En per 1 januari aanstaande komt het leeg te staanquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee het nieuwe stadhuis wat in de fik is gezet wordt nog een keer verbouwd. Een miljoen voor de vergaderzaal en geluid.
Komt helemaal goed hier!quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Het lijkt nu verdacht veel op de NWS SC.
Mooi heh.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
En per 1 januari aanstaande komt het leeg te staan
Je moet ook regelmatig poepen, dat is belangrijk en gezond.quote:
Mag de YokiKater ook geknuffeld worden?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je moet ook regelmatig poepen, dat is belangrijk en gezond.
Hier wat tips http://www.lovepoep.nl/ voor het belang van goed poepen.
En daarna met poep ingesmeerd worden zeker?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mag de YokiKater ook geknuffeld worden?
Nee, gewoon door de bami heendraaien.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
En daarna met poep ingesmeerd worden zeker?
Nee, ik smeer enkel mensen met poep in, ik ben niet van de animal-seks.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
En daarna met poep ingesmeerd worden zeker?
Soms. Maar als hij teveel Yoki heeft gedronken dan heeft hij een kater en is hij prikkelbaar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mag de YokiKater ook geknuffeld worden?
Link?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:49 schreef robin007bond het volgende:
Die muziekdienst van Google die gaat komen. Mooi.
Gratis diensten zijn veel gaver. Soma of Radio paradise. Voor de chill. Bad Rock Radio voor de jaren 80 ervaring.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:49 schreef robin007bond het volgende:
Die muziekdienst van Google die gaat komen. Mooi.
Inclusief twee FOK!kersquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:51 schreef betyar het volgende:
Best veel mensen vinden mijn busje zo mooi.
http://tweakers.net/nieuw(...)ollar-per-maand.htmlquote:
Meh, dat biedt niets dat Spotify nu al biedt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)ollar-per-maand.html
En de Google I/O-conferentie is bezig. Google gaat komen met een best aardige Android IDE
Is dat het nieuwe project van Henk Krol?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:14 schreef 99.999 het volgende:
Stoma FM, klinkt nog niet erg aanlokkelijk.
Nou, Google kan je muzieksmaak bepalen aan de hand van wat je luistert en daar een customized radio van maken. Daarbij kun je zelf nog gewoon liedjes skippen en dergelijke, dat zag er wel erg netjes uit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Meh, dat biedt niets dat Spotify nu al biedt.
Niet echt heel nieuw.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, Google kan je muzieksmaak bepalen aan de hand van wat je luistert en daar een customized radio van maken. Daarbij kun je zelf nog gewoon liedjes skippen en dergelijke, dat zag er wel erg netjes uit.
Oh, en ze komen met een UI-framework.(waarbij eigen html-tags een grote rol zou spelen)
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe project van Henk Krol?
Zo zijn dit soort electronicabedrijven.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:17 schreef remlof het volgende:
Google begint steeds meer op Microsoft te lijken, ipv trendsetter worden ze trendvolger.
Zeker in zo'n omgeving kan je ook niet heel erg lang trendsetter blijven.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo zijn dit soort electronicabedrijven.
Apple is ook niet echt een trendsetter te noemen.
Dat is ook niet ergquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zeker in zo'n omgeving kan je ook niet heel erg lang trendsetter blijven.
Niet meer nee, maar ze waren wel de eerste met een succesvolle computer met grafisch interface en de smartphone.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo zijn dit soort electronicabedrijven.
Apple is ook niet echt een trendsetter te noemen.
Gegevens uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet meer nee, maar ze waren wel de eerste met een succesvolle computer met grafisch interface en de smartphone.
Er zat dus wel meer dan 20 jaar (en de absentie van Steve Jobs) tussen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gegevens uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
De eerste met de smartphone lijkt me trouwens wat overdreven, wel één van de eerste die de smartphone bij de gewone consument heeft gekregen.
Begonnen met de iMac.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:44 schreef Tem het volgende:
Apple kwam in weer in de lift door de iPod niet de iPhone.
Ze hebben veel meer verdiend aan de iPhone dan aan de iPod.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:44 schreef Tem het volgende:
Apple kwam in weer in de lift door de iPod niet de iPhone.
Dat klopt, maar Jobs ging weg en kwam na jaren weer terug en kwam met de iPod. Toen ging het weer de goede kant op. Daarvoor zat Apple in het slop.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze hebben veel meer verdiend aan de iPhone dan aan de iPod.
De iMac kwam ook uit de koker van Jobs, daarmee zette ie Apple weer op de kaart. Met de iPhone werden later de miljarden binnengeharkt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Jobs ging weg en kwam na jaren weer terug en kwam met de iPod. Toen ging het weer de goede kant op. Daarvoor zat Apple in het slop.
Dat waren coole dingen. Net als walkmans.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:58 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb nog een MiniDisk-speler gehad. Feest was dat.
Ik heb nog ergens een speciale limited edition Sony Walkman liggen, een hele dunne zilverkleurige.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat waren coole dingen. Net als walkmans.
Mijn vervanger voor Google.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:01 schreef robin007bond het volgende:
Ken je DuckDuckGo eigenlijk al B_A?
Best een aardige zoekmachine en ook antwoorden van stackoverflow mooi apart.
Ik heb een Sansa clip+. Superaankoop. Mooi geluid en nu met microSD 40 GB.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:08 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb een iPod Nano en schaam me er diep voor. Waardeloos ding ook. Mijn naam staat er wel in gegraveerd.![]()
Die staat goed bekend.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb een Sansa clip+. Superaankoop. Mooi geluid en nu met microSD 40 GB.
Relativeer het nou maar niet, het is al erg genoeg.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die staat goed bekend.
Ik kocht de iPod Nano toen ik in de brugklas zat. Dan ben je wat gevoeliger voor "hippe" producten
Een van de weinige miskopen die ik heb gedaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Relativeer het nou maar niet, het is al erg genoeg.
Ja, een Android tablet. Gelukkig rechtgezet met de aanschaf van een iPad.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een van de weinige miskopen die ik heb gedaan.
Hebben jullie eigenlijk wel eens echte miskopen gedaan?
Panasonic 3DOquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een van de weinige miskopen die ik heb gedaan.
Hebben jullie eigenlijk wel eens echte miskopen gedaan?
Audiosonic was ook zoiets.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:54 schreef remlof het volgende:
In de jaren 80 had je een apart slag volk dat wegliep met Yoko
Herstel, ik bedoelde Aristona.. al hadden TV's van Audiosonic wel Philips beeldbuizen, maar dat hadden zoveel TV's.quote:
Aristona en Erres waren de B-merken van Philips, prima spul, zelfde modellen als Philips maar wel goedkoper.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Herstel, ik bedoelde Aristona.. al hadden TV's van Audiosonic wel Philips beeldbuizen, maar dat hadden zoveel TV's.
NTSC versies.. het is alleen nooit echt aangeslagen en het enige leuke op dat ding was Night Trap.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahaha, ik wist niet dat mensen in Nederland die überhaupt hadden. Awesome
Wat is dat?quote:
Is leuk om te kijken, ik kijk al de hele week. Nostalgiequote:Op woensdag 15 mei 2013 20:37 schreef remlof het volgende:
Haha, die serie over the 80's op NGC, AT&T zag niets in mobiele telefoons en liet het aan kleine partijen over.
AT&T heeft echt zoooo veel goede dingen gedaan. Vooral bij Bell Labs.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:37 schreef remlof het volgende:
Haha, die serie over the 80's op NGC, AT&T zag niets in mobiele telefoons en liet het aan kleine partijen over.
Oeh, mooi.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Speciale limited edition walkman ter ere van het 15 jarige bestaan van de walkman.
Voor 4000 dollar toendertijd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:42 schreef remlof het volgende:
Haha, dee eerste mobiele telefoon die behoorlijk werd verkocht, de Motorola 8000X:
[ afbeelding ]
Maar echt visionair zijn ze nooit geweest.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
AT&T heeft echt zoooo veel goede dingen gedaan. Vooral bij Bell Labs.
Nou... De creatie van C noem ik wel aardig visionair.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar echt visionair zijn ze nooit geweest.
Ze kwamen vaak met goeie dingen maar zagen er zelf weinig in waardoor anderen ermee aan de haal gingen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou... De creatie van C noem ik wel aardig visionair.![]()
Volgens mij komt UNIX oorspronkelijk ook van Bell Labs vandaan. Of ze hebben er in ieder geval wel een rol in gespeeld.
Ik vermoedde al dat ik een bloedbad gemist had.quote:
Het was niet echt een bloedbad, eerder een afscheid.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat ik een bloedbad gemist had.
Omdat jij wél een leven hebt en niet constant in deze SC rondhangt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:55 schreef Mutant01 het volgende:
Oh, ik heb wat gemist zie ik. Waarom gebeuren dit soort dingen altijd als ik er niet ben.
Wellicht. Maar ik had dat moment graag live willen meemaken. Alleen maar om het dramatische effect te kunnen vergroten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omdat jij wél een leven hebt en niet constant in deze SC rondhangt?
Gelukkig hebben we de beelden nog.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wellicht. Maar ik had dat moment graag live willen meemaken. Alleen maar om het dramatische effect te kunnen vergroten.
Jazekers, gaat z'n gangetje. Beetje lange dagen op het werk, maar dat deert niet. Hoe is het met jou?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de beelden nog.
Maar voor de rest alles goed met jou?
Gevoelsmatig rustig, maar eigenlijk heb ik momenteel qua studie / commissies en eigen projecten eigenlijk genoeg te doen. Het is vooral leuk om te zien dat als je weer iets in gang zet er mensen enthousiast reageren en je als dominostenen steeds meer positieve reactie's ontvangt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jazekers, gaat z'n gangetje. Beetje lange dagen op het werk, maar dat deert niet. Hoe is het met jou?
Ik ken dat gevoel inderdaad. Een positief machtsgevoel, laten we het daar maar op houdenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gevoelsmatig rustig, maar eigenlijk heb ik momenteel qua studie / commissies en eigen projecten eigenlijk genoeg te doen. Het is vooral leuk om te zien dat als je weer iets in gang zet er mensen enthousiast reageren en je als dominostenen steeds meer positieve reactie's ontvangt.
Dat streelt het eigen ego wel een beetje.
Dat laatste gevoel ken ik, alleen dan 's ochtends (ben al een nachtmens), vooral als ik vanuit huis werk (wat ik momenteel doe) dan duurt het echt even totdat ik "opgestart" ben.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel inderdaad. Een positief machtsgevoel, laten we het daar maar op houden.
Ben wel echt erg moe de laatste tijd, om half elf lig ik doordeweeks in mijn bed. Nu ook maar weer eens mijn warme bedje opzoeken.
Komt door de TT denk ik, mensen willen een POLCAFE.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:48 schreef betyar het volgende:
Wat een gezellige SC hebben we in POL tegenwoordig.
Njah, ik zie geen betyar, Voorschrift en Waht in een toch voor hun doen lange reeks zonder te posten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Komt door de TT denk ik, mensen willen een POLCAFE.
Ik zie wel een betyar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Njah, ik zie geen betyar, Voorschrift en Waht in een toch voor hun doen lange reeks zonder te posten.
Onthou even wat ze tegen je zegt vannacht, wellicht leuk om hier morgen te posten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Die nu naar vrouwlief in bed gaat......![]()
![]()
![]()
![]()
Pa-dom-tsjingquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik las "ik heb een extra chromosoom".
Denk eerder dat jouw overdosis gezeik er mee van doen heeft.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Komt door de TT denk ik, mensen willen een POLCAFE.
Nee, dan ben je een meelopertje.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die staat goed bekend.
Ik kocht de iPod Nano toen ik in de brugklas zat. Dan ben je wat gevoeliger voor "hippe" producten
Waarom weer aanwakkeren?quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Denk eerder dat jouw overdosis gezeik er mee van doen heeft.
Altijd die allochtonen weer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:09 schreef De_Guidance het volgende:
Supermarktondernemers verkopen hun melkpoeder ook stiekem aan Chinezen.
Dat is wel heel erg ver gezocht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Denk eerder dat jouw overdosis gezeik er mee van doen heeft.
. Voor een paar euro extra marge doen die ook best veelquote:Op donderdag 16 mei 2013 08:09 schreef De_Guidance het volgende:
Supermarktondernemers verkopen hun melkpoeder ook stiekem aan Chinezen.
Een breuk in het linkse front.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heeft mij wel een deel van het plezier ontnomen in elk geval.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar zitten nu eenmaal de wapengekkies.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 @ 08:49 schreef Drugshond het volgende:
Wellicht is dezelfde evenredigheid empirisch te bewandelen met buskruit.
Hoe fijner het vermalen is des te explosiever is de reaktie.
En de mate van drukgolf van buskruit laat zich makkelijk meten.
Zoek een causaal verband tussen bovengenoemd fenomeen en het buskruit en je bent een eind op de goede weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verwacht je dat van iemand tussen de 45-55 met een compleet andere cultuur and not the looks.quote:
Niet in ons Turks-Israelisch front in ieder geval.quote:
Die spooky echo sounds kan ik ook maken met een microfoon en SDR#quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:32 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga meer en meer richting jazz....
Paddo Jazz...(like the offbeats)
Hoi kloon... keep this one.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die spooky echo sounds kan ik ook maken met een microfoon en SDR#![]()
Communiceren met aliens.
Tja, zo wil ik ooit eens mijn eigen computermerk op de markt brengen. Maar dan moet het ook echt goed.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:43 schreef robin007bond het volgende:
Dat gevoel wanneer je een gat in de markt hebt gevonden en niet weet hoe ermee om te gaan.
Yep, Voor mij werkt het niet zo... ben graag een beetje rebels. Drugs = fout, Honden zijn soms goed (hangt van het baasje af) en Drugshonden hebben een Fort Europa betekenis.quote:
Leuk. Tsja, je kunt misschien heel klein beginnen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tja, zo wil ik ooit eens mijn eigen computermerk op de markt brengen. Maar dan moet het ook echt goed.
Niets mis mee toch, beetje sniffen beetje blaffen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yep, Voor mij werkt het niet zo... ben graag een beetje rebels. Drugs = fout, Honden zijn soms goed (hangt van het baasje af) en Drugshonden hebben een Fort Europa betekenis.
Alienware V2.0quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tja, zo wil ik ooit eens mijn eigen computermerk op de markt brengen. Maar dan moet het ook echt goed.
Je snapt 'em. En grommen op zijn tijd. Je Avatar kan wel stukken beter. Allow me.(geef me een dag)quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niets mis mee toch, beetje sniffen beetje blaffen.
Mjah, ik ben niet zo goed in avatars maken, dus als je wilt.. graag.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je snapt 'em. En grommen op zijn tijd. Je Avatar kan wel stukken beter. Allow me.(geef me een dag)
Volkert was rechts?quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Schieten is leuk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:55 schreef remlof het volgende:
[..]
U vlucht naar het VK?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:57 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, ondanks een onverwachte detour door Antwerpen toch net op tijd bij de Kanaaltunnel aangekomen.
Als een rechts persoon iemand neerschiet is dat omdat hij rechts is en als een links figuur dat doet is hij gestoord?quote:
We zien uw posts vanuit uw nieuwe thuisland met een uur vertraging tegemoet....quote:
Nee, die rechtsen zijn ook gestoord, maar dat is meer obvious.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als een rechts persoon iemand neerschiet is dat omdat hij rechts is en als een links figuur dat doet is hij gestoord?
Zaadschieten is leukquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Meh, kan wel leukere dingen verzinnen.
Altijd leuk die linkse logica...quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die rechtsen zijn ook gestoord, maar dat is meer obvious.
Voetbal....quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Meh, kan wel leukere dingen verzinnen.
Ben volgende week weer terug op het continent.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:00 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
We zien uw posts vanuit uw nieuwe thuisland met een uur vertraging tegemoet....
Veel plezier!quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben volgende week weer terug op het continent.
Viel Spaß.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben volgende week weer terug op het continent.
Met je auto in de trein?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:41 schreef von_Preussen het volgende:
Dank heren, toch grappig dat ik midden onder het kanaal ook bereik heb. :p
Het kostte je landgenoten 70 jaar geleden inderdaad aanzienlijk meer moeite om in Engeland te komenquote:
Ga jij eens gauw naar bedquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb 20 uur niet geslapen...... dadelijk wel.
Hamer voor je bek geramd?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:46 schreef betyar het volgende:
Kut, tand dwars door mijn lip, nou ja, net onder mijn lip.
Sucks om een timmerman te zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Stuk eiken dat even los van de machine kwam.....
Ik tik soms op de verkeerde toets en snij mijzelf aan een schroevendraaier.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:24 schreef GSbrder het volgende:
Blij dat ik nooit met gevaarlijke apparaten werk.
Ik heb me ooit met een vulpen gepriktquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik tik soms op de verkeerde toets en snij mijzelf aan een schroevendraaier.
Oldskool tat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb me ooit met een vulpen geprikt.
Oh vandaar dat je onzin uitkraamdequote:Op donderdag 16 mei 2013 12:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb 20 uur niet geslapen...... dadelijk wel.
Lekker zo in de stromende regen aan een poort klussen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:45 schreef betyar het volgende:
Pffffffffff, dadelijk naar Thiel voor een poort.
Alleen inmeten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Lekker zo in de stromende regen aan een poort klussen.
Truequote:Op donderdag 16 mei 2013 18:36 schreef De_Guidance het volgende:
Toch saai hier zonder mensen om je aan te ergeren.
Dat was de standaard, toen was hij nog maar 10 uur wakkerquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks maar vanmorgen postte je iets waar ik echt geen touw aan vast kon knopen.
Vandaar, ik was was 2 uur wakker, mijn hersens blijkbaar nog helemaal niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat was de standaard, toen was hij nog maar 10 uur wakker
Mjah, ik ga mijn profiel aanpassen... weet al in wat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks maar vanmorgen postte je iets waar ik echt geen touw aan vast kon knopen.
Een vrouw?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah, ik ga mijn profiel aanpassen... weet al in wat.
Daar valt ook vaak geen touw aan vast te knopen inderdaad.quote:
Vandaarquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar valt ook vaak geen touw aan vast te knopen inderdaad.
Inderdaad... als ze nee zeggen willen ze juist snoeihard genomen wordem.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar die zijn bewust cryptisch.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou er wel effe ondertitels bij regelen, of is je Frans zo goed?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:58 schreef Drugshond het volgende:
Geen zin om morgen reclames te kijken.
Download Instinct de mort, L' (2008)
• We hebben een roerstaafjequote:
Die zijn er zo bijgezocht.... en dan wegschrijven als mkv.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou er wel effe ondertitels bij regelen, of is je Frans zo goed?
Vooral dat denken dat he? Valt altijd zo tegen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
• We hebben een roerstaafje
• En we denken dat we kunnen klussen.
Aardige kuddo factor me dunkt.
Roerstaafje werkt tenminste nog.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooral dat denken dat he? Valt altijd zo tegen...
Moet nog omzetten en ombouwen. En wacht nog op nog een bestelling.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb in een doos met oude zooi een Digitenne antenne gevonden
Ik ben ook nog niet zo heel erg actief, wil een betere antenne en zit daar een beetje over te denken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Moet nog omzetten en ombouwen. En wacht nog op nog een bestelling.
Zie volgtopic.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet zo heel erg actief, wil een betere antenne en zit daar een beetje over te denken.
Laatst dacht ik nog: ik knip een droogrek aan stukken en ga met een puntlasapparaat aan de slag.
En http://www.dolstra.nl/ heeft ook leuke spullen en antennes.
En dan maar hopen dat die conversie voordat de zon opkomt klaar isquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die zijn er zo bijgezocht.... en dan wegschrijven als mkv.
Mwoah, die maken gewoon elke maand weer natuurlijke LSD aan.quote:
Ondertitel erbij zoeken, trimmen en start en eindtijd corrigeren is easy met subtitleworkshop.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat die conversie voordat de zon opkomt klaar is
Gewoon lekker knorren op de bankstel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat die conversie voordat de zon opkomt klaar is
Ja maar dat is onzijdig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ding met kussens wat 50 66 cm boven de vloer aanwezig is.
Het is niet ongebruikelijk dat dergelijke incidenten ergens gerelateerd zijn aan jongeren met dezelfde etnische achtergrond als u. Niets ten nadele van u, verder, ze zijn daar uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat België een intolerant poepland is?
Vooral bepaalde bevolkingsgroepen binnen België idd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Done, downloaded... subtitle en opnieuw wegschrijven 40 minuten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:58 schreef Drugshond het volgende:
Geen zin om morgen reclames te kijken.
Download Instinct de mort, L' (2008)
Belgie is tof......Noord Belgie is wel een pleasure.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Technisch gesproken valt deze op 3 manieren uit te leggen. Doordenkertje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Valt de sprinkhanenvangst je tegen ?
Behoorlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Valt de sprinkhanenvangst je tegen ?
1 stap dichter voor een replubliek der afvalligen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee totaal niet meer, ze kunnen me wat.
Zelfingenomen kan ik nog begrijpen, maar zo links is het hier niet.quote:
Oh, daar durf ik niet meer te komenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
NWS SC, een reactie op Vs zijn post.
Ik kom er normaal ook nooit, 1 SC vind ik wel voldoende. Maar ik klikte uit nieuwsgierigheid op de quote die DH gepost had.quote:
Nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zelfingenomen kan ik nog begrijpen, maar zo links is het hier niet.
Goed dat je 'm niet met naam hebt gequote.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kom er normaal ook nooit, 1 SC vind ik wel voldoende. Maar ik klikte uit nieuwsgierigheid op de quote die DH gepost had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |