En per 1 januari aanstaande komt het leeg te staanquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee het nieuwe stadhuis wat in de fik is gezet wordt nog een keer verbouwd. Een miljoen voor de vergaderzaal en geluid.
Komt helemaal goed hier!quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Het lijkt nu verdacht veel op de NWS SC.
Mooi heh.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
En per 1 januari aanstaande komt het leeg te staan
Je moet ook regelmatig poepen, dat is belangrijk en gezond.quote:
Mag de YokiKater ook geknuffeld worden?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je moet ook regelmatig poepen, dat is belangrijk en gezond.
Hier wat tips http://www.lovepoep.nl/ voor het belang van goed poepen.
En daarna met poep ingesmeerd worden zeker?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mag de YokiKater ook geknuffeld worden?
Nee, gewoon door de bami heendraaien.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
En daarna met poep ingesmeerd worden zeker?
Nee, ik smeer enkel mensen met poep in, ik ben niet van de animal-seks.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
En daarna met poep ingesmeerd worden zeker?
Soms. Maar als hij teveel Yoki heeft gedronken dan heeft hij een kater en is hij prikkelbaar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mag de YokiKater ook geknuffeld worden?
Link?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:49 schreef robin007bond het volgende:
Die muziekdienst van Google die gaat komen. Mooi.
Gratis diensten zijn veel gaver. Soma of Radio paradise. Voor de chill. Bad Rock Radio voor de jaren 80 ervaring.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:49 schreef robin007bond het volgende:
Die muziekdienst van Google die gaat komen. Mooi.
Inclusief twee FOK!kersquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:51 schreef betyar het volgende:
Best veel mensen vinden mijn busje zo mooi.
http://tweakers.net/nieuw(...)ollar-per-maand.htmlquote:
Meh, dat biedt niets dat Spotify nu al biedt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)ollar-per-maand.html
En de Google I/O-conferentie is bezig. Google gaat komen met een best aardige Android IDE
Is dat het nieuwe project van Henk Krol?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:14 schreef 99.999 het volgende:
Stoma FM, klinkt nog niet erg aanlokkelijk.
Nou, Google kan je muzieksmaak bepalen aan de hand van wat je luistert en daar een customized radio van maken. Daarbij kun je zelf nog gewoon liedjes skippen en dergelijke, dat zag er wel erg netjes uit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Meh, dat biedt niets dat Spotify nu al biedt.
Niet echt heel nieuw.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, Google kan je muzieksmaak bepalen aan de hand van wat je luistert en daar een customized radio van maken. Daarbij kun je zelf nog gewoon liedjes skippen en dergelijke, dat zag er wel erg netjes uit.
Oh, en ze komen met een UI-framework.(waarbij eigen html-tags een grote rol zou spelen)
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe project van Henk Krol?
Zo zijn dit soort electronicabedrijven.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:17 schreef remlof het volgende:
Google begint steeds meer op Microsoft te lijken, ipv trendsetter worden ze trendvolger.
Zeker in zo'n omgeving kan je ook niet heel erg lang trendsetter blijven.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo zijn dit soort electronicabedrijven.
Apple is ook niet echt een trendsetter te noemen.
Dat is ook niet ergquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zeker in zo'n omgeving kan je ook niet heel erg lang trendsetter blijven.
Niet meer nee, maar ze waren wel de eerste met een succesvolle computer met grafisch interface en de smartphone.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo zijn dit soort electronicabedrijven.
Apple is ook niet echt een trendsetter te noemen.
Gegevens uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet meer nee, maar ze waren wel de eerste met een succesvolle computer met grafisch interface en de smartphone.
Er zat dus wel meer dan 20 jaar (en de absentie van Steve Jobs) tussen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gegevens uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
De eerste met de smartphone lijkt me trouwens wat overdreven, wel één van de eerste die de smartphone bij de gewone consument heeft gekregen.
Begonnen met de iMac.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:44 schreef Tem het volgende:
Apple kwam in weer in de lift door de iPod niet de iPhone.
Ze hebben veel meer verdiend aan de iPhone dan aan de iPod.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:44 schreef Tem het volgende:
Apple kwam in weer in de lift door de iPod niet de iPhone.
Dat klopt, maar Jobs ging weg en kwam na jaren weer terug en kwam met de iPod. Toen ging het weer de goede kant op. Daarvoor zat Apple in het slop.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze hebben veel meer verdiend aan de iPhone dan aan de iPod.
De iMac kwam ook uit de koker van Jobs, daarmee zette ie Apple weer op de kaart. Met de iPhone werden later de miljarden binnengeharkt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Jobs ging weg en kwam na jaren weer terug en kwam met de iPod. Toen ging het weer de goede kant op. Daarvoor zat Apple in het slop.
Dat waren coole dingen. Net als walkmans.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:58 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb nog een MiniDisk-speler gehad. Feest was dat.
Ik heb nog ergens een speciale limited edition Sony Walkman liggen, een hele dunne zilverkleurige.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat waren coole dingen. Net als walkmans.
Mijn vervanger voor Google.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:01 schreef robin007bond het volgende:
Ken je DuckDuckGo eigenlijk al B_A?
Best een aardige zoekmachine en ook antwoorden van stackoverflow mooi apart.
Ik heb een Sansa clip+. Superaankoop. Mooi geluid en nu met microSD 40 GB.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:08 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb een iPod Nano en schaam me er diep voor. Waardeloos ding ook. Mijn naam staat er wel in gegraveerd.![]()
Die staat goed bekend.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb een Sansa clip+. Superaankoop. Mooi geluid en nu met microSD 40 GB.
Relativeer het nou maar niet, het is al erg genoeg.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die staat goed bekend.
Ik kocht de iPod Nano toen ik in de brugklas zat. Dan ben je wat gevoeliger voor "hippe" producten
Een van de weinige miskopen die ik heb gedaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Relativeer het nou maar niet, het is al erg genoeg.
Ja, een Android tablet. Gelukkig rechtgezet met de aanschaf van een iPad.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een van de weinige miskopen die ik heb gedaan.
Hebben jullie eigenlijk wel eens echte miskopen gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |