Vreselijk, dit. Azerbeidzjan was echt de slechtste winnaar in tijden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben bang dat dit zaterdag heel veel kans maakt om te winnen... het is zo gelikt en het lukte Azerbaijan ook twee jaar geleden
Is dat helaas ja?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
helaas zien ze er niet zo lekker uit en is ook het nummer niet modern waardoor zij er niet mee wegkomen
I'm the king of the world! whuhu!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef Stickertje het volgende:
ik verwacht bijna een 'jack im flying ' op het einde
Rusland 2008 ....quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Vreselijk, dit. Azerbeidzjan was echt de slechtste winnaar in tijden.
Al zongen die nog een stuk slechter. En was hun chemie samen eerder pijnlijk dan goed.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben bang dat dit zaterdag heel veel kans maakt om te winnen... het is zo gelikt en het lukte Azerbaijan ook twee jaar geleden
bombastisch = beterquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:13 schreef iBenny het volgende:
Eerlijk... Na deze halve finale vind ik Birds een stuk toffer. Het onderscheid zich duidelijk tussen al de bombastische, drukke en schreeuwerige acts.
ik heb mijn spaargeld in Zw staanquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:13 schreef Nattekat het volgende:
Hoax, Zwitserland is neutraal, geen Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |