Hier is het niet veel beter natuurlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:15 schreef Reya het volgende: [..] Goed dat het eindelijk een keer gezegd wordt.
Dit is eerder Vichy-Frankrijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:23 schreef waht het volgende:
[..]
Hier is het niet veel beter natuurlijk.
Antisemitisme.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie dat je op de mobiele site zit, zit je in de trein?
Van die eurofielen moet je het hebben.quote:
Het link(s) rijden bevalt zo goed dat ik er na mijn terugkomst in Nederland gewoon mee blijf doorgaan.quote:
Het blijft alleen raar om aan de bermkant in de auto te zitten als je zelf rijdt vind ik,quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:38 schreef von_Preussen het volgende:
Na een halve dag links te hebben gereden moet ik zeggen dat het helemaal niet zo bijzonder is, gevoelsmatig maakt het niets uit en je moet enkel even aan de verkeersborden / wegmarkeringen wennen.
Had de overgang eigenlijk groter verwacht.
Hoewel joodencafé wellicht beter is aangezien het aantal joden hier op een vinger te tellen is.quote:
Een middelvinger wel te verstaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoewel joodencafé wellicht beter is aangezien het aantal joden hier op een vinger te tellen is.
U is slecht geinformeerd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoewel joodencafé wellicht beter is aangezien het aantal joden hier op een vinger te tellen is.
Zelfingenomen, dat is zeker.quote:
Mag best.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik wil een opmerking plaatsen maar mag dat vast niet.
Betyar heeft ondertussen een eigen reeks in NWS, dus die rekenen we ook wel bij NWS.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Vraag het die voetbalmanager uit de NWS SC.
Correct.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik wil een opmerking plaatsen maar mag dat vast niet.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Betyar heeft ondertussen een eigen reeks in NWS, dus die rekenen we ook wel bij NWS.
NWS / [NWS FeedBack] geen betyar meer als TT
Hehe idd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:06 schreef 99.999 het volgende:
Dat hoogbegaafde jong bij nieuwsuur net leek niet erg snugger.
Opbokken hier.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Betyar heeft ondertussen een eigen reeks in NWS, dus die rekenen we ook wel bij NWS.
NWS / [NWS FeedBack] geen betyar meer als TT
Allemaal slechte cijfers en blijven zitten maar zijn ongewassen moeder geeft alles de schuld behalve het jong.quote:
Eens.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:07 schreef Monolith het volgende:
Links of zelfingenomen was wellicht een betere TT geweest.
Die laatste variant telt niet mee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Links of zelfingenomen of libertariër.
Dus een opmerking plaatsen over stofdeeltjes in de lucht over een zekere plaats in Polen mag niet?quote:
Correct.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Dus een opmerking plaatsen over stofdeeltjes in de lucht over een zekere plaats in Polen mag niet?
Ik vind dat ook altijd een non-excuus.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Allemaal slechte cijfers en blijven zitten maar zijn ongewassen moeder geeft alles de schuld behalve het jong.
Die worden hier altijd over het hoofd gezien.quote:
Het jong had besloten dat hij hoogbegaafd is, dus hij hoeft niks meer te lerenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd een non-excuus.
Het is net als beweren dat je kind eigenlijk een briljante voetballer is, maar het feit dat hij geen fatsoenlijke wedstrijd speelt op de trainers en medespelers afwimpelen.
Als je capaciteiten hebt is het VWO een lachertje.
Lollerstein, de Libertariër...quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Is dat niet een persoon uit het sprookjesboek van de gebroeders Grimm?
Schuld van de eekhoorn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die worden hier altijd over het hoofd gezien.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lollerstein, de Libertariër...
"Er was eens geen overheid..."
De boze heks?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Is dat niet een persoon uit het sprookjesboek van de gebroeders Grimm?
Dat hoeft ook niet of nauwelijks, zeker niet met een bèta pakket.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het jong had besloten dat hij hoogbegaafd is, dus hij hoeft niks meer te leren
Die kutkinderen initieerden het geweld jegens haar eigendom.quote:
roflquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die kutkinderen initieerden het geweld jegens haar eigendom.
Keihard aanpakken!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die kutkinderen initieerden het geweld jegens haar eigendom.
Pest appeltje eens niet zo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:23 schreef Monolith het volgende:
We missen alleen nog een stampvoetende dwerg.
Ja, waar is B_A?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:23 schreef Monolith het volgende:
We missen alleen nog een stampvoetende dwerg.
... schreeuwde de woedende boze heks (sic)... Maar Lollerstein kalmeerde haar met diens wijze woorden: "Neen, boze vrouwe... het geweldsmonopolie ligt thans bij de Draak, en totdat wij dit gedrocht gezamenlijk... JA! Gezamenlijk! U, ik en die twee wel erg pauperige kiddo's daar! te lijf gaan, zullen wij steeds de slaaf zijn van diens onmenselijke eisen!quote:
uit: 1001 lolbertarische dromen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... schreeuwde de woedende boze heks (sic)... Maar Lollerstein kalmeerde haar met diens wijze woorden: "Neen, boze vrouwe... het geweldsmonopolie ligt thans bij de Draak, en totdat wij dit gedrocht gezamenlijk... JA! Gezamenlijk! U, ik en die twee wel erg pauperige kiddo's daar! te lijf gaan, zullen wij steeds de slaaf zijn van diens onmenselijke eisen!
Vrij duidelijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:21 schreef betyar het volgende:
Knibbel knabbel knuisje, wie graait er uit mijn kluisje?
U mag zich wel schuldig maken aan antisemitisme, maar ik mag het fascisme niet belachelijk maken.quote:
Welk nut dient deze trollface?quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:17 schreef betyar het volgende:
Toch wel grappig dat een Brabander heeft gewonnen.
Ik heb een keer opzettelijk in de bull gegooid.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als je het zelf doet in de kroeg.
Portia de Rossi?quote:
Dat is net zoiets als opzettelijk scoren bij voetbal.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb een keer opzettelijk in de bull gegooid.
Dat lukte ook soms.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als opzettelijk scoren bij voetbal.
Dat is mij ook twee keer gelukt bij de pupillen, maar meestal liep ik achterin vliegen te vangen.quote:
Ik stond altijd linkshalf, echt zo'n kutplek waar je veel moest rennen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is mij ook twee keer gelukt bij de pupillen, maar meestal liep ik achterin vliegen te vangen.
Ik vind alles best, als remlof maar niet naast me woontquote:
Ik heb van alles naast me wonen en nergens problemen mee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vind alles best, als remlof maar niet naast me woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |