Hier is het niet veel beter natuurlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:15 schreef Reya het volgende: [..] Goed dat het eindelijk een keer gezegd wordt.
Dit is eerder Vichy-Frankrijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:23 schreef waht het volgende:
[..]
Hier is het niet veel beter natuurlijk.
Antisemitisme.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie dat je op de mobiele site zit, zit je in de trein?
Van die eurofielen moet je het hebben.quote:
Het link(s) rijden bevalt zo goed dat ik er na mijn terugkomst in Nederland gewoon mee blijf doorgaan.quote:
Het blijft alleen raar om aan de bermkant in de auto te zitten als je zelf rijdt vind ik,quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:38 schreef von_Preussen het volgende:
Na een halve dag links te hebben gereden moet ik zeggen dat het helemaal niet zo bijzonder is, gevoelsmatig maakt het niets uit en je moet enkel even aan de verkeersborden / wegmarkeringen wennen.
Had de overgang eigenlijk groter verwacht.
Hoewel joodencafé wellicht beter is aangezien het aantal joden hier op een vinger te tellen is.quote:
Een middelvinger wel te verstaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoewel joodencafé wellicht beter is aangezien het aantal joden hier op een vinger te tellen is.
U is slecht geinformeerd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoewel joodencafé wellicht beter is aangezien het aantal joden hier op een vinger te tellen is.
Zelfingenomen, dat is zeker.quote:
Mag best.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik wil een opmerking plaatsen maar mag dat vast niet.
Betyar heeft ondertussen een eigen reeks in NWS, dus die rekenen we ook wel bij NWS.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Vraag het die voetbalmanager uit de NWS SC.
Correct.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik wil een opmerking plaatsen maar mag dat vast niet.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Betyar heeft ondertussen een eigen reeks in NWS, dus die rekenen we ook wel bij NWS.
NWS / [NWS FeedBack] geen betyar meer als TT
Hehe idd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:06 schreef 99.999 het volgende:
Dat hoogbegaafde jong bij nieuwsuur net leek niet erg snugger.
Opbokken hier.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Betyar heeft ondertussen een eigen reeks in NWS, dus die rekenen we ook wel bij NWS.
NWS / [NWS FeedBack] geen betyar meer als TT
Allemaal slechte cijfers en blijven zitten maar zijn ongewassen moeder geeft alles de schuld behalve het jong.quote:
Eens.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:07 schreef Monolith het volgende:
Links of zelfingenomen was wellicht een betere TT geweest.
Die laatste variant telt niet mee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Links of zelfingenomen of libertariër.
Dus een opmerking plaatsen over stofdeeltjes in de lucht over een zekere plaats in Polen mag niet?quote:
Correct.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Dus een opmerking plaatsen over stofdeeltjes in de lucht over een zekere plaats in Polen mag niet?
Ik vind dat ook altijd een non-excuus.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Allemaal slechte cijfers en blijven zitten maar zijn ongewassen moeder geeft alles de schuld behalve het jong.
Die worden hier altijd over het hoofd gezien.quote:
Het jong had besloten dat hij hoogbegaafd is, dus hij hoeft niks meer te lerenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd een non-excuus.
Het is net als beweren dat je kind eigenlijk een briljante voetballer is, maar het feit dat hij geen fatsoenlijke wedstrijd speelt op de trainers en medespelers afwimpelen.
Als je capaciteiten hebt is het VWO een lachertje.
Lollerstein, de Libertariër...quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Is dat niet een persoon uit het sprookjesboek van de gebroeders Grimm?
Schuld van de eekhoorn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die worden hier altijd over het hoofd gezien.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lollerstein, de Libertariër...
"Er was eens geen overheid..."
De boze heks?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Is dat niet een persoon uit het sprookjesboek van de gebroeders Grimm?
Dat hoeft ook niet of nauwelijks, zeker niet met een bèta pakket.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het jong had besloten dat hij hoogbegaafd is, dus hij hoeft niks meer te leren
Die kutkinderen initieerden het geweld jegens haar eigendom.quote:
roflquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die kutkinderen initieerden het geweld jegens haar eigendom.
Keihard aanpakken!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die kutkinderen initieerden het geweld jegens haar eigendom.
Pest appeltje eens niet zo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:23 schreef Monolith het volgende:
We missen alleen nog een stampvoetende dwerg.
Ja, waar is B_A?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:23 schreef Monolith het volgende:
We missen alleen nog een stampvoetende dwerg.
... schreeuwde de woedende boze heks (sic)... Maar Lollerstein kalmeerde haar met diens wijze woorden: "Neen, boze vrouwe... het geweldsmonopolie ligt thans bij de Draak, en totdat wij dit gedrocht gezamenlijk... JA! Gezamenlijk! U, ik en die twee wel erg pauperige kiddo's daar! te lijf gaan, zullen wij steeds de slaaf zijn van diens onmenselijke eisen!quote:
uit: 1001 lolbertarische dromen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... schreeuwde de woedende boze heks (sic)... Maar Lollerstein kalmeerde haar met diens wijze woorden: "Neen, boze vrouwe... het geweldsmonopolie ligt thans bij de Draak, en totdat wij dit gedrocht gezamenlijk... JA! Gezamenlijk! U, ik en die twee wel erg pauperige kiddo's daar! te lijf gaan, zullen wij steeds de slaaf zijn van diens onmenselijke eisen!
Vrij duidelijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:21 schreef betyar het volgende:
Knibbel knabbel knuisje, wie graait er uit mijn kluisje?
U mag zich wel schuldig maken aan antisemitisme, maar ik mag het fascisme niet belachelijk maken.quote:
Welk nut dient deze trollface?quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:17 schreef betyar het volgende:
Toch wel grappig dat een Brabander heeft gewonnen.
Ik heb een keer opzettelijk in de bull gegooid.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als je het zelf doet in de kroeg.
Portia de Rossi?quote:
Dat is net zoiets als opzettelijk scoren bij voetbal.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb een keer opzettelijk in de bull gegooid.
Dat lukte ook soms.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als opzettelijk scoren bij voetbal.
Dat is mij ook twee keer gelukt bij de pupillen, maar meestal liep ik achterin vliegen te vangen.quote:
Ik stond altijd linkshalf, echt zo'n kutplek waar je veel moest rennen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is mij ook twee keer gelukt bij de pupillen, maar meestal liep ik achterin vliegen te vangen.
Ik vind alles best, als remlof maar niet naast me woontquote:
Ik heb van alles naast me wonen en nergens problemen mee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vind alles best, als remlof maar niet naast me woont
Maakt me idd ook geen reedt uit, als ik maar een kopje suiker mag lenen als 't uitkomt (en omgekeerd).quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb van alles naast me wonen en nergens problemen mee.
Taylor verslagen.. netjes!quote:
Ik word toch niet onder gepoept door vogels......quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
Goedemorgen. Wat goed is voor een zeeheld is dan zeker goed voor v_P http://www.telegraaf.nl/b(...)_voor_zeeheld__.html
Geen honden belachelijk maken,.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:19 schreef Mutant01 het volgende:
Tem stinkt. Net als een incontinente zeehond.
Zeehonden stinken altijd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:19 schreef Mutant01 het volgende:
Tem stinkt. Net als een incontinente zeehond.
Arme piratenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:47 schreef Hexagon het volgende:
Oei, het lijkt erop dat Somalie zich als libertopia opheft
http://sargasso.nl/somalie-is-weer-in/
Ik dichtte u in mijn overpeinzingen ook meer de rol van die vogels toe....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik word toch niet onder gepoept door vogels......
Die suffo avatar is wel de enige echte YokiKater, ken je die reclame niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:59 schreef Drugshond het volgende:
Om je suffo avater in de kliko te flikkeren.
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die suffo avatar is wel de enige echte YokiKater, ken je die reclame niet?
Deze is ook wel leuk, heb hem al opgeslagen.. kan ik wisselen.
Ligt er aan wat voor boek en hoe het geschreven is. Maar ik moet zeggen dat ik weinig boeken meer lees. Ik hou wel van lezen, lees wat af op internet, maar boeken is al een tijdje geleden.quote:
Haha, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:27 schreef Drugshond het volgende:
Lets spice up Disana.. met haar avatar. ff klooien.
Het is een leuke commercialquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel met katten, maar die Yoki kat vind ik geweldig.
Ik heb in tijden niet zo'n goede gezien. Vind het echt meesterlijk. Ik heb zo hard gelachen de eerste keren dat ik hem zag, gebeurt niet vaak.quote:
'Had je wat?'quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb in tijden niet zo'n goede gezien. Vind het echt meesterlijk. Ik heb zo hard gelachen de eerste keren dat ik hem zag, gebeurt niet vaak.
Die "mauw?"
Precies. Heb sowieso niets met honden, die kan ik nooit goed peilen (qua attitude).quote:
Maar honden zijn juist simpel. Die willen je graag plezieren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies. Heb sowieso niets met honden, die kan ik nooit goed peilen (qua attitude).
Nou, daar merk ik anders nooit wat van. Bovendien stinken die beesten vaak uit hun bek.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar honden zijn juist simpel. Die willen je graag plezieren.
Oh jee, dat gaat De_Guidance niet leuk vinden. Ik vind hem prachtig. Maar hoe save ik hem ook alweer?quote:
Ik vind honden te braaf, ik houd van de eigenwijsheid van katten. En ja, bad breath.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, daar merk ik anders nooit wat van. Bovendien stinken die beesten vaak uit hun bek.
Op het plaatje, rechter muisknop. Save Image.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jee, dat gaat De_Guidance niet leuk vinden. Ik vind hem prachtig. Maar hoe save ik hem ook alweer?
Rechtemuisknop save image.. en dan naar je icoon manager.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jee, dat gaat De_Guidance niet leuk vinden. Ik vind hem prachtig. Maar hoe save ik hem ook alweer?
quote:Het is niet toegestaan afbeeldingen te gebruiken die seksueel getinte, gewelddadige of schokkende inhoud bevatten!
Ja, lijkt mij ook. Ach nou ja, ik wil best even geband worden voor DH's avaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ha! Dan zijn er aardig wat rijksdaalders te verdienen als ik zo op Fok! rondkijk.
Ik denk dat het wel meevalt met deze ava. Het is geen snapshot uit een LiveLeak filmpje of zo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook. Ach nou ja, ik wil best even geband worden voor DH's ava
Katten stinken als de tering. Mensen met katten hebben een bak met poep staan waarbij andere geurstoffen die geur weer moet verbloemen. Om maar te zwijgen over de dode vogels en muizen die je naast je bed vindt.quote:
Onze kat begraaft zijn poep altijd. Niet in huis.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Katten stinken als de tering. Mensen met katten hebben een bak met poep staan waarbij andere geurstoffen die geur weer moet verbloemen. Om maar te zwijgen over de dode vogels en muizen die je naast je bed vindt.
Leugens en bedrog. Katten schijten het liefst buiten en begraven hun zooi.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Katten stinken als de tering. Mensen met katten hebben een bak met poep staan waarbij andere geurstoffen die geur weer moet verbloemen. Om maar te zwijgen over de dode vogels en muizen die je naast je bed vindt.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je ziet/ruikt het ook aan de mensen zelf, hun kleding, et cetera.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kom maar eens bij mensen met katten binnen. Ruik je echt direct.
Als ze er 20 hebben inderdaad. 1 hond zorgt voor evenveel geur als 20 katten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kom maar eens bij mensen met katten binnen. Ruik je echt direct.
Nee, in de zandbak van de buren. Zodat hun kinderen goed ziek worden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Onze kat begraaft zijn poep altijd. Niet in huis.
Nee, in onze tuin.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, in de zandbak van de buren. Zodat hun kinderen goed ziek worden.
En terecht. Kinderenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, in de zandbak van de buren. Zodat hun kinderen goed ziek worden.
1 kat kan ik al ruiken hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ze er 20 hebben inderdaad. 1 hond zorgt voor evenveel geur als 20 katten.
Wedden dat je het bij mij niet ruikt.quote:
Mijn honden stinken niet, behalve als ze in de sloot zijn gesprongen. De schapen stinken wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ze er 20 hebben inderdaad. 1 hond zorgt voor evenveel geur als 20 katten.
Dat komt door de wietplantage bij jullie thuis.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wedden dat je het bij mij niet ruikt.
Mijn ouders hadden vroeger wat plantjes waar ze op moesten passen voor een vriend (hij was op vakantie namelijk).quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:05 schreef waht het volgende:
[..]
Dat komt door de wietplantage bij jullie thuis.
Verwar Robin niet met Mutant.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:05 schreef waht het volgende:
[..]
Dat komt door de wietplantage bij jullie thuis.
Waar lees je dat dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik lees het net ja. Pittige klapper.
De Telegaaf.quote:
Die dan ook altijd midden in de woonkamer staat ofzo. Samen met zo'n krabpaal van twee meter hoog.quote:
Volgens mij heb jij het niet zo op kattenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die dan ook altijd midden in de woonkamer staat ofzo. Samen met zo'n krabpaal van twee meter hoog.
Beter dan hondendrollen ontwijken in je eigen woonkamer. Tozz.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die dan ook altijd midden in de woonkamer staat ofzo. Samen met zo'n krabpaal van twee meter hoog.
Disana je hoeft er niet bij te zetten dat ik heb gemaakt. Liever niet dan wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:48 schreef Disana het volgende:
[..]
We leven dan ook om katten te dienen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een hondenbak. Gat in de markt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Beter dan hondendrollen ontwijken in je eigen woonkamer. Tozz.
Oké.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Disana je hoeft er niet bij te zetten dat ik heb gemaakt. Liever niet dan wel.
Terrorisme.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)gse_rechtbank__.html
Alsof dat gebouw gaat instorten omdat er één plastic paaltje omver is geramd. Echt..... de Telegraaf...quote:
Dankje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb legio huisdieren gehad, maar ik wil ze echt niet meer. Nouja, misschien nog weer een klein aquarium. Ter decoratie met allemaal automagische voer en verschoondingen zodat je gewoon op verkansie kan zonder weer allemaal familie lastig te hoeven vallen omdat je een beest hebt.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof dat gebouw gaat instorten omdat er één plastic paaltje omver is geramd. Echt..... de Telegraaf...
quote:10:58:02 17-05-13 Melding : GAARNE CONTACT [RAC] REGIONALE ALARM CENTRALE IVM INCIDENT
Regio : 15 : [HAA] Haaglanden
Eenheden : 1500125 : Piketdienst Stedelijke Ontwikkeling Den Haag
Als er een kernbom in de achterbak ligt die straks ontploft wel ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof dat gebouw gaat instorten omdat er één plastic paaltje omver is geramd. Echt..... de Telegraaf...
Als Eriksd in de kofferbak lag, dan was het gebouw ook ingestort.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:15 schreef waht het volgende:
[..]
Als er een kernbom in de achterbak ligt die straks ontploft wel ja.
Jeugdtrauma's van Azrael.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het niet zo op katten
Kabouter, niet Smurf. Smurfen hebben een communistische organisatiestructuur, daar zou ik nooit kunnen leven.quote:
Je was vroeger SP'er, dus dat jeugdtrauma verklaart zichzelf steeds meer...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kabouter, niets Smurf. Smurfen hebben een communistische organisatiestructuur, daar zou ik nooit kunnen leven.
Volgens mij was gargamel eerder een zelfmoordterrorist.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
True dat. Azrael stelt Israel voor. De smurfen zijn de Palestijnen.
Heb je die neus van Gargamel gezien. I rest my case.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij was gargamel eerder een zelfmoordterrorist.
De bestuurder zou onwel zijn geworden achter het stuur.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Valide punt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb je die neus van Gargamel gezien. I rest my case.
Of een beroerte/toeval/hartkwaal.. Er is iig geen MMT bij te pas gekomen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De bestuurder zou onwel zijn geworden achter het stuur.
Beetje vroeg voor happy hour.
Dat jullie het even weten. Lang leve Wikipedia.quote:Gargamel heeft de volgende uitspraken:
Ik krijg jullie wel, ellendige Smurfen! - Gargamel zit achter de Smurfen aan.
Ik krijg jullie wel, walgelijke Smurfen! - zie hierboven.
Ik krijg jullie wel, walgelijke beestjes! - zie hierboven.
Ellendelingen! - zie hierboven.
Krijg ze, Azraël! - zie hierboven.
Kom hier, ellendige kat! - Gargamel schreeuwt tegen Azraël.
Domme kat! - zie hierboven.
AZRAËL! - Gargamel roept zijn kat.
Snertsmurfen! - de Smurfen zijn aan hem ontsnapt.
Ik zal me wreken! - zie hierboven.
Azraël? Ben je dood?
Azraël, ik maak een vloerkleedje van je!
Ik haat Smurfen!
Daar doe ik het voor. #spannend.quote:PRIO 1 [UGS] UITGANGSSTELLING A POSTDUIFWEG SCHIPHOL LUCHTVAART VOORALARM GROOT (GRIP 2 SCHIPHOL) [ 753 570 597 746 346 342 349 341 BRW1AFO 572 587 594 191 190 199 586 ]
Morgen pas hoor, zondag is het eerste Pinksterdag. Goed dat je het zegt trouwens, bel afzetten morgenavond.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:40 schreef YokiKater het volgende:
Oh ja, vannacht is het Luilak... ff de tuin boobytrappen.
Volgens mij is het echt altijd op de nacht van vrijdag op zaterdag (en zaterdagochtend) voor Pinksteren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgen pas hoor, zondag is het eerste Pinksterdag. Goed dat je het zegt trouwens, bel afzetten morgenavond.
Mmm ik dacht de nacht van zaterdag op zondag voor Pinksteren. Dan is het helemaal goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt altijd op de nacht van vrijdag op zaterdag (en zaterdagochtend) voor Pinksteren.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ik dacht de nacht van zaterdag op zondag voor Pinksteren. Dan is het helemaal goed dat je het zegtanders had ik op de verkeerde dag de bel afgezet
Morgenochtend vroeg dusquote:Over de symboliek en de herkomst van het feest bestaan verschillende interpretaties, maar de viering komt hoogstwaarschijnlijk voort uit de traditie dat de langslaper, degene die het laatst uit bed kwam, op de zaterdag voor Pinksteren de anderen uit het gezin of de familie op "luilakbollen" (warme broodjes met stroop) moest trakteren.
Yep ik vond het al, stom. Gelukkig is het in deze buurt niet echt traditie meer, waar ik vroeger woonde kon je nog weleens heeeel vroeg wakker gemaakt worden door de plaatselijke herrieschoppertjes.quote:
Hier is het ook altijd wel rustig, maar je weet maar nooit. Herrieschoppen is 1 ding maar sommige vinden het ook nodig om met eieren en dergelijke aan de slag te gaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep ik vond het al, stom. Gelukkig is het in deze buurt niet echt traditie meer, waar ik vroeger woonde kon je nog weleens heeeel vroeg wakker gemaakt worden door de plaatselijke herrieschoppertjes.
Dat heb ik gelukkig nooit meegemaakt. Het bleef meestal bij 's morgens vroeg belletje trekken en ik dacht ook iets met een groot vuur maken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier is het ook altijd wel rustig, maar je weet maar nooit. Herrieschoppen is 1 ding maar sommige vinden het ook nodig om met eieren en dergelijke aan de slag te gaan.
Ik woon in Amsterdam schat, meer bewoond is er bijna nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ken die traditie niet. Gelukkig woon ik in de bewoonde wereld.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:56 schreef Karina het volgende:
Ik woon in Amsterdam schat, meer bewoond is er bijna niet
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat jullie het even weten. Lang leve Wikipedia.
Ik heb geen idee waar jij het over hebt. Je lijkt net een wijf man. Hoor je mij janken over Reya die aan de lopende band verwijst naar mijn 'etnische achtergrond'? Of over een Tem die semi-grappige opmerkingen maakt over wietplantages bij mij thuis?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:23 schreef Tem het volgende:
Dat trucje ken ik nu ook wel Mutant, ik heb geen puf meer voor je gefrustreerde gedoe. Zolang je niet fatsoenlijk naar mij kan reageren ben ik wel klaar met je.
Je bent wel een typische moslim. Zelfreflectie is je vreemd. Wegwuiven daarentegen...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar jij het over hebt. Je lijkt net een wijf man. Hoor je mij janken over Reya die aan de lopende band verwijst naar mijn 'etnische achtergrond'? Of over een Tem die semi-grappige opmerkingen maakt over wietplantages bij mij thuis?
Zeker. Ik ben een zeer typische moslim. Typischer dan mij zul je ze niet vinden. En nu terug naar je tokkiehok in een achterstandswijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent wel een typische moslim. Zelfreflectie is je vreemd. Wegwuiven daarentegen...
Met Opel Corsa, Airbus 380 ernaast en Nazi vlaggen aan de muur.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben een zeer typische moslim. Typischer dan mij zul je ze niet vinden. En nu terug naar je tokkiehok in een achterstandswijk.
Je moet even teruglezen waarmee je begon en gewoon lekker doorgaat. Maar goed, dat zal allemaal ook weer niet waar zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar jij het over hebt. Je lijkt net een wijf man. Hoor je mij janken over Reya die aan de lopende band verwijst naar mijn 'etnische achtergrond'? Of over een Tem die semi-grappige opmerkingen maakt over wietplantages bij mij thuis?
Dus je voelt je daadwerkelijk aangevallen door die opmerking. De tering zeg.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Je moet even teruglezen waarmee je begon en gewoon lekker doorgaat. Maar goed, dat zal allemaal ook weer niet waar zijn.
Tem valt in het niet als we jullie beiden beoordelen van het rammen op de TR knopquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus je voelt je daadwerkelijk aangevallen door die opmerking. De tering zeg.
Daar heb jij uiteraard een perfect overzicht op. Als zolderkamerautist.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tem valt in het niet als we jullie beiden beoordelen van het rammen op de TR knop
Daar komen de lange teentjes weer...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar heb jij uiteraard een perfect overzicht op. Als zolderkamerautist.
Het slaat gewoon nergens op. Niet grappig, nergens op gebaseerd. Snap dat soort dingen niet en zeker niet van iemand die overal als het woord moslim valt in de hoogste boom klimt. De eerste keer denk ik oké laat maar, maar daarna ga je gewoon door en kom je wanneer ik om uitleg vraag met een vage verklaring of garpje als cultuur.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus je voelt je daadwerkelijk aangevallen door die opmerking. De tering zeg.
Ik dacht dat je het rariteitenkabinet al lang beu was. Je zat toch lekker in de NWS SC, daar is het immers geen rariteitenkabinet? En doen alsof hier überhaupt zinnige opmerkingen langskomen, in de POL SC...Maar goed, het is wel triest dat je in deze reactie nog even lekker een valse beschuldiging uit, moet je verder zelf weten trouwens..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Het slaat gewoon nergens op. Niet grappig, nergens op gebaseerd. Snap dat soort dingen niet en zeker niet van iemand die overal als het woord moslim valt in de hoogste boom klimt. De eerste keer denk ik oké laat maar, maar daarna ga je gewoon door en kom je wanneer ik om uitleg vraag met een vage verklaring of garpje als cultuur.
Maar het zal allemaal wel, ben het rariteitenkabinet hier toch wel een beetje beu.
Now you know...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Het slaat gewoon nergens op. Niet grappig, nergens op gebaseerd. Snap dat soort dingen niet en zeker niet van iemand die overal als het woord moslim valt in de hoogste boom klimt. De eerste keer denk ik oké laat maar, maar daarna ga je gewoon door en kom je wanneer ik om uitleg vraag met een vage verklaring of garpje als cultuur.
Maar het zal allemaal wel, ben het rariteitenkabinet hier toch wel een beetje beu.
Dat doet Holle Bolle Gijs.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:53 schreef Boze_Appel het volgende:
Volgens mij klimmen moslims niet in bomen, maar rapen ze in smulbossen alles van de grond.
Onzin, ik maak enkel waht belachelijk om zijn etniciteit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is het late voorjaar. Hormoontjes gaan weer vloeien.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:58 schreef 99.999 het volgende:
Ik weet niet wat het is maar probeer aub wat te minderen met het kinderachtige gedrag allemaal.
Muttie komt momenteel wat over als iemand die bij de hoogovens gaat werken en dan begint te klagen dat het warm is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:58 schreef 99.999 het volgende:
Ik weet niet wat het is maar probeer aub wat te minderen met het kinderachtige gedrag allemaal.
Maar in de Hoogovens is het aardig warm hoor, dat kan ik garanderen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Muttie komt momenteel wat over als iemand die bij de hoogovens gaat werken en dan begint te klagen dat het warm is.
Leugens, de klacht was niet afkomstig van mij. Typische opmerking.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Muttie komt momenteel wat over als iemand die bij de hoogovens gaat werken en dan begint te klagen dat het warm is.
Misschien vind je my drunk kitchen op YT dan ook wat. Meisje die met jumpcuts een kookshow maakt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:00 schreef Drugshond het volgende:
Kitchen24... deze kok is altijd wazig..... staat dronken te koken (Italiaans)
*ping*...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |