klopt het.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor mensen die nooit zo jong worden als ze zich voelen en nooit zo oud als ze er uit zien.
Daarmee vergelijk ik Ewout Genemans toen iemand zei dat hij dan wel de Nederlandse ESF zou presenterenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die Ell was echt een kasthomo tot en met
Maar daarom onderscheid Anouk zich toch juist... en onderscheiden van de rest is in dit geval juist goedquote:
Ewout was bestquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarmee vergelijk ik Ewout Genemans toen iemand zei dat hij dan wel de Nederlandse ESF zou presenteren
Whut ik vond haar echt niks speciaals.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:15 schreef BlackLining het volgende:
Godverdomme, lang geleden dat ik zo'n lekkere blonde vrouw gezien hebmeestal is het niet om aan te zien, maar dit
Wuutquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:17 schreef ajacied4lf het volgende:
ROEMENIE!ROEMENIE!
ROEMENIE!
![]()
[ afbeelding ]
Zal wel import zijn dan, want mooie Zwitserse vrouwen zijn schaars, heel schaars.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:15 schreef BlackLining het volgende:
Fout, fouter, foutst!quote:
niet waarquote:
awwwwwquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:18 schreef amaranta het volgende:
Leuk ook ,die condooms op de achtergrond.
Klopt, maar het is in Zwitserland een kwesite van uiterste. 95% is lelijk als de nacht, maar de overige 5%, godverdommequote:Op donderdag 16 mei 2013 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zal wel import zijn dan, want mooie Zwitserse vrouwen zijn schaars, heel schaars.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:18 schreef Stiggie het volgende:
HAHAHAHAHAHA DIT IS ECHT TE GRAPPIG
Die moet eigenlijk daarom gewoon door![]()
![]()
Alsof hij die nog heeft.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:19 schreef Martinello het volgende:
Deze man zingt de ballen uit zijn broek
Welk systeem? Welke jury?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Als die jury's hierop hebben gestemd mogen ze het hele systeem weer afschaffen
quote:
Ik heb wel aan engere dingen gelikt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:19 schreef marcodej het volgende:
Er steekt iets uit zijn oor. Het is gelukkig geen tong.
HAHAAHAA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |