Tover jij ze eruit?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:24 schreef Kirov het volgende:
Wat moeten die debiele hashtags in de gifjes in de OP
Ik had speciaaaaaaaal voor jou de blote gendry bips gepost in t vorige topicquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:24 schreef Wihakayda het volgende:
Aah mooi een nieuwe.
Wat ik wilde zeggen:
http://www.youtube.com/playlist?list=PL8CEFB4097A6614FA
Vette shizzleAl the good scenes.
Geen spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer zeg ik niet.
Maar alvast spoiler tags voor toekomstige lezers.
[ Bericht 58% gewijzigd door TheoddDutchGuy op 16-05-2013 17:44:07 ]
Toch komt die in de hele preview niet voor volgens mij.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Nou ja de volgende aflevering kan maar over 1 ding gaan eigenlijk, voornamelijk over Robb.
Meer zeg ik niet.
Nee dat is pas in episode 9 volgens mij hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Nou ja de volgende aflevering kan maar over 1 ding gaan eigenlijk, voornamelijk over Robb.
Meer zeg ik niet.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch komt die in de hele preview niet voor volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoilers misschien he blijkbaar.
[ Bericht 8% gewijzigd door TheoddDutchGuy op 16-05-2013 17:44:39 ]
"Er komt iets aan er komt iets aan" is ook vervelend, ook al is 't geen spoiler.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen daarom juist
Maar okay ze kunnen het ook rekken tot Ep 9 inderdaad.
Ik dacht het omdat ze robb even lieten zien camperen in de regen in de afgelopen episode., en dat is vlak voor.. nou ja als je de boeken kent weet je de rest wel.
en nee nergens staan hier spoilers.
Geen spoilers. Wel interessantdoenerij.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen daarom juist
Maar okay ze kunnen het ook rekken tot Ep 9 inderdaad.
Ik dacht het omdat ze robb even lieten zien camperen in de regen in de afgelopen episode., en dat is vlak voor.. nou ja als je de boeken kent weet je de rest wel.
en nee nergens staan hier spoilers.
Tja jemig jongens en meisjes.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:34 schreef padlarf het volgende:
[..]
Geen spoilers. Wel interessantdoenerij.
De info boven het reageerveld lijkt me erg duidelijk. Alleen over de serie lullen en ook over previews houd je je mond. Kneus.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Tja jemig jongens en meisjes.
als dat al niet kan sluit alle topics dan maar.
dit was een duidelijke verwijzing naar iets dat met Robb gaat gebeuren en als je de boeken leest weet je wat het is ... dat kan dus niet neequote:Elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis!
Wauw haha schelden erbij.. iedereen kan die previews opzoeken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
De info boven het reageerveld lijkt me erg duidelijk. Alleen over de serie lullen en ook over previews houd je je mond. Kneus.
Winter?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Er komt iets aan er komt iets aan" is ook vervelend, ook al is 't geen spoiler.
Ah okay dat is dus wat ingewikkelder.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:36 schreef sp3c het volgende:
topicpointer zegt
[..]
dit was een duidelijke verwijzing naar iets dat met Robb gaat gebeuren en als je de boeken leest weet je wat het is ... dat kan dus niet nee
zo ingewikkeld kan het toch helemaal niet zijn 9)7
Iedereen kan ook voor een auto springen of zijn polsen doorsnijden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Iedereen kan die previews opzoeken.
Zowel info uit de boeken als info uit previews is nog NIET in de serie voorgekomen. Het lijkt me dus vrij logisch dat je je mond daar over dichthoudt. Maar dat zeg ik al 89 topics lang.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Wauw haha schelden erbij.. iedereen kan die previews opzoeken.
Mijn opmerking bleek zelfs na de preview gezien te hebben niet eens te kloppen.
Ik heb dus alleen een mening gegeven over wat ik denk te gaan zien.
Geen spoilers dus, alleen meningen.
Laat maar danquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:37 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Iedereen kan ook voor een auto springen of zijn polsen doorsnijden.
Betekent nog niet dat iedereen dat wil doen.
Dit is wel een van de slechtste vergelijkingen die ik heb gehoordquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:37 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Iedereen kan ook voor een auto springen of zijn polsen doorsnijden.
Betekent nog niet dat iedereen dat wil doen.
Het is niet als een vergelijking bedoeld. Het sloeg op het feit dat als iedereen iets kan doen, iedereen het niet per definitie gaat doen. Zoals zichzelf spoileren met previews.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is wel een van de slechtste vergelijkingen die ik heb gehoord
De previews laten er niets van zien, ik heb het er dan ook niet over gehad.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:41 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Het is niet als een vergelijking bedoeld. Het sloeg op het feit dat als iedereen iets kan doen, iedereen het niet per definitie gaat doen. Zoals zichzelf spoileren met previews.
Hoe zou jij het vinden als je een film kijkt met iemand die de film al gezien heeft, en dat diegene je dan continu aanstoot met 'ohhh, nu moet je opletten, nu gebeurt er toch wat moois' oid?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja want als er afgesproken is om iets niet te doen is het natuurlijk veel leuker om dat wel te doen hequote:Op donderdag 16 mei 2013 17:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Laat maar dan
Nauwelijks wat gezegd, hoogstens wat over enthousiast gereageerd, terwijl ik anderen dikke plottwists zie weggeven.
Heb de neiging dat nu zelf ook te doen onderhand.
Dan ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:42 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je een film kijkt met iemand die de film al gezien heeft, en dat diegene je dan continu aanstoot met 'ohhh, nu moet je opletten, nu gebeurt er toch wat moois' oid?
Dit dus. Als je zou willen, zou je ook alle info uit de boeken op een wiki kunnen opzoeken. Maar dat doen de meesten niet, want die willen verrast worden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:41 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Het is niet als een vergelijking bedoeld. Het sloeg op het feit dat als iedereen iets kan doen, iedereen het niet per definitie gaat doen. Zoals zichzelf spoileren met previews.
Dan ben jij misschien een uitzondering, maar 99% zal dat bloedirritant vinden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren?
Seven hells, drama queens hier zeg.
Ik heb al mn teksten die ik dit kenser topic geschreven heb alvast aangepast voor toekomstige lezers.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:44 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dan ben jij misschien een uitzondering, maar 99% zal dat bloedirritant vinden.
Maar goed, ik snap dat je het absoluut niet kwaad bedoelde
Ik reageerde niet echt op je onthullingen, maar meer op je nonchalante houding tegenover spoilers, terwijl de policy boven het reageerveld daar toch heel duidelijk over is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Laat maar dan
Nauwelijks wat gezegd, hoogstens wat over enthousiast gereageerd, terwijl ik anderen dikke plottwists zie weggeven.
Heb de neiging dat nu zelf ook te doen onderhand.
Nee ik had niet gelezen dat je ook niet weg mocht geven qua wat je denkt dat er zal komen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:47 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik reageerde niet echt op je onthullingen, maar meer op je nonchalante houding tegenover spoilers, terwijl de policy boven het reageerveld daar toch heel duidelijk in is.
Nogmaals: Tip voor iedereen die absoluut geen spoilers wil. Hoe streng er ook gemodereerd wordt, hoe makkelijk het ook is om te begrijpen wat anderen eventueel als spoilers zien: Er zullen altijd een paar mensen zijn die gewoon niet over de mentale capaciteit beschikken om zich dat te realiseren.quote:
Bartquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:58 schreef Dagonet het volgende:
Bart in his moment of fame!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond het ook een beetje een aparte reactie van Tywin. Hij schijnt te bekennen dat hij gelooft dat Dany leeft en 3 draken heeft maar doet dat vervolgens af als iets wat totaal niet relevant is. Ik begrijp dat hij het druk heeft met Robb & friends maar dergelijke apathie verwachtte ik nou niet bepaald van hem.quote:
Dat laatste schreef ik ook al (nadat ik bevestiging kreeg dat hij idd aan het grijnzen was, want ik kon het zelf niet heel goed zien)quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik vond het ook een beetje een aparte reactie van Tywin. Hij schijnt te bekennen dat hij gelooft dat Dany leeft en 3 draken heeft maar doet dat vervolgens af als iets wat totaal niet relevant is. Ik begrijp dat hij het druk heeft met Robb & friends maar dergelijke apathie verwachtte ik nou niet bepaald van hem.
Ook de glimlach toen hij wegliep vond ik een beetje out-of-character
Ja nouja, omdat je Tywin fucking Lannister bent en niets wilt overlaten aan het lot?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:11 schreef megamandy het volgende:
Hoezo is dat raar? Zoals hij al zegt, de draken werden steeds kleiner en kleiner voordat ze uitstierven. De laatst levende draak had schijnbaar een schedel ter grootte van een appel. Waarom zouden ze dan moeten denken dat deze drie draken opeens weer even groot worden als die van honderden jaren geleden?
Het was ongeveer de grootste spoiler ooit hier.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Uit die hele scène sprak natuurlijk wel duidelijk dat hij zijn kleinzoon niet bepaald serieus neemt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja nouja, omdat je Tywin fucking Lannister bent en niets wilt overlaten aan het lot?
Ik ben een stuk minder voorzichtig maar een chick met drie draken die alle reden en motivatie heeft om jou en je hele stamboom dood te willen hebben zou ik iets serieuzer nemen.
Mááár, wellicht vond hij gewoon dat Jeoffrey niet over specifieke informatie hoorde te beschikken of zich er druk om moet maken. Sowieso blijkt het dat hij Jeoff (terecht) zo min mogelijk bij landsbestuur/militaire aangelegenheden wil betrekken.
Yeh right, ik noem een naam en dat ik dacht dat de volgende aflevering betrekking zou hebben op die character.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Het was ongeveer de grootste spoiler ooit hier.
Wat jij zei was ongeveer hetzelfde als dat je vlak voor aflv. 4 dit seizoen zou zeggen:quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Yeh right, ik noem een naam en dat ik dacht dat de volgende aflevering betrekking zou hebben op die character.
Verder helemaal niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen erger.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:51 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Wat jij zei was ongeveer hetzelfde als dat je vlak voor aflv. 4 dit seizoen zou zeggen:ja natuurlijk hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen erger.
Want dan weet je onmiddellijk wat er al gaat gebeuren blijkbaar.
In een serie als GoT, is het eerste wat dan in een casual kijker opkomt:quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
ja natuurlijk hoor.
Want dan weet je onmiddellijk wat er al gaat gebeuren blijkbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
In een serie als GoT, is het eerste wat dan in een casual kijker opkomt:Dat zal wat mijn opmerking betreft niet kloppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké dan, ik heb de boeken niet gelezen, we zullen zien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat zal wat mijn opmerking betreft niet kloppen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat zal wat mijn opmerking betreft niet kloppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
Goed gespeeld wel door dat Joffrey-kereltjequote:Op donderdag 16 mei 2013 18:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Uit die hele scène sprak natuurlijk wel duidelijk dat hij zijn kleinzoon niet bepaald serieus neemt.
Ik weet niet of zijn schijnbare apathie over de ontwikkelingen omtrent Dany ook daadwerkelijk betekende dat hij de dreiging niet serieus nam of dat hij het niet nodig achtte om zijn kleinzoon hierover te informeren.
Overigens wel weer aardig dat Joffrey, die normaal gesproken voor niemand ontzag heeft, toch wel wat geïntimideerd leek door opa.
Ja, ik denk dat hij heel goed begrijpt dat het zonder opa Tywin een rommeltje zou zijn in z'n land. Hij wint de veldslagen, hij regelt allianties en hij heeft alle centjes.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Overigens wel weer aardig dat Joffrey, die normaal gesproken voor niemand ontzag heeft, toch wel wat geïntimideerd leek door opa.
Dat is ook wel zo, maar dat heeft hem er in het verleden ook niet van weerhouden om het verwende nest uit te hangen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat hij heel goed begrijpt dat het zonder opa Tywin een rommeltje zou zijn in z'n land. Hij wint de veldslagen, hij regelt allianties en hij heeft alle centjes.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar dat heeft hem er in het verleden ook niet van weerhouden om het verwende nest uit te hangen.
Ik denk ook meer dat het een vorm van angst was dan een rationele afweging.
Omdat die laatste draken nog heel jong waren (staat iig in het boek en wordt volgens mij ook in de serie benoemd). De andere draken hebben gewoon langer geleefd en zijn daarom groter.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:11 schreef megamandy het volgende:
Hoezo is dat raar? Zoals hij al zegt, de draken werden steeds kleiner en kleiner voordat ze uitstierven. De laatst levende draak had schijnbaar een schedel ter grootte van een appel. Waarom zouden ze dan moeten denken dat deze drie draken opeens weer even groot worden als die van honderden jaren geleden?
Het is ook niet relevant.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:00 schreef ems. het volgende:
Ik vond het ook een beetje een aparte reactie van Tywin. Hij schijnt te bekennen dat hij gelooft dat Dany leeft en 3 draken heeft maar doet dat vervolgens af als iets wat totaal niet relevant is.
Nergens, altijd matige kwaliteitquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef Dandilion het volgende:
waar kan ik makkelijk online afleveringen kijken?
Weet ik van bijna geen van de acteurs in GoT om eerlijk te zijn. Ook niet de behoefte om het op te zoeken ofzo. Emilia Clarke (Daenerys) weet ik, maar dat komt puur door de adoratie voor haar van "onze" Khaleesi denk ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:45 schreef DO2 het volgende:
Ja, die jongen die Joffrey speelt is een fantastische acteur. Hij komt zowaar geloofwaardig over.
Weet z'n naam niet eens, maar petje af voor 'm.
Geen idee, ik download ze altijd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef Dandilion het volgende:
waar kan ik makkelijk online afleveringen kijken?
Jack Gleeson heet de beste man/jongenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:45 schreef DO2 het volgende:
Ja, die jongen die Joffrey speelt is een fantastische acteur. Hij komt zowaar geloofwaardig over.
Weet z'n naam niet eens, maar petje af voor 'm.
Je bent vast niet de enigequote:Op donderdag 16 mei 2013 21:01 schreef Poemgirl het volgende:
Nu heb ik het gevoel dat ik raar ben omdat ik vaak de namen van iedereen wel weet
Peter Dinklage en Sean Bean. Veel verder kom ik ook niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:53 schreef Forbry het volgende:
[..]
Weet ik van bijna geen van de acteurs in GoT om eerlijk te zijn. Ook niet de behoefte om het op te zoeken ofzo. Emilia Clarke (Daenerys) weet ik, maar dat komt puur door de adoratie voor haar van "onze" Khaleesi denk ikOh ja, Charles Dance (Tywin) weet ik ook en ws vergeet ik er nog een paar. EDIT: Carice van Houten natuurlijk
Ik weet vaak ook de namen van iedereen en ik ben raar. Dus dat gevoel kan wel kloppen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:01 schreef Poemgirl het volgende:
Nu heb ik het gevoel dat ik raar ben omdat ik vaak de namen van iedereen wel weet
Da's niet echt een continuiteitsfout. Misschien is ze gewoon van gedachte veranderd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:23 schreef Zhenar het volgende:
Continuïteitsfoutje in de laatste ep trouwens: Osha vertelt dat ze niet meer voorbij de Wall wilt reizen vanwege haar wight-trauma, maar in aflevering 6 van seizoen 1 is juist zij degene die voorstelt om Bran naar Mance Rayder te brengen. En dan zegt een andere wildling juist dat hij niet meer terug wil naar het Noorden.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik weet vaak ook de namen van iedereen en ik ben raar. Dus dat gevoel kan wel kloppen.
Dus eigenlijk helemaal geen goede scene want Tywin lacht nooit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef Kyubey het volgende:
Zeer goeie Joffreyscene. Ook de lach van Tywin op het eind.
Srry...quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:53 schreef Forbry het volgende:
maar dat komt puur door de adoratie voor haar van "onze" Khaleesi denk ik
Hij vond Aria ook wel een beetje grappig in seizoen 2.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:47 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dus eigenlijk helemaal geen goede scene want Tywin lacht nooit.
Maar dan kom er je toch nog eentje tekort?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
http://www.radiotimes.com(...)ough-to-seven-series
Zeven seizoenen voor GoT hoopt de producent.
Ik weet dat boeken 4 en 5 parallel aan elkaar lopen en gecombineerd worden. Als ze volgend seizoen boek 3 afronden en beginnen aan 4/5, dan kunnen die in seizoen 5 afgerond worden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dan kom er je toch nog eentje tekort?
Voor boek 4/5 hebben ze wel minstens 2 seizoenen nodig denk ik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:52 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik weet dat boeken 4 en 5 parallel aan elkaar lopen en gecombineerd worden. Als ze volgend seizoen boek 3 afronden en beginnen aan 4/5, dan kunnen die in seizoen 5 afgerond worden.
Ik baseer dit op wat reacties van boeklezers, maar ik heb de boeken zelf niet gelezen.
De boeken van 4 en 5 zijn elk ongeveer even groot als boek 3, die wordt al in twee seizoenen gesplitst.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:52 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik weet dat boeken 4 en 5 parallel aan elkaar lopen en gecombineerd worden. Als ze volgend seizoen boek 3 afronden en beginnen aan 4/5, dan kunnen die in seizoen 5 afgerond worden.
Ik baseer dit op wat reacties van boeklezers, maar ik heb de boeken zelf niet gelezen.
Uit je hoofd?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:42 schreef Boogs het volgende:
Emilia Clarke
Aidan Gillan
Michelle Fairley
Isaac Hempington....?
Kit Harrington
Sophie Turner
Peter Dinklage
Sean Bean
Mark Addy
Nicolai Coster nog wat:p
Alphie Allen
Oona Chaplin
Natalie Dormer
Lena Headey
Charles Dance
Richard Madden
Carice van Houten
Maisey nog wat
Rose Leslie
James Cosmo
Ian Glenn
Liam Cunningham
Jason Momao
Ciaran Hinds
Jack Gleeson
Mackenzie Crook
Iwan Rheon
Ik ben bang dat ik ook raar ben, en mezelf gruwelijk verveel door slapeloosheid
Idd , samequote:Op donderdag 16 mei 2013 19:39 schreef sp3c het volgende:
komt bij dat Joffrey keihard dood zou zijn gegaan zonder opa en Tywin is wel iemand van de voor wat hoort wat club (A Lannister allways pays his debt) daarom moved hij die vergaderingen ook gelijk naar zijn kantoortje
gewoon omdat hij dat kan
hele mooie scene vond ik het iig
Hoe was je terror hotel nou uiteindelijk ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef Kyubey het volgende:
Net terug van werkweek naar Rome, nu kon ik eens rustig episode 7 kijken.
Aan de hoeveelheid seksscenes en verwijzingen kon je merken dat George RR deze episode had geschreven.
Dat martelen van Theon begint me de keel uit te hangen. Ah, daar is het wekelijkse afsnijden van een lichaamsdeel van Theon. We get it.
Zeer goeie Joffreyscene. Ook de lach van Tywin op het eind.
Ook het eind. Jaime die Brienne van de beer redt was een van mijn favoriete momenten uit het boek. Mooi om dat op beeld te zien.
The hand... en zijn handpuppet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:57 schreef Altron het volgende:
[..]
Idd , same
Echt mooi om te zien dat die Joffrey niets geks tegen hem durft te zeggen.
Die lach van Tywin vond ik juist wel wat hebben toen hij weg liep , zo van ''ik maak hier de dienst uit''
Het kwam meer omdat het met elke generatie slechter ging.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:56 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
Omdat die laatste draken nog heel jong waren (staat iig in het boek en wordt volgens mij ook in de serie benoemd). De andere draken hebben gewoon langer geleefd en zijn daarom groter.
quote:The last dragon was a stunted, sick and misshapen thing, and died young during the reign of King Aegon III, the Dragonbane. She had been a green female, small, stunted with withered wings.
Dit is fantastisch.quote:
Als je zoekt op game of thrones en cake krijgt je echt de meest bizarre resultaten in google afbeeldingen.quote:
preciesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:57 schreef Altron het volgende:
[..]
Idd , same
Echt mooi om te zien dat die Joffrey niets geks tegen hem durft te zeggen.
Die lach van Tywin vond ik juist wel wat hebben toen hij weg liep , zo van ''ik maak hier de dienst uit''
Deze is ook mooiquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:23 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Als je zoekt op game of thrones en cake krijgt je echt de meest bizarre resultaten in google afbeeldingen.
Joffrey.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:21 schreef Maanvis het volgende:
Geniaal idd, geoffrey is een nep baratheon dus toch stiekem een lannister.
Er is zelfs een GoT kookboek.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:23 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Als je zoekt op game of thrones en cake krijgt je echt de meest bizarre resultaten in google afbeeldingen.
Ja uit het hoofd, en ook welk personage er bij hoort.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:27 schreef Forbry het volgende:
[..]
Uit je hoofd?Ik weet dan wél weer van een heleboel van deze namen, welke acteur het is c.q. welke personages van de serie bij de desbetreffende namen horen.
![]()
Ik zag het! zooo sexyquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had speciaaaaaaaal voor jou de blote gendry bips gepost in t vorige topic
Niet zo verwonderlijk als je de boeken leest. Elke maaltijd wordt uitvoerig beschreven. Geen slecht kookboek trouwens.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:15 schreef Pagan het volgende:
[..]
Er is zelfs een GoT kookboek.![]()
http://www.innatthecrossroads.com/a-feast-of-ice-and-fire/
En George ziet e rook wel uit alsof ie een hapje lustquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet zo verwonderlijk als je de boeken leest. Elke maaltijd wordt uitvoerig beschreven. Geen slecht kookboek trouwens.
Ook dat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En George ziet e rook wel uit alsof ie een hapje lust
Zie het KLB-topic.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:01 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hoe was je terror hotel nou uiteindelijk ?
Doe het! Er schijnt geld aan te verdienen te zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:28 schreef Ang3l het volgende:
Qua boeken (AAAARGHH, the word!) lezen ben ik daar nooit zo van. Dat houdt imho enorm op en zie ik als filler. Sfeervol schrijven is leuk, maar bladzijden vol over huizen en eten en kleding... neh. Zo rijg ik ook wel een fantasy boek van 800 pagina's
Ook iets waarmee ze met de serie hopeloos de mist zijn ingegaanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ook dat.
Ook veel voorkomend in de boeken zijn trouwens de uitvoerige beschrijvingen van alle wapens op de schilden en kleding. Aan het eind van een paar boeken kan je behoorlijk meepraten over de heraldiek van Westeros.
Vind je? Ik denk dat de helft van de TV kijkende wereld dat geen ene zak kan interesseren, een aflevering vol met "welk eten", "welk wapen" etc. Dat past mooi in een boek, maar niet bij bewegend beeld. Mensen klagen nu al af en toe dat er niks gebeurt en dat zou er helemaaaaaal de vaart uit halen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:27 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ook iets waarmee ze met de serie hopeloos de mist zijn ingegaan
Er zijn m.i. maar één of twee dingen waar ze hopeloos mee in de mist zijn gegaan. Dat heeft te maken met het karakter van een paar personen en hun ontwikkeling.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:27 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Welke serie heb jij het over?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:27 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik ga maandag.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:22 schreef Khaleesi het volgende:
Okee, overmorgen is de opening van de GoT Exhibition in A'dam.
Nogmaals: Wie gaat er?
Dat is leuk voor de beeldvorming bij een boek maar in een serie zit daar dus echt niemand op te wachten. Als boeken letterlijk verfilmd zouden worden dan was het medium video totaal niet boeiend meer op dit vlak. Bij een boek moet namelijk veel meer omschreven worden om sfeer en verhaal te kweken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:27 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Je zou denken dat het toch wel mee zou vallen, maar toen bedacht ik me ineens dat diehards uit duitsland en belgie wss ook gaan komen....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:10 schreef AMDB het volgende:
Ik ga waarschijnlijk zondag even kijken, benieuwd hoe druk het gaat worden.
Ik wilde maandag gaan, maar twijfel nog.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:22 schreef Khaleesi het volgende:
Het is wel een unieke aangelegenheid iid. Maar in 5 plaatsen over de hele wereld (tot nu toe), waaronder Amsterdam dusquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je zou denken dat het toch wel mee zou vallen, maar toen bedacht ik me ineens dat diehards uit duitsland en belgie wss ook gaan komen....Er zijn immers maar een paar plekken op de wereld waar deze exhib neerstrijkt....
Heb ik precies zo! Uitvoerige beschrijvingen sla ik in boeken vaak over (zelfs in mijn meest favoriete boek deed ik datquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:28 schreef Ang3l het volgende:
Qua boeken (AAAARGHH, the word!) lezen ben ik daar nooit zo van. Dat houdt imho enorm op en zie ik als filler. Sfeervol schrijven is leuk, maar bladzijden vol over huizen en eten en kleding... neh. Zo rijg ik ook wel een fantasy boek van 800 pagina's
Qua film of serie vind ik 't de details echter enorm toevoegen aan de sfeer. Maar goed, dan kun je dat ook laten zien tijdens dat er iets anders gebeurt. Vind dat ze dat in de serie wel mooi doen. Mooie beelden, kostuums e.d. vaak.
Huh? Juist dodelijk voor de serie lijkt me dat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:27 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
quote:Dat past mooi in een boek, maar niet bij bewegend beeld.
quote:Dat is leuk voor de beeldvorming bij een boek maar in een serie zit daar dus echt niemand op te wachten. Als boeken letterlijk verfilmd zouden worden dan was het medium video totaal niet boeiend meer op dit vlak. Bij een boek moet namelijk veel meer omschreven worden om sfeer en verhaal te kweken.
Onzinquote:Huh? Juist dodelijk voor de serie lijkt me dat.
Das de kleur van hd man!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:28 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
[..]
[..]
OnzinDe wereld van GRRM is een hele kleurrijke en dat hadden ze best kunnen
laten zien zonder het tempo uit de serie te halen. Nu is alles grijs, bruin en grauw en daar
hadden ze best meer aandacht aan mogen besteden maar HBO moest natuurlijk hun
kutten en tieten quota halen.
Kleurrijker had van mij best gemogen, maar had de indruk dat dat niet zozeer (alles) was wat je bedoelde.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:28 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
[..]
[..]
laten zien zonder het tempo uit de serie te halen. Nu is alles grijs, bruin en grauw en daar
quote:
En die van Bronn en Tyrion spant de kroon. Niet alle scenes had gehoeven inderdaad. Maar die van Daenerys lijkt me niet overbodig.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:15 schreef TC03 het volgende:
Toch weinig ontwikkelingen deze aflevering.
Robb voert nog steeds oorlog vanuit z'n tent, z'n moeder kijkt zorgwekkend toe, Jon Snow wandelt met de wildlings mee, Arya is weer eens ontvoerd, Daenerys gaat weer eens op bezoek bij een gekke stad, Theon wordt nog steeds gemarteld, Sansa zit nog steeds depressief in King's Landing... Allemaal meer van hetzelfde.
Ik heb 't niet over kleuren. Wie had het over kleuren?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:28 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
[..]
[..]
maandagquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:22 schreef Khaleesi het volgende:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:00 schreef Bronn het volgende:
Khaleesi wanneer ga jij weer uit de kleren?
Wat bedoel je? Een nieuwe aflevering? Die is er maandag a.s. (zondagnacht voor fanatiekelingen) weer!quote:
Dit dus!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 't niet over kleuren. Wie had het over kleuren?
Het ging over alle wapens en details en dergelijke. Als je je daarop gaat focussen, wat in een boek kan met beschrijvingen, dan werkt dat met bewegend beeld héél traag. M.a.w. ze komen nu wel voor, maar we staan geen 5 minuten stil bij de beschrijving van ene deur of vlag.
Een beschrijving van een deur/vlag is toch ook automatisch overbodig als je het zietquote:
Ja, dat bedoel ik dus ook. Dus snap niet waarom mensen zeuren da ze dat misse. Je ziet het toch in beeld, al die wapens en lore en zo?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Een beschrijving van een deur/vlag is toch ook automatisch overbodig als je het zietDe reden waarom het in het boek wordt beschreven is omdat je het niet kan zien.
Beetje handelen in logica dit
Eens, maar Serieus_Persoon lijkt dat dus niet voldoende/afdoende te vinden ofzo...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Een beschrijving van een deur/vlag is toch ook automatisch overbodig als je het zietDe reden waarom het in het boek wordt beschreven is omdat je het niet kan zien.
Beetje handelen in logica dit
Het nieuwe seizoen doelde ik op.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:43 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Een nieuwe aflevering? Die is er maandag a.s. (zondagnacht voor fanatiekelingen) weer!
Zo ver al.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
We zitten nu in het derde seizoen, met nog maar 3 afleveringen te gaan
Ja, vandaar dat ik je vraag ook niet goed begreepquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:51 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zo ver al.Dan wacht ik wel tot het afgelopen is, kan ik het gewoon allemaal achter elkaar zien.
Ik vond haar erg goed in Elementary. De personages verschillen nog niet eens zo gek veel van elkaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:12 schreef SolidasRock het volgende:
Net gezien in Elementary: https://www.dropbox.com/s(...)14.31.56.jpg?v=0swn-
Heel anders he... vinden jullie haar nog meer een chick of ziet ze in GOT toch beter uit?
In got is zij echt lekker. In andere series of films weet ik niet. Ze heeft zo'n aparte blik. Met wenkbrauwen, ik doe dat ook wel eens namelijk. ..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:12 schreef SolidasRock het volgende:
Net gezien in Elementary: https://www.dropbox.com/s(...)14.31.56.jpg?v=0swn-
Heel anders he... vinden jullie haar nog meer een chick of ziet ze in GOT toch beter uit?
Pics?quote:
lol, succes en veel plezierquote:Op zondag 19 mei 2013 12:49 schreef Cara het volgende:
Sta nu voor de kerk, duurde ongeveer anderhalf uur.
quote:Op zondag 19 mei 2013 13:07 schreef Bronn het volgende:
Ik heb een hekel aan wachten dus ik wacht ook
Whut?quote:Op zondag 19 mei 2013 12:49 schreef Cara het volgende:
Sta nu voor de kerk, duurde ongeveer anderhalf uur.
Vind ik eigenlijk ook ja. Die rij op die foto ziet er wel ziek uit. Ik denk niet dat ik mijn reisgenoten die dag ga kunnen overtuigen om in zo'n rij te gaan staan, aangezien ze geen GoT fans zijn.... Tevens wilden we naar het Rijks gaan, ik denk dat we daar onze tijd nuttiger kunnen besteden.... En ik wilde nog wel op de foto op de Iron Throne gaan....quote:Op zondag 19 mei 2013 14:43 schreef Luigi het volgende:
Op zich wel grappig, maar niet iets om uren voor in de rij te staan wmb. Nou heb ik daar toch al een hekel aan, maar voor wat props en posters? Mwah. Als ik er toevallig langs zou lopen en je zou zo naar binnen kunnen wandelen, wellicht. Maar naar Amsterdam afreizen, die rij te trotseren... Zo bijzonder is het nou toch ook weer niet?
Godver.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:50 schreef Dagonet het volgende:
Ik reed vorige week langs het Rijks, reken daar ook op een goede rij.
Ja, ik lees op die twitter over rijen van 45 minuten. Daar kan ik nog mee leven, maar is het dan binnen zo druk dat je niet eens meer chill kunt rondlopen??? Ik heb er ineens niet zoveel zin meer in....quote:Op zondag 19 mei 2013 14:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je kan het ze allicht even vragen:
https://twitter.com/rijksmuseum
Dit lijkt me ook wel wijsheid ja....quote:Op zondag 19 mei 2013 14:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik wacht ook nog even met het Rijksmuseum tot de drukte weer wat is over gewaaid. Ergens in het najaar of zo. Of volgend jaar, dat museum loopt niet weg.
Je krijgt (begrijpelijk) maar een kwartier de tijd om rond te kijken vanwege de gigantische wachttijd. Je kan kiezen uit in de rij te gaan staan om een foto op de throne te laten nemen of dat te laten en de exhibitie te bekijken. Heb nog wel een sneaky foto van de throne toen er niemand op zat. De exhibitie zelf kan ik kort over zijn; leuk, maar als je geen verstokte fan bent zou ik het laten. Waren hooguit 30 props waarvan alles behalve de kostuums achter glas. Was wel erg tof om bijv de hound helm van dichtbij te zien. Merchandising ten toon gesteld maar je kan niets kopen. Lage wel een foldertje met kortingscode voor in de hbo shop.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:39 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Whut?Doe je verslagje als je weer buiten staat? Pls.
![]()
Wat een deceptie.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:43 schreef Cara het volgende:
[..]
Je krijgt (begrijpelijk) maar een kwartier de tijd om rond te kijken vanwege de gigantische wachttijd. Je kan kiezen uit in de rij te gaan staan om een foto op de throne te laten nemen of dat te laten en de exhibitie te bekijken. Heb nog wel een sneaky foto van de throne toen er niemand op zat. De exhibitie zelf kan ik kort over zijn; leuk, maar als je geen verstokte fan bent zou ik het laten. Waren hooguit 30 props waarvan alles behalve de kostuums achter glas. Was wel erg tof om bijv de hound helm van dichtbij te zien. Merchandising ten toon gesteld maar je kan niets kopen. Lage wel een foldertje met kortingscode voor in de hbo shop.
Lelijk is hij niet. Hij heeft wel een beetje zo'n blik.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:08 schreef AmaninFull het volgende:
Ik heb hier een existentiele vraag, beseft een acteur als Jack Gleeson eigenlijk dat hij gecast is, om de reden dat hij een hoofd heeft dat er vrij lelijk en kwaadwillend uitziet? Zoja, hoe gaat hij daar mee om?
Lijkt me toch een beetje confronterend, maar natuurlijk wel logisch dat slechterikken vaker lelijk zijn en de good-guys vaak knap zijn.
Best vreemd inderdaad, had daar wel iets anders van verwacht.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:51 schreef Khaleesi het volgende:
Opmerkelijk eigenlijk dat je er geen merch kan kopen.Daar hadden ze toch flink wat mee kunnen verdienen lijkt me.
Ik had ook verwacht dat ze daar de kosten voor de tentoonstelling vandaan zouden halen, want die was ook al gratis toegankelijk. Wat vaag zeg.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:51 schreef Khaleesi het volgende:
Opmerkelijk eigenlijk dat je er geen merch kan kopen.Daar hadden ze toch flink wat mee kunnen verdienen lijkt me.
Ik wilde het nog delicaat brengen, maar goed, hij is in principe gecast als een incestueus kind, er zit dus een correlatie tussen zijn verschijning en zijn persona in de serie. Tja, hij krijgt op zich wel dik betaald en hij verwerft bekendheid.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Lelijk is hij niet. Hij heeft wel een beetje zo'n blik.
Ik denk dat het het zelfde is met die acteur van Malfoy, je krijgt een grote rol in een grote serie en je boost daarmee je acteercarrière. Ik denk dat hij zich er verder niet zo druk om maakt/probeert te maken.
Kost ook een hoop, het is makkelijker om mensen te overtuigen om wat online te bestellen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:51 schreef Khaleesi het volgende:
Ja, klopt. Kost vijftien euro of zo in de maand, plus je kunt een heleboel andere goeie films en series op HBO zien dus imho geen weggegooid geld, ik denk dat 't bij ons zelfs de zender is die het meest aanstaat.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:06 schreef So_Surreal het volgende:
Hoe kijk je in Nederland live eigenlijk ?
Dan moet je zo'n HBO abonnement hebben of zo?
Naja die zijn ook allemaal te downloadenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:11 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja, klopt. Kost vijftien euro of zo in de maand, plus je kunt een heleboel andere goeie films en series op HBO zien dus imho geen weggegooid geld, ik denk dat 't bij ons zelfs de zender is die het meest aanstaat.
Tja, als iedereen er zo over denkt worden zulke series straks niet meer gemaakt.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:17 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Naja die zijn ook allemaal te downloaden
Dat is waarquote:Op zondag 19 mei 2013 20:21 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Tja, als iedereen er zo over denkt worden zulke series straks niet meer gemaakt.![]()
Ik vind het niet erg om te betalen voor iets dat kwalitatief goed is, beter dan die meuk die we op de gewone zenders te zien krijgen.
Connaisseur 1quote:Op zondag 19 mei 2013 19:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat ziet Ellie Kendrick er in Game of Thrones steeds lievvv uit.
[ afbeelding ]
Conaisseur 2quote:
Ik vind boardwalk empire stiekem nog beter dan game of thronesquote:Op zondag 19 mei 2013 20:25 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind Boardwalk Empire ook erg goed en sinds een paar weken loopt seizoen 3 van the Borgias ook weer.
Ik was er ookquote:Op zondag 19 mei 2013 20:12 schreef Forbry het volgende:
Ik ben vandaag ook geweest en het was precies zoals Cara beschrijft (al stonden wij gelukkig wel wat minder lang in de rij).
Wat merchandise betreft:
http://store.hbo.com/game(...)-thrones&pagemax=all
De rij was huuuuuge, maar op zich schoot het wel redelijk "op". Denk 45 min of zo. Maar je moest binnen 15 min al weer weg zijn bij de tentoonstellingquote:Op zondag 19 mei 2013 22:23 schreef Forbry het volgende:
[..]
Leuk!Moest jij lang in de rij staan en wat vond je er van?
You sneaky bastard!quote:Op zondag 19 mei 2013 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De rij was huuuuuge, maar op zich schoot het wel redelijk "op". Denk 45 min of zo. Maar je moest binnen 15 min al weer weg zijn bij de tentoonstellingDus dan had je net alleen maar in de rij gestaan voor een foto met de troon
DACHT het niet dus. We zijn daarom er (toen we naar de uitgang moesten) nog ff van tussen gesneakt en hebben de rest bekeken.
Ik vond het... mwa. Ach. Voor een paar screenshots op bordkarton ging ik echt niet kijken :[ De kostuums waren wel echt heel mooi en gedetailleerd. Maar het viel me wel op hoe fucking KLEIN iedereen isen dan heb ik t niet over Tyrion, want die valt dna wel weer mee t.o.v. de rest. maar een Robb of zo, die is echt een kop kleiner dan ik
Haalt wel een beetje de magie weg
Dat idee hadden wij ook.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:02 schreef Ang3l het volgende:
Denk dat ze dat in het leven geroepen hebben omdat het ZO druk was. Want in 15 min heb je echt niet alles gezien, zelfs al is 't leeg. Alhoewel, dan is de rij voor de troon ook korter natuurlijk
Buiten de kerk?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:14 schreef Forbry het volgende:
[..]
You sneaky bastard!Ja, die 15 minuten vond ik (ook al was het gezien de "free entry" en drukte ergens wel te begrijpen) echt waardeloos. Ik heb me er wel aan gehouden, maar ik heb nog nooit op zo'n gehaaste manier een tentoonstelling bekeken en het was idd dus kiezen. In ons geval: beide geen blackwater bay battle, vriend in rij voor de troon en ik ondertussen de rest van de expo. Ik vond het ook "mwah". De meeste dingen waren wel leuk om te zien, maar dat was het dan wel en echt heel veel dingen waren het ook niet. Geen shop, wat me heel erg verbaasde. Die draak die hing in de Targaryen-hoek vond ik erg lelijk en idd kléin zijn die lui (zo aan de kleding te zien), dat was mij ook opgevallen
Het leukst vond ik, denk ik, de "schaakstukken" waarmee Robb zijn oorlogsstrategie uitwerkt. Die waren mij in de serie nooit zo opgevallen eigenlijk en zagen er erg leuk uit. Grappig vond ik ook wel het gedeelte wat zich eigenlijk buiten de kerk bevond... Daenerys en Ned (?)
Niet gezien? Cara, jij ook niet? Toen wij er waren, liepen er bij de wachtende mensen een man en vrouw rond die Daenerys (heel duidelijk) en Ned (enigszins twijfelachtig) moesten voorstellen. Zij gaven van te voren wat info, van dat je maar 15 minuten binnen mocht blijven enzo.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Buiten de kerk?
Ik vond de 3 kronen op zich ook wel leuk om te zien (Joffrey, Renley en Robert), maar een namaak vis en een setje vingers. Mja. Ach. Op zich was t wel grappig, maar de rij niet echt waard.
Uploaden kan je het beste via imgur.comquote:Op zondag 19 mei 2013 23:33 schreef Forbry het volgende:
Foto gevonden, maar krijg hem niet op FOK!
Heb upload gedaan via ImageShack. Dat is goed, toch?
Ja, thanksquote:Op zondag 19 mei 2013 23:37 schreef Anshur het volgende:
[..]
Uploaden kan je het besten via imgur.com
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, thanks, daarmee lukt het me wel idd
(Moet hij kleiner?
):
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
(Moet hij kleiner?
):
[ afbeelding ]
Ik ga nu naar bed, maar zal later waarschijnlijk nog wel een paar foto's plaatsen dan!quote:
Thanks ik zal mezelf hier maar gewoon in photoshoppen dan...quote:Op maandag 20 mei 2013 00:11 schreef Forbry het volgende:
Met heel veel moeite gelukt een foto te maken zonder iemand erin en/of erbij in de buurt:
[ afbeelding ]
Ja ik heb een link, momentje.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:03 schreef Ugjerke het volgende:
Iemand anders die het live kijkt die mij een stream kan DM'en?
Heb je het aantal zwaarden geteld?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:11 schreef Forbry het volgende:
Met heel veel moeite gelukt een foto te maken zonder iemand erin en/of erbij in de buurt:
[ afbeelding ]
Als er interesse is kan ik nog wel een paar foto's plaatsen, anders laat ik het hierbij!
Ik kotste een beetje binnensmondsquote:Op zondag 19 mei 2013 23:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
(Iets kleiner gemaakt!):
[ afbeelding ]
vergat hij nou zijn stukje drakenglas?quote:Op maandag 20 mei 2013 04:01 schreef sp3c het volgende:
kreeg al een klein beetje de kriebels met Sam net als de vorige keer maar dit was echt goed
volgens mij welquote:
apart, of heeft hij meer van dat spul, het is iig een wapen om de white walkers te doden.... Sam Crowboyquote:
ja mooi, die hele bruiloftquote:Op maandag 20 mei 2013 04:04 schreef Re het volgende:
Oletta die de familieverbanden probeert uit te leggen was trouwens ook briljant
dat trappetje wegnemenquote:Op maandag 20 mei 2013 04:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja mooi, die hele bruiloft
zelfs joffrey was tof (tot op zekere hoogte)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |