Wat bedoel je? Een nieuwe aflevering? Die is er maandag a.s. (zondagnacht voor fanatiekelingen) weer!quote:
Dit dus!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 't niet over kleuren. Wie had het over kleuren?
Het ging over alle wapens en details en dergelijke. Als je je daarop gaat focussen, wat in een boek kan met beschrijvingen, dan werkt dat met bewegend beeld héél traag. M.a.w. ze komen nu wel voor, maar we staan geen 5 minuten stil bij de beschrijving van ene deur of vlag.
Een beschrijving van een deur/vlag is toch ook automatisch overbodig als je het zietquote:
Ja, dat bedoel ik dus ook. Dus snap niet waarom mensen zeuren da ze dat misse. Je ziet het toch in beeld, al die wapens en lore en zo?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Een beschrijving van een deur/vlag is toch ook automatisch overbodig als je het zietDe reden waarom het in het boek wordt beschreven is omdat je het niet kan zien.
Beetje handelen in logica dit
Eens, maar Serieus_Persoon lijkt dat dus niet voldoende/afdoende te vinden ofzo...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Een beschrijving van een deur/vlag is toch ook automatisch overbodig als je het zietDe reden waarom het in het boek wordt beschreven is omdat je het niet kan zien.
Beetje handelen in logica dit
Het nieuwe seizoen doelde ik op.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:43 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Een nieuwe aflevering? Die is er maandag a.s. (zondagnacht voor fanatiekelingen) weer!
Zo ver al.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
We zitten nu in het derde seizoen, met nog maar 3 afleveringen te gaan
Ja, vandaar dat ik je vraag ook niet goed begreepquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:51 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zo ver al.Dan wacht ik wel tot het afgelopen is, kan ik het gewoon allemaal achter elkaar zien.
Ik vond haar erg goed in Elementary. De personages verschillen nog niet eens zo gek veel van elkaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:12 schreef SolidasRock het volgende:
Net gezien in Elementary: https://www.dropbox.com/s(...)14.31.56.jpg?v=0swn-
Heel anders he... vinden jullie haar nog meer een chick of ziet ze in GOT toch beter uit?
In got is zij echt lekker. In andere series of films weet ik niet. Ze heeft zo'n aparte blik. Met wenkbrauwen, ik doe dat ook wel eens namelijk. ..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:12 schreef SolidasRock het volgende:
Net gezien in Elementary: https://www.dropbox.com/s(...)14.31.56.jpg?v=0swn-
Heel anders he... vinden jullie haar nog meer een chick of ziet ze in GOT toch beter uit?
Pics?quote:
lol, succes en veel plezierquote:Op zondag 19 mei 2013 12:49 schreef Cara het volgende:
Sta nu voor de kerk, duurde ongeveer anderhalf uur.
quote:Op zondag 19 mei 2013 13:07 schreef Bronn het volgende:
Ik heb een hekel aan wachten dus ik wacht ook
Whut?quote:Op zondag 19 mei 2013 12:49 schreef Cara het volgende:
Sta nu voor de kerk, duurde ongeveer anderhalf uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |