http://www.eurovision.tv/page/webtv?program=83853quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:10 schreef Juicyhil het volgende:
Pffff, ik word een beetje moe van de negatieve houding van Jan Smit.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Erger me echt dood aan Jan Smit
Die zit daar ook tegen zijn zin..quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:10 schreef Juicyhil het volgende:
Pffff, ik word een beetje moe van de negatieve houding van Jan Smit.
Vorig jaar gaf Albanië ook veel punten aan San Marino (dat Facebookliedje).quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er zouden wel 50 nederlanders op vakantie geweest zijn die hun sms bundel geplunderd hadden.
quote:
Ok, te veel eer.quote:
nee man, sbs!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ook
laten we hopen dat we zaterdag winnen en het esf teruggaat naar de NOS
hij kon het tenminste nog leuk brengen als hij ergens negatief commentaar op hadquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:10 schreef snellejelle het volgende:
Ik mis Cornald die het commentaar doet
Waar niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:10 schreef KoningPils het volgende:
Ik kijk bij de Belgen? Waarover zit jantje nu weer te zeiken?
Dat deze zangeres vals zou zingen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:10 schreef KoningPils het volgende:
Ik kijk bij de Belgen? Waarover zit jantje nu weer te zeiken?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja de Albanese jury stemt altijd tactisch op liedjes die geen concurrentie zijn
Die zit nu opgerold in foetishouding op de bank. Geen commentaar en geen jureren. Helemaal kapot.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:10 schreef snellejelle het volgende:
Ik mis Cornald die het commentaar doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |